abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 januari 2005 @ 23:15:22 #31
87112 Laxe
weet geen ondertitel
pi_24769736
The Wonders - That thing you do
Uit de gelijknamige film (That thing you do) die gaat dus over een one-hit-wonder.
Prachtig imitatie sixties nummer van (ff uit het hoofd) Adam Schlesinger van de Fountains of Wayne. Was geheid een nummer 1 geweest als het in de sixties was uitgebracht
  woensdag 26 januari 2005 @ 23:35:49 #32
13973 ranja
image means nothing
pi_24770169
Volgens mij is die lijst van Placebeau een amerikaanse lijst, met Nena er op en van T'pau de 'verkeerde' (in Europa was juist China in your hand de grootste hit).

Wat volgens mij niet een eendagsvlieg is:
- een band die 2 top 10 hits heeft gehad (dus doei oa. Rick Astley en FGTH)
- een band die 1 hit heeft gehad die wel in de top 40 heeft gestaan maar niet eens de top 25 heeft gehaald (dus doei oa. Sigue sigue spoetnik)
- een band die 1 bekend nummer heeft dat niet eens de top40 heeft gehaald al denkt iedereen (?) van wel (dus doei oa. Divinyls)

dat geeft wel wat ruimte voor twijfelgevallen:
- een band die 1 top 10 hit heeft gehad en een top 40 hit die de top 20 niet heeft gehaald (oa 4 non blondes)
- en band die 1 hit heeft gehad die ergens tussen de 20 en 30 is blijven steken (oa Transvision vamp)

ik denk dat het wel even belangrijk is om de grenzen vast te stellen voor er met de 1e ronde begonnen wordt (om problemen zoals met de song van 2004 te voorkomen).
  woensdag 26 januari 2005 @ 23:39:10 #33
13973 ranja
image means nothing
pi_24770238
Als ik de nominaties tot nu toe zie kan ik ongeveer de helft al op voorbaat afkeuren volgens mij 1e 3 regels Doet iemand nog wat moeite om tenminste z'n eigen nominaties te controleren of roept iedereen maar wat? Survivor 2 top 10 hits gewoon.
pi_24773446
Ketchup girls- The ketchup song
Kurt - she is so high
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
pi_24774350
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 23:35 schreef ranja het volgende:

ik denk dat het wel even belangrijk is om de grenzen vast te stellen voor er met de 1e ronde begonnen wordt (om problemen zoals met de song van 2004 te voorkomen).
Daarom ook dit topic.
Ik zie heel veel nummers staan die maar net de tipparade hebben gehaald... dat zijn geen hits, naar mijn mening. We kunnen het beste een band aanhouden die een grote hit heeft gehad. Grote hit is minimaal top 10 en die tot op heden van dagen nog bekend is.
Sommige bands hebben daarna nog een grote hit gehad (ik denk aan Aqua, Captain Jack, Solid Harmonie, Rick Astley), dus eigenlijk een korte periode heel populair zijn geweest. Die grensgevallen moeten we inderdaad afbakenen.

Een screening van de definitieve lijst lijkt me ook zinvol.
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
  donderdag 27 januari 2005 @ 10:33:57 #36
13973 ranja
image means nothing
pi_24774453
Tja, Captain Jack heeft volgens mij 4 top 10 hits gehad, Rick Astley ook 3 of 4 en nog een paar top 20 hits... die kun je dus sowieso schrappen.

Valerie Lagrange die Modus noemt heeft nooit de top 40 gehaald.
pi_24774550
Iemand als Lou Bega ?
Komt die wel door de keuring? heeft na mambo no 5 nog een nummer uitgebracht maar is nooit meer wat geworden.

en hoe zit het dan met van die idols achtige sterretjes?
die hits die ze gescoort hebben waren eigeljk gewoon gekocht natuurlijk en verdienen het dan niet om aan dit toernooi mee te mogen doen of wel?
Do it again now
pi_24774682
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 10:40 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Iemand als Lou Bega ?
Komt die wel door de keuring? heeft na mambo no 5 nog een nummer uitgebracht maar is nooit meer wat geworden.

en hoe zit het dan met van die idols achtige sterretjes?
die hits die ze gescoort hebben waren eigeljk gewoon gekocht natuurlijk en verdienen het dan niet om aan dit toernooi mee te mogen doen of wel?
Gevaarlijk om artiesten uit 2004 te nomineren. Je weet maar nooit wat ze in 2005 doen. Met die Idols mensen net zo. Jim kun je sowieso niet nomineren (2 nummer 1 hits sowieso).

En wat is FGTH nou ?
pi_24774720
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 10:48 schreef mark_03 het volgende:

[..]

Gevaarlijk om artiesten uit 2004 te nomineren. Je weet maar nooit wat ze in 2005 doen. Met die Idols mensen net zo. Jim kun je sowieso niet nomineren (2 nummer 1 hits sowieso).

En wat is FGTH nou ?
Ik denk niet dat die mensen als Jamai Boris enzo dat we die ooit nog terug zien hoor.
Nouwja laten we ze zeggen ik hoop het niet
Do it again now
  donderdag 27 januari 2005 @ 10:54:04 #40
13973 ranja
image means nothing
pi_24774789
Wat mij betreft afvallers van wat nu genoemd is:

- meer dan 1 grote hit:
All by my self - Eric Carmen
Aqua - Barbie girl (minimaal 2 top 10 hits)
Daftpunk - One more time (en Around the world)
Don Johnson ~ Heartbeat (meerdere top 10 hits)
Europe - The Final Countdown (minimaal 2 top 10 hits)
Guus kom naar huus - Alexander Curly (zelfs 2 nummer 1 hits)
Ik ben verliefd op John Travolta - Sandy
Kajagoogoo ~ Too Shy
Leanne Rymes - Can't Fight the Moonlight (minimaal 2 top 10 hits)
Nena - 99 luftballons (minimaal 2 top 10 hits)
Patrick Bruel - Casser le voix (live)
Rick Astley ~ Never gonna give you up (minimaal 2 top 10 hits)
Shocking Blue - Venus (het was zelfs een ander nummer dan dit dat in Nederland op 1 stond)
Survivor - Eye of the Tiger (2 top 10 hits)
Ugly Kid Joe - Everything about you (was Cats in the cradle geen grotere hit?)

- helemaal geen hit:
I Touch Myself - The Devinyls;
Olsen twins- I am the cute one (? toch?)
Valerie LaGrange - La folie.

- 1 kleine hit:
I Want Your Love - Transvision Vamp;
Love MIssile F1-11 - Sigue igue Sputnik;

- meerdere 'middelgrote' hits
Huey Lewis & The News - Power of Love ??
Matthew Wilder - Break my stride
Scritty Politti - Absolute
The Radios - She goes nana
The Scene - Iedereen is van de wereld.
Fox the Fox - Precious little diamond.

twijfelgevallen:
- 1 hit + klein opvolgend hitje:
4 Non Blondes - What's Up
Alannah Myles - Black velvet
Deee-Lite - Groove is in the heart
Double Vision - Knockin
Extreme - More than words
Kriss Kross - Jump
P.O.D. - Alive

Dit is wat ik even snel uit het hoofd heb gedaan, er kunnen meer zijn dus en ik kan ook een fout gemaakt hebben bij deze lijst. Ik heb de lijst van Placebeau even buiten beschouwing gelaten aangezien dat duidelijk geen eigen keus was en al helemaal niet over Nederlandse eendagsvliegen ging.
  donderdag 27 januari 2005 @ 10:55:16 #41
13973 ranja
image means nothing
pi_24774821
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 10:48 schreef mark_03 het volgende:

En wat is FGTH nou ?
Frankie goes to hollywood. Je weet wel, met die top 5 hit Relax en nummer 1 hit Two tribes
  donderdag 27 januari 2005 @ 10:55:57 #42
13973 ranja
image means nothing
pi_24774835
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 10:50 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik denk niet dat die mensen als Jamai Boris enzo dat we die ooit nog terug zien hoor.
Alleen hebben de meeste van die lui al meer dan 1 hit gehad.
  donderdag 27 januari 2005 @ 10:56:35 #43
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_24774844
FGTH = Frankie goes to Hollywood
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
pi_24775174
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 10:56 schreef Knarf het volgende:
FGTH = Frankie goes to Hollywood
Nou, degene die die lijst dan heeft bedacht, spoort niet helemaal. "Two Tribes" was ook een vette hit, net als "The Power Of Love". Samen met "Relax" zijn dat dus al drie grote hits, dus absoluut geen one-hitwonder.

Ik zie hier TIG artiesten staan die wel degelijk meer dan 1 hit hebben gehad. OK, regelmatig gaat het om slipstreamhits, maar het zijn dus niet echte eendagsvliegen. Dat zijn de artiesten die echt maar 1 keer succesvol zijn geweest.
  donderdag 27 januari 2005 @ 11:15:28 #45
13973 ranja
image means nothing
pi_24775232
Of je leest het topic even dVTB.
Die lijst van Placebeau is duidelijk een amerikaanse lijst. Er staan bv. een hoop singles in die in Nederland nooit een hit zijn geweest.
pi_24775947
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 21:29 schreef placebeau het volgende:
Nena - 99 luftballons
Beter opletten. Nena stond vorig jaar nog samen met Kim Wilde op #1 in Nederland, dus is zij absoluut geen 1-hit wonder.

Verder onterecht als 1-hit wonder genoemd in dit topic:

Rick Astley - scoorde ook met Together Forever, Whenever You Need Somebody
Aqua - scoorde ook met Doctor Jones, Turn Back Time, Cartoon Heroes
Wes - scoorde ook met Awa Awa
Eiffel65 - scoorde ook met Move Your Body
The Rembrandts - hadden jaaaaren voor "I'll be there for you" al eens een bescheiden hit met "Just the way it is, baby"
Lighthouse Family - scoorde ook met Lifted, Question Of Faith, I Wish I Knew How To Be Free/One
EMF - had nog een redelijke sliptstream-hit met "I Believe"
Des'ree - staat hier genoemd met "You Gotta Be", maar scoorde daarna nog een nummer 1-hit met Life, plus nog een hit (Delicate) samen met Terence Trent d'Arby.
Eddy Grant - had naast Electric Avenue een nog grotere hit: Give Me Hope, Jo'anna en daarnaast ook nog I Don't Wanna Dance. Dat zijn dus DRIE hits, niet één.
The Cardigans - scoorden onder meer nog met My Favourite Game en Erase/Rewind
Falco - scoorde ook met Jeanny
Spandau Ballet - scoorde niet alleen met True, maar ook met Gold
Haddaway - scoorde na What Is Love nog een slipstream-hit met Life, en daarna nogmaals redelijk goed met I Miss You.
Right Said Fred - scoorde ook met Don't Talk Just Kiss en Deeply Dippy.
A-ha - scoorde ook met Living Daylights, The Sun Always Shines On TV...
Edelweiss - deed het een paar jaar later nog eens dunnetjes over met Starship Edelweiss

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-01-2005 11:48:30 ]
pi_24776307
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 11:47 schreef dVTB het volgende:

[..]

Beter opletten. Nena stond vorig jaar nog samen met Kim Wilde op #1 in Nederland, dus is zij absoluut geen 1-hit wonder.

Verder onterecht als 1-hit wonder genoemd in dit topic:

Rick Astley - scoorde ook met Together Forever, Whenever You Need Somebody
Aqua - scoorde ook met Doctor Jones, Turn Back Time, Cartoon Heroes
Wes - scoorde ook met Awa Awa
Eiffel65 - scoorde ook met Move Your Body
The Rembrandts - hadden jaaaaren voor "I'll be there for you" al eens een bescheiden hit met "Just the way it is, baby"
Lighthouse Family - scoorde ook met Lifted, Question Of Faith, I Wish I Knew How To Be Free/One
EMF - had nog een redelijke sliptstream-hit met "I Believe"
Des'ree - staat hier genoemd met "You Gotta Be", maar scoorde daarna nog een nummer 1-hit met Life, plus nog een hit (Delicate) samen met Terence Trent d'Arby.
Eddy Grant - had naast Electric Avenue een nog grotere hit: Give Me Hope, Jo'anna en daarnaast ook nog I Don't Wanna Dance. Dat zijn dus DRIE hits, niet één.
The Cardigans - scoorden onder meer nog met My Favourite Game en Erase/Rewind
Falco - scoorde ook met Jeanny
Spandau Ballet - scoorde niet alleen met True, maar ook met Gold
Haddaway - scoorde na What Is Love nog een slipstream-hit met Life, en daarna nogmaals redelijk goed met I Miss You.
Right Said Fred - scoorde ook met Don't Talk Just Kiss en Deeply Dippy.
A-ha - scoorde ook met Living Daylights, The Sun Always Shines On TV...
Edelweiss - deed het een paar jaar later nog eens dunnetjes over met Starship Edelweiss
Tsja,

Wes scoorde toch echt met Alane, Awa Awa was de tweede single die echt GEEN hit is geworden (geloof positie 36). Wat dat betreft is Alane WEL een One-hit-wonder

Eifel 65; Move ya body was niet echt een hit. Blue was wel degelijk een gigantische hit in 1999, dus denk wel dat 't een one-hit-wonder is.

The Rembrandts - I'll be there for you. Zeker een one-hit-wonder. Bescheiden hitjes tellen niet mee.

Des'ree - Life. Denk 't wel. De andere singles (what's your sign (toch?), you gotta be) hebben niets gedaan.

Veel van wat jij noemt zijn tweede uitgebrachte singles, maar dat heeft bijna iedereen die een grote hit gescoord heeft. In de meeste gevallen geen of bescheiden hitjes.

Zeker geen one-hit-wonders in jouw rijtje
The Cardigans
Falco
Aqua (een topjaar, verder niets meer)
Spandau Ballet
Right said fred
A-ha
Eddy Grant
Haddaway

Toevoeging

Natalie Imbruglia - Torn; na deze hit had ze nog een heel klein hitje met Big Mistake, maar toch zeker een eendagsvlieg.

Emilia - Big big world; nooit meer iets van dit leuke, lieve, mooie meisje gehoord
  donderdag 27 januari 2005 @ 12:07:54 #48
67677 furanku
Did I Do That :?
pi_24776419
Nog een toppertje..

Vanessa Carlton - A Thousand Miles
I'm a fokker! can't you see, do u wanna fok! all night with me.. ^_^
pi_24776423
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 10:54 schreef ranja het volgende:
twijfelgevallen:
Double Vision - Knockin
Kriss Kross - Jump
P.O.D. - Alive
Dit lijken me wel one-hit-wonders. Wel een klein bescheiden hitje gehad, maar zoals al eerder is gezegd, dat heeft geloof ik elke artiest die een wereldhit heeft gescoord met z'n eerste single.
quote:
Frankie goes to Hollywood
Duidelijk dat dat geen one hit wonder is. Ik kan zeker 3 hits van ze opnoemen (en meezingen )

Patrick Bruel heeft toch maar een hit gescoord in Nederland. Heb 't even opgezocht. Enorme held in Frankrijk, maar in Nederland toch alleen bekend van Casser le voix.
  donderdag 27 januari 2005 @ 12:17:07 #50
67677 furanku
Did I Do That :?
pi_24776616
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 10:54 schreef ranja het volgende:
Wat mij betreft afvallers van wat nu genoemd is:

- meer dan 1 grote hit:
All by my self - Eric Carmen
Aqua - Barbie girl (minimaal 2 top 10 hits)
Daftpunk - One more time (en Around the world)
Don Johnson ~ Heartbeat (meerdere top 10 hits)
Europe - The Final Countdown (minimaal 2 top 10 hits)
Guus kom naar huus - Alexander Curly (zelfs 2 nummer 1 hits)
Ik ben verliefd op John Travolta - Sandy
Kajagoogoo ~ Too Shy
Leanne Rymes - Can't Fight the Moonlight (minimaal 2 top 10 hits)
Nena - 99 luftballons (minimaal 2 top 10 hits)
Patrick Bruel - Casser le voix (live)
Rick Astley ~ Never gonna give you up (minimaal 2 top 10 hits)
Shocking Blue - Venus (het was zelfs een ander nummer dan dit dat in Nederland op 1 stond)
Survivor - Eye of the Tiger (2 top 10 hits)
Ugly Kid Joe - Everything about you (was Cats in the cradle geen grotere hit?)

- helemaal geen hit:
I Touch Myself - The Devinyls;
Olsen twins- I am the cute one (? toch?)
Valerie LaGrange - La folie.

- 1 kleine hit:
I Want Your Love - Transvision Vamp;
Love MIssile F1-11 - Sigue igue Sputnik;

- meerdere 'middelgrote' hits
Huey Lewis & The News - Power of Love ??
Matthew Wilder - Break my stride
Scritty Politti - Absolute
The Radios - She goes nana
The Scene - Iedereen is van de wereld.
Fox the Fox - Precious little diamond.

twijfelgevallen:
Double Vision - Knockin
Kriss Kross - Jump
P.O.D. - Alive

Dit is wat ik even snel uit het hoofd heb gedaan, er kunnen meer zijn dus en ik kan ook een fout gemaakt hebben bij deze lijst. Ik heb de lijst van Placebeau even buiten beschouwing gelaten aangezien dat duidelijk geen eigen keus was en al helemaal niet over Nederlandse eendagsvliegen ging.
Shocking Blue had een hit met Never Marry A Raildroad man
Ugly Kid Joe had ik al gezegd in een reactie bovenstaan (CitC idd een grotere hit)
Twijfelgeval 4 Non Blondes?? Dat is 1 van de grootste onedayfly's die ik ooit gehoord heb hoor.

Ik zit te twijfelen over Krezip - I Would Stay. Gigantische hit en ze hebben het daarna nog geprobeerd, maar echt veel is het daarna niet geworden hoor. Van Underworld is alleen Born Slippy een gigantische hit geworden, maar underground toch redelijk populair.
Sarah- You ofzo? Die nederlandse chick iig.

Maargoed, kun je ook over discussieren.
I'm a fokker! can't you see, do u wanna fok! all night with me.. ^_^
  donderdag 27 januari 2005 @ 12:19:26 #51
13973 ranja
image means nothing
pi_24776667
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 12:17 schreef furanku het volgende:

Twijfelgeval 4 Non Blondes?? Dat is 1 van de grootste onedayfly's die ik ooit gehoord heb hoor.
Spaceman heeft wel top 40 gehaald, maar kwam niet verder dan 36 ofzo. Maar van mij mogen ze meedoen.
  donderdag 27 januari 2005 @ 12:21:18 #52
13973 ranja
image means nothing
pi_24776711
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 12:08 schreef mark_03 het volgende:
Dit lijken me wel one-hit-wonders. Wel een klein bescheiden hitje gehad, maar zoals al eerder is gezegd, dat heeft geloof ik elke artiest die een wereldhit heeft gescoord met z'n eerste single.
Ok, ik heb er geen probleem mee als deze wel meedoen.
quote:
Patrick Bruel heeft toch maar een hit gescoord in Nederland. Heb 't even opgezocht. Enorme held in Frankrijk, maar in Nederland toch alleen bekend van Casser le voix.
Ok, wist ik niet zeker. er zijn wel meer van die franse zangers en wie nou bij welke hit hoort is mij niet altijd even duidelijk
pi_24776798
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 12:02 schreef mark_03 het volgende:
Veel van wat jij noemt zijn tweede uitgebrachte singles, maar dat heeft bijna iedereen die een grote hit gescoord heeft. In de meeste gevallen geen of bescheiden hitjes.
Klopt, ik noemde de nodige slipsteam-hitjes. Het is maar net hoe zuiver je wilt zijn (telt een nummer 35-notering als hit, of telt alleen een top 20-notering?) en welke hitlijst van welk land (Nederland, Engeland, VS).

Neem bijvoorbeeld Move Your Body van Eiffel 65, het prototype van een slipsteamhit, maar wel gewoon een nummer 3-hit in Engeland, in februari 2000. Een Haddaway scoorde bijvoorbeeld 4 Top 10-hits op rij in Engeland, terwijl -ie in Amerika misschien maar 1 hit heeft gehad.

Om te bepalen wat nu wel of niet one-hit-wonders zijn, is het handig om de uitgangspunten te weten, kortom: land, positie in hitlijst.
  donderdag 27 januari 2005 @ 12:26:18 #54
13973 ranja
image means nothing
pi_24776834
Wat mij betreft gaat het hier om de Nederlandse top 40.
pi_24776842
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 12:17 schreef furanku het volgende:
Ik zit te twijfelen over Krezip - I Would Stay. Gigantische hit en ze hebben het daarna nog geprobeerd, maar echt veel is het daarna niet geworden hoor.
All Unsaid, Promise en You Can Say waren toch best wel hits, geloof ik. .
quote:
Sarah- You ofzo? Die nederlandse chick iig.
Je had een zangeres, Sarah, die Nederlandstalige dance-achtige nummers maakte. Ik Laat Me Gaan, Labyrint en Liever.
Je had Judith, die met de meebleerhit You echt wel een eendagsvlieg was. Ze heeft toen nog de tune voor Big Brother 4 gedaan, maar dat was geen hit, geloof ik. En ze had een clip waar een kind een teddybeer in de lucht gooide. Dat was geloof ik ook niet veel.
  donderdag 27 januari 2005 @ 12:35:42 #56
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_24777047
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
Nena - 99 Red Balloons
The Rembrandts - I'll Be There For You 
Cutting Crew - (I Just) Died In Your Arms 
Deep Blue Something - Breakfast At Tiffany's
John Farnham - You're The Voice 
Shocking Blue - 
Bob And Earl - Harlem Shuffle 
Norman Greenbaum - Spirit In The Sky 
The Crazy World Of Arthur Brown - Fire 
Thunderclap Newman - Something In The Air 
Crash Test Dummies - Mmm Mmm Mmm Mmm 
Bran Van 3000 - Drinking In LA 
Soul Asylum - Runaway Train 
Danny Wilson - Mary's Prayer 
The Mock Turtles - Can You Dig It? 
White Town - Your Woman 
Belouis Some - Imagination 
Ace - How Long 
Judy Clay and William Bell - Private Number 
Eric Carmen - All By Myself 
Minnie Riperton - Lovin' You 
Althia And Donna - Uptown Top Ranking 
M - Pop Muzik 
Piero Umiliani - Mah Na Mah Na 
Bobby McFerrin - Don't Worry Be Happy
Trio - Da, Da, Da (I Don't Love You, You Don't Love Me, Ha, Ha, Ha) 
Los Del Rio - Macarena 
Edison Lighthouse - Love Grows (Where My Rosemary Goes) 
Matthew Wilder - Break My Stride 
Baltimora - Tarzan Boy 
The Weather Girls - It's Raining Men 
Lou Bega - Mambo No.5 (A Little Bit Of....) 
Chesney Hawkes - The One And Only 
Toni Basil - Mickey 
Men Without Hats - The Safety Dance 
B Bumble & The Stingers - Nut Rocker 
The Knack - My Sharona 
Toto Coelo - I Eat Cannibals 
Deee-lite - Groove Is In The Heart 
Charles And Eddie - Would I Lie To You 
Barry Ryan - Eloise 
The Congregation - Softly Whispering I Love You 
The Casuals - Jesamine 
The Cascades - Rhythm Of The Rain 

en natuurlijk

Edwyn Collins - A Girl Like You

Een van m'n lievelingsnummers
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_24777336
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 12:35 schreef Spideyman het volgende:

[ code verwijderd ]

en natuurlijk

Edwyn Collins - A Girl Like You

Een van m'n lievelingsnummers
Zat al naar de lijst te kijken. Is de playlist van The Greatest One Hit Wonders Ever toch? Heb 'm zelf nl. ook in mp3. Gaat hier om hits in de UK, maar komt wel veel overeen met Nederland.

Toevoeging

Michelle Branch - Everywhere
Sixpence Non The Richer - Kiss me
Tony Rich Project - Nobody Knows
Gary Barlow - Forever love
Tiziano Ferro - Perdono
Titio - Come along
Kosheen - Hide U
Timmy T - One more try
Spiller - Grooveyet
Raymzter - Kutmarokkanen
Nomads - Yakelelo
Martika - Toy soldier (twijfel twijfel)
Jet - Are you gonna be my girl (misschien iets te vroeg)
ICT - Laciati Tentare
Zebda - Tomber la chemise
Manau - La tribu de Dana
Outlandsh - Aicha
Luniz - I got 5 on it
Bone thugs 'N Harmony - Crossroads
Olive - You're not alone
Shola Ama - You might need somebody
Dandy Warhols - Bohemian like you
Coolio - Gangsta's paradise (van mij mag ie mee)

[ Bericht 8% gewijzigd door mark_03 op 27-01-2005 12:54:26 ]
  donderdag 27 januari 2005 @ 12:48:36 #58
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_24777355
quote:
[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/663655/1/50#24774789]donderdag 27 januari 2005 10:54 Ik heb de lijst van Placebeau even buiten beschouwing gelaten aangezien dat duidelijk geen eigen keus was en al helemaal niet over Nederlandse eendagsvliegen ging.
Het was ook maar een ideetje, had het gevonden op internet, en er staan nog wel een paar goeie (niet jaren '90) nummers tussen. Als ik eens tijd heb zal ik zelf wel eens filteren, al ben ik als Belg natuurlijk niet zo vertrouwd met de Nederlandse top 40.

[ Bericht 2% gewijzigd door Beregd op 27-01-2005 12:53:46 ]
pi_24777396
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 12:47 schreef mark_03 het volgende:
Toevoeging
Michelle Branch - Everywhere
Gary Barlow - Forever love
Kosheen - Hide U
Michelle Branch heeft nog een hit gehad met Santana (Game of Love).
Gary Barlow heeft hits gehad met Take That. Maar ja, of dat meetelt?
Kosheen heeft nog een hit gehad met Catch.
pi_24777502
Wat een erg handige site is voor dit tournament: http://www.walravens.info/

Nog wat eendagsvliegen:
Alien Ant Farm - Smooth Criminal.
Jessica Folker - How Will I Know (Who You Are).
Brian McKnight - Back At One.
Allure (feat. 112) - All Cried Out.
Annie Schilder - Love Is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')