Komt omdat de laatste poulewedstrijden tegelijkertijd gespeeld moeten worden. Hierdoor wordt een wedstrijd van de poule in een ander stadion gespeeld.quote:Op maandag 7 maart 2005 12:16 schreef yurko het volgende:
Idd, nu zie ik het ook. Heb er de eerste keer blijkbaar volledig over heen gekeken.
hoe duur was dat?quote:Op maandag 7 maart 2005 12:44 schreef rotskibo het volgende:
Net maar 2 kaarten gehaald bij ticketbox voor 3/4e plaats en finale, voor de rest geloof ik het allemaal wel...
20 euro, laagste categorie.quote:
DZOH?quote:Op zondag 6 maart 2005 13:02 schreef pekel het volgende:
Eindelijk komt er in Emmen goed voetbal met een geweldig toernooi.
Er trainen zelfs 2 landen bij m'n amateurclub..
wat dachten we van Quincy Owusu-Abeyiequote:Op zondag 6 maart 2005 23:47 schreef cultheld het volgende:
Jongens, ik wil jullie graag ff attenderen op de volgende toekomstige wereldsterren:
Hugo Rodallega (Deportes Quindío) (COL)
Fernandinho (Atlético Paranaens) (BRA)
Delura (Schalke 04) (DUI)
Armando Gun (Danubio de Uruguay) (PAN)
Freddy Adu (D.C. United) (V.S.)
Messi (Barcelona) (ARG)
Juanfran (Real Madrd) (SPA)
Ali Öztürk (Genlerbirligi) (TUR)
Artem Milevskyy (Dinamo Kiev) (OEK)
Guilherme Alfonso (Arsenal) (ZWI)
Andrea Alberti (Brescia) (ITA)
Matías Fernandéz (Colo Colo) (Chili)
Dit zijn de "hoofdsterren" van de "grote" voetballanden.
De Nederlandse talenten zijn bij ons toch al wel bekend lijkt mequote:Op woensdag 9 maart 2005 00:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat dachten we van Quincy Owusu-Abeyie
Daar ben ik ook bij aanwezig. Vak 20 (Oost tribune boven de middellijnquote:Op woensdag 9 maart 2005 13:45 schreef Zwansen het volgende:
Argentinië-Duitsland en Brazilië-Zuid Korea
Ik vak 23 volgens mij, alleen 23 en 17 konden nog.quote:Op woensdag 9 maart 2005 14:05 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bij aanwezig. Vak 20 (Oost tribune boven de middellijn).
Gelukkig komt dat maar sporadisch voor!quote:Op vrijdag 11 maart 2005 11:34 schreef Arikay het volgende:
Bij Europese wedstrijden van Ajax ook altijd gezeik.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |