Laat ons toch ook 's een pleziertje hebbenquote:Op zondag 6 maart 2005 19:01 schreef JeroenV het volgende:
Waarom moeten die Turken eigenlijk in Utrecht zitten. Kerkrade is voor de meeste Nederlanders niet naast de deur.
Wel een goede loting. De poule van Brazilie is het zwaarst, wel leuk om die Adu nu eens in actie te zien.
DG, foute indeling. Was een beetje onduidelijk idd.quote:Op zondag 6 maart 2005 19:07 schreef DutchGooner het volgende:
het speelschema; http://img228.exs.cx/img228/1516/jeugdwk7vw.jpg
ja, maar ze zijn goed hoor!quote:Op zondag 6 maart 2005 19:07 schreef heiden6 het volgende:
Benin, dat ligt toch ergens in het Midden-Oosten?
Dit is onder de twintig, dus we missen Jonk. Die titel kunnen we wel vergeten!quote:Op zondag 6 maart 2005 19:09 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
ja, maar ze zijn goed hoor!
een aantal jaar geleden stond ik bij fifa 98 in de finale tegen benin.. ik won toen nipt met 2-1 in de verlenging door een schot van 45 meter van wim jonk
quote:Op zondag 6 maart 2005 19:09 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
ja, maar ze zijn goed hoor!
een aantal jaar geleden stond ik bij fifa 98 in de finale tegen benin.. ik won toen nipt met 2-1 in de verlenging door een schot van 45 meter van wim jonk
Nee, Benin ligt in Afrikaquote:Op zondag 6 maart 2005 19:07 schreef heiden6 het volgende:
Benin, dat ligt toch ergens in het Midden-Oosten?
god damn je hebt nog gelijk ook!quote:Op zondag 6 maart 2005 19:13 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dit is onder de twintig, dus we missen Jonk. Die titel kunnen we wel vergeten!
men, dit gaat echt te ver!quote:Op zondag 6 maart 2005 19:45 schreef pekel het volgende:
Het echte speelschema:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Brazilie, Argentinie en Duitsland in Emmen.![]()
.
Toeschouwers: 3800quote:Op zondag 6 maart 2005 19:49 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
men, dit gaat echt te ver!
maar, ja dat geeft nog wel hoop voor HS, wie weet wordt over een paar jaar op de braak de uefa cup finale gespeeld
en over 2 minuten via de officiele sitequote:Op zondag 6 maart 2005 19:56 schreef rotskibo het volgende:
Morgen zijn de kaarten dus in de verkoop bij de Tickutbox als ik de officiele site mag geloven, jammer dat alle leuke wedstrijden zowat in Duitsland liggen.
quote:Op zondag 6 maart 2005 19:59 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en over 2 minuten via de officiele site
Ik ga liever naar de sigarenboer om daar m'n kaarten uit de printer te zien rollen en cash te betalen, dan weer een of ander irritant formulier in te vullen en te kutten met creditcardsquote:Op zondag 6 maart 2005 19:59 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en over 2 minuten via de officiele site
om te zorgen dat ik kaartjes heb voor het onwaarschijnlijke geval dat het uitverkocht is.quote:Op zondag 6 maart 2005 20:10 schreef rotskibo het volgende:
Ik keek er net, en nu kan het maar waarom zou je bestellen ?
De kaartverkoop bij de ruim 1000 TicketBox verkooppunten start op maandag 7 maart om 09:00 uur.
ik ook en coor Colombia v Italiequote:Op zondag 6 maart 2005 20:22 schreef Max-Westerman het volgende:
Zo 2 kaartjes voor de openingswedstrijd
Je kaartjes zijn voor beide wedstrijden op die dagquote:Op zondag 6 maart 2005 20:38 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik hoop maar niet dat ik straks toevallig kaarten heb gekocht voor Benin - Syrië
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |