De windwedstrijd van de afgelopen US Open toch?quote:Op zondag 23 januari 2005 18:06 schreef Leatherface het volgende:
Hoeveel Agassi - Federer clashes zijn er eigenlijk al geweest op Grand Slams?
Kan me er geen herinneren.
Klopt. Voor de head-to-heads van beiden: http://www.atptennis.com/en/players/headtohead/head2head.asp?player1=federer&player2=agassiquote:Op zondag 23 januari 2005 18:08 schreef Butra het volgende:
[..]
De windwedstrijd van de afgelopen US Open toch?
Toen won Federer in 5 sets..
Ow, ja, die was me effe ontschotenquote:Op zondag 23 januari 2005 18:08 schreef Butra het volgende:
[..]
De windwedstrijd van de afgelopen US Open toch?
Toen won Federer in 5 sets..
Klopt, maar volgens mij waren het er 46. Was in 1999.quote:Op zondag 23 januari 2005 18:35 schreef mitt het volgende:
ik meen dat onze eigen Richard Krajicek het record had op de US Open, toen sloeg hij er 49(?) in vijf sets en verloor ook van Kafelnikov.
Ik hoorde vandaag ergens (ik dacht dat het bij Studio Sport was) dat het 49 keer wasquote:Op zondag 23 januari 2005 23:58 schreef RayMania het volgende:
[..]
Klopt, maar volgens mij waren het er 46. Was in 1999.
Eurosport en af en toe op Sporza.quote:Op maandag 24 januari 2005 06:58 schreef LuieSurinamer het volgende:
is dit nou nog op tv te zien of niet?
de Australian Open 2005 wel te verstaan hoor.
Ik had het vanmorgen bij het wakker worden even aanstaan, maar de presentator was niet heel enthousiast over het niveau (understatement). Was ergens aan het begin van de 3e set geloof ikquote:Op maandag 24 januari 2005 08:36 schreef Ambrosius het volgende:
geweldige partij als ik het zo zie,
Toen speelde Hewitt erg slecht ja. Nadal speelt gewoon een heerlijke pot.quote:Op maandag 24 januari 2005 08:57 schreef Riert het volgende:
[..]
Ik had het vanmorgen bij het wakker worden even aanstaan, maar de presentator was niet heel enthousiast over het niveau (understatement). Was ergens aan het begin van de 3e set geloof ik
maar wel deze partijquote:Op maandag 24 januari 2005 09:34 schreef Butra het volgende:
Nouja, één troost, als Hewitt zo blijft spelen wint hij iig het toernooi niet.
Gaat deze nu nog beginnen?quote:Op maandag 24 januari 2005 07:56 schreef Butra het volgende:
Straks ook nog Coria - Nalbandian live..
Hij moet idd nog gespeeld worden, maar of ze het uitzenden weet ik nietquote:
Ah, daar gaan we weer. Voor de 1648e keer.quote:Op maandag 24 januari 2005 09:51 schreef SCH het volgende:
Of willen we alleen van die saaie tennissers als Federer?
Er is veel verschil tussen een keer schreeuwen uit blijdschap, en telkens heel provocerend into the face als een halve gare Come on brullen, ook wanneer de tegenstander een fout maakt.quote:Op maandag 24 januari 2005 09:51 schreef SCH het volgende:
Ik snap trouwens die hetze tegen Hewitt niet zo. Ook niet bij zijn medespelers. Laat die gast toch lekker schreeuwen. Als je daar niet tegen kan, heb je als speler zelf een probleem. Of willen we alleen van die saaie tennissers als Federer?
Hoezo? Ik bedoel: Federer mag toch ook saai zijn, waarom mag Hewitt dan niet druk en uitbundig zijn?quote:Op maandag 24 januari 2005 09:55 schreef Butra het volgende:
[..]
Ah, daar gaan we weer. Voor de 1648e keer.
Je start die discussie in zo'n beetje elk Grand Slam-topic op.quote:
quote:Op maandag 24 januari 2005 09:57 schreef Butra het volgende:
[..]
Je start die discussie in zo'n beetje elk Grand Slam-topic op.
Maar goed, ik sluit me aan bij Leatherface. Dat in-your-face is zo onnodig en irritant.
Tja, dat is jouw particuliere mening. Ik vind het wel mooi om te zien hoe iemand zichzelf oppept en daar echt kracht uit haalt. Het is bovendien zijn goed recht dus ik vind het gezeur er over een hoog kinnesinne gehalte hebben. Ik was alten groot fan van McEnroe, ook een bron van irritatie.quote:Op maandag 24 januari 2005 10:01 schreef Leatherface het volgende:
Een speler mag van mij best uitbundig zijn, maar dan moet ie daar wel een beetje charisma en gevoel van entertainment voor hebben. Voorbeelden zoals Noah en Connors heb ik al eerder genoemd.
Maar dat kan ik van Hewitt helaas niet zeggen. Die is alleen maar heel erg irritant en lijkt zelf niet door te hebben hoezeer hij zichzelf ermee voor schut zet.
Dan zie je maar hoe persoonlijk dat is.quote:Op maandag 24 januari 2005 10:06 schreef Riert het volgende:
Ik vind Federer nou niet echt arrogant overkomen eigenlijk
Same here, voor de goede ordequote:Op maandag 24 januari 2005 10:06 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Tis niet dat ik Hewitt niet mocht in deze partij, ik was alleen voor Nadal, daarom vond ik het jammer
Daar ben ik wel van overtuigd.quote:Op maandag 24 januari 2005 10:03 schreef Riert het volgende:
Ik vind de emotie bij Hewitt wel oprecht overkomen. Het lijkt me geen toneelspel om zn tegenstander uit het spel te halen.
Tot op zekere hoogte....maar geen discussie waard verderquote:Op maandag 24 januari 2005 10:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan zie je maar hoe persoonlijk dat is.
Een frustrerend gemak, lijkt me dan een betere term dan arrogantquote:Op maandag 24 januari 2005 10:11 schreef Leatherface het volgende:
Ik denk dat Federer arrogant overkomt, in hoeverre daar sprake van is, door zijn soms wat luie en nonchalante uitstraling op de baan.
Tsja, het lijkt bij hem allemaal van nature te gaan.quote:Op maandag 24 januari 2005 10:13 schreef Riert het volgende:
[..]
Een frustrerend gemak, lijkt me dan een betere term dan arrogant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |