abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24725811
quote:
Op maandag 24 januari 2005 16:57 schreef golfer het volgende:
Wat is begrijpend lezen toch moeilijk voor sommigen:

DIT IS HET STRAFBLAD VAN EEN ANDERE ALI EN NIET VAN ALI DEL B.
waar blijkt dat uit!
pi_24725814
Deze Ali oppakken en het land uitschoppen. Hij zal vast ook wel een marrokaans paspoort hebben!!
En die andere Ali met terugwerkende kracht een boete geven!!!!
Bumperkleven is toch verboden in dit land??
pi_24725821
quote:

Effectiever zou zijn als je de topictitel aanpast..
Of sluiten, nog beter?
  maandag 24 januari 2005 @ 17:01:33 #29
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_24725844
quote:

Lekker scherp dan, van het plaatselijk sufferdje.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
  maandag 24 januari 2005 @ 17:05:35 #30
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_24725886
quote:
Op maandag 24 januari 2005 17:01 schreef Kaalhei het volgende:

Lekker scherp dan, van het plaatselijk sufferdje.
Dit linkje kwam vorige week al een keer bovendrijven, maar blijkbaar ziet niemand onderaan de tekst:
© Het Parool, 26-2-2003

Oftewel: het gaat over totaal iemand anders naar aanleiding van iets van bijna 2 jaar geleden.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_24725899
quote:
Op maandag 24 januari 2005 17:05 schreef golfer het volgende:

[..]

Dit linkje kwam vorige week al een keer bovendrijven, maar blijkbaar ziet niemand onderaan de tekst:
© Het Parool, 26-2-2003

Oftewel: het gaat over totaal iemand anders naar aanleiding van iets van bijna 2 jaar geleden.
Wie zegt dat het deze Ali niet is ?
  maandag 24 januari 2005 @ 17:08:59 #32
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_24725942
quote:
Op maandag 24 januari 2005 17:06 schreef zwarte_cobra het volgende:

[..]

Het lijkt mij niet echt zijn buurt. En Het Parool heeft destijds deze zaak op de voet gevolgd, die hadden het allang gemeld als het dezelfde was.

Nu begin ik mij wel af te vragen wat deze Ali ondertussen uitvoert.
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
  maandag 24 januari 2005 @ 17:10:42 #33
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_24725965
quote:

[..]

Ik en velen met mij.
Ali del B. was 19, deze Ali is momenteel 22.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_24726012
quote:

[..]

IEDEREEN! LEES EENS WAT ER BOVEN JE GEPOST WORDT!

Mocht je er nog aan twijfelen, reken dan zelf even na dat mensen die 14 zijn in '97 godsonmogelijk 19 kunnen zijn in 2005.
'Als je Jip en Janneke leest, weet je beter hoe onze samenleving in elkaar zit. De Grondwet is verworden tot een marginaal product.'
pi_24726031
quote:
Op maandag 24 januari 2005 17:10 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik en velen met mij.
Misschien is het handig om het topic dan te sluiten, aangezien het niet om een andere crimineel gaat die (hoe toevallig) ook Ali heet.
pi_24726037
quote:
Op maandag 24 januari 2005 17:10 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik en velen met mij.
Misschien is het handig om het topic dan te sluiten, aangezien het om een andere crimineel gaat die (hoe toevallig) ook Ali heet.
pi_24726291
Nogal boeiend of het de goede Ali is. Deze lijst illustreerd het gedrag van een draaideurcrimineel en de waslijst van Ali el B. zal niet veel anders zijn geweest.
pi_24726433
'Als je Jip en Janneke leest, weet je beter hoe onze samenleving in elkaar zit. De Grondwet is verworden tot een marginaal product.'
pi_24726508
quote:
Op maandag 24 januari 2005 17:15 schreef zwarte_cobra het volgende:

[..]

Misschien is het handig om het topic dan te sluiten, aangezien het om een andere crimineel gaat die (hoe toevallig) ook Ali heet.
Volgens mij heet de draaideurcrimineel uit Het Parool niet eens Ali, maar hebben ze enkel de initiaal van de achternaam gemeen.

Het Parool heeft trouwens een heel dossier over B. (die ene uit Asd-West dus): http://www.parool.nl/dossiers/draaideur/
  maandag 24 januari 2005 @ 17:47:24 #40
73888 DIA
die ja .....
pi_24726586
gaap ........ gaat dit nu nog steeds over die Ali ....... of welke dan ook...... heeft hij zoveel aandacht verdient?
pi_24726769
Heeft zoiets ook ouders?
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
  maandag 24 januari 2005 @ 18:14:35 #42
3542 Gia
User under construction
pi_24727020
quote:
Op maandag 24 januari 2005 17:59 schreef vdo28 het volgende:
Heeft zoiets ook ouders?
Nee, alleen verwekkers.
  maandag 24 januari 2005 @ 18:16:21 #43
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_24727046
quote:
Op maandag 24 januari 2005 17:59 schreef vdo28 het volgende:
Heeft zoiets ook ouders?
Fysiek wel, geestelijk niet.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_24727517
quote:
Op maandag 24 januari 2005 13:44 schreef robbedoes het volgende:
http://www.parool.nl/artikelen/NIE/1046326358205.html

Sorry, maar dit bewijst eens te meer hoe slap het Nederlandse rechtsysteem werkt! Deze gast had al vijf jaar eerder moeten worden aangepakt!
Pff.. Jezus willen jullie nou zó graag dat zijn dood gerechtvaardigd wordt?? Triest zeg!

Hij ís dood jongens, wees blij maar hou 't lekker voor jezelf ofzo...
pi_24727665
Ouders:
"Hij woont nog thuis in West, bij pa en ma en zijn broertjes en zussen. Die zijn niet gezwicht om zijn slechte voorbeeld te volgen, maar hij hoort natuurlijk wel bij de familie. Zijn ouders schamen zich voor hem en zijn vader zou het liefste zien dat de politie hem voor lange tijd van de straat haalde. "

Zie het Parool dossier.
pi_24727707
quote:
Op maandag 24 januari 2005 18:44 schreef Taurus het volgende:

[..]

Pff.. Jezus willen jullie nou zó graag dat zijn dood gerechtvaardigd wordt?? Triest zeg!

Hij ís dood jongens, wees blij maar hou 't lekker voor jezelf ofzo...
BEN JIJ LEESBLIND OF ZO. HIJ IS NIET DOOD
  maandag 24 januari 2005 @ 19:06:17 #47
3542 Gia
User under construction
pi_24727884
quote:
Op maandag 24 januari 2005 18:55 schreef multatuli het volgende:

[..]

BEN JIJ LEESBLIND OF ZO. HIJ IS NIET DOOD
Is ook verwarrend.
De Ali waar het in dit topic over gaat, die van 22 jaar, is niet dood.
De Ali waar TS dacht dat dit dossier over ging, is wel dood.

Maar goed, het parool dossier gaat over ene Ali van 22 jaar, die nog heel levend is.
  maandag 24 januari 2005 @ 19:07:16 #48
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_24727905
Triest topic. Niet zo triest als degenen die beweren dat het niet uitmaakt of het over de juiste Ali gaat uiteraard.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_24728066
jammer dat deze parasiet dan ook niet is dood gereden

donderdag 24 augustus 2000
Bij een vechtpartij op Akersingel wordt om acht uur 's avonds een meisje in elkaar geslagen. Ze herkent B. en nog zes jongens als de daders, maar ze raakt nog meer van streek als die haar intimideren wanneer de politie er bij is gekomen. Ze durft geen aanklacht in te dienen.
"Anger is more useful than despair." - T-850
  maandag 24 januari 2005 @ 19:26:03 #50
61556 klappernoot2000
ik heb hele mooie kokosnoten..
pi_24728195
quote:
Op maandag 24 januari 2005 14:46 schreef robbedoes het volgende:

[..]

Lees dit maar eens

vrijdag 5 maart 1999
Voor het Dijkgraafplein geldt inmiddels een samenscholingsverbod. Om elf uur 's morgens wordt de politie gewaarschuwd dat een grote groep jongeren overlast veroorzaakt. Als ze ter plaatse is, groeit het aantal jongeren in hoog tempo uit tot rond de 45. Het is de tijd dat ze elkaar met mobieltjes in de hele stad alarmeren als er ergens 'iets aan de hand' is. De politie kent inmiddels velen van de groep die hier telkens voor problemen zorgt en noteert de namen: de lijst telt er 43. B. is één van hen.

woensdag 10 maart 1999
De politie krijgt tegen half acht 's avonds een telefoontje van een supermarkt aan het Dijkgraafplein. B. heeft er een winkelverbod gekregen, maar houdt zich toch - uitdagend - op in de zaak. De jongen zegt van geen verbod te weten. Er wordt proces verbaal opgemaakt en B. gaat weg.

woensdag 31 maart 1999
In de namiddag wordt een man op het Dijkgraafplein, vlakbij de supermarkt, bedreigd met een vuurwapen. Hij weet te ontkomen. Een bewaker heeft het gezien en de politie gebeld. De agenten zien op het plein vijf jongens rondhangen, onder wie B. Later op de dag wordt B. herkend als één van degenen die bij de bedreiging aanwezig was. Hij wordt op het bureau verhoord, maar de politie moet hem weer laten gaan.

vrijdag 2 april 1999
De agenten, in burger en buiten diensttijd, worden meteen herkend wanneer zij om kwart over zes 's avonds bij het Dijkgraafplein achterin tram 1 stappen. Een groepje jongens roept 'fuck the police' en 'alle politie van Meer en Vaart zijn sukkels'. Eén van hen is B. Op station Lelylaan lopen hij en vijf andere jongens achter de agenten aan, de roltrap op. Eén drukt op de alarmknop wanneer de agenten halverwege zijn. Er klinkt luid gelach.
De agenten en de jongens wachten op het perron boven op de metro. B. begint te zieken over de aanhouding een paar dagen eerder: ''Ik heb een bom geplakt onder het bed van de cel.'' Waarop één van de andere jongens zegt: ''Je moet gewoon een handgranaat in het politiebureau gooien, dan zijn ze allemaal weg.'' In de metro beginnen de jongens te schoppen tegen de deur en proberen ze het mobieltje van één van de agenten te pakken. B. zeurt verder. Bij station Sneevlietweg trappen ze buiten tegen de metro. De bestuurder komt op de agenten af. Iemand heeft aan de noodrem getrokken. B. en de andere jongens staan dan al bovenaan de stationstrap en steken hun middelvinger omhoog.

zondag 9 januari 2000
B. stapt met een tiental andere jongeren nachtbus 73 uit en loopt naar het Dijkgraafplein. Een groepje surveillerende agenten heeft hen zien aankomen en neemt daarop een andere route 'omdat een confrontatie gevreesd' wordt. Even later blijkt de groep een man van zijn fiets te hebben getrapt. De enkel van het slachtoffer is finaal doormidden en hij moet een jaar revalideren. Als de politiemensen hem en zijn metgezel vinden, zijn de jongens al weggerend naar de Osdorperban. Ze blijken te zijn gefilmd door de video in de bus. Ook B. staat op de band en wordt door het slachtoffer als één van de belagers herkend. Justitie oordeelt in september dat jaar dat er onvoldoende bewijs is.

donderdag 7 september 2000
Hoewel ze de surveillancewagen vlakbij heel goed zien, gaat een groepje jongeren bij de videotheek Sloterplas om negen uur 's avonds onverstoorbaar door met rottigheid. Ze trappen keer op keer tegen winkelpuien, schreeuwen en houden onderling 'kleine' gevechten. Om de haverklap zien de agenten één van de jongens naar binnen gaan, die er dan een minuutje of twee later weer uitkomt. Ze besluiten naar binnen te gaan. B. staat tegen de toonbank geleund en drinkt een blikje Bacardi Cola. De eigenaar ontkent dat hij sterke drank verkoopt. De agenten gaan weer, met de groep achter zich aan. Een stukje verderop houden ze een jongen aan die een verkeersovertreding begaat. De jongeren, die allemaal naar de drank stinken, worden agressief. Als ze verder trekken naar het Dijkgraafplein gaan ook de politiemensen weg. Hun dienst zit erop.

woensdag 20 september 2000
Een voorbijganger ziet hoe iemand bij het WTC een ruit inslaat van een Duitse auto en er vervolgens een tas uit grist. De politie, snel ter plaatse, ziet B. wegrennen. Ze houden hem aan. B. heeft een fotocamera bij zich die uit de auto is gestolen. Op maandag 2 oktober staat hij al voor de politierechter. Die spreekt hem vrij.

maandag 28 januari 2002
Rond tien uur 's avonds wordt in Tussen Meer, vlakbij een videotheek, een man met geweld beroofd. Het slachtoffer en een vriend die hem te hulp schiet, worden beiden met een mes gestoken. Op de videobeelden wordt B. 'voor honderd procent' herkend als één van de vier overvallers. De zaak heeft nog geen vervolg gehad.

dinsdag 26 november 2002
De kantonrechter veegt een aantal zaken bij elkaar. Voegen, heet dat in jargon. B. krijgt alleen een vervoordeling voor openbare dronkenschap tijdens de bloedige vechtpartij op 11 maart op het Leidseplein. Een boete van 61,26 euro.

zondag 22 december 2002
Een bekende van B. meldt bij de politie dat zijn auto 's morgens rond acht uur is gestolen op de Kinkerstraat. Een tijdje later ontdekken agenten de auto. Achter het stuur zit B. De auto is beschadigd. B. blijkt ermee tegen een lantaarnpaal te zijn gebotst en is daarna doorgereden. Op vragen van de politie reageert hij erg agressief: ''Ik weet van niets. Ik weet niet waar ik ben geweest. Ik zeg niets. Ik heb lang genoeg gepraat.''
en als hij zich nu alleen maar verveelt dan?
Alle probleem-Marokkanen aan het bollenpellen! (Hebben ze iets te doen, leren een beetje tiepies hollandse folkore erbij, verdienen hun uitkering weer terug en zijn van de straat af...)
Weet niet veel, maar geef toch kommentaar... hier hoef ik niet te zwijgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')