ja zodat ze lekker makkelijk een chip naar binnen kunnen spuitenquote:Op dinsdag 25 januari 2005 12:45 schreef UncleScorp het volgende:
Het is een mooi gebaar ... maar conspiracies waarschuwen ons voor vaccinaties
nee geen paniek vooraal negeren dat na de vorige golf vaccinaties spontaan aids uitbrak..quote:Op dinsdag 25 januari 2005 09:26 schreef UncleScorp het volgende:
Kan je dan weer linken aan die laatste nieuwsberichten over dat ze een pandemie verwachten ...
BWa, geen paniek ... ik lees hier juist dat Bill Gates 580 miljoen schenkt voor vaccinaties
ohw ja en wie zijn ook alweer de grootste sponsor van de komende vaccinaties in Afrika, USA en UK?quote:Op woensdag 26 januari 2005 03:32 schreef Fonkmeistah het volgende:
[..]
nee geen paniek vooraal negeren dat na de vorige golf vaccinaties spontaan aids uitbrak..
.....de meeste angstaanjagende vorm van angst geven om zo tot overlevring te komen van de resterende mensheid?quote:Op woensdag 26 januari 2005 21:19 schreef birger_j het volgende:
Met als doel?
De overbevolking een beetje inperken?
LoL, 80+20= 100%, door wie worden we dan bestuurd? ET?quote:Hoe was het ook alweer, 80% van de wereldbevolking moet dood, de resterende 20% als slaaf?
Dat zeg jij wel even heel makkelijk, maar waarom zetten ze dan zo'n vaart achter het isoleren van het sars virus een tijd terug? Waarom hebben ze dan iets gedaan als het ze toch niets interesseert. Ik bedoel, als ze van datzelfde clubje zijn die graag de wereld wil uitroeien tot 20% over is dan zullen ze nu dus wel flink op hun donder hebben gekregen van dat clubje want ze hebben maar mooi voorkomen dat jij in Nederland niet zit te kuchen en dat er sars bij je is geconstateerd. Zal dat clubje denk ik niet op prijs hebben gesteld.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:40 schreef Casual het volgende:
Laat de WHO nou net ook tot dat gezellige clubje behoren wat helemaal niet geinteresseerd is het welzijn van de mens en ook gewoon onder dezelfde paraplu werkt als de rest. Ik weet het, schijn kan bedriegen. Was er maar een oprechte WHO in de wereld, maar helaas zijn we van deze stink toko afhankelijk.
Hmm ik vind dit wel een enigszins negatieve kijk op de zaken. Dat mensen in Afrika besmet zijn met AIDS en dat dit niet vaak of nooit in het nieuws te zien is heeft denk ik meer te maken met het feit dat we "het nou wel weten". Het NOS journaal gaat niet dagelijks of wekelijks melden dat er weer mensen zijn overleden aan de gevolgen van AIDS in Afrika. Daar kan je wel een heel dagvullend programma dan mee maken. Eens in de zoveel tijd breekt die epidemie weer extra uit en dan hoor je er weer eens wat van. Denk ook dat als het Westen met een epidemie zit, er veel meer wordt gedaan. Niet eens zozeer omdat wij onszelf nou zoveel meer belangrijk vinden maar we hebben er gewoon veel meer geld voor om onszelf te kunnen onderhouden. In Afrika is dit over het algemeen niet zo en zijn ze afhankelijk van de Westerlingen en of de corrupte regering daar niet een stokje ervoor steekt. Als ze rotzooi in die vaccinaties zouden gooien zal dit snel aan het licht komen denk ik. Er zullen dan wel een heel aantal mensen doodgaan maar ik denk niet dat dat in de honderden loopt aangezien ze dan wel een onderzoek starten. Desnoods een onafhankelijke partij. Als het dan al een bewuste poging was om mensen te besmetten zal het snel weer de kop ingedrukt worden. Als vele mensen ziek worden na een vaccinatie zal dat snel gezien worden en zullen die vaccinaties weer ingetrokken worden. Ik denk niet dat je je echt zoveel zorgen hoeft te maken.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:40 schreef Casual het volgende:
Ik ben er wat cynisch door geworden allemaal, als je het allemaal tot je door laat dringen wat ze van plan zijn en al gedaan hebben wordt je soms helemaal gek van angst. Not trying to offend someone.
"Dat zeg jij wel even heel makkelijk, maar waarom zetten ze dan zo'n vaart achter het isoleren van het sars virus een tijd terug?"
Is dat niet weer de schijn die bedriegt, dat het lijkt alsof de WHO er zo'n vaart achter zetten om de verspreiding van SARS de kop in te drukken. En ja hoor het is de WHO weer gelukt. Het vertrouwen staat weer hoog in het vandaal van de organisatie. Wat nou als het volgende plan is de verspreiding van THE MOTHER of all virusus en dat volgens de WHO de enige remedie een vaccinatie is, nog sterker ze kunnen het misschien wel verplichten. Tja zullen we dan denken, die club doet goeie dingen ze hebben SARS tenslotte ook kunnen uitroeien etc etc.. En hoppa je hebt je vaccinatie (een cocktail met de meeste gore troep die je maar kan bedenken) , net zoals al die afrikaanse kinderen die hun smallpox prikjes krijgen en elke keer binnen no time breekt er weer een zware AIDS epidemie in de betreffende regio uit!! Vreemd he......En daar horen we niks over in onze onafhankelijke media!!!
Is het niet gewoon zo dat daar spuiten misschien door geldgebrek meerdere malen gebruikt worden? En dat er dus mensen met het HIV virus die naald besmet hebben en het zodoende overbrengen naar anderen? Zowieso gaat de verspreiding in Afrika erg snel omdat men daar niet of nauwelijks voorbehoedsmiddelen gebruikt en wel met jan en alleman het bed in duikt.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:01 schreef Casual het volgende:
Ik heb het er niet over dat er mensen aan AIDS overlijden, want ja dat weten we. Maar dat het elke keer zo opmerkelijk is dat er na een grote vaccinatie in een bepaald gebied het aantal mensen dat AIDS krijgt opeens vertigvoudigd. En daar horen we niks over op het nieuws, omdat we het inmiddels wel weten dat daar mensen aan AIDS overlijden is het niet !!
Ik heb zelf ook een DKTP prik gehad toen ik klein was maar niks van gemerkt, maar dat hoeft natuurlijk niet iets te zeggen. Eveneens hoeft het niets te zeggen dat er kinderen zijn die ADHD ontwikkelen door een vaccinatie. En daarnaast is het dus toch aan het licht gekomen. Misschien wel niet zo snel als we zouden willen, maar snel genoeg om er geen 80% van een wereldbevolking mee uit te kunnen roeien (wat al niet eens kan met adhd of autisme)quote:"Als ze rotzooi in die vaccinaties zouden gooien zal dit snel aan het licht komen denk ik."
Hoe lang heeft het geduurt voordat de DKTP prik in het daglicht werd gesteld omdat het zo opmerkelijk was dat vele kleine kinderen die zo'n prik hadden gekregen een vorm van ADHD of Autisme ontwikkelde. Daarvoor was het okee met de kids en na het prikje op de leeftijd van 5 geloof ik ging het langzaam helemaal bergafwaarts. Is uitgebreid in het nieuws geweest op Zembla en NOVA, sindsdien laten veel ouders hun kinderen dan ook niet meer vaccineren.
Dat de gevestigde artsen niet snel hun fouten toegeven (medische blunders etc) is al lang bekend. Vaak worden de handen boven de hoofden gehouden als ze weer eens iemand verkeerd hebben geopereerd of een verkeerde diagnose hebben gesteld met alle gevolgen van dien. Ik denk dat datzelfde geldt voor de vacinaties waar kwik in zit. Een foutje. Er is geen wereldwijde sterfte door opgetreden in mijn oogpunt.quote:Het was daarvoor al jaren bekend dat mensen allerlei vreemde ziekten ontwikkelden na het krijgen van die prik. Dat de cocktail voor een zeer groot percentage uit kwik bestond, en dat dit de neurotransmitters van mensen ernstig beinvloed. Wetenschappers en anderen die hier al jaren uitgebreid onderzoek naar hadden gedaan maar helaas niet machtig genoeg waren om dit publieklijk te maken. Totdat er onder druk van "slimme" reguliere doktoren en bepaalde sterke groeperingen de roep zo groot werd dat er wel melding van gemaakt moest worden, omdat het feitelijke nieuws al onder zoveel mensen bekend was die hun informatie uit allerlei andere bronnen had getapt. De grote media moest wel achter de feiten aanlopen en het naar buiten brengen om zichzelf niet compleet belachelijk te maken.
"WHO mag een belangrijke rol spelen in de wereld maar er zijn altijd nog onafhankelijke artsen en virologen."
Als al die onafhankelijk artsen in verhouding tot de geconditioneerde medische wereld, wat helaas het grootste gedeelte is, proberen het tegendeel van iets te bewijzen hebben ze vaak geen kans van slagen om het ook maar in de publiciteit te krijgen omdat de macht van de WHO te groot is. Enkel en alleen als de druk van het tegendeel zoooo groot word zullen ze wel overstag moeten gaan, en lijkt het net alsof de WHO de constatering heeft gedaan. Hiep hiep hoeraaaa, dankzij de WHO hebben we een oplossing voor ziekte X....... En daar is het vertrouwen weer. !!!
Verschil met toen is dat we nu veel beter in staat zouden zijn om een uitbraak van een dergelijk virus te controleren.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:25 schreef Darksoulz het volgende:
In principe is het mogelijk om miljoenen mensen te besmetten. De natuur deed het zelf al enkele honderden jaren geleden met de zwarte pest.
Ik hoop dat ze zo intelligent zijn om die rommel en de muizenlijkjes te verdampen. Ik vind het eigenlijk ongehoord dat ze dit flikken. Dan heb ik nog liever een kloon van mezelf rondlopen.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:22 schreef UncleScorp het volgende:
Nog iets over onderzoek naar de Spaanse Griep uit 1918
Amerikaanse en Japanse onderzoekers hebben het DNA gereconstrueerd van de zogenoemde Spaanse griep. Muizen worden er zwaar ziek van terwijl ze normaal gesproken niet vatbaar zijn voor griep, zo melden de onderzoekers deze week in Nature.
De Spaanse griep was een influenza-pandemie, die woedde in 1918 en 1919. De halve wereldbevolking werd er door besmet. Naar schatting 20 miljoen mensen overleefden het niet.
De onderzoekers onder leiding van Yoshihiro Kawaoka paste een benadering toe die bekend staat als reversed genetics. Ze gingen uit van DNA-monsters uit bewaard gebleven weefsel van griepslachtoffers. Vervolgens reconstrueerden ze twee belangrijke genen uit het griepvirus, met oligonucleotiden als bouwstenen. Eentje regelt de productie van haemagglutinine (HA), een stof die het virus gebruikt om zich op de gastheercel te hechten. Het andere gen codeert voor neuraminidase (NA).
De genen werden ingebouwd in een recent influenzavirus, waarmee muizen werden geïnfecteerd. De toevoeging van NA bleek niet uit te maken, maar het virus met HA veroorzaakte een griepachtige longontsteking met ernstige bloedingen. Dat ziektebeeld heeft inderdaad veel weg van dat van de Spaanse griep.
De onderzoekers vermoeden nu dat die griep zo hard aankwam omdat het virus beter bleef ‘plakken’ aan de gastheercellen dan normaal. Maar ze hebben ook waargenomen dat de muizen extra cytokinen en chemokinen in hun bloed hadden, een aanwijzing dat hun immuunsysteem enigszins op hol sloeg. Dat laatste zou de eigenlijke doodsoorzaak bij Spaanse griep kunnen zijn geweest. (http://www.kennislink.nl/web/show?id=120945)
Nee maar ik wist toevallig waar deze info stond. Vond dat het wel relevant voor het topic.quote:Op donderdag 3 februari 2005 14:22 schreef UncleScorp het volgende:
Heb jij altijd zoveel toe te voegen aan een topic ?
volgens mij is het een sarcastische opmerking richting mijn persoonquote:Op donderdag 3 februari 2005 14:31 schreef Sapientiea het volgende:
[..]
Nee maar ik wist toevallig waar deze info stond. Vond dat het wel relevant voor het topic.
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 15:20 schreef UncleScorp het volgende:
Langs de andere kant ... verse groenten en fruit ... als ge es bedenkt wat er allemaal uit de lucht valt, zal dat ook niet echt zo gezond meer zijn ...
Damn, kzal mijn kids moeten dwingen hun groenten op te eten
Persoonlijk zou ik toch denken van welquote:Op woensdag 2 maart 2005 09:01 schreef UncleScorp het volgende:
Mja, misschien had AIDS idd niet het gewenste effect ...
Blijkbaar niet (als het al de bedoeling is), sinds Aids goed op gang gekomen is in Afrika is daar het aantal inwoners bijkans ook geexplodeerd en veracht men voor de nabije toekomst ook nog steeds een sterke stijging.quote:Op woensdag 2 maart 2005 08:30 schreef nokwanda het volgende:
Toch vraag ik me af of het met AIDS alleen niet snel genoeg ging. Dat zou toch voldoende moeten zijn om de wereldbevolking te decimeren., gesteld dat "men" dat wil.
De lokale mensen zeggen dat Artsen zonder Grenzen hun besmet heeft via vaccinatiesquote:Op zaterdag 2 april 2005 21:39 schreef Casual het volgende:
Buitenland
za 2 apr 2005, 17:48
WHO waarschuwt voor verspreiding Marburgvirus
AMSTERDAM - De Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) heeft zaterdag gewaarschuwd voor de verspreiding van het zogenoemde Marburgvirus in Angola. Het virus, dat een op Ebola lijkende ziekte veroorzaakt, heeft in Angola de afgelopen weken aan zeker 127 mensen het leven gekost, voor het merendeel kinderen.
Als het virus zich verder verspreidt dan het noorden van Angola dreigt volgens de WHO een catastrofe. Het Marburgvirus wordt overgedragen van mens op mens en veroorzaakt een bloedkoorts die in korte tijd dodelijk kan zijn. Er is geen vaccin tegen de ziekte en de behandelmethodes zijn zeer beperkt.
In Italië zijn negen mensen in afzondering geplaatst omdat ze in Angola in contact zijn geweest met een aan het Marburgvirus overleden persoon. Volgens de Italiaanse autoriteiten zijn er nog geen tekenen dat ze ook besmet zijn met het virus.
http://www.telegraaf.nl/b(...)or_Marburgvirus.html
"Er is geen vaccin tegen de ziekte en de behandelmethodes zijn zeer beperkt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! "
Verdomd toevallig allemaal............. Daarbij moet ook vermeld worden dat de bevolking zelf niet echt meewerkt aan t bestrijden van de epidemie.. Die mensen verzorgen zelf liever zieke familie leden, ipv ze over te laten aan quarantine gebieden, omdat ze die familie leden anders nooit gaan zien.quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:43 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
De lokale mensen zeggen dat Artsen zonder Grenzen hun besmet heeft via vaccinaties
Echt hoorquote:Op zaterdag 16 april 2005 23:43 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
De lokale mensen zeggen dat Artsen zonder Grenzen hun besmet heeft via vaccinaties
ik weet niet of het allemaal wel zo ongenuanceerd ligtquote:Op zondag 17 april 2005 00:57 schreef Ridvan het volgende:
[..]
Verdomd toevallig allemaal............. Daarbij moet ook vermeld worden dat de bevolking zelf niet echt meewerkt aan t bestrijden van de epidemie.. Die mensen verzorgen zelf liever zieke familie leden, ipv ze over te laten aan quarantine gebieden, omdat ze die familie leden anders nooit gaan zien.
Resultaat, nieuwe besmettings gevallen onder de verzorgers etc. etc. etc.![]()
UHM NOU ... Lees die laaste alinea's maar is van de onderstaande tekst die ik ff ruw vertaald heb.quote:Op woensdag 26 januari 2005 21:19 schreef birger_j het volgende:
Met als doel?
De overbevolking een beetje inperken?
Nog een leuk kaartje met diagnose voor 2050quote:CHEMTRAILS - Een samenzwering of iets anders ?
December 19, 2004
Gepost 1:02 AM Oost US.
NewsWithViews.com
Ondergetekende, uw journalist (Amerikaanse schrijver van dit artikel) heeft waargenomen waar vele anderen al jaren over hebben geklaagd.
De ongewone 'decoratie' van het locale luchtruim met "wolkdekens" bestaande uit chemicalen.
Het voorval vond plaats op 30 October, 2004 in Sacremento California.
De ochtend klaarde prachtig op en de lucht was helder blauw zonder ook maar een hint vrij te geven dat er een wolkendek aanstaande was.
Vanaf 9:30 s'ochtends tot in de middag, waren twee vliegtuigen hoog in de lucht bezig geweest met het zigzaggend heen en weer vliegen met in hun kielzog enorme wolkbanen.
Van het zuiden naar het noorden en van het oosten naar het westen.
Uiteindelijk was er die middag, zo ver als het oog kon kijken, boven het geheel gebied van Sacramento bewolking, met geen enkel gaatje heldere blauwe hemel meer zichtbaar.
Het zet op z'n minst tot denken aan waarom twee vliegtuigen gedurende meerdere uren de moeite nemen om boven een gebied ter grote van een (dicht-bevolkte) metropool te vliegen en de heldere blauwe hemel te veranderen in een grauwe wit-grijs achtige massa, die er voor zorgde dat de buitenlucht als een zware zak over je hoofd hing ?!
Het is dan ook niet verwonderlijk dat vele bezorgde US burgers dit onderwerp al vele jaren bestuderen.
En hoewel het door vele afgedaan word als de zoveelste samenzweringstheorie, door mensen die niks beters te doen hebben, verdient dit onderwerp misschien toch wel een nadere bestudering.
Rose Stevens, Directeur van 'Vaccine Safety Concerns van het Commen Cause medisch onderzoek stichting en hoofd van het onderzoek for the Eagle stichting, meldde onlangs,
"in ons laaste onderwerp betreffende degeneratieve ziekten waren er op de voorpagina van ons tijdschrift foto's te zien van Luchtsporen(Chemtrails).
(de schrijver meldt niet van het onderwerp van vacinatie af te wijken aangezien het bovenstaande te maken heeft met vaccinatie, aub doorlezen dus.)
Het onderstaande artikel is van een wetenschapper die denkt te weten waarom "ze" de lucht volspuiten met wolken vol chemicalien.
En wat het te maken heeft met de griep virus vaccinatie.
Nu zullen velen van u zich onmiddelijk afsluiten en zeggen "daar gaat ze weer".
Maar overdenk aub het volgende -- Is het niet vreemd dat overal waar u komt ze griep vaccinaties uitdelen en er reclame voor maken ?!
U moet uzelf afvragen -- waarom ?! En wat spuiten ze in onze atmosfeer.
Het artikel van ms. Stevens verwijst naar materiaal welk geschreven werd door een gepensioneerde overheid wetenschapper welk gepromoveerd was op universitair niveau, op een met het onderwerp betrekking hebbend vakgebied.
Helaas, wenst de schrijver anoniem te blijven.
Dit wil hij zo aangezien hij vreest voor z'n leven en dat van z'n familie, welk natuurlijk altijd weer de vraag oproept van verificatie van de informatie welk gegeven is.
Wat hieronder vermeldt word zijn enkele alinea's komende van deze gepensioneerde wetenschapper en het is uitsluitend voor informatief gebruik beschikbaar.
"De zaak van vliegtuigen welk chemicalien in het luchtruim lozen is verbonden met een plan welk tot doel heeft de wereld bevolking terug te brengen tot 450 a 500 miljoen inwoners --
En Amerika is de plaats waar men als eerste begint. Waarom ?
Het Amerikaanse volk is waarschijnlijk het enige volk wat dit plan een halt toe kan roepen.
Als... als ze er uberhaupt van op de hoogte zouden zijn.......
Daarom moet de VS als eerste aan de beurt komen.
Je moet begrijpen dat de wereld elite het continent Amerika (noord en zuid) begeerd om z'n geografische verscheidenheid.
En ze houden van de gedachte het land te herstellen naar de conditie zoals die was ten tijde vóór de komst van Columbus die er toen voet aan land zette.
(Maar zoals al grotendeel gelukt was/is) zonder de inheemse oorspronkelijke bewoners.
"U zult misschien al gehoord hebben dat meerdere van de Nationale parken aangemerkt zijn als Wereld biotopen.
En dat dit in feite het plan is voor geheel Noord-Amerika, een groot natuur reservaat.
Een speeltuin vrijgemaakt van vervelende menselijke schepsels (u en mij lijkt mij).
En de mensen die daadwerkelijk betrokken zijn, bijv bij het sproeien als ook de rest van de uitvoering, worden wijsgemaakt door de hoge heren dat zij; wanneer eenmaal het plan tot voltooiing is gebracht, ze gespaard worden en mogen blijven leven en dat ze een plekje krijgen op het "gezuiverde" continent als administratief medewerker of opzichters van het gigantische reservaat.
Ik had begrepen dat ongeveer 150 tot 200 duizend mensen nodig waren voor het project en het bijkomende onderhouden ervan.
Maar de kans is aanwezig dat deze groep waarschijnlijk niet uit Amerikanen zal bestaan.
Die gene welk de leiding over dit alles hebben, zouden absoluut niet op een opstand of revolutie zitten te wachten aangezien Amerikanen nogal patriotisch zijn.
Dus het is goed mogelijk dat het dan om mensen uit Europa en Azië zou kunnen gaan.
"Er zijn geruchten die rond gaan op het internet dat de chemtrails onderdeel zouden zijn van een of ander geheim programma van de overheid om de VS bevolking te beschermen tegen toekomstige biologische aanvallen.
Niks zou verder van de waarheid zijn dan dat gegeven.
Het plan is juist om de VS bevolking te steriliseren c.q te conditioneren om vervolgens tot uit roeien over te gaan doormiddel van Griep type A.
Gedurende de laaste aantal jaren, zijn mensen aangemoedigd om griep vaccinaties te gaan halen om zichzelf te beschermen tegen 'over het algemeen' niet-dodelijke griep varianten die de ronde doen gedurende het griep seizoen.
"Elk jaar maakt de VS overheid een berekening/schatting om te bepalen welke varianten naar alle waarschijnlijkheid de grootste kans hebben zich te verspreiden.
En het lijkt wel alsof ze het altijd goed hebben of niet dan ?
Dit griep seizoen, beschermde de overheid de bevolking doormiddel van het gebruik van een meervoudig beschermde vaccine welk ondermeer types A/Beijing/262/95-like (H1N1) en het type A/Sydney/5/97-like (H3N2) bevatte.
Ook aanwezig in het Vaccine was B/Beijing/184/93-like hemagglutinin antigens.
Voor hen die niet beschikken over kennis van zake:
De H en N referenen naar de PROTEINE welk gebruikt is aan de buitenkant van het virus,
het hemagglutine en neuraminide, welk het voor het virus mogelijk maakt om zich te binden met een gastheer cel en deze vervolgens binnen te vallen.
Het publiek is behoorlijk tevreden met het succes van de vaccinaties aangeboden tot dusver. Maar dit zal veranderen in de toekomst.
"Onderzoekers uit het Amerikaanse leger van het medische onderzoek instituut voor infectie ziektes (afgekort USAMRIID) welk gelegerd is te Fort Detrick in Frederick MD.
Hebben de H1N1 variatie van de Spaanse Griep zo gereconstructureerd en gemodificeerd, waardoor het vele malen dodelijker is dan dat het ooit geweest is, toen de variant verantwoordelijk werd gehouden tussen 1918-1919 voor een wijdversprijde besmetting waaraan wereldwijd meer dan 20 miljoen mensen aan zijn overleden, hier in de VS alleen al 500000 slachtoffers makende.
En dat terwijl duidelijk is dat wanneer men de beschikking had gehad over de reismogelijkheden van vandaag de dag, het virus nog vele malen meer slachtoffers gemaakt had.
Toendertijd was het onmogelijk om in het vliegtuig te stappen en binnen 5 uur van New York naar Los Angeles te vliegen.
Endus zal nu de mogelijkheid om zo te reizen bijdragen aan het (snelle) verspreiden en zo er aan bijdragen dat naar alle waarschijnlijkheid de ondergang van de mensheid in werking gesteld word.
"Een griep vaccinatie bevat gedood virus en zal het lichaam beschermen tegen aanvallen door van de specifieke griep stam waaruit het vaccin is opgemaakt.
Doch de werking tegenover andere griep stam versies die niet zijn opgenomen in de specifieke samenstelling van het griepvirus vaccin is slecht.
Uiteindelijk zal de vaccinatie voorraad tegen het griepvirus ook beschikken over vaccinatie middelen waarin de dodelijke modificaties van het 1918 H1N1 griep virus in voorkomt enwel in levende conditie.
De meeste mensen die dit type vaccinatie ontvangen, zullen simpelweg hun jaarlijkse griep prik verlengen, en het vaccin zal ook de inactieve variant van de meer vriendelijke vorm van H1N1 bevatten.(Welk onderdeel was van de gripprik van afgelopen jaar).
De aanwezigheid van de mildere stam in de (in)enting zorgt ervoor dat de progressie van de dodelijke H1N1 vorm minder snel zal zijn, de mensen worden dus minder snel ziek,
maar zullen uiteindelijk wel sterven.
Er zullen hooguit enkele weken meer voor nodig zijn om de persoon die de griepstoffen in z'n lijf heeft, om het leven te brengen.
"in de tussentijd zijn ze de dragers voor deze dodelijke variant van het virus, het virus
doorgevende aan iedereen waarmee het betreffende individu contact mee komt.
En wanneer de mensen uiteindelijk te horen krijgen dat ander dood neervallen door de griep,
zullen ze zich als een zwerm op de beschikbare "beschermende" vaccinatie storten voor zichzelf.
"Als u zich het nog kunt herinneren, toendertijd in de jaren 1968 en 1969,
was het de Hong Kong griep, welk een type A H3N2 griepvirus was berucht.
Het dode in de Verenigde Staten alleen al 30,000 mensen.
Het was een fortuinlijke lering voor enkelen omdat het duidelijk maakte dat de griep (nog steeds) gebruikt kan worden, zo.. dat men zich van een bevolking kan ontdoen.
Maar tegelijkertijd, maakte het duidelijk dat de bevolking ook geprepareerd diende te worden opdat diegene die normaliter resistent zijn, ook gevoelig diende te worden gemaakt.
Om zo een optimale opname in de longen cellen te bewerkstelligen.
En zo aldus kwam men op het idee van de vacinatie programma's en het besproeien van het luchtruim om het conditioneren van de bevolking te bewerkstelligen.
Het doel van de chemicalien in de chemicaliendekens is om samenwerking tussen de virale infectie en de longcellen te optimaliseren en zo een uiterst gemakkelijke penetratie van de infectie te bewerkstelligen.
En terwijl u dit alles leest en denkt dat dit materiaal toch echt eerder geschikt is voor een of ander Sci-fi kanaal, zijn er daadwerkelijk binnen de Wereld Elite mensen geweest die behoorlijk ongewone uitspraken gemaakt hebben over bevolking management wat veel mensen als schokkend zullen ervaren.
"Op dit moment zijn er gewoonweg veel te veel mensen op deze planeet.
Een totale wereld bevolking van 250 a 300 miljoen mensen,
wat neerkomt op een afname van 95% van de wereldbevolking zou ideaal zijn.
[Ted Turner]
"Als ik had mogen reincarneren, dan zou Ik wensen dat ik mocht terugkeren naar de aarde als een dodelijk virus voor mensen, en zo verantwoordelijk zijn voor het verlagen van de totale wereldbevolking.
[Prins Phillip], echtgenoot van koningin Elizabeth II, oprichter Wereld Wildlife Fund (WWF)
"Menselijk geluk en menselijke productiviteit zijn niet belangrijk genoeg in verhouding tot een wilde en gezonde planeet.
Ik weet dat sociale wetenschappers, die me er aan helpen te herinneren dat de mens 'onderdeel van de natuur zou zijn' geen gelijk hebben.
Ergens onderweg gedurende die afgelopen miljard jaar of zo of misschien de helft ervan
zijn we het contract opgezegd en zijn we veranderd in een (kanker) gezwel.
We zijn een plaag geworden voor onszelf en voor de aarde.
En tot het moment dat Homo sapiens besluit dat het tijd is om zich wederom aan te sluiten bij de natuur, kunnen sommige van ons alleen maar hopen dat het juiste virus opduikt.
[David Graber], onderzoeks-bioloog aan het "National Park Service")
"De distributie van geboorte beperkingsmiddelen en de uitvoering van mandaat-krachtige abortus projecten in de derde wereld landen is "ecologisch" gezien ondermaats en oneerlijk uit belans wanneer het neerkomt op sociaal niveau in de wereld.
De blanke, hogere en middeklasse vrouwen in deze moderne samenleving zijn te gezond en hun vruchtbaarheid te hoog om ze uit te sluiten van dergelijke internationale wetten en mandaat.
Een in Amerika geboren kind is voor z'n omgeving/milieu te duur om onderhouden te worden tot aan z'n volwassenheid in de wereld economie zoals die is heden ten dage.
Amerikaanse vrouwen dienen ook onderworpen te worden aan enig vorm van regulatie voorbijgaand aan licensie of onmiddelijke en door mandaat ondersteunde abortus.
Onconventionele en extreme maatregelen moeten worden ingezet en worden gehandhaafd door wereld omvattend U.N mandaat omdat het overduidelijk nodig is.
De lichamen van deze "wereldlijke eco-criminelen" zouden moeten worden opgespaard en her-geintroduceerd moeten worden in de op deze wereld aanwezige natuurlijke voedsel keten en mineraal c.q voedingsstoffen ketens, opdat er een herstel in evenwicht kan plaatsvinden tussen het onderlinge biologisch evenwicht van onze heilige Aarde"
[Jacques Cousteau], in z'n speech gericht aan toehoorders van topconferentie met betrekking tot planeet Aarde in Rio janeiro, 1992.
Kortom er bestaat geen twijfel over het feit dat het Amerikaanse luchtruim dagelijk word "behangen" doormiddel van een doelbewuste en gecoordineerde onderneming.
En bezorgde Amerikanen willen weten of dit meer is dan gewoonweg weer een samenzwering theorie of dat er daadwerkelijk gevaar dreigt voor hun gezondheid ?
Deze journalist heeft contact opgenomen met leden van dagelijkse bestuur van de staat van Sacremento om uit te zoeken of deze vliegtuigen van militaire of civiele komaf zijn.
En wat deze vliegtuigen nou precies in het luchtruim boven de bevolking toevoegen.
Tot op dit moment, hebben geen enkele reactie ontvangen.
Er worden verdere pogingen ondernomen om aan antwoorden te geraken.
© 2004 NewsWithViews.com - All Rights Reserved
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |