Hoi Jimquote:Op woensdag 26 januari 2005 11:53 schreef TheDon1985 het volgende:
Moordenaar uiteraard... mij zul je sowieso niet op toneel zien, maar al helemaal niet als homo.
Ik wil daar niet op die manier mee geassocieerd worden.
*proest*quote:Op woensdag 26 januari 2005 11:53 schreef TheDon1985 het volgende:
Moordenaar uiteraard... mij zul je sowieso niet op toneel zien, maar al helemaal niet als homo.
Ik wil daar niet op die manier mee geassocieerd worden.
quote:Op woensdag 26 januari 2005 11:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hoi Jim
Maakt me helemaal niets uit. Het is een opdracht, een rol die je speelt.
quote:Op woensdag 26 januari 2005 11:55 schreef Sater het volgende:
Een homofiele moordenaar die het niets uitmaakt.
idd. dat was wel een vette lach waard.quote:
luister. misschien is the don homofoob, daarvoor ken ik te weinig posting van hem. maar hij geeft duidelijk aan dat hij zich, net als ik, at least comfortable op het toneelpodium voelt.quote:Op woensdag 26 januari 2005 12:01 schreef RM-rf het volgende:
Dat ligt enorm aan wat voor stuk het is en welke rol een karakter erin speelt ... een 'homo-karakter' kan gewoon een saaie rol zijn die weinig tekst heeft en er een beetje bijstaat, of juist een belangrijke plek in het stuk innemen en daarom voor de acteur een uitdaging zijn, evenzo geld dat voor het 'moordenaar-karakter' ..
Verder heeft dat niks met een oordeel over homosexualiteit of moorden te maken, tenminste zolang je geen homofobe psychopaat als TheDon1985, die kennelijk verder weinig problemen heeft met associatie met moordenaars ..
Overigens, in Hollywood geldt natuurlijk wel dat grote acteurs over het algemeen rollen waarin ze een homosexueel zouden moeten spelen weigeren, omdat men inderdaad angst heeft met die rol ge-associeerd te worden, zeker in-de-kast-homo's als Rock Hudson deden veel moiete om juist stoere heteroseksuelen te spelen, juist om zijn geardheid te verbergen ...
live? **proest**quote:Op woensdag 26 januari 2005 12:08 schreef Angeliquetje het volgende:
[..]
hahahahhaahha wat ben jij een zielige weblogger man!!!! ghet a fucking live looser!!!
whahah weblogger nog wel, de 1 verzameld postzegels he en de ander....
Nou ik weet nu wel wat ik zieliger vind!
Wel in de rol van Jochem Myjer.quote:Op woensdag 26 januari 2005 12:15 schreef Frutsel het volgende:
ik zie me zelf niet staan als Jos Brink, al duimendraaiend ... *daag lieve toneelkikkerbilletjes van me" ...
Lastig hè, dat quoten.quote:Op woensdag 26 januari 2005 12:24 schreef Angeliquetje het volgende:
[..]
Hier staat geheel bedoeld geen gequote tekst.
Geluk dat je geen wens hebt om verder een toneelcarriere na te jagen, want ik vrees inderdaad dat met de type-casting van vandaag ook voor jou enkel 'Jim'-rollen weggelegd zouden zijn.quote:Op woensdag 26 januari 2005 12:21 schreef TheDon1985 het volgende:
Ik heb overigens niks tegen homo's hoor.
Maar er zijn gewoon grenzen... en mijn grens bij alles is dat ik niet iets ga doen waar ik me niet in kan vinden.
Zo zou ik bijv. wel Beethoven spelen, maar dan wel met een goed nummer.
Het spelen van een toneelstuk met daarin een baggernummer zou ik ook weigeren.
Als ik aan een toneelstuk mee zou werken dan zou ik dat doen om iets uit te drukken....niet om iets te spelen waarin ik me niet kan vinden.
Preciesquote:Op woensdag 26 januari 2005 12:10 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
luister. misschien is the don homofoob, daarvoor ken ik te weinig posting van hem. maar hij geeft duidelijk aan dat hij zich, net als ik, at least comfortable op het toneelpodium voelt.
als ik dan toch moest kiezen zou ik derhalve kiezen voor de rol als moordenaar. heeft bij mij weinig met homofobie van doen. als het dan toch echt persé moet, dan sta ik het liefst zo min mogelijk voor lul, if u don't mind.
Kun je je wel vinden in de rol van moordenaar dan?quote:Op woensdag 26 januari 2005 12:21 schreef TheDon1985 het volgende:
Ik heb overigens niks tegen homo's hoor.
Maar er zijn gewoon grenzen... en mijn grens bij alles is dat ik niet iets ga doen waar ik me niet in kan vinden.
Zo zou ik bijv. wel Beethoven spelen, maar dan wel met een goed nummer.
Het spelen van een toneelstuk met daarin een baggernummer zou ik ook weigeren.
Als ik aan een toneelstuk mee zou werken dan zou ik dat doen om iets uit te drukken....niet om iets te spelen waarin ik me niet kan vinden.
(Ik speel geen piano BTW )
Nummer drie. Reden is dat het mij niet uitmaakt.quote:Op woensdag 26 januari 2005 11:46 schreef Magics het volgende:
Ik was benieuwd naar de mening van de hetero mannelijke fokkers :
Stel je doet mee aan een toneelstuk/film en je kunt kiezen tussen 2 rollen :
1.Moordenaar
2.Homo
3.Maakt niet uit
Welke kies je en wrom?
Wat zijn tot dusver je bevindingen? Eerlijke beantwoordingen of politiek - correcte oprispingen?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:06 schreef Magics het volgende:
[..]
Wilde met dit voorbeeld onderzoeken hoe er in het algemeen nog tegen homo's aangekeken werd door de gemiddelde heteroman. Om "gewenst antwoord geven" te voorkomen had ik het in deze verkapte vraagstelling gegoten. Maar het gaat dus helemaal niet om t toneelspelen. Had net zo goed kunnen vragen : Wat zou je liever zijn homo of moordenaar.
Snap je nu ook waarom ik dit topic in GC wilde?
Oeh, een wandelend cliché of iemand die Katie Holmes en Alexis Bledel mag bespringen. Moeilijke keuze.quote:Op woensdag 26 januari 2005 12:14 schreef Kugari-Ken het volgende:
moordenaar, want iedereen wil de grootste sadistische klootzak zijn die er maar is.
Wie wil je liever zijn, een schurk uit James Bond, of iemand uit The Gillmore Girls of Dawson's Creek?
De schurk is gewoon de meest aantrekkelijke om te spelen omdat je heerlijk gewetensloos kunt zijn.
Homointegratie is nog bij lange na niet voltooid; óók niet in de blanke samenleving. Hoe zou het ook. Het is in tijd gemeten nog niet zó lang geleden dat homo's/lesbo's aarzelend uit de kast durfden te komen. Het [b]lijkt een ongeschreven wet dat gelijk geaarden zich nog immer voor hun zijn moeten verantwoorden. Waarom dient van geïnterviewden, indien het géén functie heeft, hun seksuele geaardheid worden vermeld?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 01:00 schreef Magics het volgende:
Kunnen er ook nog mensen gewoon reageren met een antwoord op de vraag in de OP?
Kom op, tis nie moeilijk
ik weiger, door het niet willen spelen van een homorol, aangezien te worden als radar in het netwerk dat de homointegratie stagneert. als je het niet erg vindt.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 11:46 schreef Sater het volgende:
[..]
Homointegratie is nog bij lange na niet voltooid; óók niet in de blanke samenleving. Hoe zou het ook. Het is in tijd gemeten nog niet zó lang geleden dat homo's/lesbo's aarzelend uit de kast durfden te komen. Het [b]lijkt een ongeschreven wet dat gelijk geaarden zich nog immer voor hun zijn moeten verantwoorden. Waarom dient van geïnterviewden, indien het géén functie heeft, hun seksuele geaardheid worden vermeld?
5. stalker, helemaal zeiknat van het gel, en dan niet alleen mn haar, maar heel mn gezicht helemaal vochtig, inc. blouse etc.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:53 schreef longinus het volgende:
4. Marokkaan.
Kun jij ook antwoord geven op de meermaals gestelde vraag over de achtergrond van je vraag, waarom die keuzes en wat je bevindingen zijn, if any?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 01:00 schreef Magics het volgende:
Kunnen er ook nog mensen gewoon reageren met een antwoord op de vraag in de OP?
Kom op, tis nie moeilijk
Ah, je voelt je aangesproken? Mijn post is slechts in die zin bedoeld: homointegratie is minder diep geworteld dan algemeen [b]lijkt te worden aangenomen.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 13:32 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik weiger, door het niet willen spelen van een homorol, aangezien te worden als radar in het netwerk dat de homointegratie stagneert. als je het niet erg vindt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |