ja ik weet het maar ik hoef ook niet naar nederlandquote:Op woensdag 1 juni 2005 19:44 schreef pfaf het volgende:
[..]
Zal ik maar opschieten, Enschede zit in ieder geval al aardig vol....
Die komen niet eens in E'de. Maar ook de poulewedstrijden zitten aardig vol, nog wat hoeken, de korte en lange zijde zijn voor alle wedstrijden uitverkocht.quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:48 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ja ik weet het maar ik hoef ook niet naar nederland
Weet je dat echt zeker?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 23:39 schreef pekel het volgende:
Heb 2 VIP-kaarten voor 12 juni in Emmen, jammer genoeg kan ik er geen gebruik van maken...![]()
En nee, ze worden niet verkocht, ze gaan naar m'n ouders..
Denk ik ook. En ik weet niet hoe Ned -20 in de oefenwedstrijden gespeeld heeft, maar Collins John lijkt meer een type voor de rechtsvoorpositie en Quincy meer de centrumspits. Babel dan op linkvoor.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:25 schreef methodmich het volgende:
Emanuelson zal wel gewoon in de basis staan hoor. Tiendalli op de bank, denk ik.
Goede selectie!
Jaja ik ookquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:34 schreef Dos37 het volgende:
ik heb kaarten voor Argentinië - USA en Germany - Egypte
oow ik goa wa metquote:Op donderdag 2 juni 2005 17:11 schreef 9christensen het volgende:
[..]
Jaja ik ook
Germany - Egypte ga ik nie heen dach ik, want dan ist ok kermis in Langeveen.
Ik denk wel Babel en Quincy op de flanken. Veel sneller en wendbaarder dan de wat logge John.quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:18 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Denk ik ook. En ik weet niet hoe Ned -20 in de oefenwedstrijden gespeeld heeft, maar Collins John lijkt meer een type voor de rechtsvoorpositie en Quincy meer de centrumspits. Babel dan op linkvoor.
quote:
waar zit jequote:Op donderdag 2 juni 2005 22:28 schreef NeedeRadicals het volgende:
Heb voor alle wedsrijden in Enschede kaarten. Vlg week Argentinie-USA lijkt me wel een mooie.
En als NL 2e wordt in poule komen die in Enschede ballen..
Whaha wat kewl. Zwaai ff naar de hoofdtribune (dus niet waar de bobo's zitten) want ik zit namelijk precies in het midden.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:04 schreef pekel het volgende:
Ik ben vlaggendrager tijdens het WK 2005 in Emmen, dwz.: Ik moet voor de spelers aan het veld op lopen, met desbetreffende vlag. Daarna gratis consumptie en plek op de hoofdtribune..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |