Kijk dat is positiefquote:Op dinsdag 25 januari 2005 14:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heel goed
Voelt zich weer helemaal thuis, is weer gewend.
Op zaterdag houdt ie nog sabbath, en eet bepaalde dingen gewoon niet meer.
Het lijkt dus zijn eigen overtuiging geworden... schrijft nog volop brieven met de groep in Austr.
Is vrolijk, sociaal, relaxed en heeft het erg naar zijn zin op zijn werk.
In de financieële koelkast jaquote:Op dinsdag 25 januari 2005 14:34 schreef Da_Sandman het volgende:
Kijk dat is positief
Heeft ie zn ideeen om terug te gaan al in de koelkast gezet?
kreeg ze hem niet meer omhoog bij jou?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 14:14 schreef golfer het volgende:
Zo, weer terug van arbeidsdeskundige die niet zo deskundig blijkt te zijn.
Gelijk een bezoekersrecord op die sitequote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:03 schreef Bjoro het volgende:
ha ha ha had ik er stiekum toch mooi een paar tuk
en dan heeft nog niet eens iedereen toegegeven dat ze erin traptenquote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:03 schreef Bjoro het volgende:
ha ha ha had ik er stiekum toch mooi een paar tuk
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en dan heeft nog niet eens iedereen toegegeven dat ze erin trapten![]()
Paarsquote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:51 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Middag. Rondje op kosten van de VVD-Senaatsfractie. Zij dwingen nu indirect het kabinet ertoe om hun kleuren te bekennen.
hoe bedoel je? Het referendum?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:51 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Middag. Rondje op kosten van de VVD-Senaatsfractie. Zij dwingen nu indirect het kabinet ertoe om hun kleuren te bekennen.
Meer het groen van D 'wij willen voor alles een referendum' 66.quote:
Referendaquote:Op dinsdag 25 januari 2005 16:00 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Figuurlijk gesproken Bjoro. Ik vermoed namelijk dat de bevolking 'nee' zegt tegen de Europese Grondwet in een referendum. En dat heeft de VVD-Senaatsfractie nu net mogelijk gemaakt.
De uitslag is toch niet bindend, dus daar zal ook weer gezeik over komen.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 16:06 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Meer het groen van D 'wij willen voor alles een referendum' 66.
Neemt niet weg dat ik het mooi vind dat er een referendum komt en de Europese grondwet ws wordt weggestemd
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 16:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
De uitslag is toch niet bindend, dus daar zal ook weer gezeik over komen.
quote:'De uitslag van het referendum is niet bindend, maar de partijen in de Tweede Kamer hebben wel al aangegeven de uitkomst als een duidelijke richtlijn te beschouwen''
aha zo, k ben voor referandaquote:Op dinsdag 25 januari 2005 16:00 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Figuurlijk gesproken Bjoro. Ik vermoed namelijk dat de bevolking 'nee' zegt tegen de Europese Grondwet in een referendum. En dat heeft de VVD-Senaatsfractie nu net mogelijk gemaakt.
Alsof de voor-stemmers dat wel zullen weten.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 16:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
Referenda
Het grootste deel van de bevolking zal nu al tegen deze grondwet zijn, terwijl het overgrote deel niet eens weet waar het over gaat.
Ja, maar het zou zeker in mijn lijn der verwachtingen liggen dat CDA, VVD en nog een partij. (Klein Christelijk.) het referendum in de wind slaan. Zou me helemaal niets verbazen.quote:
Valt nog wel mee hoorquote:Op dinsdag 25 januari 2005 16:15 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ja, maar het zou zeker in mijn lijn der verwachtingen liggen dat CDA, VVD en nog een partij. (Klein Christelijk.) het referendum in de wind slaan. Zou me helemaal niets verbazen.
Valt het op dat ik het niet zo op dit kabinet heb?
AirRaid doet het toch primaquote:Op dinsdag 25 januari 2005 16:25 schreef golfer het volgende:
Kunnen we hier niet even een bindend referendum houden over de vraag wie er als trainer ontslagen moet worden?
achquote:Op dinsdag 25 januari 2005 16:43 schreef SCH het volgende:
Referenda zijn juist ontzettend on-democratisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |