Iemand die anderen neersteekst, bedreigt en aanrand hoeft van mij geen bollen te gaan pellen. Een enkeltje RIF is hier veel meer op zijn plaats.quote:Op maandag 24 januari 2005 19:26 schreef klappernoot2000 het volgende:
[..]
en als hij zich nu alleen maar verveelt dan?
Alle probleem-Marokkanen aan het bollenpellen! (Hebben ze iets te doen, leren een beetje tiepies hollandse folkore erbij, verdienen hun uitkering weer terug en zijn van de straat af...)![]()
We wonen hier niet in Marokko......quote:Op maandag 24 januari 2005 19:43 schreef klappernoot2000 het volgende:
als een Marokkaan iemand "neersteekst" mag ie gewapend met zijn mes op de Mokerhei gaan staan omringd door skinheads, waar hij een koekje van eigen deeg zal krijgen...
.. waarna hij alsnog aan het pellen wordt gezet...
een rouwtochtquote:Op maandag 24 januari 2005 20:41 schreef Cappy het volgende:
en krijg ik misschien nog wel een stille tocht![]()
nee stille tocht want ik ben dan slachtoffer van de maatschappij .. ik kon niet anders meer .. ik moest wel .. Ik zat in een kansloze positie met geen uitkijk naar enige verbetering ..quote:
klopt! 't sneeuw hier..quote:Op maandag 24 januari 2005 19:54 schreef zwarte_cobra het volgende:
[..]
We wonen hier niet in Marokko......
Klopt in Marokko worden ze keihard aabngepakt hier nietquote:Op maandag 24 januari 2005 19:54 schreef zwarte_cobra het volgende:
[..]
We wonen niet in Marokko.quote:Op maandag 24 januari 2005 22:08 schreef Meki het volgende:
dat ze die kklijer door laten gaan zegt veel over de rechter en over Nederland
gewoon dood schieten
Naar Marokko ermee dus!quote:Op maandag 24 januari 2005 22:10 schreef Meki het volgende:
[..]
Klopt in Marokko worden ze keihard aabngepakt hier niet
Soms zou je dat wel willen, heb de indruk dat hier meer marocs zitten dan in Marokko zelfquote:Op maandag 24 januari 2005 19:54 schreef zwarte_cobra het volgende:
[..]
Jammer. Iets erger had een hoop ellende kunnen voorkomen en zou voor hem hetzelfde eindresultaat gehad hebben...quote:dinsdag 14 april 1998
B. scheurt met een onverzekerde bromfiets bij de hoek Tussenmeer - Hoekenes tegen een auto aan. De bestuurder raakt licht gewond. Er wordt proces verbaal opgemaakt. Daar blijft het bij.
He vriend van Ertan, wat wordt jij radicaal!quote:Op maandag 24 januari 2005 22:08 schreef Meki het volgende:
dat ze die kklijer door laten gaan zegt veel over de rechter en over Nederland
gewoon dood schieten
Zo, anders neem jij even wat kalmeringstabletjes. Ik lees gewoon de eerste post hoor, en de TS dacht ook dat het om de tasjesdief-ali ging, dus mijn reactie was gewoon gegrond.quote:Op maandag 24 januari 2005 18:55 schreef multatuli het volgende:
[..]
BEN JIJ LEESBLIND OF ZO. HIJ IS NIET DOOD
Maar waag het niet 5 kilometer te hard te rijden in de auto! Dan weten ze je wel te vinden.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 00:07 schreef Agrafes het volgende:
Valt me op hoe makkelijk je onder een straf uitkomt zeg, in veel gevallen krijgt ie nieteens een boete. Die verhalen zijn echt afschuwelijk zeg, je zal maar zo'n winkelier zijn, of die twee meisjes met die broer, niet voortestellen in wat voor angst je dan zit
Is dit een vrijbrief om maar fotocamera's te kunnen jattenquote:woensdag 20 september 2000
Een voorbijganger ziet hoe iemand bij het WTC een ruit inslaat van een Duitse auto en er vervolgens een tas uit grist. De politie, snel ter plaatse, ziet B. wegrennen. Ze houden hem aan. B. heeft een fotocamera bij zich die uit de auto is gestolen. Op maandag 2 oktober staat hij al voor de politierechter. Die spreekt hem vrij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |