Ik heb mn grenzenquote:Op maandag 24 januari 2005 23:24 schreef searchy het volgende:
Heb je al geprobeerd bij de mc donalds?
Via www.lidl.nl sollicitatie formulier ingevuld en nu werk ik er alweer anderhalf jaar.quote:Op maandag 24 januari 2005 23:26 schreef Katana het volgende:
[..]
Ik heb mn grenzen
En callcenter lijkt me niks , een beetje gladde verkooppraatjes houden.
Heb zelf ook een hekel als mensen mij op die manier lastig vallen , dus zal ik het zelf ook niet snel doen.
Dan moet je niet huilen...quote:Op maandag 24 januari 2005 23:26 schreef Katana het volgende:
[..]
Ik heb mn grenzen
En callcenter lijkt me niks , een beetje gladde verkooppraatjes houden.
Heb zelf ook een hekel als mensen mij op die manier lastig vallen , dus zal ik het zelf ook niet snel doen.
waar heb je dat gedaan?!quote:Op maandag 24 januari 2005 23:35 schreef Stretto het volgende:
Ik heb vandaag ook gesolliciteerd voor callcenter werk.
Beetje mensen lastig vallen en er geld voor krijgen: Prachtig!
Hou je ongeveer een maandje vol. Dan heb je het echt gehad.quote:Op maandag 24 januari 2005 23:39 schreef Katana het volgende:
[..]
waar heb je dat gedaan?!
Idd dan maar schijt aan de grenzen (op mc donalds na dan)
http://www.mmccenters.nl/quote:Op maandag 24 januari 2005 23:39 schreef Katana het volgende:
[..]
waar heb je dat gedaan?!
Idd dan maar schijt aan de grenzen (op mc donalds na dan)
En mocht niks lukken kun je zoals ik al eerder zei gaan schoonmaken. Best wel relaxed werk, discman aan, beetje prullebakjes legen. Best wel goed te doen.quote:Op maandag 24 januari 2005 23:46 schreef Katana het volgende:
@ Caithlinn
Ik kijk iedere dag de kranten in enz.
Maar wat je zegt is idd mischien wel slim , gewoon ff ergens naar binnen lopen en dan maar vragen of ze mensen nodig hebben.
Op die manier ben ik wel vaker aan werk gekomen. Gewoon opbellen kan ook. Dat herinneren ze zich vaak nog wel hoor.quote:Op maandag 24 januari 2005 23:46 schreef Katana het volgende:
@ Caithlinn
Ik kijk iedere dag de kranten in enz.
Maar wat je zegt is idd mischien wel slim , gewoon ff ergens naar binnen lopen en dan maar vragen of ze mensen nodig hebben.
Jij gaat liever callcenterwerk doen? Respekt.quote:Op maandag 24 januari 2005 23:58 schreef Katana het volgende:
ja zou ook kunnen idd.
Maar dat bewaar ik wel als laatste optie.
Nog meer mensen met ideeen/ervaringen/tips etc etc.
ipv schoonmaken iddquote:Op dinsdag 25 januari 2005 00:00 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Jij gaat liever callcenterwerk doen? Respekt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |