De windwedstrijd van de afgelopen US Open toch?quote:Op zondag 23 januari 2005 18:06 schreef Leatherface het volgende:
Hoeveel Agassi - Federer clashes zijn er eigenlijk al geweest op Grand Slams?
Kan me er geen herinneren.
Klopt. Voor de head-to-heads van beiden: http://www.atptennis.com/en/players/headtohead/head2head.asp?player1=federer&player2=agassiquote:Op zondag 23 januari 2005 18:08 schreef Butra het volgende:
[..]
De windwedstrijd van de afgelopen US Open toch?
Toen won Federer in 5 sets..
Ow, ja, die was me effe ontschotenquote:Op zondag 23 januari 2005 18:08 schreef Butra het volgende:
[..]
De windwedstrijd van de afgelopen US Open toch?
Toen won Federer in 5 sets..
Klopt, maar volgens mij waren het er 46. Was in 1999.quote:Op zondag 23 januari 2005 18:35 schreef mitt het volgende:
ik meen dat onze eigen Richard Krajicek het record had op de US Open, toen sloeg hij er 49(?) in vijf sets en verloor ook van Kafelnikov.
Ik hoorde vandaag ergens (ik dacht dat het bij Studio Sport was) dat het 49 keer wasquote:Op zondag 23 januari 2005 23:58 schreef RayMania het volgende:
[..]
Klopt, maar volgens mij waren het er 46. Was in 1999.
Eurosport en af en toe op Sporza.quote:Op maandag 24 januari 2005 06:58 schreef LuieSurinamer het volgende:
is dit nou nog op tv te zien of niet?
de Australian Open 2005 wel te verstaan hoor.
Ik had het vanmorgen bij het wakker worden even aanstaan, maar de presentator was niet heel enthousiast over het niveau (understatement). Was ergens aan het begin van de 3e set geloof ikquote:Op maandag 24 januari 2005 08:36 schreef Ambrosius het volgende:
geweldige partij als ik het zo zie,
Toen speelde Hewitt erg slecht ja. Nadal speelt gewoon een heerlijke pot.quote:Op maandag 24 januari 2005 08:57 schreef Riert het volgende:
[..]
Ik had het vanmorgen bij het wakker worden even aanstaan, maar de presentator was niet heel enthousiast over het niveau (understatement). Was ergens aan het begin van de 3e set geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |