abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24853907
quote:
Op maandag 31 januari 2005 21:59 schreef JeroenV het volgende:
Welke, die van de bruiloft?
Nee, de vraag daarvoor over Ajax.
That's all folks!
pi_24853909
Al met al toch een hele leuke aflevering. Niet echt veel nieuws of hevige discussies, maar wel leuk vermaak.
  maandag 31 januari 2005 @ 22:01:15 #253
30919 mitt
Michael Corleone
pi_24853910
Zelfs ik moest vanavond om Derksen lachen.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  maandag 31 januari 2005 @ 22:02:23 #254
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_24853931
Derksen

Onze afspraak die vorige week niet doorging moet dus uitgesteld worden... Deze week spreken we wat nieuws af... Ben benieuwd
Fok!-Cup: Robarka proficiat!
Eind januari start de nieuwe Fok!-Cup. Meer info volgt half januari
pi_24853967
Het was inderdaad een leuke aflevering vanavond.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_24853999
quote:
Op maandag 31 januari 2005 22:00 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Nee, de vraag daarvoor over Ajax.
Die bruiloft ging ook over Ajax..
pi_24854042
quote:
Op maandag 31 januari 2005 22:06 schreef Uddel het volgende:

[..]

Die bruiloft ging ook over Ajax..
Ja oke.

Ik had de volgende vraag: Is het gelijkspel van Ajax tegen Ado Den Haag een incident of geeft het aan dat Ajax niet de kwaliteiten heeft om kampioen te worden.
That's all folks!
pi_24854492
quote:
Op maandag 31 januari 2005 22:04 schreef Bos81 het volgende:
Het was inderdaad een leuke aflevering vanavond.
Yep wel leuke aflevering, maar wanneer flikkert dat nietszeggende klapvee volk nou eens op... Zo geforceerd lachen en klappen, het is geen familieshow.
pi_24855429
even kijken nu
pi_24855835
Jezus wat is die Heitinga een saaie lul... werkelijk NIKS te melden.

Wilfred: "Zou Mido terug kunnen komen bij Ajax?"

John: "Mido is een goede voetballer."

Dat was de vraag dus niet, lulhannes...
pi_24855932
Hij kan daar ook weinig over zeggen zonder dat hij gezeik krijgt. Daarom moeten ze er niet al te veel voetballers neerzetten in die uitzendingen, die hebben heel wat mediatraining gehad en laten vaak tot weinig boeiends los.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_24855967
Ze moeten juist een speler nemen die net getransfereerd is. Buffel ofzo. Of Sonck. Dat lijken me dan wel aardige uitzendingen te worden. Die brave kereltjes als Heitinga zijn inderdaad niet interessant.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_24856013
Dat publiek vind ik ook weinig toevoegen overigens. Jemig, mijn oma heeft nog meer verstand van voetbal.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_24856173
quote:
Op maandag 31 januari 2005 21:31 schreef Bonobo11 het volgende:
Peixe Pereira Martins
ik hoorde hem net in de herhaling voorbijkomen, meteen ff terugkijken en ja hoor is weer een verzinsel
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_24856213
Zou Wilfred het doorhebben dat ie nou al (minstens) twee keer een vraag van een kat heeft behandeld

Heijtinga had inderdaad niks te melden. Hij wilde gewoon absoluut niks te veel zeggen en zegt dan maar helemaal niks. Zo gaat dat met bijna alle spelers tegenwoordig.
...drop it like it's hot...
pi_24856268
Genee heeft niets door, blijft jammer dat ik niet aan dit spel mee kan doen, nooit hier op maandagavond
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 1 februari 2005 @ 00:43:53 #267
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24856405
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 00:36 schreef komrad het volgende:
Genee heeft niets door, blijft jammer dat ik niet aan dit spel mee kan doen, nooit hier op maandagavond
je kan wel gewoon vragen sturen en de namen hier posten
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_24856429
Genee fokt in ieder geval niet
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_24856431
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 00:43 schreef rubbereend het volgende:

[..]

je kan wel gewoon vragen sturen en de namen hier posten
ja dat kan, maar ik wil het wel graag RL meemaken als het uitgezonden wordt.
pi_24856513
Ik kan het niet zo vaak kijken maar ik heb me prima vermaakt.

Derksen zegt dat Robert een dertien-in-een-dozijn voetballer is, dus dat wordt een topper
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_24856541
Tauno Näkk
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_24856568
Die email over Gullit naar Excelsior was overigens wel de grappigste
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_24856778
Heitinga vertelt dat ie z'n opa altijd groet vóór de wedstrijd als ritueel. Zul je zien dat die opa Feyenoord supporter is
pi_24856799
heitinga is echt de meest slaapverwekkende gast ever.
pi_24856807
Nee dat is Robben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')