Ik had het toch alleen over kut-Marokkaantjes.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 13:12 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
Niet alle marokkanen zijn kut![]()
Sommige nederlanders daar in tegen.....![]()
Ik? Waar dan?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 12:56 schreef pberends het volgende:
Leuke commentaren op kut-Marokkaantjes enzo.
Zal Even Stemmenquote:Op zaterdag 29 januari 2005 13:59 schreef babette21 het volgende:
ONM Tournament editie 2005 - Ronde 2
quote:
ik had 9 goedquote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
[..]
wat 'n kutquiz... khad er 8 goed!!!!
Nee, Marnix zou eerder iets anders tegen Iris zeggen! Het is en blijft een man.....quote:Op zaterdag 29 januari 2005 18:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik had 9 goedwist die van marnix niet, maar kon wel gokken aan de hand van de keuzes (marnix die 'kop dicht' zegt?
)
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:17 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Heeft iemand nog filmpjes van Annemieke????![]()
![]()
![]()
Leuk soapie, bedankt voor 't plaatsen!! Bobje was cool!!!quote:
Het zit er geloof ik niet in dat hij nog terugkomt als je dat stukje leest....quote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
Leuk soapie, bedankt voor 't plaatsen!! Bobje was cool!!!
en wat heeft Ellen een heerlijk foute 90's broek aan op dat plaatje haha
tja hij is dan ook 'n beetje dood in de serie [al hoeft dat niet veel te zeggen]quote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:37 schreef soapie het volgende:
Het zit er geloof ik niet in dat hij nog terugkomt als je dat stukje leest....![]()
DAT WAS BOB, NIET BOBJE!quote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:54 schreef babette21 het volgende:
tja hij is dan ook 'n beetje dood in de serie [al hoeft dat niet veel te zeggen]
Hij doet het niet.....quote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
[[url=http://www.clubs.nl/ClubsData/212894/incoming/filmpje4.jpg]afbeelding][/url]
middelste filmpje
leuk filmjequote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
[[url=http://www.clubs.nl/ClubsData/212894/incoming/filmpje4.jpg]afbeelding][/url]
middelste filmpje
Ja, kan de pagina niet vinden....quote:Op zondag 30 januari 2005 10:31 schreef haagse_elfje het volgende:
als je er op klikt opent er bij jouw dan een nieuw venster?
dat is wel heel raar als je het even zo probeertquote:
ik kan hem dus niet opslaan alleen bekijken....misschien moet je het ff straks aan Babette vragen die kan je vast uit de brand helpen! Heb jij Quiktime op je pc? Want het filmpje word met Quicktime afgespeeld....quote:Op zondag 30 januari 2005 10:39 schreef soapie het volgende:
Zou iemand zo lief willen zijn om hem naar me te mailen??
Waarom gaat Shirientje naar de SEH? Zeker omdat ze op de kinderafdeling nu niemand meer hebben... Betekent dat ook Kyra naar een andere afdeling gaat als verpleegster zijnde? Of gaat ze helemaal weg uit het ziekenhuis, nu ze een klacht gaat indienen. MIsschien gaat ze nu een hoerenkast openen....quote:Shirinas eerste dag op de SEH begint met racistische opmerkingen.
gaaf! dat is echt lang geledenquote:Op zondag 30 januari 2005 12:51 schreef brombeertje_soaps het volgende:
Ik was de oude Hitkranten aan het doorspitten![]()
[image]http://www.soapvision.nl/artikel/iwana.jpg[/image]
leukquote:Op zondag 30 januari 2005 12:51 schreef brombeertje_soaps het volgende:
Ik was de oude Hitkranten aan het doorspitten![]()
[afbeelding]
Dankjequote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
middelste filmpje
helemaal leuk dit!!quote:
wie is die vrouw voor Aafke dan?quote:Op zondag 30 januari 2005 17:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
helemaal leuk dit!!
[afbeelding]
herken ik daar - linksvoor, naast Pim - de tot nu toe op elke foto ontbrekende Niek??
die knuppeltjes met die strikjes [rechtsachter en middenvoor] hebben bekende hoofden,
maar ik kan ze niet plaatsen... misschien toch gewoon van de productie dan??
Wat zijn Pim en Victor nog heerlijk jong!!
En het is toch wel erg jammer dat Roel Fooy sinds ONM uit beeld is verdwenen......
volgens mij is dat dus Niek, de buitenechtelijke dochter van Jan Reitsema,quote:Op zondag 30 januari 2005 17:46 schreef Woelli het volgende:
wie is die vrouw voor Aafke dan?
quote:Op zondag 30 januari 2005 17:49 schreef haagse_elfje het volgende:
dat is toch Margot nummero 1
daar kunnen ze nu wel wat van leren, van de lijntjes van vroeger.....quote:Op zondag 30 januari 2005 17:50 schreef babette21 het volgende:
[..]
toen deden ze nog aan gecompliceerde lijntjes....
okeequote:Op zondag 30 januari 2005 17:50 schreef babette21 het volgende:
[..]
volgens mij is dat dus Niek, de buitenechtelijke dochter van Jan Reitsema,
tevens hoer en vriendin van Pim [haar halfbroer dus].....
toen deden ze nog aan gecompliceerde lijntjes....
ja ik zie het, ze dragen allemaal iets teveel zwart en hebben allemaal donker haarquote:Op zondag 30 januari 2005 17:51 schreef babette21 het volgende:
[..]Margot zit in 't midden, links van Victor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |