Heb hem al geëdit...quote:
En direct: Dag MutZquote:
veranderd......in pikes peak editiequote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:19 schreef PeuRac het volgende:
alleen die laatste is mooi, had dan een mooi 405 T16 gezocht(2.0 16v Turbo, 210-230pk, handgebouwt)
dquote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:19 schreef PeuRac het volgende:
alleen die laatste is mooi, had dan een mooi 405 T16 gezocht(2.0 16v Turbo, 210-230pk, handgebouwt)
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:35 schreef hermandeperman het volgende:
spreek ik net een meisje op msn, ik schijn haar gesproken te hebben zaterdag... geen idee
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:34 schreef PeuRac het volgende:
aah, de auto waarmee ik BoJo bij Hugo op de XboX in mn stof liet bijten
herinneringen verdringen is een kunstquote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:41 schreef BoJo het volgende:
[..]![]()
ik kan het me niet eens meer herinneren![]()
ja dat nog net welquote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]weet je wel wie het is, of zelfs dat niet?
Een poos geleden gingen ze met Autovisie met een Porsche Cayenne Turbo die berg op, en niet op terreinwagen snelheid, die turbo heeft lekker geflotenquote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:46 schreef VanDread het volgende:
Ari Vatanendie rit die berg op is echt sick
![]()
De M coupé is enige mooie Z3 variant die er is, ik vind hem prachtig!quote:Op dinsdag 25 januari 2005 23:01 schreef Alfisti het volgende:
Foute bak
http://www.marktplaats.nl(...)oudei%3D240%26js%3D1
maar wel snel
Wat een lelijke kleur en bodykitquote:Op dinsdag 25 januari 2005 23:01 schreef Alfisti het volgende:
Foute bak
http://www.marktplaats.nl(...)oudei%3D240%26js%3D1
maar wel snel
? De standaard M roadster uitlaat is niet goed voor het E46 blok bedoel je?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 23:12 schreef Hugster het volgende:
En die M3 E46 motor mag er wel inzitten, maar door de andere uitlaat heeft hij 325pk en geen 343.
Hij lult dus...
Geen lengte en ruimte voor het veel betere M3 Coupe uitlaatsysteemquote:Op dinsdag 25 januari 2005 23:15 schreef D-Devil het volgende:
[..]
? De standaard M roadster uitlaat is niet goed voor het E46 blok bedoel je?
quote:..alle boekjes erbij! en sleutels.
quote:zoektermen: M, M coupe, Z3M, Z3 M, Z3, S54, S50, M3, E46, E36, Ferrari, Lamborghini, TVR, Lotus, Donkervoort, Porsche, Cobra
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 23:23 schreef Hugster het volgende:
De kat van me pa was in het water gesprongen vandaag
Beest is onder het terras gezwommen en daar op de beschoeing gaan zitten, kan je dus niet bij.
8 man brandweer erbij maar die hadden geen zin om te gaan duiken voor een poes
Nou dus een plank van onder het terras (terras steekt 4 meter uit) gelegd tot aan de zwemtrap, daar weer een schuine plank omhoog met een bak biefstuk erbij
Nou maar hopen dat die mongool zelf terug gaat lopen anders vriest ie kapot
Zal lekker gaan stinken dan in de zomerquote:Op dinsdag 25 januari 2005 23:23 schreef Hugster het volgende:
Beest is onder het terras gezwommen en daar op de beschoeing gaan zitten, kan je dus niet bij.
Nou dus een plank van onder het terras (terras steekt 4 meter uit) gelegd tot aan de zwemtrap, daar weer een schuine plank omhoog met een bak biefstuk erbij
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 23:24 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Zal lekker gaan stinken dan in de zomer.
Wereld-verhaalquote:Op dinsdag 25 januari 2005 23:23 schreef Hugster het volgende:
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 23:28 schreef ThaFreak het volgende:
http://www.cardomain.com/memberpage/254494
nice work![]()
Een hok waarin je niet gezien wil worden... maar onder de kap ziet het er erg fijn uitquote:Op dinsdag 25 januari 2005 23:28 schreef ThaFreak het volgende:
nice work![]()
Techniek is waanzinning mooiquote:Op dinsdag 25 januari 2005 23:28 schreef ThaFreak het volgende:
nice work![]()
Nee inderdaad.... dat heb ik dus ookquote:Op dinsdag 25 januari 2005 23:33 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Techniek is waanzinning mooiben alleen geen voorstander van het uiterlijk
Calibra file op Dottinger hohequote:Op dinsdag 25 januari 2005 23:34 schreef jackson het volgende:
[..]
Nee inderdaad.... dat heb ik dus ook
Wel vet die foto's van de Ring erbij
Goed gezienquote:
Waarom zijn ze dan zo slijtvastquote:Op dinsdag 25 januari 2005 23:39 schreef Hugster het volgende:
[..]
Keramisch my ass ja
"gewone" Rotors
Die " " zijn wel terecht... want geloof me... alsof je 40 ankers naarbuiten dondertquote:Op dinsdag 25 januari 2005 23:39 schreef Hugster het volgende:
[..]
Keramisch my ass ja
"gewone" Rotors
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 23:41 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Waarom zijn ze dan zo slijtvast. Alweer blabla uit een johnnie met de pet op mond?
Ik kom te weinig op de ringquote:
Ben ik dus toch niet gekquote:Op dinsdag 25 januari 2005 23:39 schreef Hugster het volgende:
[..]
Keramisch my ass ja
"gewone" Rotors
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 23:45 schreef D-Devil het volgende:
Ik zag vandaag trouwens een mof voor me rijden in een VW bus met een HU - GO kenteken.
Wat moet ik toegeven?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 23:46 schreef Hugster het volgende:
[..]![]()
psssst geef eens toe dat je fout zat![]()
Ik ook... ik hoop er dit jaar weer meer te zijn. Zowiezo dit jaar weer naar de driftchallange op hockenheim. Dat zijn dingen die ik echt niet wil missen !quote:
Hoe de fuck moet dat dan werken?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 23:49 schreef Alfisti het volgende:
Leuk stukje speelgoed....... hmmm.........
http://www.charm.net/~mchaney/roaddyno/index.html
Slijtvast is niet het punt, het gaat om fadingquote:Op dinsdag 25 januari 2005 23:50 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Wat moet ik toegeven?. Dat die appel schrijft : "322 mm Porsche rotors can stop the car from 125mph in about 5.6 seconds. Don't forget to buckle up ;o) The beauty is that these brakes are not at all affected by fading. You can stop time and time again."
De enige remmen die zo slijtvast zoals het daar staat dat zijn keramische schijven, dat hij ze niet heeft en uit z'n nek lult is niet mijn probleem.
Maar goed, ik had inderdaad niet gekeken naar rode of gele klauwen, maar die kun je spuiten.
Zelfde als een Apexi RSM denk ik?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 23:51 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Hoe de fuck moet dat dan werken?.
heel ingewikkeld......... zo ingewikkeld dat ik beter een G-tech pro SS of RR kan kopenquote:Op dinsdag 25 januari 2005 23:51 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Hoe de fuck moet dat dan werken?.
Trippel ook niet... daar-ga-je-van-achterstevoren-lopen bier is datquote:Op dinsdag 25 januari 2005 23:59 schreef hermandeperman het volgende:
leffe dubbel is niet goed voor je
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 23:59 schreef hermandeperman het volgende:
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 23:59 schreef hermandeperman het volgende:
Ik was aan het slippen op de A2 vanacht om 3uurquote:Op woensdag 26 januari 2005 00:05 schreef hermandeperman het volgende:
heb vanmorgen trouwens de parkeerplaats weer onveilig gemaakt
lag paar cm sneeuw en was niet gestrooid en was bijna de enige op de parkeerplaats
En met een meer prijs van enkele ruggen worden ze opeens roodquote:Op dinsdag 25 januari 2005 23:53 schreef Hugster het volgende:
[..]
Slijtvast is niet het punt, het gaat om fading
Maar je kon het ook aan de schijf zelf herkennen, de klauw hoeft niet per see geel te zijn. Bij Ferrari zijn ze gewoon zwart bijvoorbeeld.
Heb er 1 op de ring gezien vorig jaar meen ik .... erg vet zo'n jag... en dat uit een 6 pitterquote:
XJR is toch 8 pits supercharched?quote:Op woensdag 26 januari 2005 00:14 schreef jackson het volgende:
[..]
Heb er 1 op de ring gezien vorig jaar meen ik .... erg vet zo'n jag... en dat uit een 6 pitter
XJ220 heeft een v6quote:Op woensdag 26 januari 2005 00:33 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
XJR is toch 8 pits supercharched?
naja vet iig
quote:Op woensdag 26 januari 2005 09:46 schreef Youp het volgende:
nee kan je niet linkendomme shit... dus maar gewoon het linkje gegeven van de gallery
like Fugie said..quote:Op woensdag 26 januari 2005 10:39 schreef Youp het volgende:
[..]
ik had de img code gebruikten die deed t niet
quote:Op woensdag 26 januari 2005 10:34 schreef D-Devil het volgende:
Die mini is inderdaad een supergaaf ding, mooi afgewerkt en uiteraard altijd netjes gepoetst. Zal wel lekker rijden!
quote:Op woensdag 26 januari 2005 11:11 schreef D-Devil het volgende:
[Nieuws] Poodrive, Tango. 0 - 100 @ 4sec. op batterijen.. Die topictitel, maak ik Poodrive in plaats van Prodrive
.
ik heb hem gister afgespoelt, al dat fuckin zout, zag er nietquote:Op woensdag 26 januari 2005 11:27 schreef D-Devil het volgende:
Ik zou mijn auto eigenlijk graag poetsen, maar het heeft gewoon geen nut met dit weer.
Afspoelen zou ik ook wel kunnen doen inderdaadquote:Op woensdag 26 januari 2005 11:31 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik heb hem gister afgespoelt, al dat fuckin zout, zag er niet
het zou een mogelijke optie kunnen zijn als er je ervoor kiest om dat de doen.quote:Op woensdag 26 januari 2005 11:43 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Afspoelen zou ik ook wel kunnen doen inderdaad.
lekkerE kutquote:Op woensdag 26 januari 2005 11:56 schreef Fugie het volgende:
kan me email niet meer tjekke via de website van planet, lekker kut
Mogen het ook fantasieletters zijn?quote:Op woensdag 26 januari 2005 11:51 schreef Sjoewe het volgende:
En was het nog een letter?
* Fugie zo ook gaa tlunchequote:Op woensdag 26 januari 2005 12:19 schreef D-Devil het volgende:
Ik ga tosti's eten denk ik, heb honger.
Wees blij dat je het door je strot krijgt, houdt je in ieder geval gezond, collega's overal steken je hooguit aan met griep, elk jaar hetzelfde... Ben nooit ziek behalve als al die klojo's gewoon hartstikke ziek komen werken en de hele dag gaan hoesten naast je bureau. Ik eet meestal mandarijnen.quote:Op woensdag 26 januari 2005 12:22 schreef Fugie het volgende:
[..]
* Fugie zo ook gaa tlunche![]()
ik heb vandaag sinasappel, appel en banaan bij, nee ik eet niet gezond
jaja mandarijntje van gister was bah, dus vandaag maar sinasappelquote:Op woensdag 26 januari 2005 12:27 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Wees blij dat je het door je strot krijgt, houdt je in ieder geval gezond, collega's overal steken je hooguit aan met griep, elk jaar hetzelfde... Ben nooit ziek behalve als al die klojo's gewoon hartstikke ziek komen werken en de hele dag gaan hoesten naast je bureau. Ik eet meestal mandarijnen.
massive bananen kopen dusquote:Op woensdag 26 januari 2005 12:27 schreef t0n het volgende:
t0n @ appiehein, ff massive veel food kopen.
heb honger als 'n aapje met chronisch voedsel tekort!
quote:Op woensdag 26 januari 2005 13:02 schreef Fugie het volgende:
litchi ?
Ik vond het prototype zonder dat achter raampje een stuk mooier, maar die zal wel een dode hoek van heb-ik-jou-daar gehad hebbenquote:Op woensdag 26 januari 2005 13:30 schreef D-Devil het volgende:
[afbeelding]
Staat weer wat op autoweek over deze bak.
.quote:Op woensdag 26 januari 2005 14:28 schreef DIJK het volgende:
Het is toch lychee? dat dacht ik altijd. Die dingen zijn wel te eten, maar het is zoveel moeite voor zo'n klein beetje eetbaar spul en zoveel pit.
quote:
quote:
quote:Op woensdag 26 januari 2005 15:15 schreef Youp het volgende:
damn... sta ik op school nog ingelogd ofzo :S
kat dood?quote:Op woensdag 26 januari 2005 17:48 schreef Hugster het volgende:
Kat zat niet meer onder het terrass er denk ik ingeflikkerd en gezonken, naja heeft ie toch nog een dagje volgehouden
Zit nu op station op de trein te wachten en zag dat ik nog bereik had
ja die ijslolly heeft et niet overleefdquote:Op woensdag 26 januari 2005 18:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
kat dood?
Schnappie is een krokodil![]()
Moet je met een strak gezicht vragen of hij vroeger veel kougom gegeten heeft .Als hij vraagt waarom moet je zeggen van. Nou je hebt zo veel plakplaatjes op je lichaam zitten.quote:Op woensdag 26 januari 2005 18:50 schreef Hugster het volgende:
Zat vinmiddag in cafe Hesp, komt Henk Shiffmacher binnenlopen, en later z'n vrouwtje, is blijkbaar z'n stamcafé. Hij woont 15 meter verderop
quote:Op woensdag 26 januari 2005 18:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Moet je met een strak gezicht vragen of hij vroeger veel kougom gegeten heeft .Als hij vraagt waarom moet je zeggen van. Nou je hebt zo veel plakplaatjes op je lichaam zitten.
quote:Op woensdag 26 januari 2005 18:54 schreef ook_gek het volgende:
kougom
Fucking zeeuwquote:Op woensdag 26 januari 2005 18:58 schreef Fugie het volgende:
wie de neuk is dat dan ?
stoer...quote:Op woensdag 26 januari 2005 19:01 schreef Fugie het volgende:
[..]
ja, neuk me een slag in de rondte en nog geen nageslacht![]()
Valt mee... misschien kan jij het ook welquote:
nieuwe spelling voor in 2007quote:
Nieuwe werkwoord kouwenquote:
kijk jij leerd snelquote:Op woensdag 26 januari 2005 19:15 schreef jackson het volgende:
[..]
Nieuwe werkwoord kouwen
ik kouw
jij kouwt/kouwde
wij kouwen/kouwden
ik regel dat wel jhaquote:Op woensdag 26 januari 2005 19:19 schreef Fugie het volgende:
zo wordt integreren wel makkelijk ook_gek...
en een val helm tegen vallende homo,s die je ondersteboven van een dak moet gooienquote:
ook_gek heeft gesproken:quote:Op woensdag 26 januari 2005 19:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
en een val helm tegen vallende homo,s die je ondersteboven van een dak moet gooien
Ja een SonyEricsson P910iquote:Op woensdag 26 januari 2005 19:30 schreef Fugie het volgende:
hugo weet je al welke foon je gaat nemen ?
quote:Op woensdag 26 januari 2005 19:38 schreef Hugster het volgende:
[..]
Hermaaaaaaaan!!
HAMSTEREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 januari 2005 19:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
HUGOO!!!!
HAMSTEREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN![]()
Bij super de boer ook nietquote:Op woensdag 26 januari 2005 19:50 schreef ook_gek het volgende:
als je bij de aldi HAMSTEREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN riept vinden ze dat niet leuk kan ik je melden
quote:
wat moet je dan ook bij de aldiquote:Op woensdag 26 januari 2005 19:50 schreef ook_gek het volgende:
als je bij de aldi HAMSTEREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN riept vinden ze dat niet leuk kan ik je melden
Hamsters zoeken duh.quote:Op woensdag 26 januari 2005 19:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
wat moet je dan ook bij de aldi
verkapte "mijn mediacenter is te duur en ik moet toch wat vreten-post"quote:Op woensdag 26 januari 2005 19:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hamsters zoeken duh.
Illegale hamsters wel te verstaan met een gouwuh tand![]()
Nee hoor ik heb nog geld overquote:Op woensdag 26 januari 2005 20:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
verkapte "mijn mediacenter is te duur en ik moet toch wat vreten-post"![]()
laatmaar, mag iemand anders doenquote:Op woensdag 26 januari 2005 20:29 schreef hermandeperman het volgende:
wat gaat het worden? de 406?
als je hierheen komt met wat gereedschap mag je van mij dat ding van de buurvrouws 440 afslopen heurquote:Op woensdag 26 januari 2005 20:25 schreef PeuRac het volgende:
Ik wil die stelschroefik wil niet tot vrijdag wachten
![]()
quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:32 schreef Hugster het volgende:
[..]
als je hierheen komt met wat gereedschap mag je van mij dat ding van de buurvrouws 440 afslopen heur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |