quote:Op maandag 24 januari 2005 13:31 schreef hallo_mensen het volgende:
Wanneer spelen ze in de Bundes Liga ?
Jij met je Duitslandquote:Op maandag 24 januari 2005 13:31 schreef hallo_mensen het volgende:
Wanneer spelen ze in de Bundes Liga ?
quote:Op donderdag 27 januari 2005 11:29 schreef Dos37 het volgende:
Ik was een keer in valencia zogt ik dat stadion kon ik maar niet vinden
blijkt het een mega stadion te zijn
Ik ben altijd al fan geweest van Valencia. Ik heb een enorme aversie van Real Madrid en Barcelona (Real Madrid haat ik nog net ff wat meer). Atlético Madrid en Zaragoza vind ik ook hele mooie clubs, maar Valencia vind ik de allermooiste club. In Engeland heb ik dat met de Spurs, Liverpool en Chelseaquote:Op donderdag 27 januari 2005 19:04 schreef methodmich het volgende:
Waarom vind je het zo'n mooie club Cultheld?
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:43 schreef Afunados het volgende:
Zondag een bezoekje brengen in Valencia, match Valencia-Atheltic
Geen idee ik ben er nog nooit geweest ( deze zomer ga ik er voor het eerst natoequote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:53 schreef Afunados het volgende:
[..]
Wie niet he![]()
Weet je trouwens welke tribune beste kwaliteit-prijs-sfeer heeft?
OK, dan laat ik het je wel wetenquote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Geen idee ik ben er nog nooit geweest ( deze zomer ga ik er voor het eerst natoe)
Dat zou ik wel sjiek vindenquote:
30/07/2002 FC Groningen - Valencia CF 1-1quote:Op maandag 24 januari 2005 13:56 schreef MaxPower het volgende:
07/11/2000 Valencia CF - SC Heerenveen 1-1![]()
Oefenwedstrijdjequote:Op zondag 30 januari 2005 22:39 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
30/07/2002 FC Groningen - Valencia CF 1-1
foto's ?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 16:37 schreef Afunados het volgende:
Dat was leuk
Zal hier over een maand, als ik terug in NL ben, wat fototjes plaatsen..
Zal ze hier in de loop v/d week plaatsen. Kan je eventueel ook nog twee filmpjes sturen van stadion/0-1 Bilbao..quote:
Wel een heel erg stijl stadionquote:Op maandag 26 maart 2007 16:06 schreef WeebI het volgende:
Mooie club met een zeer mooi stadion.
Kijk eens wanneer de OP is gemaakt....quote:Op maandag 26 maart 2007 16:20 schreef WeebI het volgende:
Overigens voor TLK:
-spelers-
de lijst die jij hebt bevatte nog een hoop spelers die allang weg zijn, zoals Aimar, Rufete, Fabio Aurélio en Di Vaio
Pas het anders even aanquote:Op maandag 26 maart 2007 19:51 schreef dndiek het volgende:
[..]
Kijk eens wanneer de OP is gemaakt....
oepsiequote:Op maandag 26 maart 2007 19:51 schreef dndiek het volgende:
[..]
Kijk eens wanneer de OP is gemaakt....
Die gaan er gewoon uitquote:Op maandag 26 maart 2007 19:38 schreef RayMania het volgende:
Ben benieuwd wat Valencia kan doen in de CL. Toch enigsinds verrassing in de kwartfinale geraakt.
Ik denk het niet. Ik geef Valencia een goede kans tegen Chelsea en Valencia heeft het voordeel dat ze eerst uit spelen.quote:
Ik ga Valencia ook helemaal niet onderschatten. Die hebben genoeg kwaliteit om Chelsea uit te schakelen. Het zijn toch altijd details die zulke wedstrijden beslissen. En ach, 2 jaar geelden schakelde Chelsea in Munchen, Bayern uit. Dus daar houd ik me dan maar aan vast.quote:Op maandag 26 maart 2007 20:00 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Ik geef Valencia een goede kans tegen Chelsea en Valencia heeft het voordeel dat ze eerst uit spelen.
Weet niemand iets van de kaartverkoop in Spanjequote:Op maandag 26 maart 2007 13:44 schreef Barnet_Bee het volgende:
Hoe zit het met de kaartverkoop bij Valencia? Kun je ze bij het stadion kopen en is het wel eens uitverkocht (tegen Villarreal, Levante, Barca en Real Madrid bijv.)?
Hoe kan je het nou verrassend noemen als je die spelers ziet?quote:Op maandag 26 maart 2007 19:38 schreef RayMania het volgende:
Ben benieuwd wat Valencia kan doen in de CL. Toch enigsinds verrassing in de kwartfinale geraakt.
In vergelijking met Inter, dat ik qua selectie en qua vorm in de Serie A sterker achtte dan Valenciaquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:35 schreef BVO het volgende:
[..]
Hoe kan je het nou verrassend noemen als je die spelers ziet?. Gewoon een van de beste ploegen van Europa
. En de mooiste, uiteraard
.
En je krijgt dan ook veel meer Valencia 'fans'. Toch raar eigenlijk, een club die het deze eeuw goed doet (2 CL finales, 2 landstitels, UEFA cup), niet zo heel veel fans heeft. Hoewel als in Nederland een team beter gaat presteren (AZ) je meteen tien nieuwe fanclubs uit de grond worden gestampt.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:43 schreef venomsnake het volgende:
Dit topic gaat binnenkort als een trein zodra Sneijder er speelt.![]()
Ik vind het gewoon zonde dat Aimar vertrokken is. Sneijder is een goede voetballer, maar hij haalt het in mijn ogen niet bij een Aimar in vorm. Nu heb je inderdaad Silva, die het goed doet, dus waarom is Sneijder nodig.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:51 schreef BVO het volgende:
Voor mij zou het eerder een reden zijn om af te haken.
Nee, serieus, ik denk dat Sneijder best een aanwist voor Valenciazal zijn. Als het maar niet ten koste gaat van Silva. Maar dat zal wel niet.
Kleurloze club.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:37 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Wat raar dat dit topic zo slecht loopt. Doen nog mee om de titel, en het lijkt erop dat er weer een Nederlander naar Mestalla komt.
quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:11 schreef RayMania het volgende:
Met twee CL-finales, één gewonnen UEFA-cup en een landstitel in de 21e eeuw ben je geen kleurloze club.
Er gebeurt nooit iets. Saaie spelers (type Mendieta), nooit relletjes zowel op als naast het veld, weinig media-aandacht. Het enige gave is het imposante Mestalla.quote:
Spelers als Joaquin, Vicente, Silva zou ik zelf nooit saai willen noemen. Qua rellen op het veld hebben ze dit jaar ook uitstekend hun best gedaanquote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:40 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Er gebeurt nooit iets. Saaie spelers (type Mendieta), nooit relletjes zowel op als naast het veld, weinig media-aandacht. Het enige gave is het imposante Mestalla.
En met bekers kan je geen identiteit kopen.
Het hoge Spaanse gehalte en de vele spelers uit eigen opleiding maken de club ook mede zo mooiquote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:12 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Alexis gehaald toch? Je zou toch zo Valencia fan worden met al die talentvolle Spanjaarden die ze altijd halen. Kunnen heel veel clubs nog wat van leren.
Alexis, Gavilán, Albiol en Silva heb ik allemaal zien spelen en dat zijn stuk voor stuk geweldige voetballers. Valencia is sowieso een veel mooiere club dan Real Madrid en vooral Barcelona, wat toch vooral politieke voetbalclubs zijn en daar heb ik een schijthekel aan. Valencia is puur, Valencia is voetbal en geen belangenpartij voor Catalonië of Madrid.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Het hoge Spaanse gehalte en de vele spelers uit eigen opleiding maken de club ook mede zo mooi.
Prachtig verwoord.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:50 schreef cultheld het volgende:
[..]
Alexis, Gavilán, Albiol en Silva heb ik allemaal zien spelen en dat zijn stuk voor stuk geweldige voetballers. Valencia is sowieso een veel mooiere club dan Real Madrid en vooral Barcelona, wat toch vooral politieke voetbalclubs zijn en daar heb ik een schijthekel aan. Valencia is puur, Valencia is voetbal en geen belangenpartij voor Catalonië of Madrid.
Ikquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:27 schreef MaxPower het volgende:
Wie heeft het over roddelbladen?
Als je als voetballer iets unieks hebt, dat kan een goede actie zijn, dat kan een aparte persoonlijkheid zijn, bovengemiddelde inzet/vechtlust.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:29 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Wanneer ben je niet 'saai' dan?
Goed dat je dat laatste er nog bij zegt. Maar die drie eerdere dingen, nooit teveel meters vooral. Hij liep altijd het meest, ging voorop in de strijd. DE sportman juist, een atleet die nooit moe werd. Verdiep je eerst eens in iemand.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:29 schreef MaxPower het volgende:
Ik had het wel degelijk over hem als voetballer in ieder geval. Nooit teveel meters, altijd zeuren, vaak op de grond liggen. (al baseer ik dit vooral op de twee wedstrijden tegen Heerenveen destijds).
Zie Copa del Rey finale van 99, vechten en werken, en een fantastische actie die eindigt in een doelpunt.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:31 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Als je als voetballer iets unieks hebt, dat kan een goede actie zijn, dat kan een aparte persoonlijkheid zijn, bovengemiddelde inzet/vechtlust.
Dat soort dingen zie ik graag bij voetballers.
Die teams hebben meer historie, maar toch worden ze teveel gehyped. Is jammer.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:33 schreef MaxPower het volgende:
Maar goed, Valencia zal nooit de bekendheid en populariteit van een Madrid of Barca bereiken, daar waar de discussie over ging.
Di Stefano, Kempes, Aimarquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:31 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Als je als voetballer iets unieks hebt, dat kan een goede actie zijn, dat kan een aparte persoonlijkheid zijn, bovengemiddelde inzet/vechtlust.
Dat soort dingen zie ik graag bij voetballers.
Heb alleen die laatste bewust meegemaakt, en da's idd een goede voetballer al heeft hij de belofte nooit helemaal waargemaakt.quote:
Van die eerste twee zijn genoeg beelden op Eurosport langs gekomen. Geweldenaars waren 'tquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:50 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Heb alleen die laatste bewust meegemaakt, en da's idd een goede voetballer al heeft hij de belofte nooit helemaal waargemaakt.
2 landstitelsquote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:11 schreef RayMania het volgende:
Met twee CL-finales, één gewonnen UEFA-cup en een landstitel in de 21e eeuw ben je geen kleurloze club.
Jup, 2002 en 2004.quote:
Zeker, het succes van het afgelopen decennium mag ook wel weer nadat het een tijd niet goed is gegaan(degradatie 1985). Maar daarvoor hadden we natuurlijk het succes met Di Stefano en Kempes.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:52 schreef the_legend_killer het volgende:
En daarnaast toch een leuke historie met pieken en dalen.
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:44 schreef cultheld het volgende:
Als Bassie (op aanraden van Cruijff) naar Barca gaat, dan denk ik dat de titelstrijd komend seizoen tussen Valencia en Real Madrid zal gaan.
Met Sneijder er bij heeft Valencia wel een perfect middenveld zegquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:45 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik hoop het, al maken we dit seizoen ook nog kans. Maar toch weggegeven tegen de wat kleinere tegenstanders, zo zonde.
En dan die aanval er voorquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:46 schreef cultheld het volgende:
[..]
Met Sneijder er bij heeft Valencia wel een perfect middenveld zeg.
Een perfect teamquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:46 schreef cultheld het volgende:
[..]
Villa en Morientes, wat een koppelquote:
Wat in de breedte, je ziet dat in de tijd dat ze nog meededen om CL ze wat punten lieten liggen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:05 schreef Mr-Sander het volgende:
Waar zouden ze zich dan moeten versterken? Eventueel een linksback?
4-3-3, met Villa Morientes Vicente voor, daarachter Silva, Joaquin en Sneijder. Best te doen toch?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:09 schreef cultheld het volgende:
Valencia krijgt echt een luxeprobleem als Sneijder komt. Joaquin, Silva, Vicente, Morientes en Villa zouden eigenlijk altijd moeten spelen. Hoe gaan ze dat aanpakken volgend seizoen?
Waar is je balans. Allemaal aanvallers zowat.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:21 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
4-3-3, met Villa Morientes Vicente voor, daarachter Silva, Joaquin en Sneijder. Best te doen toch?
Tja, ik hoop met zoveel aanvallers (en wat voor aanvallersquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:23 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Waar is je balans. Allemaal aanvallers zowat.
Ach, ik noem ook eens wat. Tuurlijk heeft Dubnobasswithmyheadmanquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:34 schreef mcyodogg het volgende:
Terwijl dit Valencia zo sterk is mede door het blok Albelda-Albiol. Zonde om dat eruit te slopen.
Ik ben heul niet DNA zonder Acidquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:44 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ach, ik noem ook eens wat. Tuurlijk heeft Deoxyribonucleic ook gelijk en moet je niet allemaal aanvallende spelers opstellen. Was gewoon omdat cultheld vroeg hoe we dat op moesten lossen. Flores mag het luxeprobleem gaan oplossen. Je kunt bijvoorbeeld het blok A-A laten staan en een Silva/Sneijder er eens voorzetten, met 4-4-2 natuurlijk. Of eens wat aanvallender door Albiol te ruilen met een Joaquin/Vicente. Als je Albelda maar laat staan, wat een held. We zullen het volgend seizoen zien.
ik wou net zeggen, wanneer heb ik hier ooit gepost?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:45 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Ik ben heul niet DNA zonder Acid!!
Hij heeft dan wel Albelda achter zich en dat scheelt een hoop.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:46 schreef cultheld het volgende:
[..]
Geen ALbelda of Baraja ?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:21 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
4-3-3, met Villa Morientes Vicente voor, daarachter Silva, Joaquin en Sneijder. Best te doen toch?
Lees post hiervoor ofzo maar, daar leg ik uit dat het niet zo serieus bedoeld wasquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:38 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Geen ALbelda of Baraja ?
Zo win je niks hoor.
4 middenvelder en op de flank rouleren met Vicente, Joaquin en Silva ( of Silva in de schaduw van Villa als Morientes niet speelt )
Sneijder moet eerst zijn basisplek gaan verdienen en die strijd moet hij leveren met Albelda en Baraja
Tja, in de tijd van de landstitel van '02, toen was ie echt op z'n best.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:22 schreef cultheld het volgende:
Baraja is wel op z'n retour. Vroeger was hij de eerste man op het wedstrijdformulier, maar tegenwoordig is Albelda beter.
Real heeft toch 69 punten nu? Nouja, je moet sowieso boven Real eindigen, ivm onderling resultaat. Hoe dat met Sevilla en Barca zit weet ik niet heel precies, maar volgens mij winnen we daarvan.quote:Op zondag 20 mei 2007 20:57 schreef Mr-Sander het volgende:
1 Sevilla 35 20 7 8 61-33 67
2 Real Madrid 35 20 7 8 57-36 67
3 Barcelona 34 19 9 6 64-30 66
4 Valencia 35 20 5 10 50-32 65
Hopelijk laat Barcelona nog wat puntjes liggen tegen Atletico Madrid.
Inderdaad, mijn fout, heb het blind gekopieerdquote:Op zondag 20 mei 2007 21:01 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Real heeft toch 69 punten nu? Nouja, je moet sowieso boven Real eindigen, ivm onderling resultaat. Hoe dat met Sevilla en Barca zit weet ik niet heel precies, maar volgens mij winnen we daarvan.
2001/02 Valencia 17 7 Primera Divisionquote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:25 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Tja, in de tijd van de landstitel van '02, toen was ie echt op z'n best.
Ja klopt, hij was toen best doeltreffend. Hij speelde in 2002 ook mee op het WK, dat had ik vooral onthouden dus misschien heb ik me met een seizoen vergistquote:Op zondag 20 mei 2007 21:42 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
2001/02 Valencia 17 7 Primera Division
Jaar ervoor en jaren erna was hij juist beter
Al zijn 7 goals uit 17 duels wel veel
Misschien.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:01 schreef Dos37 het volgende:
Sneijder dus.
Vicente speelt heel matig dit seizoen en is al voorbijgestreefd door Silva. Superspeler vind ik dat. Als ze Sneijder halen zouden ze het hele systeem moeten veranderen.. Eigenlijk zou Valencia een spits erbij moeten halen, want Morientes heeft toch een pak gemist dit seizoen en dan kom je met Angulo die toch niet zo geweldig is.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:09 schreef cultheld het volgende:
Valencia krijgt echt een luxeprobleem als Sneijder komt. Joaquin, Silva, Vicente, Morientes en Villa zouden eigenlijk altijd moeten spelen. Hoe gaan ze dat aanpakken volgend seizoen?
Zei het al eerder, Cani blijft een held die nog tientallen jaren onder de lat mag blijven staan.quote:Op maandag 21 mei 2007 14:51 schreef AminBen het volgende:
Alexis is een hele goede ja![]()
Transfer van Hildebrand is zojuist bevestigd.
Vicente raakte zwaar geblesseerd, dus hoe bedoel je "speelt heel matig dit seizoen" ? Silva is bovendien geen Vicente, want Vicente is sec gezien een buitenspeler. Silva kan ook wel vanaf de flank naar binnen draaien, maar zijn ideale positie is m.i. de nummer 10.quote:Op maandag 21 mei 2007 14:10 schreef AminBen het volgende:
[..]
Vicente speelt heel matig dit seizoen en is al voorbijgestreefd door Silva. Superspeler vind ik dat. Als ze Sneijder halen zouden ze het hele systeem moeten veranderen.. Eigenlijk zou Valencia een spits erbij moeten halen, want Morientes heeft toch een pak gemist dit seizoen en dan kom je met Angulo die toch niet zo geweldig is.
Trouwens, die directeur Carboni heeft Ayala al laten gaan en heeft Albelda nog steeds geen verbeterd contract aangeboden, zijn aanblijven bij Valencia is ook niet zeker. 2 belangrijke en ervaren krachten die ze wel eens nodig zouden kunnen hebben volgend seizoen.
Misschien wat sterk uitgedrukt, maar in die wedstrijden die hij heeft gespeeld maakt hij geen indruk, waar Silva zich toch heeft laten gelden. Nu Joaquin na de winterstop veel sterker bezig is dan daarvoor, denk ik dat Vicente wel eens op de bank kan komen te zitten. In het jaar dat ze de UEFA Cup wonnen was hij met Mista een held, sindsdien staat hij een beetje stil in zijn ontwikkeling.quote:Op maandag 21 mei 2007 17:20 schreef cultheld het volgende:
[..]
Vicente raakte zwaar geblesseerd, dus hoe bedoel je "speelt heel matig dit seizoen" ? Silva is bovendien geen Vicente, want Vicente is sec gezien een buitenspeler. Silva kan ook wel vanaf de flank naar binnen draaien, maar zijn ideale positie is m.i. de nummer 10.
Ja dat speelt al wel langer dat ie stopt. Is natuurlijk ook niet meer de jongste. Met Cani denk ik nog altijd aan de CL van 2001.quote:Op maandag 21 mei 2007 17:17 schreef Terreros85 het volgende:
Volgens mij stopt Canizares na volgend seizoen. Daarom wel slim om alvast een nieuwe keeper aan te trekken. Die krijgt sowieso nog wel wat minuten volgend jaar. Ik heb die Butelle dit seizoen ook vaker gezien dan ik van te voren verwachtte
Je gaat toch niet zoveel geld investeren in een wissel. Ajax wil er zoveel geld voor hebben. Haal dan iets anders, al is dit natuurlijk een investering in de toekomst.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:24 schreef jojomen4 het volgende:
Als Sneijder naar Valencia gaat zal die daar voornamelijk op de bank zitten. Ze hebben daar genoeg jongens centraal op het middenveld die kwalitatief even goed zijn als een Sneijder en die veel sterker zijn. Alles leuk en aardig maar als het er echt op aankomt wordt Sneijdertje gewoon overlopen door de grote mannen.
Alleen achter de spits kan die zich nuttig maken omdat die dan het vuile werk niet hoeft op te knappen maar daar hebben ze bij Valencia helemaal geen plek voor. Aimar speelde weleens op 10 maar het is toch voornamelijk (en waarom niet als je die spelers hebt) 4-4-2, met 2 aanvallende middenvelders.
Maar voor Valencia zal het wel een goeie zijn, een Sneijder op de bank is niet verkeerd en Albelda en Barajas worden ook al wat ouder.
Uhm, topclubs betalen wel zoveel geld voor een wissel.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:29 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Je gaat toch niet zoveel geld investeren in een wissel. Ajax wil er zoveel geld voor hebben. Haal dan iets anders, al is dit natuurlijk een investering in de toekomst.
Ja, nou wees eens origineel en doe het niet. Hij is het niet waard, haal dan wat talenten, zoals nu met Alexis.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:31 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Uhm, topclubs betalen wel zoveel geld voor een wissel.
Ik zie zo 1..2.3. geen positie voor Sneijder in het veld. Ik vind het een goeie voetballer maar ik denk niet dat ze bij Valencia het hele systeem om gaan gooien voor hem. En als 1 van de 2 verdedigende middenvelders vind ik hem niet sterk genoeg.
Nee, en dat zullen ze ook niet snel gaan doen alleen om Sneijder maar te laten spelen. Ach, maar hij mag me ook verrassen en 20 assists geven en de titel binnenhalen met een vrije trap vanuit een onmogelijke hoekquote:Op maandag 21 mei 2007 22:36 schreef jojomen4 het volgende:
Je zou ook met 2 verdedigende middenvelders kunnen spelen, Sneijder centraal daar voor en dan 2 vleugel middenvelders die opkomen. En daarvoor dan 2 spitsen. Maar zo spelen ze tot nu toe nooit.
quote:Op zondag 20 mei 2007 22:01 schreef the_legend_killer het volgende:
Valencia moet goed investeren die een goede aangever is.
Villa moet meer doelpunten maken.
Ik vind hem veel van de flanken komen en vanaf het middenveld terwijl iemand juist hem de ballen moet brengen
Wat over Canizares werd gezegd dat hij nog steeds hartstikke goed is... erm not anymore imo! Grote kans dat Trez (weer een David erbij) volgend seizoen ook tweewekelijks in Mestalla te bewonderen is al zie ik niet in waarom met Villa, Morientes, Silva en Mata voor de twee aanvalposities met een Angulo en Reguiero die daar ook kunnen spelen dus een nieuwe spits kopen slaat nergens op al worden er genoen namen bijgehaald (Forlan, Zigic, Tevez). Kleine kans dat Tavano ook terugkomt en wellicht gaat Silva wel weg in de zomer.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:21 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Zal wel onzin zijn. Valencia heeft Villa en Morientes. Binnenkort maar ff informerenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 08:35 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Volgens de Snor heeft Valencia ook een bod gedaan op Huntelaar. Ajax vond dat bod echter veel te laag.
Die blijft ook maar dingen roepen he. Ach, we kopen gewoon Ajax opquote:Op dinsdag 22 mei 2007 08:35 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Volgens de Snor heeft Valencia ook een bod gedaan op Huntelaar. Ajax vond dat bod echter veel te laag.
Valencia is niet van plan zo veel geld te betalen voor een wissel, dat maak je mij niet wijs. Valencia is geen Chelsea..quote:Op maandag 21 mei 2007 22:31 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Uhm, topclubs betalen wel zoveel geld voor een wissel.
Ik zie zo 1..2.3. geen positie voor Sneijder in het veld. Ik vind het een goeie voetballer maar ik denk niet dat ze bij Valencia het hele systeem om gaan gooien voor hem. En als 1 van de 2 verdedigende middenvelders vind ik hem niet sterk genoeg.
Godzijdankquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:03 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Valencia is niet van plan zo veel geld te betalen voor een wissel, dat maak je mij niet wijs. Valencia is geen Chelsea..
Ze hebben ook Miguel voor 8 miljoen gehaald die een lange tijd op de bank heeft gezeten. En vooral met het oog op de toekomst kan die gehaald worden.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:03 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Valencia is niet van plan zo veel geld te betalen voor een wissel, dat maak je mij niet wijs. Valencia is geen Chelsea..
bron:http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=93028/sc=4bdb60quote:Valencia-coach zit niet te wachten op Sneijder
23/5/2007 8 :45
Mochten Ajax en Valencia eruit komen en als ook Wesley Sneijder het persoonlijk eens wordt met de Spaanse club, dan komt de 22-jarige Utrechter niet automatisch in een gespreid bedje terecht.
Valencia-coach Quique Sánchez Flores staat niet springen om met Sneijder te gaan werken. 'Ik wil het niet over hem hebben omdat Valencia bezig is met de onderhandelingen', vertelde Sánchez Flores aan de zender Cadena SER. 'Wat ik wel kwijt wil is dat ik niet weet of Sneijder met zijn kwaliteiten degene is die Valencia nodig heeft. Maar ze hebben mij niet om mijn mening gevraagd.'
De uitlatingen van de trainer zijn het zoveelste bewijs van de gespannen verhoudingen binnen de club. Sánchez Flores en technisch directeur Amadeo Carboni zitten bepaald niet op één lijn. Zoals nu ook in het geval van Sneijder.
'De coach hoeft niet iedere naam voor te dragen, maar er moet wel overeenstemming zijn over welk soort spelers er moeten worden aangetrokken', verduidelijkte Sánchez Flores. 'Iedere club zou met een dergelijk gezond verstand moeten werken.'
Valencia klopte al twee keer aan bij Ajax om de Nederlandse international los te weken. De Amsterdammers vonden de twee aanbiedingen (tien en twaalf miljoen euro) niet voldoende. Sneijder wil zelf dolgraag de overstap maken.
Las het ja, goede zaakquote:Op woensdag 23 mei 2007 09:01 schreef jojomen4 het volgende:
Quique is het dus met me eens.
[..]
bron:http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=93028/sc=4bdb60
Dat ie Sneijder niet wilquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:39 schreef Mr-Sander het volgende:
Nou...goede zaak. Interne strijd is geen goede zaak hoor
quote:Quique Sánchez Flores zegt verkeerd te zijn begrepen toen hij zich eerder deze week uitliet over Wesley Sneijder. De coach had onder meer beweerd dat hij 'niet weet of Sneijder met zijn kwaliteiten degene is die Valencia nodig heeft'.
Sánchez Flores probeerde zich vrijdag te verweren. 'Als ik verkeerd ben begrepen, dan bied ik daarvoor mijn verontschuldigingen aan. Hij is een belangrijke speler, die we al twee jaar volgen bij Valencia.'
'Zijn cijfers spreken voor zich en daar twijfel ik ook niet aan', aldus de trainer, die beweert Sneijder goed te kennen. 'Als hij komt zullen we proberen het maximale uit hem te halen, net zoals uit alle andere spelers.'
Valencia en Ajax onderhandelden al enkele malen over de 22-jarige Nederlandse international. De Amsterdammers vonden de twee aanbiedingen (van respectievelijk tien en twaalf miljoen euro) te laag. Sneijder zelf wil graag naar Valencia overstappen.
Ja, dat begreep ik ook. Maar dat is tegelijk dus ook een slechte zaakquote:
Vind ik nog wel meevallen, kvind m gewoon te duur.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:24 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
Ja, dat begreep ik ook. Maar dat is tegelijk dus ook een slechte zaak
quote:Valencia ziet af van Sneijder
quote:De transfer van Wesley Sneijder naar Valencia is definitief van de baan. Dit meldt De Telegraaf in haar jongste editie.
Eerder deze week werd door Spaanse media ook al bericht dat de komst van de middenvelder van Ajax naar de sinaasappelstad op de tocht stond. De Spaanse topclub zou volgens de ochtendkrant nu de Amsterdammers hebben laten weten definitief af te zien van een transfer.
De onderhandelingen omtrent de tweebenige middenvelder verkeerden continu in een impasse. Tot tweemaal toe zag technisch directeur Amadeo Carboni een bod verworpen worden. Zowel twaalf als vijftien miljoen euro waren niet genoeg om de Oranje-international los te weken.
“We begrijpen dat hij ambities heeft, maar die kan hij ook op 24- of 25-jarige leeftijd nog verwezenlijken”, reageerde technisch directeur Martin van Geel. “Wesley is pas 22. Hij weet dat we hem graag willen behouden voor de club, omdat hij een toonaangevende speler is. En ik weet dat hij het ook geen straf vindt om iets langer bij Ajax te blijven. Op dit moment is er geen concrete belangstelling meer. Van ons mag de situatie zo blijven, maar dat weet je in de voetballerij nooit.”
Zeker, maar hij neemt ook genoeg vage beslissingen. Het lijkt ook wel alsof Quique en Carboni nooit praten, zoals pas met Sneijder.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:46 schreef jojomen4 het volgende:
Bij Valencia is het echt een zooooooooooitje! Quique en Carboni gaan niet door 1 deur en Soler die neemt geen duidelijke beslissing. Ze zijn wel op zoek naar een nieuwe TD maar hij geeft verschillende informatie aan beide heren waardoor ze telkens botsen.
Dat leid straks nog tot een ontploffing.Wel jammer van Carboni, is toch wel een echte clubman.
Dat is dus wat ik bedoelde.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:04 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Zeker, maar hij neemt ook genoeg vage beslissingen. Het lijkt ook wel alsof Quique en Carboni nooit praten, zoals pas met Sneijder.
Monchi klinkt dan wel het beste, al heeft Arnesen het wel goed gedaan, bij PSV en Tottenham, Chelsea vind ik wel meevallen. Het is gewoon rare communicatie bij de technische staf, en daarmee help je de club niet echt. Vind het jammer, want ik mag Quique wel en zoals gezegd heeft Carboni toch ook goede dingen gedaan. Alleen kunnen ze niet samenwerken. Deze zomer het liefst een topaankoop (Trezeguet wordt genoemd, al heb je al wel 2 topspitsen) en dan al die communicatieproblemen uit de wereld helpen. Dit jaar nog best een tijd meegedaan om de titel, maar dat was meer omdat de concurrentie het ook erg liet afweten. Volgend jaar maar weer een serieuze gooi naar de titel doen, met een team dat nog lang bij elkaar blijft, dat is toch wel een kracht van Valencia gebleken in het verleden.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:21 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Dat is dus wat ik bedoelde.
De afspraak die Quique met Soler heeft is dat over alle nieuwe spelers Quique het groene licht geeft. Met Carboni heeft Soler afgesproken dat Carboni de beslissing alleen mag nemen. In het geval van Sneijder wist Soler dat Quique hem niet wilde maar heeft hij Carboni wel toestemming gegeven te onderhandelen. Het zelfde geld voor Silva; Carboni geeft aan dat een verbeterd contract niet aan de orde moet zijn na 1 goed seizoen en wil Silva dus nog niet meer loon geven, Soler kiest er voor dat dit wel nodig is en verbeterd achter Carboni z'n rug om het contract.
Zo geeft As vandaag nog wat voorbeelden.
Eventuele opvolgers van Carboni worden genoemd: Arnesen, Monchi (van Sevilla, die gewoon supergoed werk levert, die zou ik zelfs bij Real graag willen zien) of Macia (ken ik niet).
http://www.as.com/articul(...)0619dasdaiftb_7/Tes/ Dat verhaal neem ik aan. Alleen is mijn Spaans niet zo sterkquote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:21 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Dat is dus wat ik bedoelde.
De afspraak die Quique met Soler heeft is dat over alle nieuwe spelers Quique het groene licht geeft. Met Carboni heeft Soler afgesproken dat Carboni de beslissing alleen mag nemen. In het geval van Sneijder wist Soler dat Quique hem niet wilde maar heeft hij Carboni wel toestemming gegeven te onderhandelen. Het zelfde geld voor Silva; Carboni geeft aan dat een verbeterd contract niet aan de orde moet zijn na 1 goed seizoen en wil Silva dus nog niet meer loon geven, Soler kiest er voor dat dit wel nodig is en verbeterd achter Carboni z'n rug om het contract.
Zo geeft As vandaag nog wat voorbeelden.
Eventuele opvolgers van Carboni worden genoemd: Arnesen, Monchi (van Sevilla, die gewoon supergoed werk levert, die zou ik zelfs bij Real graag willen zien) of Macia (ken ik niet).
Lees het net op Marca.com ja. Belachelijk om zo om te gaan met een oudspeler. Tuurlijk heeft ie fouten gemaakt, en het is ook logisch dat je voor de trainer kiest, maar je kunt het ook anders aanpakken. Uitpraten lukte niet, maar om hem nu al te ontslaan is inderdaad erg zwak. Laat ze nu maar met een goede vervanger komen dan, misschien weer een oudspeler, al zat die niet in dat verhaal dat jij postte, jojomen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:41 schreef jojomen4 het volgende:
Carboni is ontslagen. Zwak hoor!
Ja, dat verhaal was het Shumway.
Zeker, Sneijder zal ook wel niet meer komen. Zapater zou mooi zijn.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:46 schreef cultheld het volgende:
Ik heb liever Zapater dan Sneijder.
Dit zou de trainer moeten zijn, al hoewel Quique er ook nog niet zo heel lang is.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:18 schreef jojomen4 het volgende:
Welke fouten heeft ie gemaakt dan? Het lijkt me dat Soler op dit moment voor de grootste problemen zorgt.
Tuurlijk moet Carboni ook denken aan de wensen van de trainer maar ik ben er eentje die vind dat de TD er voor de lange termijn is en dus de keuzes moet maken. Jammer dat er dan zo voor de trainer gekozen wordt. Je ziet toch vaak bij veel clubs dat de TD om de X aantal jaar veranderd.
Ja.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is Alexis al gekocht?
Chelsea wil hem toch, en ik meen Arsenal ook.quote:Op woensdag 20 juni 2007 01:51 schreef mcyodogg het volgende:
Miguel te koop voor 13 miljoen, begreep ik?
Nu in het Nederlands.quote:Valencia-coach wint strijd met td Carboni
20/6/2007 11:54
Quique Sánchez Flores heeft de strijd met Amedeo Carboni gewonnen. Valencia maakte bekend dat de trainer ook komend seizoen voor de selectie staat, terwijl de technisch directeur zijn functie kwijtraakt.
Coach Sánchez Flores en technisch directeur Carboni werkten twee seizoenen met elkaar, maar botsten volop over het te voeren technische beleid. Valencia zag het niet zitten het tweetal opnieuw een jaar te laten ruziemaken en vond het aanblijven van de Spaanse trainer belangrijker dan dat van de Italiaanse td.
In een verklaring op de eigen website laat Valencia zich echter niet uit over een vertrek van Carboni. Het enige dat de club meldt is dat Sánchez Flores met een nieuwe technisch directeur gaat werken. Of Carboni moet vertrekken is nog ongewis.
Ik heb liever het compleet witte, wat we eerder wel hadden. Toen zat er ook nog een kraagje op.quote:
quote:Miguel Ángel Ruiz is de nieuwe technisch directeur van Valencia. Ruiz volgt Amadeo Carboni op, die plaats moest maken na een conflict met trainer Quique Sanchez Flores.
Van 1994 tot 2000 was Ruiz de TD van Atlético Madrid. Samen met coach Radomir Antic was hij verantwoordelijk voor het team dat in 1996 de dubbel opeiste.
Dat is tegenwoordig helemaal Spaans hequote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:21 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Andrade is jullie nieuwe target. Alexis, Andrade en Abiol. Dure bankzitter zit daar straks bij dan.
Ziet er echt goed uit, zoals gewoonlijkquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:24 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nog enkele details van de shirtjes.
Marchena speelde toch op het middenveld? Abiol en Ayala centraal achterin.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:22 schreef jojomen4 het volgende:
Alexis was dacht ik maar 6 miljoen ofzo en Albiol heeft afgelopen seizoen middenveld gespeeld, misschien willen ze hem daar wel houden. En Andrade zal denk ik niet komen. Heb Valencia nog nooit 15 miljoen voor een verdediger zien neer leggen.
Albiol achterin ja, meestal wel. Enkele keer op het middenveld.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:19 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Marchena speelde toch op het middenveld? Abiol en Ayala centraal achterin.
Ayala speelt de komende 3 jaar voor Villarrealquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:19 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Nee, Albiol speelde middenveld en Marchena centraal achterin. Albiol nam het over van de geblesseerde Baraja.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:19 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Hij is in Spanje volgens mij een grotere 'naam' dan hier. Maar het blijft inderdaad wel raar, had het ook niet verwacht. Hij heeft niets met Valencia, wat Quique wel had. Al zegt dat helemaal niets.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:25 schreef sjimz het volgende:
Toch wel een verrassende keuze dit.
1-5?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:33 schreef cultheld het volgende:
Koeman zal het wel redden bij Valencia. De komende 1,5 jaar in ieder geval.
Nou, je kent toch wel namen als Villa, Morientes, Silva, Miguel, Canizares , Joaquin en Baraja?quote:Op donderdag 1 november 2007 19:10 schreef Dos37 het volgende:
Ik ken de hele club niet meer, wie zijn de sterspelers van dit moment?
Als dat toch eens zou gebeurenquote:Op vrijdag 2 november 2007 11:54 schreef vitessezuid113 het volgende:
Van de Vaart zal Koeman wel snel volgen![]()
Van der Vaart heeft aangegeven nog steeds open te staan voor een transfer naar Valencia, want 'wat gebeurd is is gebeurd'.quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Van der Vaart zal weinig zin in Koeman hebben waarschijnlijk
Er zal in de winterstop inderdaad het een en ander moeten gebeuren.quote:Op zondag 2 december 2007 14:42 schreef AminBen het volgende:
Valencia in Inter Milan talks for Maxwell
Valencia coach Ronald Koeman is keen on Inter Milan wing-back Maxwell.
Officials from Valencia are in Italy today for talks with Inter ahead of their Serie A clash against Fiorentina.
Koeman knows the Brazilian well from his time in Dutch football.
De resultaten zijn triest en het spel is niet om aan te zien, maar het team is juist niet triest. Daarom valt het ook zo tegenquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:51 schreef Dos37 het volgende:
Wat een triest team dit valencia
Het is zo zonde, want 'op papier' heb je gewoon echt wel kwaliteit, ook om mee te doen om de titel.quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:56 schreef jojomen4 het volgende:
Mooie woorden Gordon. De kwaliteit van de spelers is idd niet verkeerd, moet je gewoon meedoen om de titel.
Dat ze Koeman daar neer hebben gezet lijkt me wel een verkeerde keuze. Hij is volgens mij bezig met z'n laatste club van naam.
Zoals ik al zei een lekker wijf dat niet kan neuken.quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:54 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
De resultaten zijn triest en het spel is niet om aan te zien, maar het team is juist niet triest. Daarom valt het ook zo tegen
Het is voor de rest van het seizoen he, misschien dat ik het eerder verkeerd zei.quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:45 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Wat een bende weer zeg.
In ieder geval de laatste 2 duels zijn ze er niet bij, is nog maar de vraag wat er daarna gebeurd.
Angulo wordt als volgende slachtoffer genoemd
Wat ik begrepen heb is het voor dit jaar, wat neerkomt op nog 2 duels.quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:32 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Het is voor de rest van het seizoen he, misschien dat ik het eerder verkeerd zei.
Hij haalt nu gewoon jongens weg die belangrijk zijn voor de club en kwalitatief erg goed zijn. Ben benieuwd hoe de rest van de spelers hier tegenop kijkt.
Edit, het gaat dus wel over het hele seizoen/toekomst. Koeman zelf heeft het over de boot waar ze niet aan boord wilden gaan.quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:35 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Wat ik begrepen heb is het voor dit jaar, wat neerkomt op nog 2 duels.
Daar had Radio Nou het eerst tenminste over.
Als dat nu gewijzigd is/ als ik het fout had:, die zet je er niet voor het hele seizoen uit.
In mijn beste Spaans haal ik daar toch uit dat het voorlopig 2 wedstrijden is, maar inderdaad dat er ook naar de toekomst gekeken wordt. En ik hoop dat men de beslissing dan terugdraait.quote:Están fuera para estos dos partidos y hay tiempo de pensar bien el futuro
Ja, maar nu vermeld je geen bron e.d. Het staat niet eens tussen "" dus of het een quote is weet ik ook niet.quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:44 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
In mijn beste Spaans haal ik daar toch uit dat het voorlopig 2 wedstrijden is, maar inderdaad dat er ook naar de toekomst gekeken wordt. En ik hoop dat men de beslissing dan terugdraait.
Edit, nee, jij dus gelijkquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:51 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ow, mijn quote kwam van valenciacf.es
Maar jij bent meer thuis in de Spaanse mediawereld dan ik, dus we hebben een probleem.
Wel een pluspunt dat er eindelijk wordt ingegrepen, nu nog een goede ingreep.
De 2de Albelda hier had dus Angulo moeten zijn. Vergist in de naam. Het was gister dus al bekend gemaakt dat Angulo er ook uit zou vliegen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:24 schreef jojomen4 het volgende:
Koeman heeft Canizares en Albelda uit de selectie getrapt en over een speciaal aangelegde persconferentie heeft die aangegeven met de spelers en de president te hebben gesproken en dat die de spelers niet meer nodig heeft in de toekomst.
De kranten (Marca) geven aan dat Albelda waarschijnlijk de volgende is.Wat een nerd, helpt in de paar maanden dat die daar zit ook nog ff de selectie naar de filistijnen (hoe schrijf je dat woord?
).
quote:Op woensdag 19 december 2007 20:00 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
De 2de Albelda hier had dus Angulo moeten zijn. Vergist in de naam. Het was gister dus al bekend gemaakt dat Angulo er ook uit zou vliegen.
Dan neem ik dit bericht toch wel serieus, en ga ik er vanuit dat Albelda, Angulo en Canizares geen wedstrijden meer zullen spelen voor Valencia onder R. Koeman.
kopieer ik zo even van wikipedia. Niet bij Koeman dusquote:he is much appreciated by trainers because of his versatility.
Ja, ik noemde het daarna ook al, maar dat was toen nog niet definitief. Nu wel.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:00 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
De 2de Albelda hier had dus Angulo moeten zijn. Vergist in de naam. Het was gister dus al bekend gemaakt dat Angulo er ook uit zou vliegen.
Dan neem ik dit bericht toch wel serieus, en ga ik er vanuit dat Albelda, Angulo en Canizares geen wedstrijden meer zullen spelen voor Valencia onder R. Koeman.
Paniekvoetbal. Misschien volgend seizoen geen Europees voetbal voor Valencia.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:00 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
lijkt me sterk van zigicquote:Op donderdag 20 december 2007 09:34 schreef jojomen4 het volgende:
Lol, marca.com heeft een stuk met de titel vandaag "Slagerij Koeman heeft in Vicente een waarschijnlijk volgende slachtoffer." Ook melden ze dat Zigic en Fernandes dus misschien het schip moeten ruimen.Die gast houd geen spelers over.
Als iemand je een week geleje had verteld dat die Albelda, Canizares en Angulo eruit zou trappen zou je dat ook sterk hebben geleken.quote:
Ik denk dat ie Bob Peeters gaat kopen.quote:Op donderdag 20 december 2007 09:34 schreef jojomen4 het volgende:
Lol, marca.com heeft een stuk met de titel vandaag "Slagerij Koeman heeft in Vicente een waarschijnlijk volgende slachtoffer." Ook melden ze dat Zigic en Fernandes dus misschien het schip moeten ruimen.Die gast houd geen spelers over.
Nouja, als ie al die andere spelers verkoopt heeft ie daar misschien genoeg geld voor ook nogquote:Op donderdag 20 december 2007 09:50 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Ik denk dat ie Bob Peeters gaat kopen.
Het bestuur (de voorzitter dan) staat achter Koeman dus dat gaat niet gebeurenquote:Op donderdag 20 december 2007 16:00 schreef Mr-Sander het volgende:
Het bestuur zou nu moeten ingrijpen en deze man er echt linea recta uit sodemieteren. Zo ga je niet met clubiconen om
Ik vind deze soap die nu ontstaat wel erg smullen.quote:Op donderdag 20 december 2007 16:00 schreef Mr-Sander het volgende:
Het bestuur zou nu moeten ingrijpen en deze man er echt linea recta uit sodemieteren. Zo ga je niet met clubiconen om
quote:Op donderdag 20 december 2007 19:49 schreef jojomen4 het volgende:
Een huilende Albelda op marca.com nadat hem gevraagd was "Wat zeiden je vader en moeder toen je het ze vertelde?"
Way to go Koeman!
hahaha wat is dat nou weer voor vraag?quote:Op donderdag 20 december 2007 19:49 schreef jojomen4 het volgende:
Een huilende Albelda op marca.com nadat hem gevraagd was "Wat zeiden je vader en moeder toen je het ze vertelde?"
Way to go Koeman!
En als het schip zinkt, dan springt hij als eerste uit de cabine in plaats van de slachtoffers te helpen.quote:Op donderdag 20 december 2007 19:51 schreef LudoSanders het volgende:
Koeman gaat verder waar hij gebleven was, die laat werkelijk overal een grote puinhoop achter.
Ach, als ze niet presteren...quote:Op donderdag 20 december 2007 21:39 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
![]()
Waar is die Koeman mee bezig![]()
Als je ook kijk wie ie wegstuurt, spelen er al zolang, hebben de CL piek nog meegemaakt.
Dan doe je die niet op deze manier weg
[ afbeelding ]
Ik vind dit ook echt een vraag die nergens op slaatquote:Op donderdag 20 december 2007 21:43 schreef MaxPower het volgende:
[..]
hahaha wat is dat nou weer voor vraag?
quote:Koeman: "Ik wil meer enthousiaste spelers"
21 december 2007
Ronald Koeman heeft in Marca zijn recente ingrijpende beslissingen bij Valencia uitgelegd. De Nederlandse oefenmeester liet deze week weten dat ervaren krachten als David Albelda, Miguel Angel Angulo en Santiago Canizares de club moeten verlaten.
"We moeten meer enthousiaste spelers hebben, die hongerig zijn. En dat begint allemaal met deze beslissingen", aldus Koeman. "Als ik dit niet had gedaan, dan had ik niet kunnen doorgaan met trainen. Volgens mij moest de ploeg veranderen."
"Sinds mijn komst heb ik zaken gezien die mij niet bevallen. Die heb ik proberen te veranderen. Het is puur een sportieve kwestie", besluit de oud-international, die van plan is nog meer veranderingen voor het einde van het seizoen door te voeren.
fcupdate.nl
Klinkt helder en logisch toch?quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:14 schreef BigFire het volgende:
[..]
wat een reden. Koeman laat weer zijn sporen na
allemaal clubmensen met enorm veel kwaliteit wegsturen omdat ze niet enthusiast zijnquote:
Kan toch gewoon?quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:38 schreef BigFire het volgende:
[..]
allemaal clubmensen met enorm veel kwaliteit wegsturen omdat ze niet enthusiast zijn. misschien moet hij, als manager zijnde, proberen om hen te motiveren? oh nee wacht.. de people-skills van Koeman
niet aardig lijkt me niet, maar dat het om een machtstrijd gaat zou me niks verbazen. pure onkunde als trainer is ook een goeie optie.quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:15 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Kan toch gewoon?![]()
Waarom zou hij ze dan wegsturen? Omdat hij ze niet aardig vindt?
Net alsof jij alle trainingen hebt gezien en hoe enthousiast ze waren
Dat laatste sowieso.quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:37 schreef BigFire het volgende:
[..]
niet aardig lijkt me niet, maar dat het om een machtstrijd gaat zou me niks verbazen. pure onkunde als trainer is ook een goeie optie.
Koeman achter is misschien leuk, maar daarmee staan we zelf ook gewoon achter.quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:08 schreef BigFire het volgende:
Knoeiman 2-0 achter![]()
hielp dat even.. alle onenthousiaste spelers eruit knikkeren
Angulo is toch ook wel een Mr. hoor.quote:Op donderdag 27 december 2007 19:36 schreef Mr-Sander het volgende:
De balans van twee maanden Koeman:
-Mr. Valencia nr. 1: Albelda de deur uit
-Mr. Valencia nr. 2: Canizares de deur uit
-Angulo de deur uit
-Villa ontevreden en wil weg
-Resultaten belabberd
-Onrust in de selectie
Ik zeg: ontslag!
Gordon, dat je zegt dat de resultaten niet veel beter waren voor z'n komst is echt dikke BS. Pakt de cijfers er anders ff bij voordat je zoiets zegt.quote:Op donderdag 27 december 2007 20:58 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Angulo is toch ook wel een Mr. hoor.
Maar verder klopt het wel ja, al waren de resultaten niet veel beter voor zijn komst.
Villa was toch al niet te houden, die wil de laatste stap naar de top maken.
Ow, ik weet ook echt wel dat het slechter is.quote:Op donderdag 27 december 2007 21:09 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Gordon, dat je zegt dat de resultaten niet veel beter waren voor z'n komst is echt dikke BS. Pakt de cijfers er anders ff bij voordat je zoiets zegt.
Volgens mij stonden ze 3 of 4 punten achter Real (dat toen 1ste stond). Ze deden toen nog mee om het kampioenschap. Onder Koeman hebben ze haast geen pot gewonnen en bijna alles verloren. Daarnaast is het spel nu nog 3x slechten dan onder Quique.
Niguez?quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:20 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Nu zegt Koeman ook dat hij de jongelingen een kans wil geven.
En als je dan kijkt naar Barca, dan speelt daar Bojan, die in de jeugdselecties vaak samenspeelde met Niguez. Maar bij ons wordt ie dan verhuurd terwijl ie bij Barca een kans krijgt.
Dat is jammer
Al is hij niet verhuurd onder Koeman natuurlijk
quote:Op vrijdag 28 december 2007 02:22 schreef BigKahuna het volgende:
FM
quote:Valencia wil niet van drietal af
Santiago Cañizares, Miguel Angulo en David Albelda blijven gewoon bij Valencia. Trainer Ronald Koeman ziet het niet meer in het drietal zitten, maar voorzitter Juan Soler weigert de contracten van de spelers te ontbinden.
Op een speciaal belegde persconferentie geeft Soler uitleg. "Deze spelers zijn gewoon niet in de selectie opgenomen. Ze zijn niet ontslagen en hun contracten worden niet ontbonden", zo vertelt de preses van de Spanjaarden.
Soler gaat er van uit dat Cañizeres, Angulo en Albelda op een later tijdstip weer zullen terugkeren in de selectie van Koeman. Onder zijn voorganger, Flores, speelde het trio wel regelmatig.
shiit hequote:
En gister middag (op de zelfde dag dus dat Soler dat roept) herhaald Mr. Koeman nog maar eens dat de 3 spelers niet meer voor Valencia zullen spelen.quote:
Doet we weer denken aan de transferperikelen rond Sneijder, TD zegt wat anders dan de trainer.quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:48 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
En gister middag (op de zelfde dag dus dat Soler dat roept) herhaald Mr. Koeman nog maar eens dat de 3 spelers niet meer voor Valencia zullen spelen.
Lekkere interne communicatie daaro.
Bronnetje is ook wel leuk natuurlijk, ik zuig het niet allemaal uit m'n duimpie: http://www.marca.com/edic(...)arrollo/1073168.html
Hehe, ben benieuwd hoe het afloopt,quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:48 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
En gister middag (op de zelfde dag dus dat Soler dat roept) herhaald Mr. Koeman nog maar eens dat de 3 spelers niet meer voor Valencia zullen spelen.
Lekkere interne communicatie daaro.
Bronnetje is ook wel leuk natuurlijk, ik zuig het niet allemaal uit m'n duimpie: http://www.marca.com/edic(...)arrollo/1073168.html
bron: http://www.bnr.nl/nieuws/(...)_onrust_bij_Valenciaquote:Opnieuw onrust bij Valencia
4 januari 2008, 20:48 | ANP
VALENCIA (ANP) -Het wordt maar niet rustig rond voetbalclub Valencia. Trainer Ronald Koeman heeft vrijdag opnieuw een speler uit de selectie gezet. Het gaat om middenvelder Manuel Fernandes, die een nachtje in de cel moest doorbrengen na een incident in een nachtclub.
Fernandes kwam in de problemen nadat hij samen met ploeggenoot Miguel valselijk zou zijn beschuldigd van diefstal van een horloge. Miguel vertelde dat hij niet was meegenomen naar het politiebureau omdat hij geweigerd had de nachtclub te verlaten tenzij vergezeld door zijn advocaat.
Koeman besloot Fernandes buiten de ploeg te laten voor het duel van zondag tegen Levante. ,,Nu ga ik met de club praten hoe we dit oplossen'', verklaarde de Nederlander, die eerder al drie spelers uit de selectie zette. Volgens Fernandes' zaakwaarnemer Jorge Mendes speelt er meer. Fernandes zou onder druk worden gezet om als huurling naar het Engelse Everton te vertrekken. Bij die club speelde hij eerder een half jaar.
onzin, maradona speelde geen DM. Wel een goede speler in wording overigens. Goede zet dus. Al vraag ik me nog steeds af waarom real madrid hem niet heeft gekochtquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:29 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ach, ik vind dit nu niet echt onrust. Hadden meer trainers gedaan.
Positief nieuws van de afgelopen week: Ever Banega, de nieuwste 'Nieuwe Maradona' komt naar Valencia.
Omdat dat met Gago complete kapitaalvernietiging zou zijn.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 01:38 schreef DANILXL het volgende:
[..]
onzin, maradona speelde geen DM. Wel een goede speler in wording overigens. Goede zet dus. Al vraag ik me nog steeds af waarom real madrid hem niet heeft gekocht
Tja, je moet dat van 'nieuwe Maradona' nooit zo serieus nemen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 01:38 schreef DANILXL het volgende:
[..]
onzin, maradona speelde geen DM. Wel een goede speler in wording overigens. Goede zet dus. Al vraag ik me nog steeds af waarom real madrid hem niet heeft gekocht
Ik wil zijn eerste indrukken zien. Het moet niet zo zijn dat Banega het juist bij Valencia laat afweten.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:29 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ach, ik vind dit nu niet echt onrust. Hadden meer trainers gedaan.
Positief nieuws van de afgelopen week: Ever Banega, de nieuwste 'Nieuwe Maradona' komt naar Valencia.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |