Kun je misschien iets meer vertellen over je klachten?quote:Op maandag 24 januari 2005 21:41 schreef sasser het volgende:
ik ben zo'n kind dat is zeker maar nu ben ik al twee jaar ziek en doktoren kunnen er nog steeds niet achterkomen wat het is en ik weet zeker dat ik de pijn heb kan het hier iets mee te maken hebben en weten jullie een oplossing
mail/msn: sander_coolboy@hotmail.com
oja vergeten ik heb continu buikklachten de heledag door non stop en daar wil ik vanafquote:Op maandag 24 januari 2005 22:01 schreef Morwen het volgende:
Kun je misschien iets meer vertellen over je klachten?
Is dat al eens onderzocht (lichamelijk)? Juist de bevestiging dat je op dat gebied niks mankeert kan al zoveel rust geven dat de klachten verminderen of verdwijnen.quote:Op maandag 24 januari 2005 22:09 schreef sasser het volgende:
[..]
oja vergeten ik heb continu buikklachten de heledag door non stop en daar wil ik vanaf
das het groote probleem ze hebben nu al twee jaar lichamelijk gezocht ze hebben zelfs de blindedarm eruit gehaald om te kijken of dat het was we hebben al acupentuur gedaan, homiopaat, een psygoloog heeft mij helpen met onstaninngs oefeningen en we gaan naar een manueel therapeut niets helpt en nu ik al tijdje weet dat ik een indgo ben miss dat dat wat is/quote:Op maandag 24 januari 2005 22:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
Is dat al eens onderzocht (lichamelijk)? Juist de bevestiging dat je op dat gebied niks mankeert kan al zoveel rust geven dat de klachten verminderen of verdwijnen.
Natuurlijk kan er een connectie zijn tussen "Hooggevoeligheid" (of hoe je het wilt noemen) en lichamelijke klachten, maar om het daar per definitie op te gooien is wat kort door de bocht.
Als je je nog niet hebt laten onderzoeken op je lichamelijk klachten, zou ik dat zeker als eerste doen. Vanaf daar kun je weer andere stappen ondernemen (misschien meditatie, ontspanningsoefeningen, ademhalingsoefeningen etc. etc.).
Heel veel sterkte![]()
Misschien moet je je eens inlezen in de materie voordat je een mening geeft?quote:Op maandag 24 januari 2005 22:17 schreef Nynex het volgende:
jaaa of je hebt als kind aandachtstekort gehad en heb nu flink de behoefte om je speciaal te voelen
Seriously though, kinderen gaan er gelukkig op vooruit, anders zou het doel van voortplanten een beetje verloren raken als de ene generatie nog dommer is dan de andere.
Zou me niks verbazen als kinderen dat soort 'rare trekjes' gaan vertonen.
Hoop alleen wel dat ze met hun '6dimensionale bewustzijn' instaat zijn geld te verdienen, anders is het alsnog een redelijke mislukking in de ' evolutie ' ;P
Jee, wat een ellende, johquote:Op maandag 24 januari 2005 22:26 schreef sasser het volgende:
[..]
das het groote probleem ze hebben nu al twee jaar lichamelijk gezocht ze hebben zelfs de blindedarm eruit gehaald om te kijken of dat het was we hebben al acupentuur gedaan, homiopaat, een psygoloog heeft mij helpen met onstaninngs oefeningen en we gaan naar een manueel therapeut niets helpt en nu ik al tijdje weet dat ik een indgo ben miss dat dat wat is/
Je kan je ook anders voelen zonder jezelf 'indigo' te noemen..quote:Op maandag 24 januari 2005 22:35 schreef Morwen het volgende:
[..]
Misschien moet je je eens inlezen in de materie voordat je een mening geeft?
Het heeft niks te maken met aandacht vragen, het heeft te maken met het "je anders voelen" "je anders gedragen" en meer "voelen" dan een ander. Van jongs af aan.
Dat stuk over "geld verdienen" is helemaal onzin. Bergen "Hooggevoelige" mensen hebben hogere functies in het bedrijfsleven etc. "Wij" staan ons mannetje heus wel, don't worry
Ik kan je (en anderen) het boek "Hoogsensitieve mensen" van E.N. Aron van harte aanbevelen. Ik herken er niet alles in, maar slaakte wel een zucht van verlichting dat ik niet alleen ben![]()
Ik had al aangegeven dat ik (en vele anderen met mij.....jij ook misschien) niet houd van dat soort hokjesquote:Op maandag 24 januari 2005 22:46 schreef Nynex het volgende:
[..]
Je kan je ook anders voelen zonder jezelf 'indigo' te noemen..
Die vlieger gaat voor mij al niet op. Het heeft ook niks met de term op zich te maken, maar het gevoel dat je je gewoon anders voelt (daar is geen willen bij)quote:Iemand die zichzelf als indigo whatever aanduid, daarvan denk ik eerder dat die persoon gewoon zich apart WIL voelen, hetzij omdat 'ie some kind of afwijking heeft waardoor hij niet normaal met vriendjes kon omgaan, of whatever, of door andere freudiaanse redenen in de vorm van als kind opgelopen traumatjes.
Dat kan ook wel wat minder, dacht ik zo. De TS is nog erg jong, misschien eerst even je post nalezen voordat je er wat uitblaat.quote:As for de TS, vroeger noemden we mensen met jouw 'klachten' gewoon een neukfout, 'verkeerd gebakken', geen 'indigo' kind of whatever..
Lees eens wat boeken en verwonder je over wat "wij" allemaal kunnen ;-)quote:Allicht dat er echte ahum " indigo " kinderen zijn, maar kunnen die dan ook iets (een kunstje ofzo) behalve veel klachten hebben waaraan ze niet kunnen worden geholpen?
Lees er eens wat over voor je je conclusies trekt. ik lijk wel een LP met een kras eropquote:Maar like I said, Indigo kinderen, best mogelijk, als een soort next stage in spiritual evolution of whatever.. Maar dan ben je het nog niet met wat buikklachten en je ' anders ' voelen.. Of is dat de hele definitie van het indigo zijn..
3 mensen zonder het vanelkaar te weten hebben het mij verteld waarvan 1 het zomaar in een winkel tegen mij zei dat zij kon zien dat ik het heel erg was en er is over moest lezen. maar ik wil er niet bijzonder mee zijn ik wil van mijn buikklachten af en ik heb al zoveel onderzoeken gehad dat ik dacht dat dit miss kon zijn en het jullie vraag of jullie er wat van wetenquote:Op maandag 24 januari 2005 22:46 schreef Nynex het volgende:
Maar like I said, Indigo kinderen, best mogelijk, als een soort next stage in spiritual evolution of whatever.. Maar dan ben je het nog niet met wat buikklachten en je ' anders ' voelen.. Of is dat de hele definitie van het indigo zijn..
True, Maar ik heb op de Maya kalender de 5000 jarige cyclus zien eindigen op 2012.quote:Op maandag 24 januari 2005 23:03 schreef Nynex het volgende:
@ EK: Oppassen met die Maya profetiën, er zit een HELE zooi onzin tussen the real deal, waar zelfs oude maya's van zouden zeggen ok, dat slaat nergens op.
Telt het als ik even oud als de TS ben?quote:Op maandag 24 januari 2005 23:05 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik had al aangegeven dat ik (en vele anderen met mij.....jij ook misschien) niet houd van dat soort hokjes
[..]
Die vlieger gaat voor mij al niet op. Het heeft ook niks met de term op zich te maken, maar het gevoel dat je je gewoon anders voelt (daar is geen willen bij)
[..]
Dat kan ook wel wat minder, dacht ik zo. De TS is nog erg jong, misschien eerst even je post nalezen voordat je er wat uitblaat.
[..]
Lees eens wat boeken en verwonder je over wat "wij" allemaal kunnen ;-)
[..]
Lees er eens wat over voor je je conclusies trekt. ik lijk wel een LP met een kras erop
quote:Op maandag 24 januari 2005 23:07 schreef sasser het volgende:
[..]
3 mensen zonder het vanelkaar te weten hebben het mij verteld waarvan 1 het zomaar in een winkel tegen mij zei dat zij kon zien dat ik het heel erg was en er is over moest lezen. maar ik wil er niet bijzonder mee zijn ik wil van mijn buikklachten af en ik heb al zoveel onderzoeken gehad dat ik dacht dat dit miss kon zijn en het jullie vraag of jullie er wat van weten
quote:
nou die ene vrouw in de winkel zei dat ze goed kon zien dat ik een nieuwe tijds kind ben en dat ik er over moest gaan lezen wat het inhield dat ik dan veel problemen zou oplossen( was voor de buikpijn dus die problemen niet denk ik ) de andere twee op een paranormale beurs ze konden zien dat in een nieuwe tijds kind ben en de een was ik bij de ander was mijn moeder met een foto geweest maar hoe zei het wisten weet ik niet maar we hebben er niet veel aandacht aangeschonken.quote:Op maandag 24 januari 2005 23:20 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Goeie tip.....just kidding![]()
Wel bijzonder, zeg, 3 mensen die hetzelfde tegen jou zeidenWat zeiden ze dan precies? Ik ben helemaal niet nieuwsgierig, hoor.......
Google maar eens op de termen. je bent stiekum best wel geinteresseerd, hehquote:Op maandag 24 januari 2005 23:33 schreef Nynex het volgende:
Morwen, geef mij dan eens een url met naar jouw mening wat degelijke informatie..
En nee ik ga hier geen boeken voor kopen
Ik denk niet dat hij een clown is, ik haat clowns en ik haat hem vooralsnog nietquote:En Morwen, even over die sasser, please don't tell me you believe that clown
Hij is net zoveel Indigo als de wereldbank een liefdadigheidsfonds, take my word for it
heej, ik kan het ook lezen en als je het allemaal niet gelooft oké, maar kun je dan andereen irriterenquote:Op maandag 24 januari 2005 23:33 schreef Nynex het volgende:
En Morwen, even over die sasser, please don't tell me you believe that clown
Hij is net zoveel Indigo als de wereldbank een liefdadigheidsfonds, take my word for it
Heb ik gedaan, hence de referentie naar zweverige websites van verveelde huishoudmoeders met vage symptomen..quote:Op maandag 24 januari 2005 23:44 schreef Morwen het volgende:
[..]
Google maar eens op de termen. je bent stiekum best wel geinteresseerd, heh
[..]
Help hem dan door 'm een biostabil aan te bevelen ofzo, maar what the fuck good is it gonna do voor die arme jongen door hem nog even verder wijs te maken dat hij een 'indigo kind' is omdat 2 mensen UITGEREKEND op een paranormale beurs het tegen hem hebben gezegdquote:Ik denk niet dat hij een clown is, ik haat clowns en ik haat hem vooralsnog nietEn of hij een "Indigo" (of welke naam je het wilt geven) is, dat weet ik niet. Ik ken hem verder niet. Ik leef met hem mee en probeer hem te helpen.......meer niet
![]()
dat denk ik niet dat hoop ik want als ik weet wat de oorzaak is valt het vast ook optelossen.quote:Op maandag 24 januari 2005 23:53 schreef Nynex het volgende:
@ sasser, als je denkt dat je oplossing (en probleem) binnen het New Age genre ligt.
Volgens jouw redenering is toch het "feit" dat je indigo bent de oorzaak van je klachten? Of heb ik dat verkeerd begrepen (kan hoor).quote:Op maandag 24 januari 2005 23:59 schreef sasser het volgende:
[..]
dat denk ik niet dat hoop ik want als ik weet wat de oorzaak is valt het vast ook optelossen.
Toch beveel ik jou dan dat boek aan dat ik al eerder genoemd heb. Misschien ben je lid van de bieb en kan je hem daar eens lezen? Of lenen, for that matterquote:Op maandag 24 januari 2005 23:53 schreef Nynex het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, hence de referentie naar zweverige websites van verveelde huishoudmoeders met vage symptomen..
Interesse heb ik nooit ontkend, al vanaf mijn allereerste post al niet. Wat doe ik anders in TRU
Tsja, biostabil, ik geloof er niet zo in. Maar dat is wel het sleutelwoord "Geloven". Er zijn mensen die er wel in geloven en er baat bij hebben. Wie zijn wij dan om te zeggen dat dat niet zo is. Ik probeer SAMEN met TS iets te vinden wat hem helpt. Maakt het uit HOE? Nee, denk ik niet......als het maar helpt (mits er niks lichamelijk behandeld dient te worden natuurlijk).quote:Help hem dan door 'm een biostabil aan te bevelen ofzo, maar what the fuck good is it gonna do voor die arme jongen door hem nog even verder wijs te maken dat hij een 'indigo kind' is omdat 2 mensen UITGEREKEND op een paranormale beurs het tegen hem hebben gezegd![]()
Oja en de mevrouw 'in de winkel'. (New Age winkel I presume, toen je net some duur voodoo artikel stond te bekijken?)
TS=Topic Starter (dus jij, want jij start het topicquote:Op dinsdag 25 januari 2005 00:05 schreef sasser het volgende:
en wat houd TS precies in(ik weet dat jullie mij er mee bedoelen maar waar staat het voor??
Op tijd naar bed gaanquote:Op dinsdag 25 januari 2005 00:27 schreef sasser het volgende:
maar dat doe ik allemaal al ik probeer zo gezondmogelijk te eten.
Geen dank en slaap lekkerquote:Op dinsdag 25 januari 2005 00:38 schreef sasser het volgende:
oke, bedankt dat je hebt willen mee denken ik ga je raden zeker opvolgen en het boek lezen en nu slapen.
Waar heb je die test gedaan?quote:Op woensdag 26 januari 2005 16:42 schreef Twin1983 het volgende:
Evaluatie van de 100 vragen HSP test
OMFG !!quote:Op maandag 24 januari 2005 22:52 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
In 2012 begint volgens de Mayas het nieuwe tijdperk der mensen.
Voorspeld is dat wij dan van 2 stringen naar 12 stringen DNA gaan.
Nieuwe tijdskinderen is een heel normaal Fenomeen, zo is er al een jongen in India die zowel Aids als Kanker kan genezen (algoritme berekeningen).
Na 2012 zullen er kinderen geboren worden, die "telekinese en telepathie" beheersen.. kinderen die in een kamer zitten.. en moedwillig objecten met hun brein kunnen gaan bewegen.
Verschillende vormen van meditatie richten zich overigens al eeuwenlang op het verhogen van de menselijke geestelijke, en Hersen- mogelijkheden.
Edit: Oh overigens worden bij de effecten verteld in dit stukje.. juist effecten verteld Tegenovergesteld aan dat wat in de O.P. staat.
quote:Op donderdag 27 januari 2005 14:07 schreef Darksoulz het volgende:
Is nieuwetijdskinderen niet hetzelfde als mensen die helderziend zijn? Zowel dat komt toch al eeuwen voor zo niet sinds mensenheugenis?
Nieuwetijdskinderen, de definities zijn uiteenlopend voor zover ik weet. En verdiep me juist ook zo min mogelijk in het concept. Het is slechts een label, op een bepaalde gedachtengang, waar een aantal gedragspatronen in te vinden zijn. In mijn mening, vanaf het moment dat je denkt dat je een nieuwetijds kind bent, ben je het juist niet meer. hahaquote:Op donderdag 27 januari 2005 14:07 schreef Darksoulz het volgende:
Is nieuwetijdskinderen niet hetzelfde als mensen die helderziend zijn? Zowel dat komt toch al eeuwen voor zo niet sinds mensenheugenis?
Maar is er een wezenlijk verschil te noemen tussen een nieuwetijdskind of iemand die helderziend is?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:34 schreef Choices het volgende:
[..]
Nieuwetijdskinderen, de definities zijn uiteenlopend voor zover ik weet. En verdiep me juist ook zo min mogelijk in het concept. Het is slechts een label, op een bepaalde gedachtengang, waar een aantal gedragspatronen in te vinden zijn. In mijn mening, vanaf het moment dat je denkt dat je een nieuwetijds kind bent, ben je het juist niet meer. haha
Ik bedoel, spiritualiteit, en labels, .. is een combinatie die volgens mij niet voor de meeste mensen (hopelijk) opgaat.
Maargoed, das mijn mening. Je leeft je leven zoals je een leeft, een label minder maakt echt geen verschil, alleen verschil in het zelfgevoel misschien. Minder labels werken juist bevrijdend als je het mij vraagt
Zoals ik al zei, naar mijn weten zijn er zoveel verschillende definities.. dus eerlijk gezegd zou ik niet weten wat het antwoord op je vraag is.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 12:17 schreef Darksoulz het volgende:
[..]
Maar is er een wezenlijk verschil te noemen tussen een nieuwetijdskind of iemand die helderziend is?
Want als het beiden hetzelfde is dan is er niks nieuws aan imo. Er zijn al eeuwenlang mensen die meer kunnen waarnemen, voelen, ruiken, proeven dan een ander. Kan me trouwens wel iets voorstellen bij dat er steeds meer mensen zijn die the gift hebben. Ik overigens niet.
Als je het al beantwoord had in je reply dan sorry, ik vatte je reply niet zo goed
Was al duidelijk dat je niet wilde beledigen hoor, en ik ben het helemaal met je eens.quote:Op zondag 30 januari 2005 06:21 schreef -Pepe- het volgende:
Mensen willen nou eenmaal bijzonder zijn. Kun je nagaan hoe graag mensen willen dat hun kinderen bijzonder zijn![]()
Edit: Nu de berichten gelezen; wil ff duidelijk maken dat ik je niet wil beledigen ofzo..Zo is hoe ik er tot nutoe over denk. We leven in een maatschappij waar niet iedereen hetzelfde is, de een is nou eenmaal gevoelig, de ander niet/minder, of een derde eigenlijk wel maar overschreeuwt zijn eigen gevoelens. Het is hoe dan ook minder "gaaf" om gevoelig te zijn, want de macho regeert. (in ieder geval in de jeugd, en die is nogal belangrijk). Daarom geven we het "bam" een label en nu is het bijzonder. Als het helpt om eigenwaarde eruit te halen vind ik het prima, ook al moet je begrijpen dat hoe je ook bent je eigenwaarde moet halen uit het feit dat je zo bent, en niet omdat het gaaf of niet is.
Verder mijn mening over ziektes die men niet kan vinden, of geneeswijzen die men niet kan verklaren: De geest is sterk, in ieder geval over het lichaam; Iets is er misschien niet maar dat betekent niet dat het er niet isSterkte.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |