Hoe loopt de kaartverkoop trouwens?quote:Bakkal zal geen deel uitmaken van de selectie die komende zomer meedoet aan het WK voor spelers onder de 20 jaar dat gehouden wordt in Nederland.
Jong Oranje zal het opnemen tegen Roemenië op 3 juni in het stadion van Excelsior, 4 dagen later zal in Finland de leeftijdsgenoten uit dat land worden bestreden. Bakkal is geslachtofferd door de aanwezigheid van John en Abeyie bij de nationale selectie onder 20 jaar.
Selectie Jong Oranje
Doel: Pasveer (FC Twente) en Waterman (Heerenveen)
Verdediging: Kruiswijk (FC Groningen), Van Mosselveld (Willem II), Verhaegh (FC Den Bosch), Wolfgang (Heerenveen) en Zomer (FC Twente)
Middenveld: Hofs (Feyenoord), De Zeeuw (Go Ahead Eagles), Fafiani (FC Twente) en Braafheid (FC Utrecht)
Aanval: De Ridder (Ajax), Huntelaar (Heerenveen), Rojer (Vitesse) en El Gaaouiri (FC Utrecht)
Hmm.. de laatste is in Tilburg tegen Benin... dat klinkt niet zo... denk dat ik ga wachten op ene kwartfinale denk.. naar kerkrade gaan vind ik wat overdreven.quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:30 schreef Asskicker14 het volgende:
Je kunt kaarten van mij kopen, ik vind het eigenlijk zonde van mijn geld nu ik heb gehoord dat ze gewoon de wedstrijden live uitzenden.
Niks.. ik ben weer dom geweest... alleen dat over bakkal is relevant.. Maar het gaat over -20 niet -19.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:39 schreef methodmich het volgende:
TerroRobbie, wat doet de selectie van Jong Oranje in een topic over Oranje onder-19?
Boeiend, ik heb ze net besteld...quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:33 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Hmm.. de laatste is in Tilburg tegen Benin... dat klinkt niet zo...
Ik heb 'n kaart voor ¤ 10,- in Tilburg 18 juni 2005 voor 2 wedstrijd: Colombia - Syrië en Nederland - Benin. Ben alleen verhinderd en moet m'n kaartje dus nog even verpatsen.quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:06 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Voor 20 euro kan je ook niet veel verkeerds hebben lijkt me.
Wat is zondag dan?quote:Op woensdag 1 juni 2005 18:50 schreef pekel het volgende:
Morgen administratie kaart ophalen om het veld op te mogen e.d.
Volgende week woensdag gezellig trainingspakken passen, vlaggebeuren oefenen, en dan zondag live op tv..
Zal ik maar opschieten, Enschede zit in ieder geval al aardig vol....quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:16 schreef Dos37 het volgende:
ik moet ook nog kaarten halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |