Ja, dat is hem, makkie dus. newbiedoobiedoo +1quote:Op dinsdag 25 januari 2005 14:51 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Nik kershaw?

Ik ben niet anders gewend dat vrouwen veel verstand van auto's hebben. In mijn omgeving dan. Iets wat ik van mezelf niet kan zeggen...quote:Op dinsdag 25 januari 2005 14:57 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Inderdaad een leuke vraag! En als vrouw zijnde ben ik er best trots op dat ik wist dat het een Focus is

Ik heb een plaatje of 20 liggen, dus deel 2, 3 en 4 zijn in de maakquote:

Kijk, een kennerquote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:16 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Pink Floyd - meddle

Maar ja, jij kijkt natuurlijk niet naar de muur als je bij haar bentquote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:21 schreef Sack_Blabbath het volgende:Volgens mij heeft mijn vriendin die zelfs aan de muur hangen, die is namelijk een PF-junkie

En leuk ook!quote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:23 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik heb ook een hoes, welk album en van wie? En ja, hij is pittig!
[afbeelding]

Jobbel + 1quote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:45 schreef Jobbel het volgende:
dat is diary van sunny day real estate.
ik wist alleen niet dat ze nu nog bestonden?

haha daar heb ik laatst nog muziek van gedownload... geen idee dat het de reïncarnatie van SDRE was...quote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:50 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
hun stijl is ietwat gewijzigd en Nate heeft alleen de plaat ingespeeld en zit nu weer bij de Foo fighters, maar voor de rest heten ze nu The Fire Theft. En die zijn ook heel goed!

quote:Op dinsdag 25 januari 2005 17:01 schreef GLO het volgende:
American Rejects?

quote:Op dinsdag 25 januari 2005 17:07 schreef GLO het volgende:
O wacht, anti-iets natuurlijk. Ehm, Anti-Flag?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |