Oke, wie:?quote:
Niet Tricky en ook niet vind-postquote:Op dinsdag 25 januari 2005 13:09 schreef Bimmel het volgende:
Tricky?-vind-post
Nope, ik zoek maar 1 persoon, de rechtse is de cartoonversie / mascotte / alter-ego van de man.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 13:22 schreef bartrid het volgende:
the dust brothers?
Nee en neequote:Op dinsdag 25 januari 2005 13:33 schreef Bimmel het volgende:
Meneer 'twee kwartjes'?
Of is meneer onderdeel van NERD?
Geen Wu Tang lid, tenminste ik geloof dat iedereen die ook maar in de verste verte iemand van de harde kern kent er bij hoort, maar naja, nee dus........quote:Op dinsdag 25 januari 2005 13:34 schreef Bimmel het volgende:
Wu Tan Clan meneer......
Die ken ik allemaal niet hoor.
ja.... nou je het zegtquote:Op dinsdag 25 januari 2005 13:54 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Redman?
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 13:54 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Redman?
Goede Hip-Hopquote:
helemaal mee eens!quote:
Ja, dat is hem, makkie dus. newbiedoobiedoo +1quote:Op dinsdag 25 januari 2005 14:51 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Nik kershaw?
Ik ben niet anders gewend dat vrouwen veel verstand van auto's hebben. In mijn omgeving dan. Iets wat ik van mezelf niet kan zeggen...quote:Op dinsdag 25 januari 2005 14:57 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Inderdaad een leuke vraag! En als vrouw zijnde ben ik er best trots op dat ik wist dat het een Focus is
Ik heb een plaatje of 20 liggen, dus deel 2, 3 en 4 zijn in de maakquote:
Kijk, een kennerquote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:16 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Pink Floyd - meddle
Maar ja, jij kijkt natuurlijk niet naar de muur als je bij haar bentquote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:21 schreef Sack_Blabbath het volgende:Volgens mij heeft mijn vriendin die zelfs aan de muur hangen, die is namelijk een PF-junkie
En leuk ook!quote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:23 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik heb ook een hoes, welk album en van wie? En ja, hij is pittig!
[afbeelding]
Jobbel + 1quote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:45 schreef Jobbel het volgende:
dat is diary van sunny day real estate.
ik wist alleen niet dat ze nu nog bestonden?
haha daar heb ik laatst nog muziek van gedownload... geen idee dat het de reïncarnatie van SDRE was...quote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:50 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
hun stijl is ietwat gewijzigd en Nate heeft alleen de plaat ingespeeld en zit nu weer bij de Foo fighters, maar voor de rest heten ze nu The Fire Theft. En die zijn ook heel goed!
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 17:01 schreef GLO het volgende:
American Rejects?
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 17:07 schreef GLO het volgende:
O wacht, anti-iets natuurlijk. Ehm, Anti-Flag?
Dat zijn er vier, sorryquote:Op dinsdag 25 januari 2005 17:19 schreef Bimmel het volgende:
The Godfather of Soul
Soul Brother Number One
Hardest working man in Show Business
-edit-
en Mr. Dynamite mag natuurlijk niet ontbreken...
Het klinkt zooooooooooooooooo bekend. Hoog BZN-gehalte ook.....quote:Op dinsdag 25 januari 2005 20:04 schreef belsen het volgende:
Een nummer 1 hit; titel en uitvoerende graag...
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 20:13 schreef ranja het volgende:
Albert West & Albert Hammond - Give a little love
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 21:29 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
nadieh
Ruthless queen dusquote:Op dinsdag 25 januari 2005 21:47 schreef bukgeit het volgende:
Kayak
quote:Galaxie 500 - Tugboat
Beatles - Yellow Submarine
U96 - Das Boot
Robert Wyatt - Shipbuilding
Cornershop - Good Ship
World Party - Ship Of Fools
Forrest - Rock The Boat
Kyuss - Catamaran
Madness - Nightboat To Cairo
Gebroeders Ko - Ik Heb Een Toeter op M'n Waterscooter
Associates - Waiting For The Loveboat
Holly Golightly - This Ship
Drs. P - De Veerpont
Pearl Jam - Love Boat Captain
Lloyd Cole & The Commotions - Speedboat
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:39 schreef Berkery het volgende:
En dan hadden we ook nog Brigitte Kaandorp - Was ik maar jouw radiografisch bestuurbare zeilboot
quote:Ampèreheure, it is time to slacken and you know what it of the means by glass of the wine, of your easy chair of favourite and naturally of this compact disk exploiting your stereophony at the house continue thus are delivered, that are the line, blow-of-foot in addition to your shoes, put your feet to the top, behind thin and and appreciate just the music of melodies after all, alleviates even the wild beast....
Tuurlie Jostie +1quote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:47 schreef Jostie het volgende:
Offspring - Smash?
huh? da's nieuw voor mij....quote:Op dinsdag 25 januari 2005 21:30 schreef Berkery het volgende:
[..]![]()
Ik wist niet dat ze niet meer leefde, lees het net
newbiedoobiedoo + 1
quote:In de zomer van 1997 komt het Italiaanse label Black Widow met het lumineuze idee om een muzikaal eerbetoon te maken aan enkele legendarische horrorfilms. Voor dit buitengewone project, dat uiteindelijk de titel "E Tu Vivrai Nel Terrore" meekrijgt, nodigt het label maar liefst 29 bands of artiesten uit, waaronder Stefan Dimle, bassist van het dan net ter ziele gegane Landberk. Samen met zijn voormalige collega, gitarist Reine Fiske, roept hij vervolgens de hulp in van Nicklas Berg en Peter Nordins, respectievelijk gitarist / toetsenist en drummer van Anekdoten.
Geheel in overeenstemming met het experiment, wordt deze samenwerking tussen de vier Zwedengedoopt. Oorspronkelijk is het de bedoeling slechts één nummer, Irrealta Di Suoni, op te nemen, maar de vier raken echter zo in de ban van deze klassieke horrorsoundtracks, dat ze een volwaardig album met deze duistere muziek uit vervlogen tijden opnemen. De opnamen vinden plaats in januari en september 1998 onder leiding van Roger Skogh in Studio Largen.
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:56 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik heb best wel eens vaker een punt gescoord, hoor
quote:debut single, "
" contrasted the singer's expressive, soulful baritone with synthesized dance-club backing, and while the highly processed quality of the latter sometimes seemed to overwhelm the former (no easy task), the song became a wildly popular smash.....The song was driven by a busy rhythm track and a synthesized string section strongly reminiscent of late-'70s disco productions, while
distinctive voice boomed over the top.
pyl +1quote:Op woensdag 26 januari 2005 11:18 schreef pyl het volgende:
Rick Ashley - Never gonna give you up?
Wat isquote:Door de relatief geringe zaalcapaciteit speelttegenwoordig een minder toonaangevende rol in het nationale zalenbestand dan vroeger.
behoort volgens insiders evenwel nog immer tot de meest relevante culturele podia van Nederland.
is een internationaal gewaardeerd fenomeen, dat onontbeerlijk is in een gemeente die zich serieus wil nemen als popstad.
bedient een publieksegment dat articiteit boven commercie verkiest. En diepgang boven snel vermaak. Natuurlijk staan er ook populaire rockbands als Kane in
. Maar vaak biedt het centrum acts die je elders in de stad en regio niet tegenkomt.
Joy Division, Echo & The Bunnymen, Pixies, Mano Negra, Radiohead, Beck, deze grote namen waren allemaal te gast in. Opzienbarende optredens voornamelijk in hun begintijd. Want
verricht al decennia uitstekend werk als etalage voor jong en oud alternatief talent. Die kweekvijver-functie verdient veel respect.
Victoria Beckhamquote:Op woensdag 26 januari 2005 11:49 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Wie wordt liedjesschrijver?
All Saintsquote:Op woensdag 26 januari 2005 12:13 schreef bigshadow het volgende:
Ja, dat zal een nieuwe impuls zijn voor de muziek
Iig, Wie kan mij 10 meisjes/damesgroep noemen die NA!! 1990 zijn gegonnen (dus het spice age era enzo)
quote:Op woensdag 26 januari 2005 12:16 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
All Saints
Close Solid Harmony
Atomic Kitten
Raffish
Atomic Kitten Changing Faces
K3
Destiny's Child
TLC
Kittie
SugaBabes
quote:Op woensdag 26 januari 2005 12:18 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Tja, je bent fan of je bent het niet....![]()
The wiequote:Op woensdag 26 januari 2005 13:10 schreef Bimmel het volgende:
The Underaged Hitchikers?
Op plaatje is een klein meisje vertoont die langs de weg wandelt...quote:
Doe mij maar een leuk schlager albumpjequote:....heavy rock and doom and gloom pop ....
idem ik ken de naam wel, maar de restquote:Op woensdag 26 januari 2005 13:38 schreef Bimmel het volgende:
[..]
Doe mij maar een leuk schlager albumpje
Nee, Enigma, dit is niet mijn genre. Heb het opgezocht en moet bekennen dat ik de naam wel ken maar daar houdt het ook mee op.
Gewoon laten staan. Evt een titel of bandlid prijsgeven. Intussen denk ik ff door.quote:Op woensdag 26 januari 2005 13:53 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Het is toch echt een hele bekende band, en zoals het stukje van AMG al aangeeft, is de cd absoluut meer dan de moeite waard. Wat doen we nu met de vraag?
Hm, ik ben meer thuis in metal dan in vage indie... wat niet wil zeggen dat ik een metalhead ben. Nee, anders had je het antwoord al wel gegeven GLO...quote:Op woensdag 26 januari 2005 14:11 schreef ranja het volgende:
Opgezocht. Ik ken de band met bijna dezelfde naam een stuk beter
Tja, de meeste trivia-ers zijn geen metalheads. Je kunt de meest vage indie vragen stellen en die worden binnen 2 seconden geraden, maar bekende metalbands of iets minder voor de hand liggende popbands doen het een stuk moeilijker, dat is altijd al zo geweest.
Een heeeeeeeeeeele goede gok, maar helaas tenenkaas.quote:Op woensdag 26 januari 2005 14:17 schreef GLO het volgende:
OK, beredeneerd gokje: Opeth?
Hmmm, peins, peins. Is het dan dus Katatonia? Daar heb ik nog nooit iets van gehoord, ken alleen de naam. Weet niet eens of het Zweeds is, maar het beantwoordt wel aan de hint (dat ranja wél Catatonia kent klinkt me wel logisch in de oren).quote:Op woensdag 26 januari 2005 14:17 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Hint: De zanger speelt ook in Bloodbath
Oke, zoals Ranja al zei, er is ook een band met bijna dezelfde naam (begint met een C ipv een K), en ik het het niet over The Kovenant.....
Jazeker, Katatonia. Briljante band. Nu nog de briljante titel van het briljante album.....quote:Op woensdag 26 januari 2005 14:29 schreef GLO het volgende:
[..]
Hmmm, peins, peins. Is het dan dus Katatonia? Daar heb ik nog nooit iets van gehoord, ken alleen de naam. Weet niet eens of het Zweeds is, maar het beantwoordt wel aan de hint (dat ranja wél Catatonia kent klinkt me wel logisch in de oren).
Ik zou het anders niet weten
en van Bloodbath heb ik nog nooit gehoord
Da's de cd van Morte Macabre toch?quote:Op woensdag 26 januari 2005 14:30 schreef Jostie het volgende:
Hee TheSilentEnigma, jij weet vast ook wel het antwoord op deze vraag dan? (Die staat nog open)
Oeh, dat zou ik echt niet wetenquote:Op woensdag 26 januari 2005 14:47 schreef Jostie het volgende:
ja, das de halve vraag, nu de vrolijke titel nog
Bekend probleemquote:Op woensdag 26 januari 2005 14:48 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Oeh, dat zou ik echt niet weten
na om er vanaf te zijnquote:Op woensdag 26 januari 2005 14:48 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Oeh, dat zou ik echt niet weten
Pfffffffffffffffffffffffffffquote:Op woensdag 26 januari 2005 15:06 schreef Berkery het volgende:
Kerry King?
Geslaagde herkansingquote:Op woensdag 26 januari 2005 15:32 schreef bartrid het volgende:
rob halford?
Damn, you're right. Maar lubje sprak over 'voormalige', dus dat kan óók Gabriel zijnquote:
Ja vandaar juist Gore...quote:Op woensdag 26 januari 2005 17:55 schreef belsen het volgende:
TSE is warmer, maar kijk eens naar meneers haar...
quote:Op woensdag 26 januari 2005 17:57 schreef GLO het volgende:
[..]
Ja vandaar juist Gore...
Ehm, Robert Long dan?
Vraag: de voorrondes van wat?quote:De data waarop de voorrondes zullen plaatsvinden (categorie bands):
11 februari Speakers, Delft: Mood 0, Eria d'Or, Any, Clayborn, Suncloud, Vegas for Millions
12 februari LVC, Leiden: Kitty Contana, Headroom, Joyfalds, Mudkings, Flaming Fist, Zundapp
18 februari Paard van Troje, Den Haag: Grechko's Doll, Even Geduld, Bob Sync, Rivan, All for Nothing, Lágrima
De voorrondes beginnen rond 20.00 uur.
Tingelingelingeling, dat heb je goed gehoord!quote:Op woensdag 26 januari 2005 18:04 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Dat klinkt als de grote prijs van Zuid Holland....
TSE+1quote:Op woensdag 26 januari 2005 18:34 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Gene Simmons?
Die wou ik ook net neer gooien...quote:Op woensdag 26 januari 2005 18:48 schreef bartrid het volgende:
nou.....
http://www.hmp.it/articoli/2/shotgun_messiah1.jpg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |