abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 januari 2005 @ 11:46:31 #1
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_24757185
Ik was benieuwd naar de mening van de hetero mannelijke fokkers :

Stel je doet mee aan een toneelstuk/film en je kunt kiezen tussen 2 rollen :
1.Moordenaar
2.Homo
3.Maakt niet uit

Welke kies je en wrom?
....in de donkere nacht.
  woensdag 26 januari 2005 @ 11:53:16 #2
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_24757279
Een goed acteur speelt alles, en bovendien het blijft toneel, dus voor mij optie 3
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_24757287
Moordenaar uiteraard... mij zul je sowieso niet op toneel zien, maar al helemaal niet als homo.

Ik wil daar niet op die manier mee geassocieerd worden.
pi_24757312
Een homofiele moordenaar die het niets uitmaakt.
iedere engel heeft een duivelse kant.
  woensdag 26 januari 2005 @ 11:55:36 #5
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24757315
ondanks dat ik homo's prima in mijn leefomgeving vind, heb ik niet direct te behoefte om op het toneel voor een homorol te kiezen, derhalve krijg je mij als moordenaar en een flinke stok de buhne op.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  woensdag 26 januari 2005 @ 11:56:33 #6
38344 knokkels
Radio49 voor je kanus! O+
pi_24757329
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 11:53 schreef TheDon1985 het volgende:
Moordenaar uiteraard... mij zul je sowieso niet op toneel zien, maar al helemaal niet als homo.

Hoi Jim

Maakt me helemaal niets uit. Het is een opdracht, een rol die je speelt.
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
pi_24757339
---> TTK
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  Admin woensdag 26 januari 2005 @ 11:57:50 #8
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_24757348
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 11:53 schreef TheDon1985 het volgende:

*proest*

Nouw ja zeg
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_24757349
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 11:56 schreef knokkels het volgende:

[..]

Hoi Jim

Maakt me helemaal niets uit. Het is een opdracht, een rol die je speelt.
  woensdag 26 januari 2005 @ 11:58:28 #10
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_24757363
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 11:55 schreef Sater het volgende:
Een homofiele moordenaar die het niets uitmaakt.
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  woensdag 26 januari 2005 @ 12:00:09 #11
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24757390
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 11:57 schreef TheDon1985 het volgende:

[..]

idd. dat was wel een vette lach waard.
pi_24757411
Gewoon moordenaar. Dat lijkt mij het leukste
pi_24757418
Dat ligt enorm aan wat voor stuk het is en welke rol een karakter erin speelt ... een 'homo-karakter' kan gewoon een saaie rol zijn die weinig tekst heeft en er een beetje bijstaat, of juist een belangrijke plek in het stuk innemen en daarom voor de acteur een uitdaging zijn, evenzo geld dat voor het 'moordenaar-karakter' ..

Verder heeft dat niks met een oordeel over homosexualiteit of moorden te maken, tenminste zolang je geen homofobe psychopaat als TheDon1985, die kennelijk verder weinig problemen heeft met associatie met moordenaars ..

Overigens, in Hollywood geldt natuurlijk wel dat grote acteurs over het algemeen rollen waarin ze een homosexueel zouden moeten spelen weigeren, omdat men inderdaad angst heeft met die rol ge-associeerd te worden, zeker in-de-kast-homo's als Rock Hudson deden veel moiete om juist stoere heteroseksuelen te spelen, juist om zijn geardheid te verbergen ...
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  woensdag 26 januari 2005 @ 12:01:57 #14
98841 Cochese
pave the rainforest
pi_24757428
Ik kies de rol van de poster die debiele vragen stelt...
Supermodels on my D
pi_24757431
Moordenaar

Ik steek er liever een mes in zeg maar......
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
  woensdag 26 januari 2005 @ 12:10:42 #16
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24757586
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 12:01 schreef RM-rf het volgende:
Dat ligt enorm aan wat voor stuk het is en welke rol een karakter erin speelt ... een 'homo-karakter' kan gewoon een saaie rol zijn die weinig tekst heeft en er een beetje bijstaat, of juist een belangrijke plek in het stuk innemen en daarom voor de acteur een uitdaging zijn, evenzo geld dat voor het 'moordenaar-karakter' ..

Verder heeft dat niks met een oordeel over homosexualiteit of moorden te maken, tenminste zolang je geen homofobe psychopaat als TheDon1985, die kennelijk verder weinig problemen heeft met associatie met moordenaars ..

Overigens, in Hollywood geldt natuurlijk wel dat grote acteurs over het algemeen rollen waarin ze een homosexueel zouden moeten spelen weigeren, omdat men inderdaad angst heeft met die rol ge-associeerd te worden, zeker in-de-kast-homo's als Rock Hudson deden veel moiete om juist stoere heteroseksuelen te spelen, juist om zijn geardheid te verbergen ...
luister. misschien is the don homofoob, daarvoor ken ik te weinig posting van hem. maar hij geeft duidelijk aan dat hij zich, net als ik, at least comfortable op het toneelpodium voelt.

als ik dan toch moest kiezen zou ik derhalve kiezen voor de rol als moordenaar. heeft bij mij weinig met homofobie van doen. als het dan toch echt persé moet, dan sta ik het liefst zo min mogelijk voor lul, if u don't mind.
  woensdag 26 januari 2005 @ 12:14:26 #17
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_24757654
moordenaar, want iedereen wil de grootste sadistische klootzak zijn die er maar is.

Wie wil je liever zijn, een schurk uit James Bond, of iemand uit The Gillmore Girls of Dawson's Creek?

De schurk is gewoon de meest aantrekkelijke om te spelen omdat je heerlijk gewetensloos kunt zijn.
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
  Moderator woensdag 26 januari 2005 @ 12:14:32 #18
8781 crew  Frutsel
pi_24757657
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 12:08 schreef Angeliquetje het volgende:

[..]

hahahahhaahha wat ben jij een zielige weblogger man!!!! ghet a fucking live looser!!!
whahah weblogger nog wel, de 1 verzameld postzegels he en de ander....
Nou ik weet nu wel wat ik zieliger vind!
live? **proest**
looser? **proest**

Lastig he dat Engels...

maar goed, ik zou voor Moordenaar kiezen... simpelweg omdat ik me beter kan inleven in die rol dan in een homo-rol...
  Moderator woensdag 26 januari 2005 @ 12:15:49 #19
8781 crew  Frutsel
pi_24757685
ik zie me zelf niet staan als Jos Brink, al duimendraaiend ... *daag lieve toneelkikkerbilletjes van me" ...
pi_24757778
Ik heb overigens niks tegen homo's hoor.
Maar er zijn gewoon grenzen... en mijn grens bij alles is dat ik niet iets ga doen waar ik me niet in kan vinden.

Zo zou ik bijv. wel Beethoven spelen, maar dan wel met een goed nummer.
Het spelen van een toneelstuk met daarin een baggernummer zou ik ook weigeren.

Als ik aan een toneelstuk mee zou werken dan zou ik dat doen om iets uit te drukken....niet om iets te spelen waarin ik me niet kan vinden.

(Ik speel geen piano BTW )

[ Bericht 3% gewijzigd door TheDon1985 op 26-01-2005 15:06:01 ]
pi_24757854
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 12:15 schreef Frutsel het volgende:
ik zie me zelf niet staan als Jos Brink, al duimendraaiend ... *daag lieve toneelkikkerbilletjes van me" ...
Wel in de rol van Jochem Myjer.
Iemand Fien soms gezien?
  woensdag 26 januari 2005 @ 12:37:14 #22
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_24758154
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 12:24 schreef Angeliquetje het volgende:

[..]
Hier staat geheel bedoeld geen gequote tekst.
Lastig hè, dat quoten.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_24758172
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 12:21 schreef TheDon1985 het volgende:
Ik heb overigens niks tegen homo's hoor.
Maar er zijn gewoon grenzen... en mijn grens bij alles is dat ik niet iets ga doen waar ik me niet in kan vinden.

Zo zou ik bijv. wel Beethoven spelen, maar dan wel met een goed nummer.
Het spelen van een toneelstuk met daarin een baggernummer zou ik ook weigeren.

Als ik aan een toneelstuk mee zou werken dan zou ik dat doen om iets uit te drukken....niet om iets te spelen waarin ik me niet kan vinden.
Geluk dat je geen wens hebt om verder een toneelcarriere na te jagen, want ik vrees inderdaad dat met de type-casting van vandaag ook voor jou enkel 'Jim'-rollen weggelegd zouden zijn.
Geen andere rol zou je aangeboden worden, dan een gefrustreerde Rock-Huds0l zwoelie-doelie die zijn onderdrukte gevoelens zou zien uitmonden in een moord op juist diegenen naar wie zijn onderdrukte liefde eigenlijk uitgaat.
Wel mooie diepgaande psychologische drama-rollen, hoor
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_24758281
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 12:10 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

luister. misschien is the don homofoob, daarvoor ken ik te weinig posting van hem. maar hij geeft duidelijk aan dat hij zich, net als ik, at least comfortable op het toneelpodium voelt.

als ik dan toch moest kiezen zou ik derhalve kiezen voor de rol als moordenaar. heeft bij mij weinig met homofobie van doen. als het dan toch echt persé moet, dan sta ik het liefst zo min mogelijk voor lul, if u don't mind.
Precies

Ik ben gewoon een 'stille'.... ik heb in het verleden wel een paar keer toneel gespeelt, maar hoewel het allemaal goed is verlopen heb ik toch ondervonden dat het helemaal niet bij mij past om zo op de voorgrond te staan.

Dus ik dan toch moet kiezen, dan zou ik idd ook voor de rol gaan die dat het minste heeft.
pi_24758785
Ik zou erg twijfelen. Vind het allebei erg interresante rollen, omdat ik er zelf niks tot weinig mee heb (heb wel eens een vogel vermoord ). Het ligt er denk ik maar net aan hoever je met beide rollen moet gaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')