Ik heb mn grenzenquote:Op maandag 24 januari 2005 23:24 schreef searchy het volgende:
Heb je al geprobeerd bij de mc donalds?
Via www.lidl.nl sollicitatie formulier ingevuld en nu werk ik er alweer anderhalf jaar.quote:Op maandag 24 januari 2005 23:26 schreef Katana het volgende:
[..]
Ik heb mn grenzen
En callcenter lijkt me niks , een beetje gladde verkooppraatjes houden.
Heb zelf ook een hekel als mensen mij op die manier lastig vallen , dus zal ik het zelf ook niet snel doen.
Dan moet je niet huilen...quote:Op maandag 24 januari 2005 23:26 schreef Katana het volgende:
[..]
Ik heb mn grenzen
Heb zelf ook een hekel als mensen mij op die manier lastig vallen , dus zal ik het zelf ook niet snel doen.
waar heb je dat gedaan?!quote:Op maandag 24 januari 2005 23:35 schreef Stretto het volgende:
Ik heb vandaag ook gesolliciteerd voor callcenter werk.
Beetje mensen lastig vallen en er geld voor krijgen: Prachtig!
Hou je ongeveer een maandje vol. Dan heb je het echt gehad.quote:Op maandag 24 januari 2005 23:39 schreef Katana het volgende:
[..]
waar heb je dat gedaan?!
Idd dan maar schijt aan de grenzen (op mc donalds na dan)
http://www.mmccenters.nl/quote:Op maandag 24 januari 2005 23:39 schreef Katana het volgende:
[..]
waar heb je dat gedaan?!
Idd dan maar schijt aan de grenzen (op mc donalds na dan)
En mocht niks lukken kun je zoals ik al eerder zei gaan schoonmaken. Best wel relaxed werk, discman aan, beetje prullebakjes legen. Best wel goed te doen.quote:Op maandag 24 januari 2005 23:46 schreef Katana het volgende:
@ Caithlinn
Ik kijk iedere dag de kranten in enz.
Maar wat je zegt is idd mischien wel slim , gewoon ff ergens naar binnen lopen en dan maar vragen of ze mensen nodig hebben.
Op die manier ben ik wel vaker aan werk gekomen. Gewoon opbellen kan ook. Dat herinneren ze zich vaak nog wel hoor.quote:Op maandag 24 januari 2005 23:46 schreef Katana het volgende:
@ Caithlinn
Ik kijk iedere dag de kranten in enz.
Maar wat je zegt is idd mischien wel slim , gewoon ff ergens naar binnen lopen en dan maar vragen of ze mensen nodig hebben.
Jij gaat liever callcenterwerk doen? Respekt.quote:Op maandag 24 januari 2005 23:58 schreef Katana het volgende:
ja zou ook kunnen idd.
Maar dat bewaar ik wel als laatste optie.
Nog meer mensen met ideeen/ervaringen/tips etc etc.
ipv schoonmaken iddquote:Op dinsdag 25 januari 2005 00:00 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Jij gaat liever callcenterwerk doen? Respekt.
quote:Op maandag 24 januari 2005 23:26 schreef Katana het volgende:
[..]
Ik heb mn grenzen
Kun je dat eens toelichten? Heb je wel eens outbound gebeld? Heb je wel eens schoongemaakt?quote:
Wat is er mis mee?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 00:01 schreef Maeghan het volgende:
Als je net zo praat en schrijft zoals hier snap ik wel waarom ze je niet aannemen. =S
Mja zolang er maar geld binnenkomtquote:Op dinsdag 25 januari 2005 00:01 schreef Maeghan het volgende:
Als je net zo praat en schrijft zoals hier snap ik wel waarom ze je niet aannemen. =S
Probeer eens www.studentenwerk.nl , daar heb ik zelf wel veel aan gehad. En ga alle supermarkten af om sollicitatieformulieren in te vullen. Het is misschien niet echt werk wat je zoekt, maar het is wel werk en vaak vanwege ruime openingstijden wel lekker flexibel naast je opleiding.
Ik heb wel eens schoongemaakt in een groentenwinkel.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 00:04 schreef skiczukie het volgende:
[..]
[..]
Kun je dat eens toelichten? Heb je wel eens outbound gebeld? Heb je wel eens schoongemaakt?
Ik beide.
Natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 00:08 schreef Katana het volgende:
[..]
Ik heb wel eens schoongemaakt in een groentenwinkel.
Best gaar kan ik je zeggen.
Callcenter lijkt me gewoon wat relaxter.
Maar ik kan het natuurlijk fout hebben.
Iedereen heeft zn eigen gedachtes over zaken toch?
Callcenter werk is niet per definitie het opbellen en lastigvallen van mensen. Wel eens gedacht aan helpdesks bijvoorbeeld?quote:Op maandag 24 januari 2005 23:26 schreef Katana het volgende:
[..]
Ik heb mn grenzen
En nu zonder van die irritante cliches.........get to the pointquote:Op dinsdag 25 januari 2005 00:11 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Natuurlijk.
Ik hoop voor je dat ze geen 'oppep-momenten' voor je hebben, en dat je genoeg scoort. Succes.
Je moet niet je oordeel over je vorige werkgever gelijkstellen aan je oordel over het soort werk wat je deed, skiczukie.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 00:11 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Natuurlijk.
Ik hoop voor je dat ze geen 'oppep-momenten' voor je hebben, en dat je genoeg scoort. Succes.
Ik heb in 4 verschillende callcenters gewerkt. Outbound bellen dus. En alle keren was het kut. Ik ga nu veel om met een gozer die, toen ik bij een callcenter werkte, supervisor was. Hij vertelde me dat ze eens in de maand met de hele leidinggevende groep om de tafel gingen zitten, namen van werknemers werden opgenoemd, wie niet goed genoeg was kon wegwezen. Er waren toch genoeg mensen die wél hard wilden werken. Elke maand een nieuwe groep, fris, doen hun best, en de die-hard slijmerds die altijd kunnen verkopen en die altijd de bonussen pakken.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 04:21 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Je moet niet je oordeel over je vorige werkgever gelijkstellen aan je oordel over het soort werk wat je deed, skiczukie.
Ik heb ook verhalen gehoord over callcenters waar je niet blij van werd. Publiekelijk vernederen als je niet genoeg verkocht, en meer van dat soort geintjes. Je moet het maar net treffen.
Succes!quote:Op dinsdag 25 januari 2005 12:22 schreef Katana het volgende:
Ben ik weer.
Ik doe de opleiding HBO Communicatie om iemands vraag te beanwoorden.
Denk dat ik van de week maar ff de stad in loop en daar ga kijken in div . lunchrooms e.d. of er wat is.
Vrijdag naar nog een uitzendburo.
En hopen op het beste
Laat ik daar nou net hebben gesolliciteerd.....noem s paar slechte dingen....quote:Op dinsdag 25 januari 2005 13:51 schreef Fwnk het volgende:
[..]
MMC
Ik heb daar ook gewerkt, slecht georganiseerde bende
Mwoa lijkt me sterk. Ik ben als student op m'n 24ste een tijd terug nog op een nieuwe functie aangenomen (wel minimaal 19 uur in de week though...zit zelf op 26).quote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:57 schreef CybPraetorian het volgende:
1: je bent al te oud, ze nemen nu geen 21 jarige meer aan, dat zijn te veel kosten. Je had toen je 16 ofzo was ergens moeten binnen zijn dan had je nu een vast contract... (like me)
Idd.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 00:24 schreef fayakill het volgende:
Callcenter werk houdt niet persee in dat je "mensen moet gaan lastigvallen"
Er is zat inbound werk, waarbij je als helpdeskmedewerker oid functioneert...
Nogmaals, al dat soort praktijken worden door je werkgever bepaald. Ik heb er op mijn werk geen last van, bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 12:03 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik heb in 4 verschillende callcenters gewerkt. Outbound bellen dus. En alle keren was het kut. Ik ga nu veel om met een gozer die, toen ik bij een callcenter werkte, supervisor was. Hij vertelde me dat ze eens in de maand met de hele leidinggevende groep om de tafel gingen zitten, namen van werknemers werden opgenoemd, wie niet goed genoeg was kon wegwezen. Er waren toch genoeg mensen die wél hard wilden werken. Elke maand een nieuwe groep, fris, doen hun best, en de die-hard slijmerds die altijd kunnen verkopen en die altijd de bonussen pakken.
In een andere moesten we voordat we gingen bellen elkaar de hand vasthouden, liedjes zingen, springen, elkaars tenen aanraken en meer van dat soort bullshit om elkaar op-te-peppen.
Bij nog een andere werd ik na een week op het matje geroepen voor het 'functioneringsgesprek'. Ik moest 8 leningen verkopen per avond, anders mocht ik weg. Ik ben natuurlijk zelf weggegaan.
Callcentre werk doe ik nooit meer, misschien inbound, wat ik ook heb gedaan. Bij de Postbankt, en dat was wel leuk. Was maar voor een zomervakantie, maar goed. Daarna ben ik in de schoonmaak gegaan. Dat heb ik twee jaar volgehouden, en zou als ik het niet te druk met school zou hebben, nog steeds hebben volgehouden. 2 jaar. Callcentre, 3 maanden, maximaal.
Heb je een site over dat baantje?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 20:53 schreef Cafun het volgende:
[..]
Idd.
Heb ik ook een tijdje gedaan. Mensen belde mij op voor een thuiswerkbaantje. Ik moest ze dan inschrijven. Ik had hele leuke collega's dus de sfeer was ook gezellig.
Alleen moest ik ermee stoppen, omdat het reizen niet te doen was..
Ik laat alleen maar zien wat ík heb meegemaakt met callcenterwerk, wat je met die informatie doet is aan jezelf.quote:Op woensdag 26 januari 2005 01:05 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nogmaals, al dat soort praktijken worden door je werkgever bepaald. Ik heb er op mijn werk geen last van, bijvoorbeeld.
Als je callcenterwerk in zijn algemeenheid wilt afraden, doe dat dan op grond van het type werk.
Lol..quote:Op woensdag 26 januari 2005 13:31 schreef sexbierum het volgende:
Postbode, mooiste bijbaantje dat er is. Lekker van gleuf naar gleuf tot je zak leeg is.
Zo sterk is het niet. Het is natuurlijk niet onmogelijk werk te vinden, maar ik weet wel winkels die niet aannemen boven de 18, daar gaan de sollicitaties zo de prullenbak ik. Het ligt er een beetje aan, als je overdag kunt werken is het wel te doen, omdat scholieren dan meestal niet kunnen. Persoonlijk kan ik dat niet vanwege colleges, en voor weekenden en avonden kunnen ze net zo goed een 16 jarige nemen.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 20:19 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Mwoa lijkt me sterk. Ik ben als student op m'n 24ste een tijd terug nog op een nieuwe functie aangenomen (wel minimaal 19 uur in de week though...zit zelf op 26).
Schoonmaken.quote:Op woensdag 26 januari 2005 18:16 schreef stijgende_ster het volgende:
*probleem herkend
Heb inmiddels ook al 13 sollicitaties de deur uit gedaan en maar weinig reacties gehad. 1,5 bij C1000 gewerkt, maarja, 19 geworden, dus dan ben je te oud. Dus na je 16e solliciteren bij een supermarkt heeft echt geen zin meer. Bij ons werden er trouwens al kindjes van 15 aangenomen om de kosten te drukken.
Breng nu vrij kansloos eten rond op een scootertje op zondagavond (dag studio sport, dag!!) Maarja, ondertussen maar verder zoeken, je moet toch wat he..
Iemand nog meer tipjes?
Je lijkt mn moeder welquote:
Ik heb eens schoongemaakt bij het politiebureau. Dat was indd stront van de muren spuiten met een hogedrukspuit. Éen week gedaan. Kutzwerver.quote:Op woensdag 26 januari 2005 18:39 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Je lijkt mn moeder wel![]()
Maar ik moet zo'n bedrijf idd maar 'ns bellen. Dus het valt in principe best mee? Ik was namelijk echt bang dat ik stront van de muren kon gaan schrapen ofzo..
Nou het is in Breda.. Denk dat het een beetje ver weg is..quote:Op woensdag 26 januari 2005 13:02 schreef Katana het volgende:
Cafun : Heb je gegevens over dat bedrijf met dat baantje over dat inschrijven van mensen?
www.superjob.nlquote:Op woensdag 26 januari 2005 18:16 schreef stijgende_ster het volgende:
*probleem herkend
Heb inmiddels ook al 13 sollicitaties de deur uit gedaan en maar weinig reacties gehad. 1,5 bij C1000 gewerkt, maarja, 19 geworden, dus dan ben je te oud. Dus na je 16e solliciteren bij een supermarkt heeft echt geen zin meer. Bij ons werden er trouwens al kindjes van 15 aangenomen om de kosten te drukken.
Breng nu vrij kansloos eten rond op een scootertje op zondagavond (dag studio sport, dag!!) Maarja, ondertussen maar verder zoeken, je moet toch wat he..
Iemand nog meer tipjes?
Ik heb 4 jaar bij de edah gewerkt, toen ik 15 was gesolliciteerd en een half jaar geleden ben ik er weggegaan ivm stage. Nu de stage afgelopen is zoek ik weer een baantje, maar ik ga eerst de komende weken een leuke baan zoeken, kan daarna altijd nog wel terug naar de supermarkt (wat ik op het eind echt super zat was).quote:Op woensdag 26 januari 2005 16:44 schreef Katana het volgende:
Hoe is de rest van fok! aan hun bijbaan gekomen?!
*benieuwd is*
wat ben jij dan voor soort. iedereen kan werk vinden. waarom jij nie dan.quote:Op maandag 24 januari 2005 23:22 schreef Katana het volgende:
Is het nou zo moeilijk om als student een bijbaan te vinden?!
Ik zoek me een eind in de ronte , ik bel horeca toko's , schrijf Makro, Ikea aan.
Ingschreven bij uitzendburo , maar daar is ook erg weinig resultaat.
Nergens kan ik ook maar 1 baantje krijgen.
Wie is er net als mij op zoek naar een bijbaan, en wat doen jullie om als student zijnde een bijbaan te vinden?!
Of hoe kwam jij aan je bijbaan.
Ben benieuwd , want ik word langzamer hand gek van het thuis zitten.
voor soort?quote:Op woensdag 26 januari 2005 23:54 schreef tuut84 het volgende:
[..]
wat ben jij dan voor soort. iedereen kan werk vinden. waarom jij nie dan.![]()
Nou, dat ligt er maar net aan wie je spreekt natuurlijk. Ik hoor vaak genoeg dingen die in de buurt komen.quote:Op donderdag 27 januari 2005 00:02 schreef Katana het volgende:
[..]
voor soort?
Ik weet niet hoe het bij jou in je woonplaats gaat maar hier in de Randstad praten we niet over soorten.
quote:Op donderdag 27 januari 2005 00:02 schreef Katana het volgende:
[..]
voor soort?
Ik weet niet hoe het bij jou in je woonplaats gaat maar hier in de Randstad praten we niet over soorten.
Het verdient niet al te veel, maar het lijkt mij best een relaxte baan. Ken niemand die ervaring er mee heeft. Zoek zelf ook al tijden naar een parttime/fulltime baan, maar hier (Drenthequote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:03 schreef Katana het volgende:
Ik zelf heb nog weinig gehoord van dat uitzendburo.
Heb ze al gemailed en ik krijg bericht terug als ik door het bedrijf wordt uitgekozen om te callcenteren.
Het is idd moeilijk om ene baantje te vinden.
Is het werken in een kleding winkel wat?
Verdiend het wat?
Zou haast durven zeggen dat de sfeer nog belangrijker is dan 1 eurootje meer in het uur, maar iedereen heeft zijn prioriteiten.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:32 schreef Katana het volgende:
4 eurie per uur voor een 19 jarige is idd weinig.
Ik ben ook een tijd zo gek geweest om op mn 19e een hongerloon te werken.
Mee gekapt dus ondanks dat het er erg gezellig was.
Net 20...quote:Op dinsdag 1 februari 2005 11:59 schreef stijgende_ster het volgende:
Ik weet niet hoe oud je bent sn0tje, maar als je ouder dan 16 bent, kan je het bij de C1000 ook wel spreekwoordelijk 'shaken'. Tenzij je voor een baan voor 12-30 uur per week hebt gesolliciteerd.![]()
Dit betekent dus dat je wel eerst een speciale opleiding moet volgen? En daarbij lijkt t me niet echt ideaal om met zo'n bobo je vrije dagen in te plannen.quote:Alle directiechauffeurs van Brussaard Chauffeursdiensten hebben immers de Vakopleiding Directiechauffeur gevolgd. En de chauffeur stemt zijn vrije dagen en vakanties vanzelfsprekend in onderling overleg met u af.
WTF is Xenos?quote:Op woensdag 2 februari 2005 15:07 schreef Jaytonized het volgende:
Yeehaw
Ik zeer waarschijnlijk werk bij de Xenos!
Morgen gesprekje, maar ze lieten doorschemeren dat het wel in orde zat.
een milf is een mom..... viezerdquote:Op maandag 24 januari 2005 23:36 schreef jehovaguerilla het volgende:
Zet een advertentie bij het bejaardentehuis zo van "Gigolo biedt zich aan"
Misschien zit er een MILF tussen
Whatever turns him onquote:Op woensdag 2 februari 2005 18:11 schreef EternalSolstice het volgende:
[..]
een milf is een mom..... viezerd
En winkel waar ze allerhande woonzooi verkopenquote:
Hey das wel een interesante bijbaan natuurlijkquote:Op woensdag 2 februari 2005 09:54 schreef Ferrari-racer het volgende:
Ehm na 6,5 jaar nog steeds in BMW's, Mercedesjes, Audi's, Porsches, Bentley's, Volvo's en Jag's aan het rondrijden door heel Nederland. Beetje autorijden, wachten op de klant en dan zelf je tijd indelen. Yep....de ideale studentenbijbaan. Wordt directiechauffeur.....hint geen spam www.chauffeur.nl SUCCES!!!!
Dat gaat hier al jaren zo.. tis altijd een beetje rustigquote:Op donderdag 3 februari 2005 15:26 schreef Katana het volgende:
Toen ik vroeg of ze al wat vacatures hadden zeiden ze : '' nee helaas niet , laatste tijd is het een beetje rustig''
http://www.abaz.nlquote:Op donderdag 3 februari 2005 23:16 schreef Darksoulz het volgende:
[..]
Hey das wel een interesante bijbaan natuurlijk![]()
Maarre ze vragen dus 3 jaar rij ervaring en ik heb er helaas maar 1 en nog wat maanden maar heb wel al meer dan 30.000 km gereden en geheel schadevrij. Is het dan de moeite om me aan te melden?
Qua loon zeker niet.. maar het ligt echt aan de groep waarmee je werkt.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 14:17 schreef Sport_Life het volgende:
Ik heb het idee dat als ik bij een call centre werk ik beter terecht ben bij de supermarkt. Of valt dat wel mee?
Kwam er net achter dat ik nu al een paar honderd euro rood sta en ik krijg pas de 24e weer geld binnen..quote:Op vrijdag 4 februari 2005 14:44 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Qua loon zeker niet.. maar het ligt echt aan de groep waarmee je werkt.
Wij hebben het gewoon super gezellig, en dan is het ook leuk om te werken!
We halen veel grapjes uit en we stond niet onder constante toezicht enzo dus het is heel goed te doen![]()
Daarvoor heb je een chauffeurspas nodig, en mn taxichauffeur vertelde me toevallig laatst dat 't sinds dit jaar iets van 450 eus kost om dat ding te halen..quote:Op dinsdag 25 januari 2005 06:41 schreef buzzer het volgende:
Als je je rijbewijs hebt kun je de taxi nog overwegen...
Precies... daarom moet ik ook altijd lachen als ik iets in het nieuws lees over supermarkten die echt niet op leeftijd discrimineren...quote:Op maandag 24 januari 2005 23:41 schreef niksan het volgende:
Face it, wanneer je 21 bent kun je gewoon niet meer aan de bak in de supermarkt, na je 19e ben je oud. Voor andere banen ben je ook al snel te duur. Dus eindigt het bij de callcenters
Ik heb 2 bijbaantjes en allebei gekregen door er zelf heen te gaan en te vragen.quote:Op maandag 24 januari 2005 23:22 schreef Katana het volgende:
of een gmilf;)quote:Op maandag 24 januari 2005 23:36 schreef jehovaguerilla het volgende:
Zet een advertentie bij het bejaardentehuis zo van "Gigolo biedt zich aan"
Misschien zit er een MILF tussen
ik heb mc als bijbaan en rond de 600/700 euro per maand.quote:Op maandag 24 januari 2005 23:26 schreef Katana het volgende:
[..]
Ik heb mn grenzen
Zo dan, daar is mn topic ineens weer.quote:Op maandag 18 december 2006 15:48 schreef w00h00 het volgende:
Ik ben ook wanhopig opzoek Katana
Welke opgeving zoek jij het?
Als je dat nou gewoon doet, dan merken de werkgevers op dat je wílt werken.quote:Op maandag 24 januari 2005 23:26 schreef Katana het volgende:
[..]
Ik heb mn grenzen
Pizza bezorgen.quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:09 schreef Repeat het volgende:
ik zit met een graftyfuspestkutrooster, wat wisselt van dag tot dag. Geen peil op te trekken dus.
Een regelmatig baantje zit er dus al niet in, want dat kan ik niet plannen. Blijft onregelmatig werk/afroep over. Of de avonden/weekenden.
Maar wat moet ik dan in godsnaam gaan doen
Dan krijg je toch geen geld.quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:11 schreef Repeat het volgende:
[..]
waar zie je me voor aan
daar rijden alleen vbmo'ers van 16...
ik doe toch echt liever wat anders. pizzakoerier is echt zo'n scholierenbaantje hoor...quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:24 schreef BlauweBaviaan het volgende:
[..]
Dan krijg je toch geen geld.
Ja, maar zo laat je zien dat je wil werken. Kom je makkelijker aan een betere baan.quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:31 schreef Repeat het volgende:
[..]
ik doe toch echt liever wat anders. pizzakoerier is echt zo'n scholierenbaantje hoor...
helemaal waarquote:Op dinsdag 19 december 2006 15:35 schreef BlauweBaviaan het volgende:
[..]
Ja, maar zo laat je zien dat je wil werken. Kom je makkelijker aan een betere baan.
ja zou ideaal zijn, maar voor studentchauffeurs moet je een dag per week beschikbaar zijn, daar houdt het voor mij dus al op.quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:53 schreef ruud.nl het volgende:
Is koerier of chauffeur dan niks voor je?
Of loop anders eens zo'n speciaal studentenuitzendbureau binnen, wellicht dat zij iets weten.![]()
Wat vind je dan een goed salaris?quote:
Tientje per uur (23 jaar) vind ik redelijk goed betaald voor een winkel.quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:25 schreef Schotse_Hooglander het volgende:
[..]
Wat vind je dan een goed salaris?
Ik verdiende toen ik 18 was een euro of 5.5 per uur... Op zondag weet ik niet meer, maar 300% is wel heel veel. Dat is dus meer dan 15 euro per uur voor een 18jarige??
Daar komt nog is bij dat ik in de ranzige vislucht stond de hele dag.
Loser. Slotjequote:Op maandag 24 januari 2005 23:22 schreef Katana het volgende:
Is het nou zo moeilijk om als student een bijbaan te vinden?!
Ik zoek me een eind in de ronte , ik bel horeca toko's , schrijf Makro, Ikea aan.
Ingschreven bij uitzendburo , maar daar is ook erg weinig resultaat.
Nergens kan ik ook maar 1 baantje krijgen.
Wie is er net als mij op zoek naar een bijbaan, en wat doen jullie om als student zijnde een bijbaan te vinden?!
Het is idd zwaar rielekst werkquote:Op woensdag 26 januari 2005 18:37 schreef skiczukie het volgende:
Volgens mij hebben mensen (jongeren) een raar beeld van een schoonmaakbaantje. Alsof je de hele tijd maar plee's aan het schoonmaken bent ofzo. Dat is bullshit. Je begint om half zes 's avonds ongeveer, je neemt bureau's af en leegt prullebakken. Éen keer in de week stofzuig je. Meestal heb je veel jongeren om je heen, de schoonmaakploeg. Het betaald goed, CAO van een schoonmaker is goed, je verdient veel meer dan het minimumloon.
Ik lijk verdomme wel een Jehova.
wtf 30 euro per uur ?quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:29 schreef Katana het volgende:
[..]
Tientje per uur (23 jaar) vind ik redelijk goed betaald voor een winkel.
Daarbij sta ik gelukkig niet tussen de vis
Op zondag verdien ik dus 30 euro per uur
Studenten chaffeur valt volgens mij ook wel tegen. Kennis van me doet het ook. Moest laatst een zatte kerel met zijn auto naar Groningen brengen en dan moet je zelf (student = ov) met de trein naar huis. En als je dat uit zo'n gat kom als wij ben je nog lang niet thuis!quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:18 schreef Repeat het volgende:
[..]
ja zou ideaal zijn, maar voor studentchauffeurs moet je een dag per week beschikbaar zijn, daar houdt het voor mij dus al op.
Koerieren lijkt me echt onwijs leuk, maar zulk werk is hier gewoon niet te vinden
De echte bijbaantjes regel je viavia.quote:
Ja en?quote:Op dinsdag 19 december 2006 17:58 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
De echte bijbaantjes regel je viavia.
Anders kijk je ff naar de datum van de OPquote:Op dinsdag 19 december 2006 20:05 schreef ScudRaket het volgende:
Scheelt je de moeite waar jij je zo over beklaagt
Dus?quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:16 schreef Katana het volgende:
[..]
Anders kijk je ff naar de datum van de OP![]()
verkapte ban aanvraag zekerquote:
Had je moeten doen gek, McDonalds heeft juist nu al die personeelsfeesten enzo.quote:Op maandag 24 januari 2005 23:26 schreef Katana het volgende:
[..]
Ik heb mn grenzen
Thx man! hier heb ik ook nog wat aanquote:Op dinsdag 19 december 2006 22:16 schreef xman het volgende:
Voor als nachtportier of administratie: http://www.ivorenwachters.nl/
Studentenuitzendbureaus met allerlei soorten banen: http://www.werkstudent.nl/ , http://www.highline.nl, http://www.asa-uzb.nl/ , http://www.studentenwerk.nl/ , http://www.susa.nl/SUSA/index.html
anders: http://www.google.com/search?complete=1&hl=en&lr=&safe=off&q=studenten+uitzendbureau&btnG=Search
Hangt er vanaf wat je wilt doen. Ik als vervent eeuwig student heb veel banen gehad.
En hier een paar tips met betrekking tot bijbaantjes.
Niet doen:
* Winkels (die weten wat geld is, dus je krijgt altijd onderbetaald en je werkt maximaal. Vooral niet doen, tenzij je er voordelen aan hebt zoals concerttickets of veel korting. Vooral geen H&M of dergelijke zaken.)
* Call-center telemarketing. (Echt het zijn klootzakken die daar werken.
* Datainvoer of ander geestdodend werk (je bent toch niet gek of een robot, kom nou!)
Wel doen:
* In een klein hotel werken s'nachts (Kan je heerlijk studeren, je laptop mee en tegelijk geld verdienen, maar let op! Klein hotel dus.)
* Bewakingswerk (Als je de kans hebt en begint met een lange studie, kijk dan of je ook een opleiding voor bewaker kunt doen. Er is geen lekkerdere baan dan dat. Vooral niet als je ook nog wat te studeren hebt.)
* Bij een bibliotheek.
* Bij de bioscoop (Je hoeft alleen te werken in de pauzes, voor de rest lekker rustig)
Misschien:
*Horeca (leuke bar of kroeg met het lieft veel fooi en veel gezelligheid)
Conclusie:
Let dus op jezelf. Er zijn genoeg bedrijven die je laten zweten voor die 4,91 euro. En als je even naar het toilet wilt of iets wil drinken, dat je dan permissie moet vragen of nieteens kunt. Zulke bedrijven zou ik sowieso niet bij gaan werken. Het meest ideale is een plek waar je tegelijk kunt studeren, zodat je daar lekker veel kan werken, altijd geld hebt en de beste cijfers haalt.![]()
klinkt geweldig, maar waar vind je zo'n baanquote:Op dinsdag 19 december 2006 22:16 schreef xman het volgende:
Hangt er vanaf wat je wilt doen. Ik als vervent eeuwig student heb veel banen gehad.
En hier een paar tips met betrekking tot bijbaantjes.
Niet doen:
* Winkels (die weten wat geld is, dus je krijgt altijd onderbetaald en je werkt maximaal. Vooral niet doen, tenzij je er voordelen aan hebt zoals concerttickets of veel korting. Vooral geen H&M of dergelijke zaken.)
* Call-center telemarketing. (Echt het zijn klootzakken die daar werken.
* Datainvoer of ander geestdodend werk (je bent toch niet gek of een robot, kom nou!)
Wel doen:
* In een klein hotel werken s'nachts (Kan je heerlijk studeren, je laptop mee en tegelijk geld verdienen, maar let op! Klein hotel dus.)
* Bewakingswerk (Als je de kans hebt en begint met een lange studie, kijk dan of je ook een opleiding voor bewaker kunt doen. Er is geen lekkerdere baan dan dat. Vooral niet als je ook nog wat te studeren hebt.)
* Bij een bibliotheek.
* Bij de bioscoop (Je hoeft alleen te werken in de pauzes, voor de rest lekker rustig)
Misschien:
*Horeca (leuke bar of kroeg met het lieft veel fooi en veel gezelligheid)
Conclusie:
Let dus op jezelf. Er zijn genoeg bedrijven die je laten zweten voor die 4,91 euro. En als je even naar het toilet wilt of iets wil drinken, dat je dan permissie moet vragen of nieteens kunt. Zulke bedrijven zou ik sowieso niet bij gaan werken. Het meest ideale is een plek waar je tegelijk kunt studeren, zodat je daar lekker veel kan werken, altijd geld hebt en de beste cijfers haalt.![]()
Ja vraag even rond bij kennissen of ga gericht op zoek.quote:Op dinsdag 19 december 2006 23:01 schreef Repeat het volgende:
[..]
klinkt geweldig, maar waar vind je zo'n baan
nvt.quote:Op dinsdag 19 december 2006 23:05 schreef Oosthoek het volgende:
Fatsoenlijke studie gaan doen en als werkstudent gaan zitten bij een mogelijke latere werkgever. Verdient retegoed, je hebt er wat aan qua studie en als het een fatsoenlijk kantoor is en je bent een beetje competent dan ben je sowieso binnen daar.
Moet je wel een kleine bioscoop hebben danquote:Op dinsdag 19 december 2006 22:16 schreef xman het volgende:
Wat doen op Schiphol?quote:Op dinsdag 19 december 2006 23:43 schreef Oviedeee het volgende:
Ga op Schiphol werken. Het is wel klote werk met kansloze collegas maar je verdient er wel lekker een tientje het uur. Best netjes voor een student van 20.
Cargo's overladen etc. Er moet op schiphol zo ontzettend veel gedaan worden, sta je nog versteld van. Er is op schiphol een rits speciale uitzendbureau's die alleen schiphol werk verdelen (moet je nagaan...), als je daar langsgaat kun je zo wat werk scoren waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 19 december 2006 23:49 schreef Schotse_Hooglander het volgende:
[..]
Wat doen op Schiphol?
* nadeel is daar sowieso bij dat ik er ruim een half uur voor moet reizen....
Als je het kunt, kun je er ook nog eens nachtwerken, krijg je ook weer wat extra. Maar het moet dan wel passen met je studie enzoquote:Op dinsdag 19 december 2006 23:43 schreef Oviedeee het volgende:
Ga op Schiphol werken. Het is wel klote werk met kansloze collegas maar je verdient er wel lekker een tientje het uur. Best netjes voor een student van 20.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |