Was wel erg stoer om te horen,quote:Op dinsdag 25 januari 2005 10:45 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Voorzichtig met je gashandle bij een sprint.
![]()
Ik trok hem trouwens op de Maasvlakte door tot in de begrenzer, maar deed met schakelen zonder koppeling wel het gashandle dicht draaien.Lekker slim. Vandaar die knallen tijdens die run.
![]()
Het kan dus nog wat sneller, evenals wat meer koppelingsslip gebruiken.
Ik ben gewoon geen dragracer.Reageerde ook laat enzo.
Assenquote:Op dinsdag 25 januari 2005 10:43 schreef Patrick281 het volgende:
Ehm........ foto Assen meet ....... was jij daarbij?![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 10:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
AssenLijkt verdacht veel op de meetingsplaats van MF bij Gorinchem
Dus je geeft toe dat jij bij de start een voorsprong nam van 5 meter en we toch gelijk eindigden.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 10:47 schreef Mercy_symbol het volgende:
Was wel erg stoer om te horen,
een hoop geknal achter mij![]()
Schijt kut fok,quote:Op dinsdag 25 januari 2005 10:50 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik ben nooit vreemd geweest hoor.
[..]
Dus je geeft toe dat jij bij de start een voorsprong nam van 5 meter en we toch gelijk eindigden.![]()
Binnenkort eens een run van nul tot 240 kilometer per uur doen?![]()
![]()
Maar toen gaf je het niet toe!quote:Op dinsdag 25 januari 2005 10:53 schreef Mercy_symbol het volgende:
@pep ja klopt anders was het zo zielig voor beemertje
quote:over iets meer dan een maandje gaan we het nog eens proberen,
desnoods oefenen we gewoon het starten even vtv
Deed ik niet, had mijn tekst net gecopy'd om nog iets van Mercy te quote en zag je edit al voor het posten.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 11:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Dat jij als edit-junk mijn edit over het hoofd ziet
Jepquote:
Omdat we ooit eens in het begin zijn gaan kijken bij de meetplaats van MF, ik weet alleen niet meer met wie en wanneerquote:Op dinsdag 25 januari 2005 11:09 schreef Patrick281 het volgende:
Deed ik niet, had mijn tekst net gecopy'd om nog iets van Mercy te quote en zag je edit al voor het posten.
Why change?![]()
![]()
![]()
Misschien wat verfijnen met een powercommander?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 11:10 schreef Romius het volgende:
Jep![]()
Rotonde moet vaak in z'n 1e, en hij draait eigenlijk pas een beetje fatsoenlijk vanaf 30 km/h
Nee..nee..nee! Veel bijzonderder .. toch eh..quote:
Dam'n en ik maar denken dat het aan mij lag,quote:Op dinsdag 25 januari 2005 11:10 schreef Romius het volgende:
[..]
Jep![]()
Rotonde moet vaak in z'n 1e, en hij draait eigenlijk pas een beetje fatsoenlijk vanaf 30 km/h
Powercommander zal ongetwijfeld helpen ja, vooral als je gaat klooien met de onstekingstijden heb ik gehoord. Maarja wel prijzig, pc is al 300 euro en dan ook nog eens 200 voor het afstellen. Maar dan gaat ie wel over de 130 achterwiel peekaas en over de 115 nm'squote:Op dinsdag 25 januari 2005 11:26 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Misschien wat verfijnen met een powercommander?
Bokken bij de Beemer schijnt sterk samen te hangen met :
- softwareversie (na 2001 enorm verbeterd)
- juiste bougie's
- klepspeling
Dus wellicht kan je nog ergens winst boeken.![]()
[..]
Nee..nee..nee! Veel bijzonderder .. toch eh....niet dan.
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 11:55 schreef Mercy_symbol het volgende:
Dam'n en ik maar denken dat het aan mij lag,![]()
ik heb het tot in de treuren geoefend, een hele avond lang niets anders dan Rotonde's
of je moet er hard over heen crossen, of net als jij zeg in de 1![]()
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 12:06 schreef ondeugend het volgende:
Deze vond ik nog op de pc.... genomen door de lenige mevrouw van Luc
[afbeelding]
[afbeelding]
Zow, das een prestatiequote:Op dinsdag 25 januari 2005 12:34 schreef ondeugend het volgende:
Ik wel.... maar Luc zijn toestel misschien niet ?
Hey rijdend worden genomen he..... dat lijkt me moeilijk genoeg dus niet miepen !![]()
Ik moet rennen
Laat het mooie weer maar komenquote:Op dinsdag 25 januari 2005 12:06 schreef ondeugend het volgende:
Deze vond ik nog op de pc.... genomen door de lenige mevrouw van Luc
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zeg niet dat ze moet inzoomen, dat is technisch niet aan te bevelen.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 12:34 schreef ondeugend het volgende:
Ik wel.... maar Luc zijn toestel misschien niet ?
Hey rijdend genomen he..... dat lijkt me moeilijk genoeg dus niet miepen !![]()
Mooi pijpie.quote:
volgens mij is er met de afstelling niets mis. ( ga wel binnenkort een dynorun laten doen om het te controleren, ( zatal te denken aan om dynojet kitje te monteren en K&N luchtfilter,)quote:Op dinsdag 25 januari 2005 12:16 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij het meer in je afstelling moet zoeken of je tandwielverhouding.
V4 zuigertjes van 187 cc per stuk kunnen normaal gesproken nooit hetzelfde bokken/remmende vermogen tonen als dikke V2 zuigers van meer dan 500 cc per stuk.![]()
[..]
Heb je ook een zoomknop.
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 13:13 schreef Mercy_symbol het volgende:
volgens mij is er met de afstelling niets mis. ( ga wel binnenkort een dynorun laten doen om het te controleren, ( zatal te denken aan om dynojet kitje te monteren en K&N luchtfilter,)
Zit er geen cassettebak in om alleen de versnellingen zelf aan te passen?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 13:13 schreef Mercy_symbol het volgende:
Tandwiel verhoudingen zijn gewoon standaard, kan hem voor wel kleiner maken maar dan springt ie helemaal als ik eens vlot wil zijn, en groter voor vind ik weer geen goed plan,
quote:
quote:Op zondag 23 mei 2005 18:00 schreef Youssef het volgende:
Hoi allemaal,
zo te zien ben ik als eerste terug van de meeting. Wat een vermoeiende dag was vandaag. Hebben zeker wel 500km gereden. Was erg gezellig![]()
Zo, nu eerst douchen, even een fototje alvast geupload.
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 13:53 schreef Hoeze het volgende:
Heb ik daarnet 1 of andere vage Marokaan aan de telefoon.
Ventje had geen enkel geduld met wat ik hem vriendelijk wilde uitleggen.
En het was heel lastig om te begrijpen wat hij nou wilde.
Het was in ieder geval geen klant die een nieuwe Kawa wilde kopen.![]()
![]()
quote:
quote:
Niet zo aanstellen hequote:Op dinsdag 25 januari 2005 14:39 schreef Hoeze het volgende:
Ik zie een onschuldig zwaar zielig iemand die een doodsklap krijgt en waar niets meer van over blijft.
Het bloed spettert er vanaf.Smakeloos gewoon .. maar je bent wel een lekkere meeloper van de huidige tijd.
![]()
![]()
...ik weet idd niet meer wie ik serieus moet nemen...quote:Op dinsdag 25 januari 2005 14:44 schreef Romius het volgende:
Nounou, houden we het motorrijden een beetje leuk![]()
De boom mist alleen nogquote:Op dinsdag 25 januari 2005 14:39 schreef Hoeze het volgende:
Ik zie een onschuldig iemand die een doodsklap krijgt en waar niets meer van over blijft.
Het bloed spettert er vanaf.Smakeloos gewoon .. maar je bent wel een lekkere meeloper van de huidige tijd.
![]()
![]()
Hee was jij trouwens niet diegene die z'n R6 bij Mobu had ingeruild?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 14:45 schreef BertV het volgende:
[..]
...ik weet idd niet meer wie ik serieus moet nemen...
Tijd dat de temperatuur weer twee-wiel vriendelijkj is!
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 14:48 schreef BertV het volgende:
ja, holy, ik kan niet stiekum internetten... hoe weet jij dan?
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 14:45 schreef BertV het volgende:
...ik weet idd niet meer wie ik serieus moet nemen...
Stel je even voor, ik ben Youssef, aangenaamquote:Op dinsdag 25 januari 2005 14:55 schreef Hoeze het volgende:
Heel vroeger waren we onder mekaar een stuk vriendelijker.
Doe aub niet zo denigrerend met je Iets simpelere uitgelegdquote:Op dinsdag 25 januari 2005 14:55 schreef Hoeze het volgende:
Ik zegge gelijk jij doodsverwensing uitbeelde maar jij niet begrijpe ?
Iets simpelere uitgelegd. Stond al in mijn eerste post.
Heel vroeger was het veel gezelliger, toen was jij er nog nietquote:![]()
Heel vroeger waren we onder mekaar een stuk vriendelijker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |