Daar neig ik wel een beetje naartoe ja, dat ding gaat tot 16k aan toerenquote:
quote:Op woensdag 26 januari 2005 12:03 schreef Patrick281 het volgende:
Ook geen overgang: van een veel te dure auto naar een top model motor gaan qua keuze's.
![]()
![]()
Dat je beter zicht naar achteren heb, vind ik geen reden om lelijke lange spiegels te monteren,quote:Op woensdag 26 januari 2005 11:14 schreef Patrick281 het volgende:
Het zijn niet de kleinste dat klopt, maar zo zie je ook nog eens wat.
Mercy merkte al bij zijn laatste ritje op dat je naast goed zicht opzij zelfs goed kan zien wie er achter je rijdt.![]()
Die luxe ontbeerde hij toch wel enigzins op zijn VFR.
Hij zal mij een keer steunen..quote:Op woensdag 26 januari 2005 12:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
Dat je beter zicht naar achteren heb, vind ik geen reden om lelijke lange spiegels te monteren,![]()
dan maar iets minder zicht en een stoere mooie bike met korte spiegels![]()
Trouwens, beetje verkeersveiligheid is nooit weg.. vind wel dat je moet kunnen zien wat er achter je gebeurtquote:Op woensdag 26 januari 2005 12:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Dat je beter zicht naar achteren heb, vind ik geen reden om lelijke lange spiegels te monteren,![]()
dan maar iets minder zicht en een stoere mooie bike met korte spiegels![]()
Eensquote:Op woensdag 26 januari 2005 12:30 schreef Patrick281 het volgende:
Voor langere ritten toch te preferen boven minder veiligheid. Het gaat wel om je leven soms.
Ik snap die post van OPM ook niet... die spiegels zijn toch gewoon standaard op elke fiets met kuip? Ik heb ze... mn pa heeft ze, R1 heeft ze, GSX-R heeft ze....quote:Op woensdag 26 januari 2005 10:01 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zijn moderne aerodynamische en lichte spiegels. Ik heb precies dezelfde.
![]()
Niet van die ouderwetse gewone dingen die op elke modale fabrieksmotor zitten als sluitpost op de begroting.![]()
Naar binnen was niet echt veel ruimte voor, dan kwam je tegen de luchtinlaten die naar de tank ging en kon je bovendien ook niet genoeg naar beneden zakken om ook maar iets in de spiegels te kunnen zien. Ook met de MC meetings had ik soms een beetje eng gevoel hoe het achter mij verging qua remmen en stilstaan tijdens bepaalde momenten. Je moest maar vertrouwen dat het goed zat.quote:Op woensdag 26 januari 2005 12:30 schreef Rietvaerder het volgende:
Gewoon je armen naar binnen draaien
Trouwens, beetje verkeersveiligheid is nooit weg.. vind wel dat je moet kunnen zien wat er achter je gebeurt
Idd, is dat nou zo moeilijkquote:Op woensdag 26 januari 2005 12:30 schreef Rietvaerder het volgende:
Gewoon je armen naar binnen draaien
Niksquote:wat is er mis met jouw spiegels anyway
Ik wel…maar ik ben mijn ZXR gewend...quote:Op woensdag 26 januari 2005 12:41 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik vind ze niet ver uitsteken hoor…
Ik zeg toch nergens dat ze niks mogen uitstekenquote:Tja, ze moeten ook wel iets uitsteken anders zie je dus niks meer en dan kan je idd net zo goed je spiegels eraf halen
quote:Op woensdag 26 januari 2005 12:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Niksheeft niemand wat over gezegd…wel ff alles teruglezen als je wilt meepraten
quote:
quote:Op woensdag 26 januari 2005 10:01 schreef Patrick281 het volgende:
Zijn moderne aerodynamische en lichte spiegels. Ik heb precies dezelfde.
![]()
MAW je vindt Pepijn zijn spiegels van zijn BMW ook te ver uitsteken want ze zijn bijna allemaal hetzelfde...quote:Op woensdag 26 januari 2005 12:30 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik snap die post van OPM ook niet... die spiegels zijn toch gewoon standaard op elke fiets met kuip? Ik heb ze... mn pa heeft ze, R1 heeft ze, GSX-R heeft ze....![]()
Wat boeit dat om te zien wat er 2 kilometer verder achter je rijdtquote:Op woensdag 26 januari 2005 12:30 schreef Rietvaerder het volgende:
Trouwens, beetje verkeersveiligheid is nooit weg.. vind wel dat je moet kunnen zien wat er achter je gebeurt
En nu ff reeëlquote:Op woensdag 26 januari 2005 12:47 schreef Romius het volgende:
[..]
Wat boeit dat om te zien wat er 2 kilometer verder achter je rijdt![]()
Leuke filmpjesquote:Op woensdag 26 januari 2005 11:39 schreef Patrick281 het volgende:
Hicham vroeg nog naar filmpjes vorige week.http://www.supermotard.dk/video.htm
daar hadden we het toch ook over ?quote:Op woensdag 26 januari 2005 12:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Die van pepijn steken niet te ver uitdie van dat nieuwe model erg-lelijk-wel
oh vandaar ........quote:Op woensdag 26 januari 2005 13:07 schreef Patrick281 het volgende:
Het zijn exact dezelfde spiegels mannen.Riet heeft dus gelijk.
*kuch* Een witte auto die snel dichterbij komt?quote:Op woensdag 26 januari 2005 12:47 schreef Romius het volgende:
Wat boeit dat om te zien wat er 2 kilometer verder achter je rijdt![]()
Het was voor Hicham hoor.quote:
Kijk een beetje uit als je deze kant op stuurt, hier rijden ze met van alles en ze zijn niet allemaal wit.quote:Op woensdag 26 januari 2005 13:13 schreef Patrick281 het volgende:
*kuch* Een witte auto die snel dichterbij komt?
Met van die oranje en blauwe stickers erop blijkt als hij vlak achter je zit.......
Iedere witte auto is bij mij verdacht. Maar jij rijdt natuurlijk altijd braaf dus dan hoef je niet op te letten.![]()
quote:Op woensdag 26 januari 2005 13:13 schreef Patrick281 het volgende:
Maar leuk dat je ze kan waarderen.
En je kan NU nog besloten om toch maar een SM te kopen.
Jep, ik rijd supernetjesquote:Op woensdag 26 januari 2005 13:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
*kuch* Een witte auto die snel dichterbij komt?
Met van die oranje en blauwe stickers erop blijkt als hij vlak achter je zit.......
Iedere witte auto is bij mij verdacht. Maar jij rijdt natuurlijk altijd braaf dus dan hoef je niet op te letten.![]()
Klopt, alle auto's met meer dan 1 persoon erin zijn verdacht.quote:Op woensdag 26 januari 2005 13:19 schreef hollander172 het volgende:
Kijk een beetje uit als je deze kant op stuurt, hier rijden ze met van alles en ze zijn niet allemaal wit.
Dacht eerst dat het die cowboys van de inlichtingendiensten e.d. waren maar ze haalden gewoon her en der auto's naar de kant.
Licht eens toe.quote:Op woensdag 26 januari 2005 13:26 schreef Youssef het volgende:Dat laatste wilde ik bijna zeggen, maar was bang voor bashtopics
De hele tijd zoeken en bellen en mailen dan opeens een andere motor kiezen. Kan frustrerend zijnquote:
quote:
Ach ja koop er gewoon 2 voor de prijs van 1. Klik 1 Klik 2quote:Op woensdag 26 januari 2005 13:35 schreef Youssef het volgende:
De hele tijd zoeken en bellen en mailen dan opeens een andere motor kiezen. Kan frustrerend zijnMaar doe toch maar eerst een sport, de rest kan altijd nog
quote:Op woensdag 26 januari 2005 13:07 schreef Patrick281 het volgende:
Het zijn exact dezelfde spiegels mannen.Riet heeft dus gelijk.
En zijn zijn inderdaad relatief de langste in de hele motorwereld.
Maar irl valt het dus wel mee omdat het behalve het goed zichtnog niet opgevallen was aan de heren Mercy en OPM proefridders.
quote:Op woensdag 26 januari 2005 13:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:dan zijn ze bij jou beter weggewerkt zodat ze niet zo opvallen
quote:Op woensdag 26 januari 2005 13:51 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik dacht dat je voor hun bedoelde,
dat ze door ons net hun quota niet gehaald hebben
Wil niet altijd lukken, zag zondag een BMW met OZ? velgen en getinte ramen. Dacht eerst dat het weer zo'n sjonnie was maar toen ze me inhaalden zaten er 3 snorremansen met uniform in.quote:Op woensdag 26 januari 2005 13:27 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Klopt, alle auto's met meer dan 1 persoon erin zijn verdacht.
Als ik een auto inhaal of ingehaald wordt dan kijk ik vaak naar binnen of ze een uniform aanhebben.![]()
vind t bij jou echt niet zo lomp opvallen als bij die nieuwequote:Op woensdag 26 januari 2005 14:03 schreef Patrick281 het volgende:
Geef'r maar een draai aan..
Het was mij wel direct opgevallen ..
.. in een testje van de Kickstart over de R1100S maken ze ook melding van lelijke maar doeltreffende spiegels.
Nee.quote:Op woensdag 26 januari 2005 14:11 schreef hollander172 het volgende:
Gebruiken ze tegenwoordig ook de auto's die ze in beslag hebben genomen voor dit soort ongein?![]()
Maar dan hebben ze vaak die blauwe politietrui aan.quote:Op woensdag 26 januari 2005 14:13 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Nee.
Maar wel veel verschillende typen en verschillende kleuren.
Soms zitten ze er ook nog eens zonder uniform in.
Naaierds
Ach er schijnen ook agenten met CBR1100XX'en rond te rijden in Nederland.quote:Op woensdag 26 januari 2005 14:17 schreef hollander172 het volgende:
Maar dan hebben ze vaak die blauwe politietrui aan.
Hoe kan het dan eigenlijk dat ze in zo'n pooierbak rondreden?Astra'tje is dan een stuk goedkoper toch?
Ik heb ze al in heeeeel veel auto's zien rijden.quote:Op woensdag 26 januari 2005 14:23 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ach er schijnen ook agenten met CBR1100XX'en rond te rijden in Nederland.
En inderdaad ook pooierbakken, heb al eerder van een Subaru Impreza WRX gehoord, en toen bij Peter R de Vries volgenden ze een BOA in een Subaru Forrester luxe terreinbak.![]()
Alsof die goedkoop met brandstof omspringen.
Die had net snelheidscontroles gehouden en ging toen na werktijd terug naar huis.. en reed zelf overal te hard.
quote:Op woensdag 26 januari 2005 14:17 schreef hollander172 het volgende:
quote:Op woensdag 26 januari 2005 14:34 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Ik heb ze al in heeeeel veel auto's zien rijden.
Van de standaard Golf tdi t/m de 406 Coupé.
Van de Berlingo t/m de Jag X-type.
Etcetera etcetera...
Naaierds
WS hadden die 3 hun quota wel gehaald vorig jaarquote:Op woensdag 26 januari 2005 14:17 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Hoe kan het dan eigenlijk dat ze in zo'n pooierbak rondreden?Astra'tje is dan een stuk goedkoper toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |