Dan heeft ze vast een heel lief karakterquote:Op dinsdag 25 januari 2005 11:03 schreef Bjoro het volgende:
[..]
niet !
Ik heb namelijk helemaal geen smaak en ben zelf noch aardig noch aantrekkelijk, had weinig keuze en deze hapte, dus........
en ze is lief voor mijn konijn, dus........quote:Op dinsdag 25 januari 2005 11:06 schreef Spideyman het volgende:
Dan heeft ze vast een heel lief karakter![]()
klinkt wel heel leuk....kunnen we ergens kijken ??quote:Op maandag 24 januari 2005 14:49 schreef SCH het volgende:
Gebaseerd op improvisatie spelen twee teams tegen elkaar - het publiek kan input geven. Je spreekt dus vrijwel niks af van tevoren.
Wat we in Hools al jaren doen zeg maar
Even oefenen nog hoorquote:Op dinsdag 25 januari 2005 11:29 schreef Bjoro het volgende:
[..]
klinkt wel heel leuk....kunnen we ergens kijken ??
quote:Carnaval: 'Ali, hou mijn tassie effe vast'
In het kader van hoe origineel mogelijk maak ik mijn carnavalsplaat, is er nu het nummer 'Ali, hou jij mijn tassie effe vast'. De instant-hit verwijst naar de gebeurtenis rond de vermeende tasjesdief Ali el B., die vorige week door zijn slachtoffer werd doodgereden. Youp van het Hek en Sjaak Bral gaven in hun columns al een voorzetje door deze titel als suggestie te noemen, en nu is het dan echt gemaakt.
Het liedje is een parodie op Miggy's 'Annie, hou jij mijn tassie effe vast', een nummer 1-hit in de jaren tachtig. De tekst is nu onder meer: Ali, hou jij mijn tassie effe vast, want ik moet inparkeren.
Wie het nummer horen wil, moet morgenochtend zijn radio om 6.00 uur afstemmen op 3FM want Giel Beelen draait het nummer in het kader van Wansmaak Woensdag. Het nummer zal de komende tijd ook ongetwijfeld in menig café te horen zijn.
ben wel benieuwd, ken het hele fenomeen niet, maar klinkt wel leuk, voor zover ik het begrijpquote:
vandaag minder leuk? Is dat vanwege de aanstaande operatie?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 13:08 schreef Blumchen het volgende:Hoi Hoi...Vandaag een minder leuke dag.. Dus ga mijn verdriet maar weg eten met een broodje smos
nog 4 daagjes
Zit bij ons op de boulevard in Vlissingen een broodjeszaak dat Het Smoske heet... Is van een Belg, en geloof me, nergens in Nederland kun je lekkerdere broodjes vindenquote:
Bedankt voor de uitleg.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 13:39 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zit bij ons op de boulevard in Vlissingen een broodjeszaak dat Het Smoske heet... Is van een Belg, en geloof me, nergens in Nederland kun je lekkerdere broodjes vinden
Een broodje Smos is dus een begrip
regionale topper lijkt me genoeg eer, voor deze toko, alken ik hem niet !quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |