Slap the Monkeyquote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:03 schreef One_Punch_Monkey het volgende:
[..]
Doe aub niet zo denigrerend met je Iets simpelere uitgelegdventje
![]()
Ik kom hier al langer.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:03 schreef Youssef het volgende:
Stel je even voor, ik ben Youssef, aangenaam
ik ben er nog niet helemaal mee klaar, maar het grootste gedeelte is inmiddels al gedaanquote:Op dinsdag 25 januari 2005 13:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dus jij hebt je kleppen al een keer laten stellen en de bougie's vervangen.
![]()
[..]
Zit er geen cassettebak in om alleen de versnellingen zelf aan te passen?Je kan natuurlijk ook gewoon toegeven dat je als een oud oma'tje over die rotondes stuurt en de motor daarbij onnodig afkneipt.
ik gebruik WinAvi,quote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:10 schreef hollander172 het volgende:
Iemand van jullie ervaring met het converteren van WMV en MPEG bestanden naar VOB's?
Welke levert uiteindelijk de beste kwaliteit op?
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Doe aub niet zo denigrerend met je Iets simpelere uitgelegdventje
![]()
quote:
Ik gebruik daarvoor TMpegEnc , http://www.tmpgenc.net/e_main.htmlquote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:10 schreef hollander172 het volgende:
Iemand van jullie ervaring met het converteren van WMV en MPEG bestanden naar VOB's?
Welke levert uiteindelijk de beste kwaliteit op?
Ik heb er toen ook een redelijk bedrag voor gekregen.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 14:55 schreef Romius het volgende:
[..]
had ik geloof ik een keer op MF gelezen, was laatst nog bij Mobu, hij staat er nog steeds met stickertje![]()
TMPGEnc doet alleen niet aan WMV'tjes.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:24 schreef Romius het volgende:
[..]
Ik gebruik daarvoor TMpegEnc , http://www.tmpgenc.net/e_main.html
Kwaliteit is goed, afhankelijk van de bron uiteraard
IfoEdit zeker, lullig is dat hequote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:32 schreef hollander172 het volgende:
[..]
TMPGEnc doet alleen niet aan WMV'tjes.MPEG slikt ie inderdaad best maar zocht juist iets dat beide formaten aan kon. Zal die Winavi even binnentrekken.
Mercy doet die Winavi alles in 1 keer? Heb nu even zitten stunten met iets van Cucusoft oid en kwam er na de conversie slag achter dat ie nog een moest converteren en ik daar nog een proggie voor nodig had. Eerst van MPEG naar MPEG DVD compliant en toen weer naar VOB's.Niet echt handig dus.
Voor hoeveel staat ie eigenlijk?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:24 schreef BertV het volgende:
[..]
Ik heb er toen ook een redelijk bedrag voor gekregen.
Arme MOBU moet er nu dus teveel voor vragen.
Maar ze hebben me voor onderhoud. En de Duc is daar niet vies van.
Zow, had je 21 hele minuten nodig om met dit trieste weerwoordje te kunnen komenquote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:24 schreef Hoeze het volgende:![]()
Het ventje heeft ook ooit 1 moeilijk woord gehoord en gelijk bij zijn verder beperkte vocabulaire toegevoegt.
Noem je dit een discussiequote:En waarom reageer je uberhaupt op mij, we kennen mekaar al goed genoeg om te weten dat onze discussie's (met name door jouw nutteloze inbreng) bij voorbaat volstrekt kansloos zijn.
![]()
Ik was tegen iemand anders aan het praten hoor, en daar was jij niet bij.
ik heb hem gisteren geprobeerd met verschillende video formaten, en tot nu toe alles wat ik geprobeerd heb werkte gewoon,quote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:32 schreef hollander172 het volgende:
[..]
TMPGEnc doet alleen niet aan WMV'tjes.MPEG slikt ie inderdaad best maar zocht juist iets dat beide formaten aan kon. Zal die Winavi even binnentrekken.
Mercy doet die Winavi alles in 1 keer? Heb nu even zitten stunten met iets van Cucusoft oid en kwam er na de conversie slag achter dat ie nog een moest converteren en ik daar nog een proggie voor nodig had. Eerst van MPEG naar MPEG DVD compliant en toen weer naar VOB's.Niet echt handig dus.
¤ 6.500,- veel te veel voor een 2000 R6 (ook al heeft ie maar 17401km), ik heb er trouwens 6250 voor gekregen een jaar geleden al.quote:
Ifoedit? Dat is weer ergens anders voor.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:35 schreef Romius het volgende:
[..]
IfoEdit zeker, lullig is dat he
Kan idd wel dattie geen wmvtjes doet, maar de kwaliteit zal wel niet super zijn denk ik zo na omzet?
jaja, die nieuwsgroepen, zeker a.b.eroticaquote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:57 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ifoedit? Dat is weer ergens anders voor.
Weet niet, wilde dat juist uitproberen en heb een payserver gevonden die goede kwaliteit filmpjes aanbied in beide bestandsuitvoeringen. (ik betaal er overigens niet voor, Mercy snapt wel waar het om gaat.)
Rare is dat de WMV's 2,5 keer zo klein zijn maar een 2 maal zo hoge resolutie hebben?Had uit gewoonte al de MPEG gepakt maar 269MB duurt even om naar binnen te halen, WMV'tje van 97MB gaat een stuk sneller.
Nou ja test het allebij wel.
Die Winavi is wel snel trouwens.
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:57 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ifoedit? Dat is weer ergens anders voor.
Weet niet, wilde dat juist uitproberen en heb een payserver gevonden die goede kwaliteit filmpjes aanbied in beide bestandsuitvoeringen. (ik betaal er overigens niet voor, Mercy snapt wel waar het om gaat.)
Rare is dat de WMV's 2,5 keer zo klein zijn maar een 2 maal zo hoge resolutie hebben?Had uit gewoonte al de MPEG gepakt maar 269MB duurt even om naar binnen te halen, WMV'tje van 97MB gaat een stuk sneller.
Nou ja test het allebij wel.
Die Winavi is wel snel trouwens.
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 16:07 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Wat jij nou te happen op Hoeze![]()
Heb je nou echt niet door dat dat een kloon van Pepijn is
![]()
Muxen en demuxen bedoel je?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 16:06 schreef Romius het volgende:
[..]
jaja, die nieuwsgroepen, zeker a.b.erotica![]()
maarre, met ifoedit kun je av mpeg bestanden en ook losse audio en video mpeggies weer authoren (multiplexen) tot DVD formaat, of bedoelde je dat niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |