terughalen? hij heeft er nog nooit gespeeld en is ook geen eigendom van Chelsea.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 18:03 schreef rotskibo het volgende:
Voldoet Alex trouwens al aan de regels om in Engeland te mogen voetballen ? Ze zouden daar bij Chelsea namelijk gek zijn om hem niet terug te halen.
Er gaan verhalen, en die kan psv niet ontkrachten, dat Chelsea meebetaald heeft aan Alex zodat ze de eerste rechten zouden hebbenquote:Op zaterdag 12 maart 2005 18:16 schreef F1Bas het volgende:
[..]
terughalen? hij heeft er nog nooit gespeeld en is ook geen eigendom van Chelsea.
dat klopt, ze hebben een optie gekocht dat ze het eerste recht hebben, dwz dat als er een club een bepaald bedrag biedt dat ze met een gelijk bod de speler krijgen.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 18:22 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Er gaan verhalen, en die kan psv niet ontkrachten, dat Chelsea meebetaald heeft aan Alex zodat ze de eerste rechten zouden hebben
Nou, in Portugal zijn meer mensen anti-Benfica dan anti-FC Porto hoor. En Simão wil graag prijzen winnen.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 12:06 schreef cultheld het volgende:
Hahahaha alsof Simao óóit naar dat smerige FC Porto zal vertrekken.Benfica
Er schijnt concrete belangstelling te zijn voor met name Park.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 19:25 schreef methodmich het volgende:
Park en Lee op lijstjes, maar dan meer zoals half Ajax, Feyenoord en PSV op lijstjes staan hoor... Dus PSV hoeft niet zo bang te zijn.
Spursquote:Op zaterdag 12 maart 2005 19:50 schreef methodmich het volgende:
Van wie dan?
Ja Arnesen zit daar he. Zou zeker een mooie club voor hem zijn maar lijkt me dat het net iets te vroeg komt.quote:
Park is voorlopig veel beter af bij PSV.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 19:58 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Ja Arnesen zit daar he. Zou zeker een mooie club voor hem zijn maar lijkt me dat het net iets te vroeg komt.
Park is op te vangen met De Jong en Farfán/Beasley. Als PSV een miljoen of 10 kan vangen (na verlenging van zijn contract) , dan moet PSV hem verkopenquote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:01 schreef PyTh het volgende:
[..]
Park is voorlopig veel beter af bij PSV.
Ik weet bijna zeker dat beide contracten voor het einde van het seizoen verlengd zijn.
Er staan genoeg spelers in de belangstelling van Arnesenquote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:02 schreef cultheld het volgende:
Hoezo te vroeg? Park heeft zich dit seizoen al meer dan bewezen in de CL. Park zou Tottenham naar Europees voetbal kunnen leiden met Van der Vaart , die nadrukkelijk in de belangstelling van de Spurs (lees: Arnesen) staat.
Je vergeet alleen dat de Spurs genoeg ( ook erg goede ) spelers voor die positie heeft rondlopen. Mounir el Hamdaoui, Mark Yeates en Emil Hallfredsson etc ( feyenoord wilde hem ook hebben ) stromen volgend jaar door naar het eerste. Vind het niet echt nodig al aankopen te doen zonder gezien te hebben wat deze spelers in het eerste zullen doen. Plus je hebt nog Keane, Mido, Kanoute, Edman en Andy Reid daarnaast rond lopen ( Defoe zal wel weg gaan ).quote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:09 schreef cultheld het volgende:
Beckham en Frings lijken me niet echt concreet en Sneijder zal de Spurs wel te min vinden. Arsenal wil Hargreaves ook en daar lijkt Hargreaves de voorkeur aan te geven. Dan blijven Park en VDV over
Oeps bedoelde Ziegler in plaats van Edman ( heb de 2 blondines door elkaar gehaaldquote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:24 schreef cultheld het volgende:
El Hamdoui is een spits; Park is een middenvelder die óók als rechtsbuiten kan spelenEdman is een linksback, ik zie de logica niet echt
Btw maak effe een opstelling in de Spurs forum. Wil zien waar je VDV en Park wil hebben staan en wie je buiten de team laatquote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:24 schreef cultheld het volgende:
El Hamdoui is een spits; Park is een middenvelder die óók als rechtsbuiten kan spelenEdman is een linksback, ik zie de logica niet echt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |