quote:Op maandag 31 januari 2005 21:21 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ik kan het echt geen 5 minuten uithouden om naar die arrogante kut kop van een Derksen te kijken, en al helemaal niet naar dat gezeik van hem.
Hoezo, wat doet ie dan?quote:Op maandag 31 januari 2005 21:21 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ik kan het echt geen 5 minuten uithouden om naar die arrogante kut kop van een Derksen te kijken, en al helemaal niet naar dat gezeik van hem.
Derksen is heiligquote:Op maandag 31 januari 2005 21:21 schreef MrDoegewoon het volgende:
Johan Derksen ruleertquote:Op maandag 31 januari 2005 21:21 schreef MrDoegewoon het volgende:
Met dat haar? Ja, ik kan er nog steeds niet aan wennen, ziet dr nog steeds niet uit..quote:Op maandag 31 januari 2005 21:30 schreef veldmaatpp het volgende:
Die Heitinga heeft echt een kikkerkop zo
Peixe is toch de kat van Methodmichquote:Op maandag 31 januari 2005 21:33 schreef Johan-Derksen het volgende:
Was die van jou?
quote:Op maandag 31 januari 2005 21:50 schreef rubbereend het volgende:
Borst en Derksen samen lijkt me niet mooi, moeten ze samen de show stelen, nu kunnen ze rustig hun ei kwijt
Het toneelstukje dat Hugo nu opvoert, wordt dan wel anders ingevuld.. Het zal niet een strijd worden tussen JD en Hugo maar een inhoudelijke discussie. Inhoud en dus niet vorm...quote:Op maandag 31 januari 2005 21:50 schreef rubbereend het volgende:
Borst en Derksen samen lijkt me niet mooi, moeten ze samen de show stelen, nu kunnen ze rustig hun ei kwijt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |