Beste Sandman!quote:Op woensdag 26 januari 2005 15:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat een geweldige pot vanmorgen...
*wekker zet voor morgen...
Zow! Das best vroegquote:Op woensdag 26 januari 2005 19:10 schreef mitt het volgende:
half 10 jojo..
ik kan me niet herrineren dat de laatste tien jaar de eerste vier van de plaatsingslijst ook echt in de halve finale stonden.
Naquote:Op woensdag 26 januari 2005 22:19 schreef komrad het volgende:
zuur voor je zjroentje van dat tenteman, veel succes.
Federer gaat dit makkelijk winnen, dat is me wel duidelijk naar de vertoning tegen Agassi
Eigenlijk valt het wel mee...Was toen bij Masters Cup...Safin had toen nauwelijks rackets gesloopt...Als je er helemaal niks tegen kan doen, en je niet zelf de fouten maakt, wordt je niet zo snel erg boosquote:Op woensdag 26 januari 2005 23:39 schreef komrad het volgende:
Juan ik denk wel meer omdat federer niet te stoppen is. Frustratie neemt toe als je kansloos afgeserveerd wordt. Ik denk trouwens dat hij best lang bij zal blijven hoor, maar ja des te groter de frustratie als je alsnog net niet kan bijhouden. 4 rackets voor de poule
Ik denk dat Safin het Roger erg moeilijk gaat maken. Des te groter de frustratie als het net niet lukt.quote:Op donderdag 27 januari 2005 00:14 schreef Norrage het volgende:
[..]
Eigenlijk valt het wel mee...Was toen bij Masters Cup...Safin had toen nauwelijks rackets gesloopt...Als je er helemaal niks tegen kan doen, en je niet zelf de fouten maakt, wordt je niet zo snel erg boos
Veel plezier op schoolquote:Op donderdag 27 januari 2005 09:30 schreef Troel het volgende:
Ja, en als hij bezig is zit ik op school
Nope.quote:Op donderdag 27 januari 2005 10:56 schreef Riert het volgende:
heeft Federer eigenlijk al een set verloren?
Dat wilde ik eigenlijk vragen, maar leek me wat overdrevenquote:Op donderdag 27 januari 2005 10:59 schreef rubbereend het volgende:
Federer is volgens mij ook pas zelden gebroken
2 keer gebroken, 1 maal tegen Suzuki in de 2de ronde en vandaag 1 maalquote:Op donderdag 27 januari 2005 10:59 schreef rubbereend het volgende:
Federer is volgens mij ook pas zelden gebroken
hmmm...da's spijtigquote:Op donderdag 27 januari 2005 11:18 schreef Ambrosius het volgende:
Ik lees trouwens net dat Sharapova had moeten winnen, ze heeft 3 matchpoints gehad.
quote:Op donderdag 27 januari 2005 11:20 schreef komrad het volgende:
als sharapove verliest is dat altijd spijtig
Je kan het zelf live volgen via http://www.australianopen.com/en_AU/scores/index.htmlquote:Op donderdag 27 januari 2005 11:32 schreef Troel het volgende:
Heeft iemand voor mij de stand? (Tot nu toe dan)
Mooi, dank je!quote:Op donderdag 27 januari 2005 11:32 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Je kan het zelf live volgen via http://www.australianopen.com/en_AU/scores/index.html
quote:
Nuquote:Op donderdag 27 januari 2005 13:06 schreef rubbereend het volgende:wat een wedstrijd
wat een toernooi dit jaar
Yupquote:Op donderdag 27 januari 2005 13:08 schreef Riert het volgende:
Wow! 5e set gewoon.
1 matchpoint geweest voor Federer?
Op een 3-2 overwinning.quote:Heb jij 8 tegen 1 op Federer kunnen wedden? 10 jaar terug afgesloten of zo?
Mooi manquote:
Hoe krijg jij het in godsnaam voor elkaar om anno 2005 8 tegen 1 op Federer te wedden?quote:Op donderdag 27 januari 2005 13:30 schreef Jopiler het volgende:
Federer MOET winnen!!!
Stond al een paar posts naar boven.quote:Op donderdag 27 januari 2005 13:33 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Hoe krijg jij het in godsnaam voor elkaar om anno 2005 8 tegen 1 op Federer te wedden?
Op de setstanden...zie boven. ik schrok ookquote:Op donderdag 27 januari 2005 13:33 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Hoe krijg jij het in godsnaam voor elkaar om anno 2005 8 tegen 1 op Federer te wedden?
Je kijkt geen TV? Hij heeft nog maar 1 been!, sensationeel is het!quote:Op donderdag 27 januari 2005 13:37 schreef komrad het volgende:
ik hoor net dat federer geblesseerd is, hij gaat er nog wel voor iig. GO roger
quote:Op donderdag 27 januari 2005 13:38 schreef prinsrob het volgende:
[..]
Je kijkt geen TV? Hij heeft nog maar 1 been!, sensationeel is het!
Beter kijken, ik zie jou nog niet zo snel over de baan hinkelenquote:Op donderdag 27 januari 2005 13:39 schreef komrad het volgende:
ik kijk wel tv, maar het viel me niet zo op, wel dat hij wat traag lijkt voor zijn doen, maar dat kan ook komen doordat ze al zo lang bezig zijn
26 totaan deze.quote:Op donderdag 27 januari 2005 13:41 schreef prinsrob het volgende:
Echt leuke wedstrijd trouwens, gisteren ook al zo spannend. Heeft iemand een idee hoeveel wedstrijden Federer ongeslagen is nu?
me tooquote:Op donderdag 27 januari 2005 13:45 schreef Againzender het volgende:
Ik mis weer eens wat volgens mij
Ergens is het vooral frustrterend om dit forum erbij te houden als je geen TV voor je neus hebt. Maar ja,quote:Op donderdag 27 januari 2005 13:53 schreef Againzender het volgende:
Ik begin steeds meer te balen dat ik het niet kan zien
anyone? Ben ook benieuwdquote:Op donderdag 27 januari 2005 14:01 schreef TheGeneral het volgende:
Ik kom wat laat binnen, heeft Federer ergens last van? zoiets hoorde ik de commentator zeggen?
Van Safin misschien?quote:Op donderdag 27 januari 2005 14:01 schreef TheGeneral het volgende:
Ik kom wat laat binnen, heeft Federer ergens last van? zoiets hoorde ik de commentator zeggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |