RealPlayerquote:About the Film Brainwashing 101 is a provocative short film showing how universities use tools such as "speech codes" to force political views upon students. In this cutting exposé, documentary filmmakers Maloney, Browning and Greenberg shine a light on political correctness, academic bias, student censorship--even administrative cover-ups of death threats--at three schools: Bucknell University, the University of Tennessee at Knoxville and California Polytechnic State University (Cal Poly).
Ik kom zelf oorspronkelijk uit een volksbuurt en heb bij zowel lastige buitenlandertjes als lastige volkstilburgertjes op school gezeten. Toch ben ik links. Dat zal voor een groot gedeelte inderdaad aan de opvoeding gelegen hebben.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:49 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Omdat studenten van vroeger uit uit de betere (rijkere) families komen, en daardoor niet met de echte volksbuurten bekend zijn, waardoor zij denken dat het allemaal wel meevalt.
ik ook als best wel rechts zijndequote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:48 schreef Zwansen het volgende:
Gelukkig trek ik het gemiddelde als extreem rechts zijnde het nog een beetje de goede kant op!
Ik verwacht de komende 45 minuten geen reacties meer.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:55 schreef Herdenking het volgende:
Och als het van meervrijheid niveau is bedank ik hartelijk.
Och, correct redeneren, ik noem het liever naief.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:58 schreef Pool het volgende:
[..]
Ik kom zelf oorspronkelijk uit een volksbuurt en heb bij zowel lastige buitenlandertjes als lastige volkstilburgertjes op school gezeten. Toch ben ik links. Dat zal voor een groot gedeelte inderdaad aan de opvoeding gelegen hebben.
De voornaamste reden dat veel studenten links zijn, is denk ik dat studenten het gewend zijn om dieper over dingen na te denken en zaken systematisch te scheiden. Dan kom je al gauw op redelijke standpunten uit. Aangezien 'correct redeneren' tegenwoordig een synoniem is van 'links', zijn veel studenten dus links.
En Joden staan er bekend om dat ze vaak links zijnquote:Op dinsdag 25 januari 2005 20:08 schreef Chriz2k het volgende:
Omdat ze gehersenspoeld zijn door joodse leugens!
Zo links als Wolfowitz en Sharon zekerquote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:04 schreef MrBadGuy het volgende:
En Joden staan er bekend om dat ze vaak links zijn![]()
Was dat een studie in de richting van sociologie of politiek?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:14 schreef Posdnous het volgende:
Lol, bij mijn studie was het eerder andersom.
Ehm nee, hoezo?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:18 schreef vanvugh het volgende:
[..]
Was dat een studie in de richting van sociologie of politiek?
Gaan wij serieus op mijn sarcasme in?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:16 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Zo links als Wolfowitz en Sharon zeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |