Het was niet gruwelijk mis zoals in Oostenrijk met dat rots-incident, het was meer dat het gewoon compleet niet lukte,quote:Op zondag 30 januari 2005 21:38 schreef errrrr het volgende:
[..]
Gruwelijk mis, maar je leeft gelukkig nogJammer dat het niet goed ging
En wat was er btw niet ideaal?
Best goan, en ik hoop ook dat er in de voorjaarsvakantie nog flink wat van die witte zooi valt..quote:Op zondag 30 januari 2005 17:24 schreef Ponk het volgende:
[..]
Vertel mij wat
Ik heb elke dag tussen de 10 en 50 cm neuschnee gehad, sommige dagen zelfs op de piste, andere dagen de piste helemaal egaal geprepareerd met de nieuwe sneeuw, en natuurlijk tussen de bomen op plekken van de berg die alleen ik ontdekt had.![]()
Tegen wie moesten jullie dan? En met wie zat je in het debat-team?quote:Op maandag 31 januari 2005 13:49 schreef -Mzraki- het volgende:
ANW Discussie was wel leuk.
"Hersenloos meisje": Alle mannen zijn chaotisch.
'Nuff said.
En Engels was weer goed te doen.
Net zoals de rest van 5vaquote:Op maandag 31 januari 2005 14:33 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Engels ging goed, alleen barrister/solicitor door elkaar gehaald.
Die eerste moest toch barrister, en de tweede silicitor zijn?quote:
We hadden een klasikale discussie, beetje door elkaar schreeuwen enzo. Ik moest met Gerco máár die kwam niet opdagen, dus was ik maar de verzekeringsman in m'n eentje,quote:Op maandag 31 januari 2005 14:06 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Tegen wie moesten jullie dan? En met wie zat je in het debat-team?
Frans luistertoets + Engels = makkelijk.
quote:
Zo, ze post weer 's wat ipv alleen maar stiekem mee te lezenquote:Op maandag 31 januari 2005 16:57 schreef SuUz2ko het volgende:
[..]
ik had alleen barrister (o.i.d.) onthouden want meestal mag je wel kiezen bij zo'n Engels pw. Moesten we nu gewoon de woordjes opschrijven. Tja, maar dan weet je barrister, en je weet ook dat die andere opgave het andere woord moet zijn, maar je dan weer niet weet welk woord dat is.. Damn, dan wordt het een leuk woord opschrijven...
Echt stiekem noem ik dat niet..quote:Op maandag 31 januari 2005 21:43 schreef errrrr het volgende:
[..]
Zo, ze post weer 's wat ipv alleen maar stiekem mee te lezen![]()
Engelse grammatica behoor je op gevoel te doen..quote:Nah, Engels viel een beetje tegen, grammatica had ik niet doorgenomen, dacht ach, dat ken ik wel, maar viel tegen... En de werkwoorden had ik ook maar twee keertjes doorgelezen, dus aan het twijfelen. Zo irritant vind ik dat, dan twijfel ik zo erg of het nou 1 of 2 l'en of een d of een t moet zijn
ANW = simpel.quote:En ach, ANW ging, voor zover dat met Rene kan, wel goed.
Ja, dikke lul drie bier, slap watje ben je gewoon Hans!quote:Net omdat tennis voor de 3e keer op rij niet doorging maar weer naar atletiek, maar na de cross gister had ik al last van mijn moeten, vandaag gewoon 2 (wel kleine) blaren... gister zat er dus zand in mijn schoenen, maar ik denk dat ik ook gewoon aan nieuwe schoenen toeben
Kijk dat is de instelling..quote:Ach, nu nog ff bio leren en dan lekker slapen(En Ruben, nee, ik heb het andere wiskunde pw nog niet geleerd, dat komt morgen wel
)
Weet Ruben dat ook?quote:Op maandag 31 januari 2005 22:15 schreef MrAli het volgende:
[..]
Echt stiekem noem ik dat niet..
Dit forum is anders behoorlijk openbaarEn buiten dat is het algemeen bekend..
Dat was mijn idee dus ook, en het gaat ook al jaren goed, maar nu twijfelde ik echt verschrikkelijkquote:[..]
Engelse grammatica behoor je op gevoel te doen..Gaat bij mij al jaren goed..
100% mee eensquote:[..]
ANW = simpel.
Rene = klote.
Wat? Heb braaf de hele training goed doorgelopen hoorquote:[..]
Ja, dikke lul drie bier, slap watje ben je gewoon Hans!
Duh, wat denk je dan?quote:[..]
Kijk dat is de instelling..
De ochtend voor het pw nog ff wat leren/doornemen..Goedzo Hans!
Nu wel iig!quote:
Dan doe je toch iets fout!quote:[..]
Dat was mijn idee dus ook, en het gaat ook al jaren goed, maar nu twijfelde ik echt verschrikkelijk
Valzelfsprekend!quote:[..]
100% mee eens
Als je niet harder loopt als hij ben jij ook brak, zoniet nog brakker..quote:[..]
Wat? Heb braaf de hele training goed doorgelopen hoorThuis even mijn voeten bekeken en dat viel een beetje tegen
Henk was btw ook goed brak hoor, liep maar vlak achter 'm
De havo-instelling op het vwo kom je niet vaak tegen.quote:[..]
Duh, wat denk je dan?
Uhm..14000 en nog wat..quote:(Wat is je huidige snake-topscore btw? Ik zit nu op de 31510, begin een beetje snake-verslaafd te wordenZal aan het eind van de pw-week weer 's wat nieuws verzinnen om te bouwen, wil nu eigenlijk iets grafisch voor windows (en liefst ook linux) maken... heb je in snake btw al de multi-player en speed-change opties ontdekt? Zo nee: run 'm is met ./snake --help
)
Ik heb idd wel lekker geslapen..jah..:)quote:Slaap lekker allemaal
Domme jongens die wel leren voor iets waarvoor je niet hoeft te leren, in algemeen beschaafd Nederlands noemt men dat 'tijdverspilling'.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 12:10 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Stoere jongens hoor, die proberen zo weinig mogelijk te leren. Way to go.
Ach, het ging mij meer om de algehele mentaliteit om zo weinig mogelijk te leren en dus zo dom mogelijk te blijven.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 12:25 schreef MrAli het volgende:
[..]
Domme jongens die wel leren voor iets waarvoor je niet hoeft te leren, in algemeen beschaafd Nederlands noemt men dat 'tijdverspilling'.
Leg mij eens uit..quote:Op dinsdag 1 februari 2005 12:34 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Ach, het ging mij meer om de algehele mentaliteit om zo weinig mogelijk te leren en dus zo dom mogelijk te blijven.
Same here.quote:Op maandag 31 januari 2005 16:19 schreef -Mzraki- het volgende:
Ik heb silicitor alleen wel fout geschreven, twee elletjes![]()
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 12:10 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Stoere jongens hoor, die proberen zo weinig mogelijk te leren. Way to go.
Wiskunde ging goed, twee stomme foutjes (Bedankt voor je bemoedigende toespraak, Hansquote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:10 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Same here.
[..]get your point.
Bio ging wel goed, Wiskunde naar mijn gewoon absoluut niet, maar als ik naar het geheel kijk heb ik wel meer dan de helft met zekerheid goed ingevuld dusja..
Heb jij je eigen bank?quote:Maar éérst! Die verleidelijke zachtheid van mijn mooie bank niet weerstaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |