ja zodat ze lekker makkelijk een chip naar binnen kunnen spuitenquote:Op dinsdag 25 januari 2005 12:45 schreef UncleScorp het volgende:
Het is een mooi gebaar ... maar conspiracies waarschuwen ons voor vaccinaties
nee geen paniek vooraal negeren dat na de vorige golf vaccinaties spontaan aids uitbrak..quote:Op dinsdag 25 januari 2005 09:26 schreef UncleScorp het volgende:
Kan je dan weer linken aan die laatste nieuwsberichten over dat ze een pandemie verwachten ...
BWa, geen paniek ... ik lees hier juist dat Bill Gates 580 miljoen schenkt voor vaccinaties
ohw ja en wie zijn ook alweer de grootste sponsor van de komende vaccinaties in Afrika, USA en UK?quote:Op woensdag 26 januari 2005 03:32 schreef Fonkmeistah het volgende:
[..]
nee geen paniek vooraal negeren dat na de vorige golf vaccinaties spontaan aids uitbrak..
.....de meeste angstaanjagende vorm van angst geven om zo tot overlevring te komen van de resterende mensheid?quote:Op woensdag 26 januari 2005 21:19 schreef birger_j het volgende:
Met als doel?
De overbevolking een beetje inperken?
LoL, 80+20= 100%, door wie worden we dan bestuurd? ET?quote:Hoe was het ook alweer, 80% van de wereldbevolking moet dood, de resterende 20% als slaaf?
Dat zeg jij wel even heel makkelijk, maar waarom zetten ze dan zo'n vaart achter het isoleren van het sars virus een tijd terug? Waarom hebben ze dan iets gedaan als het ze toch niets interesseert. Ik bedoel, als ze van datzelfde clubje zijn die graag de wereld wil uitroeien tot 20% over is dan zullen ze nu dus wel flink op hun donder hebben gekregen van dat clubje want ze hebben maar mooi voorkomen dat jij in Nederland niet zit te kuchen en dat er sars bij je is geconstateerd. Zal dat clubje denk ik niet op prijs hebben gesteld.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:40 schreef Casual het volgende:
Laat de WHO nou net ook tot dat gezellige clubje behoren wat helemaal niet geinteresseerd is het welzijn van de mens en ook gewoon onder dezelfde paraplu werkt als de rest. Ik weet het, schijn kan bedriegen. Was er maar een oprechte WHO in de wereld, maar helaas zijn we van deze stink toko afhankelijk.
Hmm ik vind dit wel een enigszins negatieve kijk op de zaken. Dat mensen in Afrika besmet zijn met AIDS en dat dit niet vaak of nooit in het nieuws te zien is heeft denk ik meer te maken met het feit dat we "het nou wel weten". Het NOS journaal gaat niet dagelijks of wekelijks melden dat er weer mensen zijn overleden aan de gevolgen van AIDS in Afrika. Daar kan je wel een heel dagvullend programma dan mee maken. Eens in de zoveel tijd breekt die epidemie weer extra uit en dan hoor je er weer eens wat van. Denk ook dat als het Westen met een epidemie zit, er veel meer wordt gedaan. Niet eens zozeer omdat wij onszelf nou zoveel meer belangrijk vinden maar we hebben er gewoon veel meer geld voor om onszelf te kunnen onderhouden. In Afrika is dit over het algemeen niet zo en zijn ze afhankelijk van de Westerlingen en of de corrupte regering daar niet een stokje ervoor steekt. Als ze rotzooi in die vaccinaties zouden gooien zal dit snel aan het licht komen denk ik. Er zullen dan wel een heel aantal mensen doodgaan maar ik denk niet dat dat in de honderden loopt aangezien ze dan wel een onderzoek starten. Desnoods een onafhankelijke partij. Als het dan al een bewuste poging was om mensen te besmetten zal het snel weer de kop ingedrukt worden. Als vele mensen ziek worden na een vaccinatie zal dat snel gezien worden en zullen die vaccinaties weer ingetrokken worden. Ik denk niet dat je je echt zoveel zorgen hoeft te maken.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:40 schreef Casual het volgende:
Ik ben er wat cynisch door geworden allemaal, als je het allemaal tot je door laat dringen wat ze van plan zijn en al gedaan hebben wordt je soms helemaal gek van angst. Not trying to offend someone.
"Dat zeg jij wel even heel makkelijk, maar waarom zetten ze dan zo'n vaart achter het isoleren van het sars virus een tijd terug?"
Is dat niet weer de schijn die bedriegt, dat het lijkt alsof de WHO er zo'n vaart achter zetten om de verspreiding van SARS de kop in te drukken. En ja hoor het is de WHO weer gelukt. Het vertrouwen staat weer hoog in het vandaal van de organisatie. Wat nou als het volgende plan is de verspreiding van THE MOTHER of all virusus en dat volgens de WHO de enige remedie een vaccinatie is, nog sterker ze kunnen het misschien wel verplichten. Tja zullen we dan denken, die club doet goeie dingen ze hebben SARS tenslotte ook kunnen uitroeien etc etc.. En hoppa je hebt je vaccinatie (een cocktail met de meeste gore troep die je maar kan bedenken) , net zoals al die afrikaanse kinderen die hun smallpox prikjes krijgen en elke keer binnen no time breekt er weer een zware AIDS epidemie in de betreffende regio uit!! Vreemd he......En daar horen we niks over in onze onafhankelijke media!!!
Is het niet gewoon zo dat daar spuiten misschien door geldgebrek meerdere malen gebruikt worden? En dat er dus mensen met het HIV virus die naald besmet hebben en het zodoende overbrengen naar anderen? Zowieso gaat de verspreiding in Afrika erg snel omdat men daar niet of nauwelijks voorbehoedsmiddelen gebruikt en wel met jan en alleman het bed in duikt.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:01 schreef Casual het volgende:
Ik heb het er niet over dat er mensen aan AIDS overlijden, want ja dat weten we. Maar dat het elke keer zo opmerkelijk is dat er na een grote vaccinatie in een bepaald gebied het aantal mensen dat AIDS krijgt opeens vertigvoudigd. En daar horen we niks over op het nieuws, omdat we het inmiddels wel weten dat daar mensen aan AIDS overlijden is het niet !!
Ik heb zelf ook een DKTP prik gehad toen ik klein was maar niks van gemerkt, maar dat hoeft natuurlijk niet iets te zeggen. Eveneens hoeft het niets te zeggen dat er kinderen zijn die ADHD ontwikkelen door een vaccinatie. En daarnaast is het dus toch aan het licht gekomen. Misschien wel niet zo snel als we zouden willen, maar snel genoeg om er geen 80% van een wereldbevolking mee uit te kunnen roeien (wat al niet eens kan met adhd of autisme)quote:"Als ze rotzooi in die vaccinaties zouden gooien zal dit snel aan het licht komen denk ik."
Hoe lang heeft het geduurt voordat de DKTP prik in het daglicht werd gesteld omdat het zo opmerkelijk was dat vele kleine kinderen die zo'n prik hadden gekregen een vorm van ADHD of Autisme ontwikkelde. Daarvoor was het okee met de kids en na het prikje op de leeftijd van 5 geloof ik ging het langzaam helemaal bergafwaarts. Is uitgebreid in het nieuws geweest op Zembla en NOVA, sindsdien laten veel ouders hun kinderen dan ook niet meer vaccineren.
Dat de gevestigde artsen niet snel hun fouten toegeven (medische blunders etc) is al lang bekend. Vaak worden de handen boven de hoofden gehouden als ze weer eens iemand verkeerd hebben geopereerd of een verkeerde diagnose hebben gesteld met alle gevolgen van dien. Ik denk dat datzelfde geldt voor de vacinaties waar kwik in zit. Een foutje. Er is geen wereldwijde sterfte door opgetreden in mijn oogpunt.quote:Het was daarvoor al jaren bekend dat mensen allerlei vreemde ziekten ontwikkelden na het krijgen van die prik. Dat de cocktail voor een zeer groot percentage uit kwik bestond, en dat dit de neurotransmitters van mensen ernstig beinvloed. Wetenschappers en anderen die hier al jaren uitgebreid onderzoek naar hadden gedaan maar helaas niet machtig genoeg waren om dit publieklijk te maken. Totdat er onder druk van "slimme" reguliere doktoren en bepaalde sterke groeperingen de roep zo groot werd dat er wel melding van gemaakt moest worden, omdat het feitelijke nieuws al onder zoveel mensen bekend was die hun informatie uit allerlei andere bronnen had getapt. De grote media moest wel achter de feiten aanlopen en het naar buiten brengen om zichzelf niet compleet belachelijk te maken.
"WHO mag een belangrijke rol spelen in de wereld maar er zijn altijd nog onafhankelijke artsen en virologen."
Als al die onafhankelijk artsen in verhouding tot de geconditioneerde medische wereld, wat helaas het grootste gedeelte is, proberen het tegendeel van iets te bewijzen hebben ze vaak geen kans van slagen om het ook maar in de publiciteit te krijgen omdat de macht van de WHO te groot is. Enkel en alleen als de druk van het tegendeel zoooo groot word zullen ze wel overstag moeten gaan, en lijkt het net alsof de WHO de constatering heeft gedaan. Hiep hiep hoeraaaa, dankzij de WHO hebben we een oplossing voor ziekte X....... En daar is het vertrouwen weer. !!!
Verschil met toen is dat we nu veel beter in staat zouden zijn om een uitbraak van een dergelijk virus te controleren.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:25 schreef Darksoulz het volgende:
In principe is het mogelijk om miljoenen mensen te besmetten. De natuur deed het zelf al enkele honderden jaren geleden met de zwarte pest.
Ik hoop dat ze zo intelligent zijn om die rommel en de muizenlijkjes te verdampen. Ik vind het eigenlijk ongehoord dat ze dit flikken. Dan heb ik nog liever een kloon van mezelf rondlopen.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:22 schreef UncleScorp het volgende:
Nog iets over onderzoek naar de Spaanse Griep uit 1918
Amerikaanse en Japanse onderzoekers hebben het DNA gereconstrueerd van de zogenoemde Spaanse griep. Muizen worden er zwaar ziek van terwijl ze normaal gesproken niet vatbaar zijn voor griep, zo melden de onderzoekers deze week in Nature.
De Spaanse griep was een influenza-pandemie, die woedde in 1918 en 1919. De halve wereldbevolking werd er door besmet. Naar schatting 20 miljoen mensen overleefden het niet.
De onderzoekers onder leiding van Yoshihiro Kawaoka paste een benadering toe die bekend staat als reversed genetics. Ze gingen uit van DNA-monsters uit bewaard gebleven weefsel van griepslachtoffers. Vervolgens reconstrueerden ze twee belangrijke genen uit het griepvirus, met oligonucleotiden als bouwstenen. Eentje regelt de productie van haemagglutinine (HA), een stof die het virus gebruikt om zich op de gastheercel te hechten. Het andere gen codeert voor neuraminidase (NA).
De genen werden ingebouwd in een recent influenzavirus, waarmee muizen werden geïnfecteerd. De toevoeging van NA bleek niet uit te maken, maar het virus met HA veroorzaakte een griepachtige longontsteking met ernstige bloedingen. Dat ziektebeeld heeft inderdaad veel weg van dat van de Spaanse griep.
De onderzoekers vermoeden nu dat die griep zo hard aankwam omdat het virus beter bleef ‘plakken’ aan de gastheercellen dan normaal. Maar ze hebben ook waargenomen dat de muizen extra cytokinen en chemokinen in hun bloed hadden, een aanwijzing dat hun immuunsysteem enigszins op hol sloeg. Dat laatste zou de eigenlijke doodsoorzaak bij Spaanse griep kunnen zijn geweest. (http://www.kennislink.nl/web/show?id=120945)
Nee maar ik wist toevallig waar deze info stond. Vond dat het wel relevant voor het topic.quote:Op donderdag 3 februari 2005 14:22 schreef UncleScorp het volgende:
Heb jij altijd zoveel toe te voegen aan een topic ?
volgens mij is het een sarcastische opmerking richting mijn persoonquote:Op donderdag 3 februari 2005 14:31 schreef Sapientiea het volgende:
[..]
Nee maar ik wist toevallig waar deze info stond. Vond dat het wel relevant voor het topic.
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 15:20 schreef UncleScorp het volgende:
Langs de andere kant ... verse groenten en fruit ... als ge es bedenkt wat er allemaal uit de lucht valt, zal dat ook niet echt zo gezond meer zijn ...
Damn, kzal mijn kids moeten dwingen hun groenten op te eten
Persoonlijk zou ik toch denken van welquote:Op woensdag 2 maart 2005 09:01 schreef UncleScorp het volgende:
Mja, misschien had AIDS idd niet het gewenste effect ...
Blijkbaar niet (als het al de bedoeling is), sinds Aids goed op gang gekomen is in Afrika is daar het aantal inwoners bijkans ook geexplodeerd en veracht men voor de nabije toekomst ook nog steeds een sterke stijging.quote:Op woensdag 2 maart 2005 08:30 schreef nokwanda het volgende:
Toch vraag ik me af of het met AIDS alleen niet snel genoeg ging. Dat zou toch voldoende moeten zijn om de wereldbevolking te decimeren., gesteld dat "men" dat wil.
De lokale mensen zeggen dat Artsen zonder Grenzen hun besmet heeft via vaccinatiesquote:Op zaterdag 2 april 2005 21:39 schreef Casual het volgende:
Buitenland
za 2 apr 2005, 17:48
WHO waarschuwt voor verspreiding Marburgvirus
AMSTERDAM - De Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) heeft zaterdag gewaarschuwd voor de verspreiding van het zogenoemde Marburgvirus in Angola. Het virus, dat een op Ebola lijkende ziekte veroorzaakt, heeft in Angola de afgelopen weken aan zeker 127 mensen het leven gekost, voor het merendeel kinderen.
Als het virus zich verder verspreidt dan het noorden van Angola dreigt volgens de WHO een catastrofe. Het Marburgvirus wordt overgedragen van mens op mens en veroorzaakt een bloedkoorts die in korte tijd dodelijk kan zijn. Er is geen vaccin tegen de ziekte en de behandelmethodes zijn zeer beperkt.
In Italië zijn negen mensen in afzondering geplaatst omdat ze in Angola in contact zijn geweest met een aan het Marburgvirus overleden persoon. Volgens de Italiaanse autoriteiten zijn er nog geen tekenen dat ze ook besmet zijn met het virus.
http://www.telegraaf.nl/b(...)or_Marburgvirus.html
"Er is geen vaccin tegen de ziekte en de behandelmethodes zijn zeer beperkt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! "
Verdomd toevallig allemaal............. Daarbij moet ook vermeld worden dat de bevolking zelf niet echt meewerkt aan t bestrijden van de epidemie.. Die mensen verzorgen zelf liever zieke familie leden, ipv ze over te laten aan quarantine gebieden, omdat ze die familie leden anders nooit gaan zien.quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:43 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
De lokale mensen zeggen dat Artsen zonder Grenzen hun besmet heeft via vaccinaties
Echt hoorquote:Op zaterdag 16 april 2005 23:43 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
De lokale mensen zeggen dat Artsen zonder Grenzen hun besmet heeft via vaccinaties
ik weet niet of het allemaal wel zo ongenuanceerd ligtquote:Op zondag 17 april 2005 00:57 schreef Ridvan het volgende:
[..]
Verdomd toevallig allemaal............. Daarbij moet ook vermeld worden dat de bevolking zelf niet echt meewerkt aan t bestrijden van de epidemie.. Die mensen verzorgen zelf liever zieke familie leden, ipv ze over te laten aan quarantine gebieden, omdat ze die familie leden anders nooit gaan zien.
Resultaat, nieuwe besmettings gevallen onder de verzorgers etc. etc. etc.![]()
UHM NOU ... Lees die laaste alinea's maar is van de onderstaande tekst die ik ff ruw vertaald heb.quote:Op woensdag 26 januari 2005 21:19 schreef birger_j het volgende:
Met als doel?
De overbevolking een beetje inperken?
Nog een leuk kaartje met diagnose voor 2050quote:CHEMTRAILS - Een samenzwering of iets anders ?
December 19, 2004
Gepost 1:02 AM Oost US.
NewsWithViews.com
Ondergetekende, uw journalist (Amerikaanse schrijver van dit artikel) heeft waargenomen waar vele anderen al jaren over hebben geklaagd.
De ongewone 'decoratie' van het locale luchtruim met "wolkdekens" bestaande uit chemicalen.
Het voorval vond plaats op 30 October, 2004 in Sacremento California.
De ochtend klaarde prachtig op en de lucht was helder blauw zonder ook maar een hint vrij te geven dat er een wolkendek aanstaande was.
Vanaf 9:30 s'ochtends tot in de middag, waren twee vliegtuigen hoog in de lucht bezig geweest met het zigzaggend heen en weer vliegen met in hun kielzog enorme wolkbanen.
Van het zuiden naar het noorden en van het oosten naar het westen.
Uiteindelijk was er die middag, zo ver als het oog kon kijken, boven het geheel gebied van Sacramento bewolking, met geen enkel gaatje heldere blauwe hemel meer zichtbaar.
Het zet op z'n minst tot denken aan waarom twee vliegtuigen gedurende meerdere uren de moeite nemen om boven een gebied ter grote van een (dicht-bevolkte) metropool te vliegen en de heldere blauwe hemel te veranderen in een grauwe wit-grijs achtige massa, die er voor zorgde dat de buitenlucht als een zware zak over je hoofd hing ?!
Het is dan ook niet verwonderlijk dat vele bezorgde US burgers dit onderwerp al vele jaren bestuderen.
En hoewel het door vele afgedaan word als de zoveelste samenzweringstheorie, door mensen die niks beters te doen hebben, verdient dit onderwerp misschien toch wel een nadere bestudering.
Rose Stevens, Directeur van 'Vaccine Safety Concerns van het Commen Cause medisch onderzoek stichting en hoofd van het onderzoek for the Eagle stichting, meldde onlangs,
"in ons laaste onderwerp betreffende degeneratieve ziekten waren er op de voorpagina van ons tijdschrift foto's te zien van Luchtsporen(Chemtrails).
(de schrijver meldt niet van het onderwerp van vacinatie af te wijken aangezien het bovenstaande te maken heeft met vaccinatie, aub doorlezen dus.)
Het onderstaande artikel is van een wetenschapper die denkt te weten waarom "ze" de lucht volspuiten met wolken vol chemicalien.
En wat het te maken heeft met de griep virus vaccinatie.
Nu zullen velen van u zich onmiddelijk afsluiten en zeggen "daar gaat ze weer".
Maar overdenk aub het volgende -- Is het niet vreemd dat overal waar u komt ze griep vaccinaties uitdelen en er reclame voor maken ?!
U moet uzelf afvragen -- waarom ?! En wat spuiten ze in onze atmosfeer.
Het artikel van ms. Stevens verwijst naar materiaal welk geschreven werd door een gepensioneerde overheid wetenschapper welk gepromoveerd was op universitair niveau, op een met het onderwerp betrekking hebbend vakgebied.
Helaas, wenst de schrijver anoniem te blijven.
Dit wil hij zo aangezien hij vreest voor z'n leven en dat van z'n familie, welk natuurlijk altijd weer de vraag oproept van verificatie van de informatie welk gegeven is.
Wat hieronder vermeldt word zijn enkele alinea's komende van deze gepensioneerde wetenschapper en het is uitsluitend voor informatief gebruik beschikbaar.
"De zaak van vliegtuigen welk chemicalien in het luchtruim lozen is verbonden met een plan welk tot doel heeft de wereld bevolking terug te brengen tot 450 a 500 miljoen inwoners --
En Amerika is de plaats waar men als eerste begint. Waarom ?
Het Amerikaanse volk is waarschijnlijk het enige volk wat dit plan een halt toe kan roepen.
Als... als ze er uberhaupt van op de hoogte zouden zijn.......
Daarom moet de VS als eerste aan de beurt komen.
Je moet begrijpen dat de wereld elite het continent Amerika (noord en zuid) begeerd om z'n geografische verscheidenheid.
En ze houden van de gedachte het land te herstellen naar de conditie zoals die was ten tijde vóór de komst van Columbus die er toen voet aan land zette.
(Maar zoals al grotendeel gelukt was/is) zonder de inheemse oorspronkelijke bewoners.
"U zult misschien al gehoord hebben dat meerdere van de Nationale parken aangemerkt zijn als Wereld biotopen.
En dat dit in feite het plan is voor geheel Noord-Amerika, een groot natuur reservaat.
Een speeltuin vrijgemaakt van vervelende menselijke schepsels (u en mij lijkt mij).
En de mensen die daadwerkelijk betrokken zijn, bijv bij het sproeien als ook de rest van de uitvoering, worden wijsgemaakt door de hoge heren dat zij; wanneer eenmaal het plan tot voltooiing is gebracht, ze gespaard worden en mogen blijven leven en dat ze een plekje krijgen op het "gezuiverde" continent als administratief medewerker of opzichters van het gigantische reservaat.
Ik had begrepen dat ongeveer 150 tot 200 duizend mensen nodig waren voor het project en het bijkomende onderhouden ervan.
Maar de kans is aanwezig dat deze groep waarschijnlijk niet uit Amerikanen zal bestaan.
Die gene welk de leiding over dit alles hebben, zouden absoluut niet op een opstand of revolutie zitten te wachten aangezien Amerikanen nogal patriotisch zijn.
Dus het is goed mogelijk dat het dan om mensen uit Europa en Azië zou kunnen gaan.
"Er zijn geruchten die rond gaan op het internet dat de chemtrails onderdeel zouden zijn van een of ander geheim programma van de overheid om de VS bevolking te beschermen tegen toekomstige biologische aanvallen.
Niks zou verder van de waarheid zijn dan dat gegeven.
Het plan is juist om de VS bevolking te steriliseren c.q te conditioneren om vervolgens tot uit roeien over te gaan doormiddel van Griep type A.
Gedurende de laaste aantal jaren, zijn mensen aangemoedigd om griep vaccinaties te gaan halen om zichzelf te beschermen tegen 'over het algemeen' niet-dodelijke griep varianten die de ronde doen gedurende het griep seizoen.
"Elk jaar maakt de VS overheid een berekening/schatting om te bepalen welke varianten naar alle waarschijnlijkheid de grootste kans hebben zich te verspreiden.
En het lijkt wel alsof ze het altijd goed hebben of niet dan ?
Dit griep seizoen, beschermde de overheid de bevolking doormiddel van het gebruik van een meervoudig beschermde vaccine welk ondermeer types A/Beijing/262/95-like (H1N1) en het type A/Sydney/5/97-like (H3N2) bevatte.
Ook aanwezig in het Vaccine was B/Beijing/184/93-like hemagglutinin antigens.
Voor hen die niet beschikken over kennis van zake:
De H en N referenen naar de PROTEINE welk gebruikt is aan de buitenkant van het virus,
het hemagglutine en neuraminide, welk het voor het virus mogelijk maakt om zich te binden met een gastheer cel en deze vervolgens binnen te vallen.
Het publiek is behoorlijk tevreden met het succes van de vaccinaties aangeboden tot dusver. Maar dit zal veranderen in de toekomst.
"Onderzoekers uit het Amerikaanse leger van het medische onderzoek instituut voor infectie ziektes (afgekort USAMRIID) welk gelegerd is te Fort Detrick in Frederick MD.
Hebben de H1N1 variatie van de Spaanse Griep zo gereconstructureerd en gemodificeerd, waardoor het vele malen dodelijker is dan dat het ooit geweest is, toen de variant verantwoordelijk werd gehouden tussen 1918-1919 voor een wijdversprijde besmetting waaraan wereldwijd meer dan 20 miljoen mensen aan zijn overleden, hier in de VS alleen al 500000 slachtoffers makende.
En dat terwijl duidelijk is dat wanneer men de beschikking had gehad over de reismogelijkheden van vandaag de dag, het virus nog vele malen meer slachtoffers gemaakt had.
Toendertijd was het onmogelijk om in het vliegtuig te stappen en binnen 5 uur van New York naar Los Angeles te vliegen.
Endus zal nu de mogelijkheid om zo te reizen bijdragen aan het (snelle) verspreiden en zo er aan bijdragen dat naar alle waarschijnlijkheid de ondergang van de mensheid in werking gesteld word.
"Een griep vaccinatie bevat gedood virus en zal het lichaam beschermen tegen aanvallen door van de specifieke griep stam waaruit het vaccin is opgemaakt.
Doch de werking tegenover andere griep stam versies die niet zijn opgenomen in de specifieke samenstelling van het griepvirus vaccin is slecht.
Uiteindelijk zal de vaccinatie voorraad tegen het griepvirus ook beschikken over vaccinatie middelen waarin de dodelijke modificaties van het 1918 H1N1 griep virus in voorkomt enwel in levende conditie.
De meeste mensen die dit type vaccinatie ontvangen, zullen simpelweg hun jaarlijkse griep prik verlengen, en het vaccin zal ook de inactieve variant van de meer vriendelijke vorm van H1N1 bevatten.(Welk onderdeel was van de gripprik van afgelopen jaar).
De aanwezigheid van de mildere stam in de (in)enting zorgt ervoor dat de progressie van de dodelijke H1N1 vorm minder snel zal zijn, de mensen worden dus minder snel ziek,
maar zullen uiteindelijk wel sterven.
Er zullen hooguit enkele weken meer voor nodig zijn om de persoon die de griepstoffen in z'n lijf heeft, om het leven te brengen.
"in de tussentijd zijn ze de dragers voor deze dodelijke variant van het virus, het virus
doorgevende aan iedereen waarmee het betreffende individu contact mee komt.
En wanneer de mensen uiteindelijk te horen krijgen dat ander dood neervallen door de griep,
zullen ze zich als een zwerm op de beschikbare "beschermende" vaccinatie storten voor zichzelf.
"Als u zich het nog kunt herinneren, toendertijd in de jaren 1968 en 1969,
was het de Hong Kong griep, welk een type A H3N2 griepvirus was berucht.
Het dode in de Verenigde Staten alleen al 30,000 mensen.
Het was een fortuinlijke lering voor enkelen omdat het duidelijk maakte dat de griep (nog steeds) gebruikt kan worden, zo.. dat men zich van een bevolking kan ontdoen.
Maar tegelijkertijd, maakte het duidelijk dat de bevolking ook geprepareerd diende te worden opdat diegene die normaliter resistent zijn, ook gevoelig diende te worden gemaakt.
Om zo een optimale opname in de longen cellen te bewerkstelligen.
En zo aldus kwam men op het idee van de vacinatie programma's en het besproeien van het luchtruim om het conditioneren van de bevolking te bewerkstelligen.
Het doel van de chemicalien in de chemicaliendekens is om samenwerking tussen de virale infectie en de longcellen te optimaliseren en zo een uiterst gemakkelijke penetratie van de infectie te bewerkstelligen.
En terwijl u dit alles leest en denkt dat dit materiaal toch echt eerder geschikt is voor een of ander Sci-fi kanaal, zijn er daadwerkelijk binnen de Wereld Elite mensen geweest die behoorlijk ongewone uitspraken gemaakt hebben over bevolking management wat veel mensen als schokkend zullen ervaren.
"Op dit moment zijn er gewoonweg veel te veel mensen op deze planeet.
Een totale wereld bevolking van 250 a 300 miljoen mensen,
wat neerkomt op een afname van 95% van de wereldbevolking zou ideaal zijn.
[Ted Turner]
"Als ik had mogen reincarneren, dan zou Ik wensen dat ik mocht terugkeren naar de aarde als een dodelijk virus voor mensen, en zo verantwoordelijk zijn voor het verlagen van de totale wereldbevolking.
[Prins Phillip], echtgenoot van koningin Elizabeth II, oprichter Wereld Wildlife Fund (WWF)
"Menselijk geluk en menselijke productiviteit zijn niet belangrijk genoeg in verhouding tot een wilde en gezonde planeet.
Ik weet dat sociale wetenschappers, die me er aan helpen te herinneren dat de mens 'onderdeel van de natuur zou zijn' geen gelijk hebben.
Ergens onderweg gedurende die afgelopen miljard jaar of zo of misschien de helft ervan
zijn we het contract opgezegd en zijn we veranderd in een (kanker) gezwel.
We zijn een plaag geworden voor onszelf en voor de aarde.
En tot het moment dat Homo sapiens besluit dat het tijd is om zich wederom aan te sluiten bij de natuur, kunnen sommige van ons alleen maar hopen dat het juiste virus opduikt.
[David Graber], onderzoeks-bioloog aan het "National Park Service")
"De distributie van geboorte beperkingsmiddelen en de uitvoering van mandaat-krachtige abortus projecten in de derde wereld landen is "ecologisch" gezien ondermaats en oneerlijk uit belans wanneer het neerkomt op sociaal niveau in de wereld.
De blanke, hogere en middeklasse vrouwen in deze moderne samenleving zijn te gezond en hun vruchtbaarheid te hoog om ze uit te sluiten van dergelijke internationale wetten en mandaat.
Een in Amerika geboren kind is voor z'n omgeving/milieu te duur om onderhouden te worden tot aan z'n volwassenheid in de wereld economie zoals die is heden ten dage.
Amerikaanse vrouwen dienen ook onderworpen te worden aan enig vorm van regulatie voorbijgaand aan licensie of onmiddelijke en door mandaat ondersteunde abortus.
Onconventionele en extreme maatregelen moeten worden ingezet en worden gehandhaafd door wereld omvattend U.N mandaat omdat het overduidelijk nodig is.
De lichamen van deze "wereldlijke eco-criminelen" zouden moeten worden opgespaard en her-geintroduceerd moeten worden in de op deze wereld aanwezige natuurlijke voedsel keten en mineraal c.q voedingsstoffen ketens, opdat er een herstel in evenwicht kan plaatsvinden tussen het onderlinge biologisch evenwicht van onze heilige Aarde"
[Jacques Cousteau], in z'n speech gericht aan toehoorders van topconferentie met betrekking tot planeet Aarde in Rio janeiro, 1992.
Kortom er bestaat geen twijfel over het feit dat het Amerikaanse luchtruim dagelijk word "behangen" doormiddel van een doelbewuste en gecoordineerde onderneming.
En bezorgde Amerikanen willen weten of dit meer is dan gewoonweg weer een samenzwering theorie of dat er daadwerkelijk gevaar dreigt voor hun gezondheid ?
Deze journalist heeft contact opgenomen met leden van dagelijkse bestuur van de staat van Sacremento om uit te zoeken of deze vliegtuigen van militaire of civiele komaf zijn.
En wat deze vliegtuigen nou precies in het luchtruim boven de bevolking toevoegen.
Tot op dit moment, hebben geen enkele reactie ontvangen.
Er worden verdere pogingen ondernomen om aan antwoorden te geraken.
© 2004 NewsWithViews.com - All Rights Reserved
.
quote:Op woensdag 26 januari 2005 03:32 schreef Fonkmeistah het volgende:
[..]
nee geen paniek vooraal negeren dat na de vorige golf vaccinaties spontaan aids uitbrak..
euh,,, waarschijnlijk als 1 van de weinigen heb ik die (overigens erg slechte) grondwet wel gelezen.. enne.. dit ben ik echt niet tegen gekomen.. Een bronvermelding zou wel prettig zijn....quote:Op donderdag 26 mei 2005 08:31 schreef Casual het volgende:
Fijn ook om te weten dat de Europese Grondwet de mensen kan verplichten zich te laten vaccineren. Alles loopt precies volgens schema..............![]()
En denk maar niet dat die vaccinaties tzt zullen helpen, dat is eerder een middel om je nog sneller om zeep te helpen. zie o.a. http://www.educare.nl/content.php?PID=37
En dan te bedenken dat er nog steeds onverlaten rondlopen die het grotere geheel niet willen, kunnen en durven zien, zonde. Onee, ik zie spoken, dat is het ! Domme ik ook altijd....................![]()
quote:Op zondag 29 mei 2005 21:26 schreef UncleScorp het volgende:
29/05 Wachttijd levering griepvirusremmer Tamiflu loopt op
Inmiddels hebben 25 landen extra orders geplaatst bij Roche. Het concern zal in de tweede helft van dit jaar een fabriek in de VS openen om aan de Amerikaanse vraag te voldoen. De explosie van de vraag naar Tamiflu kwam, nadat de Wereldgezondheidsorganisatie WHO eind vorig jaar had gewaarschuwd voor een uitbraak van vogelgriep bij mensen.
Don't worry about that.quote:Op maandag 4 juli 2005 12:55 schreef UncleScorp het volgende:
Ik voel me hier de eenzame poster ...
Nu alleen maar hopen dat ook hij uit "oprecht en nederig" hout gesneden is.quote:Op maandag 4 juli 2005 13:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Don't worry about that.
Jij bent Truth's enige eigen onheilsprofeet![]()
What else is new.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 06:56 schreef UncleScorp het volgende:
Volgens een recent onderzoek zijn de gezondheidsdiensten in Nederland niet op een grote griep-uitbraak voorbereid.
De normale vaccinaties zijn geen verplichting, maar als ze je kwaad willen kunnen ze dit wel mis/gebruiken in een zaak om aan te tonen dat je je kinderen verwaarloost.quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:21 schreef teamlead het volgende:
[..]
euh,,, waarschijnlijk als 1 van de weinigen heb ik die (overigens erg slechte) grondwet wel gelezen.. enne.. dit ben ik echt niet tegen gekomen.. Een bronvermelding zou wel prettig zijn....
Ben de linkjes kwijt, maar er zijn heel wat sites over het misbruik van verplichte vaccinaties. Niet in Europa natuurlijkquote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:42 schreef Mirage het volgende:
[..]
De normale vaccinaties zijn geen verplichting, maar als ze je kwaad willen kunnen ze dit wel mis/gebruiken in een zaak om aan te tonen dat je je kinderen verwaarloost.
Daarnaast is het wél zo dat afgezien van de nromale vaccinaties ze je kunnen verplichten bepaalde vaccinaties wél te nemen. Ze zouden ook knap stom zijn als ze dit niet zouden kunnen.
Stel je voro dat er een zeer besmettelijke ziekte uitbreekt en 100 mensen beslissen zich niet te willen vaccineren en de ziekte dus lekker de wereld over gaat.
ikzelf ookquote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ben de linkjes kwijt, maar er zijn heel wat sites over het misbruik van verplichte vaccinaties. Niet in Europa natuurlijkDat doet men elders.
Als je hier bij bijvoorbeeld een consultatiebureau aangeeft je kind niet te willen laten vaccineren dan moet je die gezichten zien. Alsof je een moord op je geweten hebt en je ouderschap je zou moeten worden afgenomen. Heb daar zelf niet mee te maken gehad maar vriendinnen van me wel.
Dus gewoon ordinaire dwang. Met de hypocritische facade van vrije keus. Typerend!!!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:29 schreef Mirage het volgende:
[..]
ikzelf ookIk wilde het nieuwe prikje ipv het oude dus heb een paar maand gewawcht met die betreffende vaccinatie. Ik had meermaals gezien dat de originele iets te heftige bijverschijnselen had.
maar ik heb nog meer problemen met het consultatiebureau.
Ze nodigden zichzelf bij mij thuis uit en ik was er niet.
Vind ik een kattig briefje in de brievenbus.
Ik heb ze dus gezegd dat de zaken bij mij niet zo werken.
Op een gegeven moment was ik zo geïrriteerd dat ik heb gezegd niet mee te doen aan huisbezoeken en dat ik dus gewoon dáár wilde komen.
Nou dat mocht niet en dan kon ik geen vaccinaties ophalen want de intake MOEST bij mij thuis plaatsvinden.....![]()
Ik heb geweigerd.
Toen ik uiteindelijk toch een afspraak heb weten te maken, gewoon in hun pand voor de prikjes.
Werd ik niet geholpen.
Ze had mij namelijk op de lijst zien staan dat ik de prikjes kwam halen en heeft zichzelf een paar dagen voor die dag wederom zelf uitgenodigd bij mij thuis ( dus terwijl ik heel duidelijk gezegd had dat ik daar absoluut niet aan mee doe ! de brutaliteit ! Ze passeren je gewoon). Ik was weer niet thuis, tsja.. ik heb meer dingen te doen. Ik ga niet wachten op iemand waarvan ik niet weet dat ze komt.
Toen ze weer niemand thuis aantrof heeft ze eenzijdig de afspraak voor het gewone ( prikjes) consult afgezegd.
gelukkig kan je als je genoeg ophef maakt de prikjes ook gewoon via de huisarts/ ggd krijgenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dus gewoon ordinaire dwang. Met de hypocritische facade van vrije keus. Typerend!!!
juist, ik pleit dus ook voor gewoon naar de kinderboerderij gaan en opeten dat zandbak zand !quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:00 schreef nokwanda het volgende:
Een aantal van die prikken zijn niet eens nodig. Er is niet zo heel veel mis met het krijgen van de gewone kinderziektes. Heb ze allemaal gehad en ben er niet slechter van geworden. Bouw je juist weerstand mee op. Veel kids van nu hebben weinig weestand en veel allergieen omdat het allemaal TE clean is. Ze krijgen de kans niet eens om weerstand op te bouwen.
Om daar via de kippenuitwerpselen hoogstpersoonlijk het vogelgriepvirus te muterenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:03 schreef Mirage het volgende:
[..]
juist, ik pleit dus ook voor gewoon naar de kinderboerderij gaan en opeten dat zandbak zand !![]()
precies !quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Om daar via de kippenuitwerpselen hoogstpersoonlijk het vogelgriepvirus te muteren
Ziektes.......quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:09 schreef Mirage het volgende:
[..]
precies !
maar dan hebben we het iig op natuurlijke manier opgelopen![]()
Jaja ... tijden veranderen...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dus gewoon ordinaire dwang. Met de hypocritische facade van vrije keus. Typerend!!!
Weest zuinig op kinderen... mede ook zij dienen behouden te worden.quote:(oh die heeft m'n hond ook... nou dan is het vast niet erg....)
En toevallig dat killer bird flue virus na honderdduizenden jaren aan mogelijke kansen "ineens" pas in de 21ste eeuw opduikt in huidige vorm.quote:Op woensdag 6 juli 2005 07:11 schreef UncleScorp het volgende:
Het gaat hier over ziektes ...
God stuurt al eeuwen ziektes over ons heen
so ?
Plagen idd... geen virussen.. bacterieële ziektes=(ook schepping) zijn weer anders dan (gemaakte)virussen.quote:Op woensdag 6 juli 2005 08:18 schreef UncleScorp het volgende:
mja, zo hebde altijd gelijk.
typisch katholiek ...
vergeet de verschillende soorten pest niet , en cholera en tyfus en wat nog allemaal ... en dat in tijden dat er nog geen labo's bestonden ...
quote:V: Wat is eigenlijk het verschil tussen een virus en een bacterie?
A: Een virus is niet alleen honderd keer kleiner dan een bacterie; het valt het lichaam op een geheel andere manier aan. Een bacterie is een eencellig organisme dat schade aanricht door lichaamsweefsel te vergiftigen of kapot te maken. Een virus is een pakketje erfelijk materiaal dat als een stoorzender werkt op de manier waarop een cel normaal werkt.
Dan heb jij niet goed opgelet, van tabak is het al heel lang bekend dat het op enkele ziektes een positieve werking heeft, alzheimer is er ook 1 van.quote:Op donderdag 14 juli 2005 04:47 schreef Tiesemans het volgende:
Dat roken en tabak op zich niet positief genoemd mag worden, even terzijde.
Doch met betrekking op deze thread vond ik de info in de tweede kolom bovenaan met betrekking tot Tabak rook als medicijn tegen ziekten zoals Pest en Cholera toch wel vrij intressant.
Zeker gezien het feit dat mij dit door de overheid, laat staan fabrikanten, whatever nooit verteld is.
Notabene dat ik hierachter moet komen via een artikeltje in het brabant dagblad, aangaande het tabak museum in Amerongen.
Mmmm
U moet stoppen met roken zodat ons virusje u ff te grazen kan nemen, en jij die (nog) niet rookt vooral houden zo..... "Leef je lang genoeg" voor ons marcabre virus plannetje???
Ennuh Respect voor Paus Benny... smoke em !
EENMAAL OP FOTO CLICKEN VOOR EXTRA SIZE
[afbeelding]
Nuh joh ..... VET leest gewoon makkelijker en duidelijker.quote:Op donderdag 14 juli 2005 08:22 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dan heb jij niet goed opgelet, van tabak is het al heel lang bekend dat het op enkele ziektes een positieve werking heeft, alzheimer is er ook 1 van.
vind je je reactie zo interessant dat alles vet moet?
Mischien heb je een nieuwe monitor nodig, vind het zelf nogal schreeuwerig overkomen.quote:Op donderdag 14 juli 2005 19:00 schreef Tiesemans het volgende:
[..]
Nuh joh ..... VET leest gewoon makkelijker en duidelijker.
Misschien dat jij wat minder schreeuwers in je persoonlijke omgeving kan gebruiken, gezien je reactie lijdt je er werkelijk onder ?!!.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:06 schreef Chewie het volgende:
[..]
Mischien heb je een nieuwe monitor nodig, vind het zelf nogal schreeuwerig overkomen.
Okay dan.... Drie muizen lopen rond.... komen andere muizen tegen en veroorzaken jonge muisjes. Vraag me af of de bacterie op die manier op andere muizen over te dragen zijn. Met de snelheid waarmee die beestjes vermeningvuldigen........quote:Op vrijdag 16 september 2005 08:37 schreef UncleScorp het volgende:
15/09 Met pest besmette muizen vermist uit Amerikaans laboratorium
Drie met de pestbacterie besmette muizen worden sinds ongeveer twee weken vermist uit een laboratorium in de Amerikaanse staat New Jersey.
Dat heeft de directie van het lab, het Public Health Research Institute, donderdag bekendgemaakt. Het is niet bekend of de muizen zijn ontsnapt, dan wel gestolen. Ook is het mogelijk dat ze zijn opgegeten door andere dieren, aldus de directie.
Volgens de lokale autoriteiten is er nauwelijks gevaar voor de volksgezondheid, zelfs als de muizen zijn ontsnapt of gestolen. De muizen werden gebruikt voor onderzoek naar het gebruik van biologische wapens. In de VS raken per jaar ongeveer tien tot twintig mensen besmet met de builenpest. De ziekte, die in vroegere tijden miljoenen mensen het leven kostte, is vaak goed te behandelen met antibiotica. Toch overlijdt gemiddeld een op de zeven mensen aan een besmetting, die meestal wordt overgebracht door vlooien van ratten. Builenpest is niet besmettelijk van mens op mens, maar als een infectie niet wordt behandeld kan de ziekte overgaan in longpest, een zeer besmettelijke ziekte.
Amerikaanse laboratoria doen in opdracht van de regering onderzoek naar de mogelijke inzet van biochemische wapens door terroristen.
http://www.hbvl.be/nieuws(...)0-9759-2FE858EB1AAF}
http://www.airconsulting.nl/Plasmacluster%20Ions%20Eng%200606.pdfquote:Op vrijdag 16 september 2005 14:10 schreef nokwanda het volgende:
laatst raadde iemand mij aan een voorraadje coloidaal zilver aan te leggen. Moet nog eens uitzoeken hoe dat werkt. Maar het schijnt een natuurlijk antibioticum te zijn dat je tegen een boel van dit soort enge epidimieen kan beschermen.
Ik lees u, o Onheilsprofeet, en probeer gelijk te bedenken wat je als mens kunt doen om jezelf te beschermen zonder je onmiddelijk over te geven aan massale overheidsprogramma´s. Want ook dat onheil zal ons treffen.
Ben ik nu gek, of dood dat ding gewoon alle virussen/bacterien/schimmels in de lucht?quote:Op zondag 18 september 2005 10:25 schreef Tiesemans het volgende:
[..]
http://www.airconsulting.nl/Plasmacluster%20Ions%20Eng%200606.pdf
Werd er toevallig op gewezen door de man die mij een Sharp FU-40 SES luchtreiniger unit heeft verkocht.
Nou is toch weer mooi meegenomen.
(Al eerder gepost... deze luchtreiniger (met plasma cluster) dood ook allerlei virussen waaronder ook het "gevaarlijke" vogelgriep virus.
Lekker toch ..![]()
Uhm nou gek ben je niet hoor.quote:Op zondag 18 september 2005 11:37 schreef Knarf het volgende:
[..]
Ben ik nu gek, of dood dat ding gewoon alle virussen/bacterien/schimmels in de lucht?
Dat lijkt mij toch niet echt handig.
Genoeg van deze micro-organismen die wel handig zijn voor het menselijk leven.
(Nog erger, zonder deze organismen kunnen we niet eens leven.)
Ach het begon in Azie, en moet je kijken waar het nu al allemaal weer zit. Zodra dit echt overslaat op mensen denk ik dat we in 1 klap van de overbevolking af zijn.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 09:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
tsja ..... ik vind het nog steeds niet iets uberdodelijks/gevaarlijk er gaan wel mensen aan dood maar niet zoveel tegelijk dat ik me zorgen ga maken
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 09:30 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ach het begon in Azie, en moet je kijken waar het nu al allemaal weer zit. Zodra dit echt overslaat op mensen denk ik dat we in 1 klap van de overbevolking af zijn.
en ik ook!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:14 schreef Mirage het volgende:
@UncleScorp,
ik wil even kwijt dat ondanks dat ik weinig reageer, ik dit topic wél volg.
dank je wel voor de moeite van het bijhouden
Ontspan ontspan...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 09:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat wel. maar denk dat dit virus te traag en te opvallend is.
eigenlijk moet je een virus hebben speciaal voor mensen dat 2 weken nodig heeft voordat je het merkt en dan binnen 2 dagen dodelijk is. dan heb je een virus waar we een probleem mee hebben... nu gaan er meer mensen dood aan een hartaanval dan aan de vogelgriep
quote:Wetenschappers wekken Spaanse-griepvirus tot leven.
ATLANTA (ANP) - Amerikaanse wetenschappers hebben in een zwaar beveiligd laboratorium het griepvirus dat in de periode 1918-1919 tientallen miljoenen mensen doodde weer tot leven gewekt.
Zij deden dat voor onderzoek naar de mogelijkheid dat het huidige vogelgriepvirus een wereldwijde epidemie kan veroorzaken die vele doden zou kunnen eisen.
Het virus dat de dodelijke pandemie kort na de Eerste Wereldoorlog veroorzaakte was volgens de onderzoekers van het Amerikaanse instituut CDC een virus dat bij vogels voorkwam en dat op de mens is overgegaan.
Het onderzoek wordt door CDC-onderzoeker Terence Tumpey beschreven in een artikel in het Amerikaanse wetenschappelijke blad Science.
Longweefsel
Voor het onderzoek gingen de wetenschappers naar Alaska, waar zij bevroren longweefsel wegnamen bij een vrouw die aan griep was overleden en die in de bevroren grond was begraven. In hun laboratorium reconstrueerden zij aan de hand van weefseldeeltjes de code voor de acht genen van het virus.
Daarna besmetten zij muizen, kippenembryo's en menselijke longcellen met het virus, waarin zij enkele genen hadden vervangen door die van andere griepvirussen.
Zij denken er nu achter te zijn waarom het virus zo'n snelle dood door longbloedingen veroorzaakte.
(En de wereldbevolking word niets verteld)![]()
Deze ontdekking draagt bij aan de zoektocht naar een gemeenschappelijke eigenschap van griepvirussen die dan door medicijnen en vaccins kan worden aangepakt.
Ook kunnen de Amerikaanse ontdekkingen het onderzoek naar de gevaren van vogelgriep vooruit helpen.
Wetenschappers hopen dat het Spaanse-griepvirus hen kan tonen op welke genetische veranderingen in het huidige vogelgriepvirus zij alert moeten zijn.
nee zeker niet. ik ben ook wel degelijk van mening dat het iets is wat in de komende 50 jaar gaat spelen. alleen vind ik de vogelgriep nu nog geen bedreiging. als je bij zou houden hoeveel mensen er aan een hersenbloeding doodgaan zou je hoger scoren toch?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 09:42 schreef UncleScorp het volgende:
Struisvogelpolitiek ...
Ach man, je moet toch erges aan dood gaanquote:Op maandag 24 oktober 2005 15:39 schreef Darkinforcer het volgende:
Misschien klink ik Paranoia maar het gaat lekker in de wereld, steeds meer gevallen van vogelgriep, zieke aardbeving in Pakistan, weer grote storm richting florida en morgen in NL storm!!
Beetje veel van het goeie..
Mmmm En ik hoorde dat enkele weken geleden de dreiging van blauw algen dramatisch is toegenomen de afgelopen periode.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:20 schreef UncleScorp het volgende:
25/10 Vogelgriep angstaanjagend dichterbij?
Vanavond weten we of de 25 dode wilde eenden en ganzen in de Duitse deelstaat Rijnland-Palz, vogelgriep hadden. Deskundigen in Koblenz onderzoeken momenteel de kadavers van de trekvogels. De dode dieren werden op 100 kilometer van de Belgische grens aangetroffen.
H5N1
Dat gebeurde in een vijver in de plaats Neuwied.
Brandweerlieden zagen sommige dieren voor hun ogen doodgaan.
Het water zal ook worden getest.
Als de dieren aan vogelgriep overleden zijn, dan zal het nog enkele dagen duren om uit te maken of het om het gevaarlijke H5N1 gaat, de dodelijke variant voor de mens.
Neuwied ligt op ongeveer 100 kilometer afstand van de Belgische grens.
http://www.hln.be/hln/cch/det/art_134840.html
Bron: BBC Newsquote:BERKELEY - Geleerden hebben in een laboratorium een uitermate kwaadaardige vorm van tuberculose (tbc) gecreëerd door de genetische structuur van de bacterie te veranderen. De gemuteerde vorm van de bacterie vermenigvuldigt zich sneller, en is dodelijker dan zijn natuurlijke wederhelft.
Onderzoekers van de Universiteit van Californië in Berkeley, waren eigenlijk van plan genen uit te schakelen en de bacterie minder dodelijk te maken, maar in plaats daarvan maakten ze een superbacterie. "Dit is een van de weinige hyper-virulente organismen ooit gemaakt", aldus Dr. Lisa Morici.
Tuberculose is een van 's werelds grootste moordenaars, en wetenschappers zijn de genetische structuur van de bacterie in kaart aan het brengen om een zwakke plek te vinden die kan worden gebruikt bij nieuwe behandelingen.
De studie was geconcentreerd op een aantal genen waarvan gedacht wordt dat deze de tbc-bacterie zijn viruseigenschappen geven - zijn mogelijkheid om te infecteren. De wetenschappers hebben de genen uitgeschakeld en verwachtten een zwakkere vorm van tbc. Maar het tegengestelde gebeurde, het organisme werd veel besmettelijker en kwaadaardiger.
De gemuteerde tbc-bacterie doodde laboratoriummuizen binnen zeven maanden, terwijl de muizen die met de normale tbc-bacterie besmet werden het experiment overleefden. Verder onderzoek suggereert dat de genetische veranderingen het onverwachte effect hebben dat het natuurlijke immunsysteem van de mens in zijn geheel niet reageert tegen de gemuteerde tbc-bacterie.
Professor Lee Riley, leider van het onderzoek zegt: "Deze bevindingen zijn als een complete verrassing gekomen. We dachten dat we een fout gemaakt hadden, dus we hebben de testen meerdere malen herhaald, en we kregen telkens hetzelfde resultaat".
Volgens Dr. Modici kan de nieuwe vorm van tbc niet in bioterrorisme gebruikt worden omdat de bacterie moeilijk in een aerosol (een zwevend deeltje) onder te brengen is - de manier waarop chemicaliën over grote populaties verspreid worden.
Coole site, ga ik ff uitgebreid lezen.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:40 schreef Casual het volgende:
Even een kort overzichtje van de NWO
http://educate-yourself.org/nwo/
Psychopaten in de politiek maken 'slechte' politici...quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:28 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Als ze echt 80% van de wereld dood willen hebben, waarom doen ze dat dan zo omslachtig mogelijk?
Waarom doen ze het over een periode van tientallen jaren?
Het lijkt me dat als je het goed aanpakt dat je de wereld in 10 jaar tijd voor een groot gedeelte om zeep kan helpen, om het vervolgens de veroveren.
http://www.heraldsun.news(...)068697%5E664,00.htmlquote:Advies: Tamiflu niet vergoeden
05 november 2005, 13:31:46
DEN HAAG (ANP)
- Er is geen reden om de virusremmer Tamiflu via de zorgverzekeringen te vergoeden.
Het middel voegt niets toe aan de bestaande middelen tegen de gewone griep.
Dat is het voorlopig advies van de Commissie Farmaceutische Hulp (CFH) aan minister Hoogervorst van Volksgezondheid.
De commissie onderzocht het middel op zijn effectiviteit in de bestrijding van de gewone griep.
Er is nadrukkelijk geen onderzoek gedaan naar de effectiviteit van de virusremmer bij een uitbraak van vogelgriep, aldus een woordvoerder van het College van Zorgverzekeraars (CVZ) zaterdag in een reactie op een bericht in het NRC Handelsblad.
Het conceptadvies van de CFH wordt op 14 november besproken in een hoorzitting met de fabrikant en medisch specialisten.
Daarna wordt het eventueel nog aangepaste advies op 24 november door het CVZ besproken. Pas daarna gaat het rapport naar de minister.
http://news.yahoo.com/s/n(...)flu_tamiflu_roche_dcquote:Flu drug boom
Trevor Chappell
29 oct 05
DRUGS developer Biota Holdings expects more orders for its flu drug Relenza from governments around the world amid rising fears bird flu could spread to humans.
"The world is rediscovering Relenza," Biota chief executive Peter Molloy told the company's annual meeting yesterday.
Mr Molloy said stockpiling of Relenza -- along with rival drug Tamiflu, made by Roche -- had started with Germany putting in a big order for the Biota drug.
The market recognised that Relenza, which is licensed to global pharmaceutical giant GlaxoSmithKline, had advantages over Tamiflu, he said.
"In the current environment where Tamiflu's supply is severely backlogged and resistance concerns are emerging, we expect to see further significant orders for Relenza from other governments, including hopefully the Australian Government," Mr Molloy said.
(So in other words the "danger" will be among us folks for some time to come poor scared us plebs)
GSK is lobbying the Australian Government, and Health Minister Tony Abbott has said he is prepared to consider stockpiling Relenza.
Relenza, which can prevent and lessen the effects of the latest strain of avian flu, has sales potential of hundreds of millions of dollars.
"If these sales are realised, [i]clearly Biota's royalty stream over the next nine years -- that is, until the patents expire -- could be substantial," Mr Molloy said. [/i]
Relenza's revival has generated interest from possible partners in Biota's developmental anti-viral drugs, including a hepatitis C treatment.
Mr Molloy said Biota would have up to two drugs in Phase One clinical trials next year.
Biota is suing GSK for up to $430 million, claiming it did not properly market Relenza.
Biota shares fell 8 cents to $1.80. AAP
(Someone needs his company to have a financial "Boom" or what.)
http://www.king5.com/health/page2.htmlquote:Roche withholds Tamiflu in US to stop hoarding By Tom Armitage
Thu Oct 27, 9:24 AM ET
Drug maker Roche Holding AG has temporarily suspended deliveries of its Tamiflu antiviral drug to the United States in order to prevent a run on stocks by consumers fearing a pandemic caused by bird flu.
Roche said it had halted deliveries of the drug to pharmacists in the United States and Canada until the start of the flu season over concerns that consumers could deplete stocks by hoarding the drug at home.
The antiviral drug is being stockpiled by governments around the world in preparation for a feared outbreak of flu, particularly the avian flu virus H5N1. Tamiflu is a prescription drug approved for use as a treatment for seasonal flu.
Some pharmacists in European countries have recently reported a spike in sales of the drug as householders double up on government efforts to prepare for a flu pandemic.
"Roche U.S. said they would temporarily suspend deliveries of Tamiflu in the United States until there is an increased incidence of seasonal flu," said a spokeswoman for Roche in Basel on Thursday.
H5N1 has killed more than 60 people in four countries in Asia and been found among birds in Croatia, Romania, Turkey and Russia, but no human cases have been reported in Europe.
There is no evidence yet that the disease can be transmitted easily among humans, but (Ugh Ugh) "experts" fear it is only a matter of time.
Roche traditionally books the lion's share of Tamiflu sales in the first quarter of the year due to demand in the northern hemisphere winter months.
The U.S. decision follows a similar move by the firm's Canadian operations on Tuesday. The division said it would restart shipments to Canada in December.
MEDIA SPOTLIGHT
Media coverage of the spread of the H5N1 strain of bird flu has driven sales, the company said.
"This resulted in increased demand for Tamiflu in part from individuals who are doing private stockpiling and at the moment there is no influenza circulating and the threat of a pandemic has not (materialized)," the spokeswoman said.
"Our priority is to ensure that Tamiflu is available for seasonal use and to fulfil government orders," she added.
Roche's regional units were making decisions locally as to whether to restrict the supply of the drug, she said.
"We are also asking people to act responsibly and not to privately stockpile in order to make sure it is available to those patients who really need it," she said.
"We do not want people buying it and keeping it at home."
Roche says the production process behind the drug is long and complicated and the World Health Organization warns it could take years to make enough of the drug to cover the number of people it estimates could be affected by a flu pandemic.
Roche has said it will enter into discussions with other companies, primarily makers of generic drugs, and with governments in developing countries over whether they can produce the drug either in part or as a whole.
Several companies and countries have said they are ready to do so.
Roche has so far only confirmed that talks have begun with the Taiwanese government.
quote:10 things to know about bird flu
10:47 AM PST on Friday, November 4, 2005
By JEAN ENERSEN / KING 5 News
Local health experts say there are 10 things people in the Northwest should know about bird flu.
1) The new bird flu has yet to spread easily from person to person. It has sickened 122 people who had contact with birds in Asia and of those 62 died.
2) The virus must mutate before it can become a pandemic. Experts expect this to happen, but they don't know how soon it may occur.
3) When bird flu becomes easily transmitted between humans, symptoms will be similar to other flu.
4) The bird flu targets young adults and children. Unlike regular flu which usually hits the old and very young, the bird flu hits the middle of the population.
5) A vaccine has yet to be developed.![]()
There are things you can do to protect yourself.![]()
6) Cover your mouth when sneezing or coughing. (smoke tabacco)
Bird flu viruses spread through sneezing and coughing.![]()
"They're respiratory viruses, they live in little droplets of saliva that are expelled when people cough and sneeze and they travel a couple of feet in the air, said Dr. Jeffrey Duchin, chief of communicable disease for public health in King County
7) Avoid close contact with people and, most importantly, keep your hands clean. Wash them frequently. And, use alcohol-based hand sanitizers.
8) Get annual flu shots, even if it's not specifically for the bird flu.
"Because if you get the flu and you've had the shot, you'll have a pretty good idea if you have the bad one, right.![]()
If you haven't had the shot and you get the flu, you don't know how seriously to take it," said epidemiologist Anne-Marie Kimball.![]()
9) Prepare to stay at home. (With Your Plasma CLuster![]()
10) Stay informed.
“It’s important to know there is not a pandemic right now,” said Dr. Kathy Neuzil, infectious disease expert at the University of Washington.
“We are not seeing human-to-human transmission so preparation makes a lot of sense.
But it is important that there is no pandemic now, so there is no reason to panic.”
quote:Rumsfeld To Profit From Bird Flu Hoax
By Dr. Mercola
Finally, the pieces of the puzzle start to add up. Not long ago, President Bush sought to instill panic in this country by telling us a minimum of 200,000 people will die from the avian flu pandemic, but it could be as bad as 2 million deaths in this country alone.
This hoax is then used to justify the immediate purchase of 80 million doses of Tamiflu, a worthless drug that in no way shape or form treats the avian flu, but only decreases the amount of days one is sick and can actually contribute to the virus having more lethal mutations.
So the U.S. placed an order for 20 million doses of this worthless drug at a price of $100 per dose. That comes to a staggering $2 billion.
We are being told that Roche manufactures Tamiflu and, in a recent New York Times article, they were battling whether or not they would allow generic drug companies to help increase their production.
But if you dig further you will find that a drug was actually developed by a company called Gilead that 10 years ago gave Roche the exclusive rights to market and sell Tamiflu.
Ahh, The Plot Thickens...
If you read the link below from Gilead, you'll discover Defense Secretary Donald Rumsfeld was made the chairman of Gilead in 1997.
Since Rumsfeld holds major portions of stock in Gilead, he will handsomely profit from the scare tactics of the government that is being used to justify the purchase of $2 billion of Tamiflu.
For more on the nonsense of the avian flu hoax, you'll want to review today's other post on the subject.
Finally Medical Journal Admits the Truth
This week's British Medical Journal has an editorial on the bird flu in which they state the following:
"The lack of sustained human-to-human transmission suggests that this AH5N1 avian virus does not currently have the capacity to cause a human pandemic"
While they do go on to say the virus could mutate with the influenza A virus and has the potential to acquire the means for rapid human to human transmission, it does NOT have this ability now. All the preparation and fear being created in the media is about a theoretical speculation.
Now I am a former Boy Scout and fully believe in being prepared, but this is nothing even close to following recommendations made by experts to New Orleans that if implemented would have saved 1000 lives and half a million homes and well over 100 billion dollars from Hurricane Katrina.
No this is all about creating fear and panic to benefit the drug companies. Now, I am still not opposed to being prepared for this potential bird flu pandemic. It is POSSIBLE it might materialize. But if it did there is no way that the flu vaccine or Tamiflu will mitigate its damage. No way.
If you want to know how to truly strengthen your immune system so will laugh when the flu bug or nearly any other infectious agent seeks to infect you, then start following the Total Health Program or read the quick tips I posted last year.
bron: http://www.gilead.com/wt/milestones/jan_1997quote:Gilead names board member Donald H. Rumsfeld Chairman, succeeding Michael L. Riordan, MD, former Chairman and President, and Gilead founder.
quote:Until being sworn in as the 21st Secretary of Defense, Mr. Rumsfeld served as Chairman of the Board of Gilead Sciences, Inc., a pharmaceutical company.
Bron: http://money.cnn.com/2005(...)ne_rumsfeld/?cnn=yesquote:October 31, 2005: 10:55 AM EST
By Nelson D. Schwartz, Fortune senior writer
NEW YORK (Fortune) - The prospect of a bird flu outbreak may be panicking people around the globe, but it's proving to be very good news for Defense Secretary Donald Rumsfeld and other politically connected investors in Gilead Sciences, the California biotech company that owns the rights to Tamiflu, the influenza remedy that's now the most-sought after drug in the world.
Rumsfeld served as Gilead (Research)'s chairman from 1997 until he joined the Bush administration in 2001, and he still holds a Gilead stake valued at between $5 million and $25 million, according to federal financial disclosures filed by Rumsfeld.
The forms don't reveal the exact number of shares Rumsfeld owns, but in the past six months fears of a pandemic and the ensuing scramble for Tamiflu have sent Gilead's stock from $35 to $47. That's made the Pentagon chief, already one of the wealthiest members of the Bush cabinet, at least $1 million richer.
Rumsfeld isn't the only political heavyweight benefiting from demand for Tamiflu, which is manufactured and marketed by Swiss pharma giant Roche. (Gilead receives a royalty from Roche equaling about 10% of sales.) Former Secretary of State George Shultz, who is on Gilead's board, has sold more than $7 million worth of Gilead since the beginning of 2005.
Another board member is the wife of former California Gov. Pete Wilson.
"I don't know of any biotech company that's so politically well-connected," says analyst Andrew McDonald of Think Equity Partners in San Francisco.
What's more, the federal government is emerging as one of the world's biggest customers for Tamiflu. In July, the Pentagon ordered $58 million worth of the treatment for U.S. troops around the world, and Congress is considering a multi-billion dollar purchase. Roche expects 2005 sales for Tamiflu to be about $1 billion, compared with $258 million in 2004.
Rumsfeld recused himself from any decisions involving Gilead when he left Gilead and became Secretary of Defense in early 2001. And late last month, notes a senior Pentagon official, Rumsfeld went even further and had the Pentagon's general counsel issue additional instructions outlining what he could and could not be involved in if there were an avian flu pandemic and the Pentagon had to respond.
As the flu issue heated up early this year, according to the Pentagon official, Rumsfeld considered unloading his entire Gilead stake and sought the advice of the Department of Justice, the SEC and the federal Office of Government Ethics.
Those agencies didn't offer an opinion so Rumsfeld consulted a private securities lawyer, who advised him that it was safer to hold on to the stock and be quite public about his recusal rather than sell and run the risk of being accused of trading on insider information, something Rumsfeld doesn't believe he possesses. So he's keeping his shares for the time being.
--
precies! het is belangrijk te kijken naar wie hier aan verdient.quote:Op maandag 7 november 2005 12:35 schreef Binkster het volgende:
Rumsfeld's growing stake in Tamiflu Defense Secretary, ex-chairman of flu treatment rights holder, sees portfolio value growing.
NEW YORK (Fortune) - The prospect of a bird flu outbreak may be panicking people around the globe, but it's proving to be very good news for Defense Secretary Donald Rumsfeld and other politically connected investors in Gilead Sciences, the California biotech company that owns the rights to Tamiflu, the influenza remedy that's now the most-sought after drug in the world.
Rumsfeld served as Gilead (Research)'s chairman from 1997 until he joined the Bush administration in 2001, and he still holds a Gilead stake valued at between $5 million and $25 million, according to federal financial disclosures filed by Rumsfeld.
Bron: http://money.cnn.com/2005(...)ne_rumsfeld/?cnn=yes
Mijn ?!!quote:Op maandag 7 november 2005 21:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Kunnen we deze niet even snel volspammen zodat hij mijn AT niet meer vervuilt?![]()
met dit soort reacties komen we er welquote:Op maandag 7 november 2005 21:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Kunnen we deze niet even snel volspammen zodat hij mijn AT niet meer vervuilt?![]()
had je maar niet moeten postenquote:Op maandag 7 november 2005 21:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Alle kippen aan de zuurkool dan maar.quote:Op woensdag 9 november 2005 13:35 schreef UncleScorp het volgende:
Only in America![]()
Amerikanen hamsteren massaal zuurkool - zou helpen tegen vogelgriep
Amerikanen slaan massaal zuurkool in na de publicatie van een rapport waarin staat dat de groente zou helpen tegen de vogelgriep.
Onderzoekers van de universiteit van Seoel claimen goede resultaten te hebben bereikt door met vogelgriep geïnfecteerde kippen te behandelen met kimchi zuurkool. Kimchi is hét nationale gerecht in Korea - het wordt gemaakt van witte kool, rode pepers en knoflook.
http://www.hln.be/hln/cch/det/art_139985.html
* UncleScorp haat zuurkool![]()
Eén een-jarige baby, besmet met één "dodelijk" griep virus stam overleeft het..quote:Een baby van één jaar oud is besmet met H5N1, de dodelijke variant van het vogelgriepvirus.
Zijn leven is wel niet in gevaar, beweert de directeur-generaal van het controlecentrum in Bangkok.
"De onderzoeksresultaten bevestigen dat de baby besmet is met het virus H5N1, maar hij recupereert goed en zijn toestand is vrijwel opnieuw normaal geworden", zei Thawat Sunthrajarn, de directeur van het controlecentrum.
De baby liep het virus op in een buitenwijk van Bangkok.
http://www.hln.be/hln/cch/det/art_140539.html
...mmmm...quote:Op maandag 7 november 2005 06:43 schreef UncleScorp het volgende:
6/11 Mogelijk menselijk slachtoffer vogelgriep in China
Een twaalfjarig Chinees meisje dat onlangs is overleden, is mogelijk bezweken aan de gevolgen van de vogelgriep.
Volgens de krant at het meisje een met vogelgriep besmette kip en overleed ze kort na haar opname in het kinderziekenhuis in Changsha, aan de gevolgen van hoge koorts.
Volgens het persagentschap Nieuw China testten de eerste tests na het overlijden van het meisje negatief op vogelgriep. (belga)
http://www.hln.be/hln/cch/det/art_137954.html
Mmm het "medicijn" nog gevaarlijker dan de kwaal waartegen het dient te werken.quote:Op maandag 14 november 2005 08:23 schreef UncleScorp het volgende:
11/11 Nieuwe test identificeert vogelgriep in tien minuten
12/11 "Gebruik Tamiflu kan leiden tot abnormaal gedrag"
Het gebruik van het griepmedicijn Tamiflu kan leiden abnormaal gedrag dat de dood tot gevolg kan hebben.
Dat heeft het Japanse ministerie van volksgezondheid laten weten naar aanleiding van de dood van twee Japanse jongeren die het medicijn hadden gebruikt.
Een 17-jarige scholier is in februari 2004 nadat hij een Tamiflu-tablet had ingenomen voor een vrachtwagen gesprongen en een andere jongere is dit jaar eveneens na gebruik van Tamiflu van negen hoog naar beneden gevallen, zo meldde onder meer het persbureau Kyodo.
In de Japanse bijsluiter van het medicijn wordt ervoor gewaarschuwd dat gebruik kan leiden tot "abnormaal gedrag" en "hallucinaties".
Tamiflu wordt wereldwijd door overheden op grote schaal ingeslagen omdat het wordt gezien als een van de weinige effectieve middelen tegen een eventuele grieppandemie.
Zo'n pandemie kan ontstaan als de voor mensen dodelijke vogelpestvariant H5N1 muteert in een van mens op mens overdraagbaar virus.
http://www.hbvl.be/nieuws(...)5-BE9F-3716188FC17D}
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |