RealPlayerquote:About the Film Brainwashing 101 is a provocative short film showing how universities use tools such as "speech codes" to force political views upon students. In this cutting exposé, documentary filmmakers Maloney, Browning and Greenberg shine a light on political correctness, academic bias, student censorship--even administrative cover-ups of death threats--at three schools: Bucknell University, the University of Tennessee at Knoxville and California Polytechnic State University (Cal Poly).
Ik kom zelf oorspronkelijk uit een volksbuurt en heb bij zowel lastige buitenlandertjes als lastige volkstilburgertjes op school gezeten. Toch ben ik links. Dat zal voor een groot gedeelte inderdaad aan de opvoeding gelegen hebben.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:49 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Omdat studenten van vroeger uit uit de betere (rijkere) families komen, en daardoor niet met de echte volksbuurten bekend zijn, waardoor zij denken dat het allemaal wel meevalt.
ik ook als best wel rechts zijndequote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:48 schreef Zwansen het volgende:
Gelukkig trek ik het gemiddelde als extreem rechts zijnde het nog een beetje de goede kant op!
Ik verwacht de komende 45 minuten geen reacties meer.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:55 schreef Herdenking het volgende:
Och als het van meervrijheid niveau is bedank ik hartelijk.
Och, correct redeneren, ik noem het liever naief.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:58 schreef Pool het volgende:
[..]
Ik kom zelf oorspronkelijk uit een volksbuurt en heb bij zowel lastige buitenlandertjes als lastige volkstilburgertjes op school gezeten. Toch ben ik links. Dat zal voor een groot gedeelte inderdaad aan de opvoeding gelegen hebben.
De voornaamste reden dat veel studenten links zijn, is denk ik dat studenten het gewend zijn om dieper over dingen na te denken en zaken systematisch te scheiden. Dan kom je al gauw op redelijke standpunten uit. Aangezien 'correct redeneren' tegenwoordig een synoniem is van 'links', zijn veel studenten dus links.
En Joden staan er bekend om dat ze vaak links zijnquote:Op dinsdag 25 januari 2005 20:08 schreef Chriz2k het volgende:
Omdat ze gehersenspoeld zijn door joodse leugens!
Zo links als Wolfowitz en Sharon zekerquote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:04 schreef MrBadGuy het volgende:
En Joden staan er bekend om dat ze vaak links zijn![]()
Was dat een studie in de richting van sociologie of politiek?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:14 schreef Posdnous het volgende:
Lol, bij mijn studie was het eerder andersom.
Ehm nee, hoezo?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:18 schreef vanvugh het volgende:
[..]
Was dat een studie in de richting van sociologie of politiek?
Gaan wij serieus op mijn sarcasme in?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:16 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Zo links als Wolfowitz en Sharon zeker
Dat zou dan knap stom zijn van 'een rechtse regering'.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:45 schreef Mikkie het volgende:
Die studenten zijn links omdat ze met een rechtse regering helemáál geen stufi meer krijgen...duh.
Ah, oke. Dat zag ik nergens staan.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:35 schreef vanvugh het volgende:
[..]
Omdat ik daar nou juist nieuwsgierig naar was.
In je antwoord op Pool is dit een typisch rechtse reactie.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:59 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
[..]
Och, correct redeneren, ik noem het liever naief.
Tuurlijk als jij dat zegt dan is dat zoquote:Op dinsdag 25 januari 2005 23:31 schreef Poldermodel het volgende:
Hoe dommer de mens {IQ/ EQ} hoe rechtser hij of zij vaak is.
Rechtse mensen hebben ook vaak een lage emotionele intelligentie. Mensen met een laag EQ, zijn veel meer gericht op zichzelf. Ze zijn vaak egoistischer en hechten voornamelijk alleen maar waarde aan hun eigenbelang.
Bij veel VVD-ers is het wel leuk om te zien, dat je de emotionele inteligentie van hun gezicht af kunt lezen. {kortzichtige uitstraling} Vaak zijn ze intelligent {rationeel gezien], maar gevoelsmatig {emotioneel} zijn het vaak maar opervlakkige mensen. Ze zijn ook heel vaak materialistisch ingesteld.
Van veel rechtse mensen zou je kunnen zeggen, dat ze net zo goed 'links' zijn als een ander, alleen zijn rechtse mensen vaak alleen maar 'links' voor zichzelf. Ze hebben het vaak alleen maar het beste met zichzelf voor.
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 23:31 schreef Poldermodel het volgende:
Rechtse mensen hebben ook vaak een lage emotionele intelligentie. Mensen met een laag EQ, zijn veel meer gericht op zichzelf. Ze zijn vaak egoistischer en hechten voornamelijk alleen maar waarde aan hun eigenbelang.
Bij veel VVD-ers is het wel leuk om te zien, dat je de emotionele inteligentie van hun gezicht af kunt lezen. {kortzichtige uitstraling} Vaak zijn ze intelligent {rationeel gezien], maar gevoelsmatig {emotioneel} zijn het vaak maar opervlakkige mensen. Ze zijn ook heel vaak materialistisch ingesteld. Ze hechten erg veel aan status, stijl, klasse, aanzien, macht en laten dit ook regelmatig zien. Ze laten dit voornamelijk zien in hun kleding, taalgebruik, houding, en manier van spreken. Ze willen voortddurend een gevoel van "welgesteldheid" uitstralen. terwijl de emoitioneel intelligente medemens dit vaak ziet als een opervlakkige nietszeggende houding, die juist heel veel domheid uitstraald. {alles draait om de buitenkant} Je zo willen pofileren is vaak een compensatie van een gebrekkige EQ
Van veel rechtse mensen zou je kunnen zeggen, dat ze net zo goed 'links' zijn als een ander, alleen zijn rechtse mensen vaak alleen maar 'links' voor zichzelf. Ze hebben het vaak alleen maar het beste met zichzelf voor.
Ik denk dat een dergelijke beschuldigende en generaliserende post veel meer over je eigen EQ en IQ zegt, dan dat het over de betreffende quotienten zegt van de personen waar je het over hebt.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 23:31 schreef Poldermodel het volgende:
Bij veel VVD-ers is het wel leuk om te zien, dat je de emotionele inteligentie van hun gezicht af kunt lezen. {kortzichtige uitstraling} Vaak zijn ze intelligent {rationeel gezien], maar gevoelsmatig {emotioneel} zijn het vaak maar opervlakkige mensen. Ze zijn ook heel vaak materialistisch ingesteld. Ze hechten erg veel aan status, stijl, klasse, aanzien, macht en laten dit ook regelmatig zien. Ze laten dit voornamelijk zien in hun kleding, taalgebruik, houding, en manier van spreken. Ze willen voortddurend een gevoel van "welgesteldheid" uitstralen. terwijl de emoitioneel intelligente medemens dit vaak ziet als een opervlakkige nietszeggende houding, die juist heel veel domheid uitstraald. {alles draait om de buitenkant} Je zo willen pofileren is vaak een compensatie van een gebrekkige EQ
Herinner me eraan dat ik dat excuus gebruik tegen zo iemand die ketchup staat uit te delen en die denkt dat dat echt heel ludiek en origineel is.quote:
"Ik ben links voor mezelf", wat bedoel je daarmee? Dat je een inproductieve luie pauper bent die gaarne teert op de zak van de werkende medemensch?quote:
Dat zijn 3 dingen die niet links / rechts zijn, maar retarded of niet. Een echte libertarier laat zich niet in met homo-haat, nazisme of die sjappie van NR. En terecht.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 23:38 schreef Scandum het volgende:
Probeer maar eens anti-homo te zijn, dan heb je in Nederland de poppen aan het dansen. Of nog leuker, de holocaust ontkennen wat een strafbaar feit is. Nieuw rechts promoten op een 40% allochtonen school zal ook voor leuke taferelen zorgen. Ik denk dat 1 en 2 makkelijker zijn in de US, en het laatste alleen niet omdat maar 60% van de bevolking in de VS blank is.
Face it! Er zijn werkpaarden (net als jij) en luxe paarden (net als ik) !quote:Op dinsdag 25 januari 2005 23:51 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
"Ik ben links voor mezelf", wat bedoel je daarmee? Dat je een inproductieve luie pauper bent die gaarne teert op de zak van de werkende medemensch?
Sommige mensen zijn links voor anderen, ze compenseren hun gebrek aan eigenwaarde met het collectief dwingen van zichzelf en alle anderen geld te geven aan de paupers. Jij bent links voor jezelf, ergo een profiteur. Aan de andere kant siert het eerlijkheid je wel weer.![]()
Ook al ben ik tegen bepaalde voorzieningen, zolang ze bestaan maak ik er gebruik vanquote:Op dinsdag 25 januari 2005 23:50 schreef vanvugh het volgende:
[..]
Rechts lullen en links je zakken vullen.![]()
En de intellectuele kapitalisten zoals ik danquote:Op dinsdag 25 januari 2005 23:56 schreef DaBuzzzzz het volgende:
links zitten de intellectuelen, rechts de kapitalisten....en nu het nieuws??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |