Waar haalt de schrijver deze punten vandaan? Natuurlijk is het makkelijk om deze punten aan te vallen, maar ik heb ze hier op het forum dan ook nog nauwelijks verkondigd zien worden. Ook in de algemene linkse politiek zul je de meeste van deze standpunten niet zien. Je gelijk halen op een tegenstander die niet bestaat, kan ik slechts laf noemen. Ik zal er wat punten uitpakken.quote:Op donderdag 27 januari 2005 13:20 schreef Schepseltje het volgende:
Dit artikel verklaart veelStraf schrikt niet af. Huwelijk is een vorm van prostitutie. Mannen zijn eigenlijk net als vrouwen. Homoseksuelen zijn net als heteroseksuelen. Er zijn geen verschillen tussen rassen. Kapitalisme leidt tot armoede. Mensen die vrijwillig handel drijven staan onder dwang, maar het kopen van *het enige merk schoenen in de sovjet winkel is vrijheid. Intelligentie is niet van belang voor wat men in het leven bereikt. Iedere student kan presteren op het allerhoogste niveau als zijn leraar gelooft dat hij dat kan. Het geven van geld aan vrouwen die ongehuwd kinderen hebben leidt niet tot meer kinderen die opgroeien zonder hun beide ouders. Het belasten van iets leidt tot meer daarvan. Belasting is een goede manier om het financieringstekort weg te werken. Diversiteit is kracht. Jozef Stalin meende het goed met de Verenigde Staten.
Hehe, ze is een beetje vaag idd.quote:Op woensdag 26 januari 2005 22:23 schreef Pietverdriet het volgende:
Dat puber meisje doet mij trouwens aan SCH denken.
En mijn punt is, waarom denkt hij dat zoveel mensen in deze absurde ideeën geloven.quote:Op donderdag 27 januari 2005 18:43 schreef Pietverdriet het volgende:
Zijn punt is, waarom geloven zoveel mensen die zichzelf als intellectueel beschouwen in dit soort absurde ideeen,
Wie zegt er dat homo´s geen gelijke rechten zouden moeten hebben?quote:Op donderdag 27 januari 2005 19:16 schreef Herdenking het volgende:
Och als een homoseksueel geen gelijke rechten moet hebben in vergelijking met een heteroseksueel dan zullen er toch aanpassingen plaats moeten vinden?
Dat geeft niet.quote:Op donderdag 27 januari 2005 11:32 schreef Koekepan het volgende:
[..]
Doe geen moeite, Sjun, ik vind je niet scherp.
Zo houdt je de discussie inderdaad wel aan de gang.quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:25 schreef thabit het volgende:
Dat universitaire studenten zo vaak links zijn komt omdat rechtse mensen vaak ontzettend dom zijn. Als je rechts bent, zit er in je kop een waas van bekrompenheid die niet zo handig is bij de meeste studies. Je zult door die waas immers op een algemeen vlak niet goed gecompliceerde theorie in je kunnen opnemen. Uiteraard zijn er studies waarbij dit niet zo'n probleem is, zoals rechten, economie of sommige studies op veredelde timmermansscholen (tegenwoordig TU's geheten). Op het moment dat het niveau van een studie daalt zien we dus ook duidelijk dat steeds meer rechtse mensen deze studie gaan doen.
Hoe komt het dan dat jij zowel te dom bent om je reet te vegen, en links bent?quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:25 schreef thabit het volgende:
Dat universitaire studenten zo vaak links zijn komt omdat rechtse mensen vaak ontzettend dom zijn. Als je rechts bent, zit er in je kop een waas van bekrompenheid die niet zo handig is bij de meeste studies. Je zult door die waas immers op een algemeen vlak niet goed gecompliceerde theorie in je kunnen opnemen. Uiteraard zijn er studies waarbij dit niet zo'n probleem is, zoals rechten, economie of sommige studies op veredelde timmermansscholen (tegenwoordig TU's geheten). Op het moment dat het niveau van een studie daalt zien we dus ook duidelijk dat steeds meer rechtse mensen deze studie gaan doen.
Is er een verband tussen persoonlijke hygiene en politieke voorkeur dan?quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hoe komt het dan dat jij zowel te dom bent om je reet te vegen, en links bent?
Wel eens een arbeider geroken? Of een groen links aanhanger?quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:32 schreef MADROX het volgende:
[..]
Is er een verband tussen persoonlijke hygiene en politieke voorkeur dan?
Nee ik begeef mij enkel onder de elite van het land. Vandaar dat ik links ben.quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:36 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wel eens een arbeider geroken?
HEAO'ers zijn mensen die een simpele en schoolse opleiding doen om daar strakjes op een oninspirerende manier geld mee te verdienen. Lijkt me duidelijk iets voor rechtse mensen inderdaad.quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:33 schreef Herdenking het volgende:
Er zijn inderdaad wel veel rechtse HEAO'ers. Zou er een verband zijn Thabit?
Je afkeer tegen rechtse mensen bewonder ik welquote:Op donderdag 27 januari 2005 20:41 schreef thabit het volgende:
[..]
HEAO'ers zijn mensen die een simpele en schoolse opleiding doen om daar strakjes op een oninspirerende manier geld mee te verdienen. Lijkt me duidelijk iets voor rechtse mensen inderdaad.
Als ik het me goed herinner is Thabit een wiskundestudent.quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:49 schreef MADROX het volgende:
[..]
Je afkeer tegen rechtse mensen bewonder ik wel
Maar welke, alles overtreffende, studie doe jij eigenlijk?
Zo zijn er ook diverse PABOers die in een opleiding een eenvoudig wereldbeeld hebben meegekregen en dat vooral binnen de SP als werkelijkheidsbeeld verkopen aan een gemarginaliseerde massa... (of niet Harry van B en vrienden?)quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:41 schreef thabit het volgende:
[..]
HEAO'ers zijn mensen die een simpele en schoolse opleiding doen om daar strakjes op een oninspirerende manier geld mee te verdienen. Lijkt me duidelijk iets voor rechtse mensen inderdaad.
De vooroordelen spatten er weer vanaf, sjun.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 09:21 schreef aryan8 het volgende:
[..]
Zo zijn er ook diverse PABOers die in een opleiding een eenvoudig wereldbeeld hebben meegekregen en dat vooral binnen de SP als werkelijkheidsbeeld verkopen aan een gemarginaliseerde massa... (of niet Harry van B en vrienden?)
Dan zijn er ook nog wiskundestudenten die via de loonlijst van de overheid een half leven kunnen blijven fröbelen voordat zij ooit het in hen geďnvesteerde kapitaal gaan opbrengen voor de samenleving die hun bestaan bekostigt. Sommigen daarvan menen op grond van hun wiskundestudie ook algemeen bindende uitspraken te kunnen doen op tal van andere wetenschappelijke disciplines. Daarin worden ze dan wat minder serieus genomen door wat kritischer volk.
Een wiskunde studie garandeert geen verkoopbaar resultaat op alle andere wetenschappelijke en maatschappelijke deelgebieden al kan je daarvan natuurlijk best naast je schoenen gaan lopen.
![]()
Ah, beta, dus rechtsquote:Op donderdag 27 januari 2005 20:57 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Als ik het me goed herinner is Thabit een wiskundestudent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |