dat "gehucht" heeft bijna evenveel inwoners als mijn mooie stad.....quote:Op zondag 6 maart 2005 21:37 schreef Yeahinho het volgende:
Niks tegen Emmen, maar waar slaat het op dat matchen van Brazilië, Duitsland en Argentinië <20 in dat gehucht en stadionnetje worden gevoetbald?!
Dan heb ik niks gezegdquote:Op zondag 6 maart 2005 21:38 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
dat "gehucht" heeft bijna evenveel inwoners als mijn mooie stad.....
Dus koop je kaarten voor 18 juni 2005 in Emmen.quote:Op zondag 6 maart 2005 21:15 schreef Dos37 het volgende:
ik snap er eigenlijk nog weinig van
ik wil naar Argentinie Duitsland dat is dus D1 - D3
Ik ga mee, als je het niet erg vind.quote:Op zondag 6 maart 2005 21:15 schreef Dos37 het volgende:
ik snap er eigenlijk nog weinig van
ik wil naar Argentinie Duitsland dat is dus D1 - D3
Hoe kun je Filipe(Ajax) van Brazilië nou vergeten?quote:Op zondag 6 maart 2005 23:11 schreef cultheld het volgende:
Ik ga denk ik een passe-partout voor Doetinchem kopen en ff met een paar vrienden overleggen of we naar Enschede gaan voor Argentinië - Verenigde Staten. Wie wil Freddy Adu en Eddie Gaven namens de Verenigde Staten, Messi namens Argentinië en Fernandinho namens Brazilië nou níet zien?
Gemeente Emmen kent meer dan 100.000 inwoners, heeft het op één na grootste stadions van de GG en heeft een dierentuin. Nu jij weerquote:Op zondag 6 maart 2005 21:37 schreef Yeahinho het volgende:
Niks tegen Emmen, maar waar slaat het op dat matchen van Brazilië, Duitsland en Argentinië <20 in dat gehucht en stadionnetje worden gevoetbald?!
Ziekenhuisspelerquote:Op zondag 6 maart 2005 23:21 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Hoe kun je Filipe(Ajax) van Brazilië nou vergeten?![]()
quote:Op zondag 6 maart 2005 23:25 schreef Spideyman het volgende:
[..]
en heeft een dierentuin. Nu jij weer![]()
[
Geen passe-partout?quote:Op zondag 6 maart 2005 23:25 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Gemeente Emmen kent meer dan 100.000 inwoners, heeft het op één na grootste stadions van de GG en heeft een dierentuin. Nu jij weer![]()
* Spideyman gaat de volgende topwedstrijden in Emmen bezoeken:
Als het goed is kun je die bij de plaatselijke ticketbox kopen.quote:Op maandag 7 maart 2005 00:12 schreef Asskicker14 het volgende:
Waar haal je in godsnaam PASSE-PARTOUTS?
quote:Op maandag 7 maart 2005 00:16 schreef Asskicker14 het volgende:
Daar kom je nu pas mee...heb ik net 4 losse kaarten gekocht voor 2 wedstrijden
ik vind het goedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |