VS - Brazilie in emmen.. dat zou echt een flater zijnquote:Op zondag 6 maart 2005 13:05 schreef pekel het volgende:
Ik ga me trouwens kapotlachen als de VS en Brazilie hier komen..
quote:Op zondag 6 maart 2005 13:21 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
VS - Brazilie in emmen.. dat zou echt een flater zijn
Same herequote:Op zondag 6 maart 2005 13:02 schreef pekel het volgende:
Eindelijk komt er in Emmen goed voetbal met een geweldig toernooi.
Er trainen zelfs 2 landen bij m'n amateurclub..
Vanmiddag zie ik wel welke landen er in Drenthe komen, en dan zal ik zeker wel kaarten gaan kopen..
Ik weet niet wat dat zegt bij de jeugd. Als Syrië al 4 jaar achtermekaar meedoet terwijl Nederland dat niet doet..quote:Op zondag 6 maart 2005 18:41 schreef Emo het volgende:
Tot nu toe goeie kansen, Japan en Berin...
Australie is in ieder geval een pittige tegenstander.quote:Op zondag 6 maart 2005 18:45 schreef Emo het volgende:
En Australie... nou ja. Moet te doen zijn!
toch hebben ze zich gewoon niet gekwalificeerd..quote:Op zondag 6 maart 2005 18:49 schreef Asskicker14 het volgende:
Waarom doen er zoveel voetbalgiganten niet mee zoals Tsjechië, Frankrijk, Engeland, Spanje, Portugal,Zweden?
Kan me niet voorstellen dat ze geen talenten hebben onder de 20. Engeland een heleboel zelfs.
Kan me dan ook niet voorstellen dat zij zich niet hebben kunnen kwalificeren.
Laat ons toch ook 's een pleziertje hebbenquote:Op zondag 6 maart 2005 19:01 schreef JeroenV het volgende:
Waarom moeten die Turken eigenlijk in Utrecht zitten. Kerkrade is voor de meeste Nederlanders niet naast de deur.
Wel een goede loting. De poule van Brazilie is het zwaarst, wel leuk om die Adu nu eens in actie te zien.
DG, foute indeling. Was een beetje onduidelijk idd.quote:Op zondag 6 maart 2005 19:07 schreef DutchGooner het volgende:
het speelschema; http://img228.exs.cx/img228/1516/jeugdwk7vw.jpg
ja, maar ze zijn goed hoor!quote:Op zondag 6 maart 2005 19:07 schreef heiden6 het volgende:
Benin, dat ligt toch ergens in het Midden-Oosten?
Dit is onder de twintig, dus we missen Jonk. Die titel kunnen we wel vergeten!quote:Op zondag 6 maart 2005 19:09 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
ja, maar ze zijn goed hoor!
een aantal jaar geleden stond ik bij fifa 98 in de finale tegen benin.. ik won toen nipt met 2-1 in de verlenging door een schot van 45 meter van wim jonk
quote:Op zondag 6 maart 2005 19:09 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
ja, maar ze zijn goed hoor!
een aantal jaar geleden stond ik bij fifa 98 in de finale tegen benin.. ik won toen nipt met 2-1 in de verlenging door een schot van 45 meter van wim jonk
Nee, Benin ligt in Afrikaquote:Op zondag 6 maart 2005 19:07 schreef heiden6 het volgende:
Benin, dat ligt toch ergens in het Midden-Oosten?
god damn je hebt nog gelijk ook!quote:Op zondag 6 maart 2005 19:13 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dit is onder de twintig, dus we missen Jonk. Die titel kunnen we wel vergeten!
men, dit gaat echt te ver!quote:Op zondag 6 maart 2005 19:45 schreef pekel het volgende:
Het echte speelschema:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Brazilie, Argentinie en Duitsland in Emmen.![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |