abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48074669
Ze moeten in ieder geval wel Chelsea verslaan om door te gaan. Ik zou zeer verbaasd zijn, als ze geen tegengoal zouden krijgen.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_48082955
Helaas voor hemzelf en Valencia moeten ze weer een maandje zonder Vicente spelen. Die jongen rolt ook van blessure in blessure.

Silva ontwikkelt zich wel erg goed.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_49507584
Wat raar dat dit topic zo slecht loopt. Doen nog mee om de titel, en het lijkt erop dat er weer een Nederlander naar Mestalla komt.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  vrijdag 18 mei 2007 @ 12:43:44 #55
121310 venomsnake
El Saltador
pi_49507753
Dit topic gaat binnenkort als een trein zodra Sneijder er speelt.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_49507884
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 12:43 schreef venomsnake het volgende:
Dit topic gaat binnenkort als een trein zodra Sneijder er speelt.
En je krijgt dan ook veel meer Valencia 'fans'. Toch raar eigenlijk, een club die het deze eeuw goed doet (2 CL finales, 2 landstitels, UEFA cup), niet zo heel veel fans heeft. Hoewel als in Nederland een team beter gaat presteren (AZ) je meteen tien nieuwe fanclubs uit de grond worden gestampt.
  vrijdag 18 mei 2007 @ 12:51:06 #57
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_49507953
Voor mij zou het eerder een reden zijn om af te haken .

Nee, serieus, ik denk dat Sneijder best een aanwist voor Valencia zal zijn. Als het maar niet ten koste gaat van Silva. Maar dat zal wel niet.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_49508058
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 12:51 schreef BVO het volgende:
Voor mij zou het eerder een reden zijn om af te haken .

Nee, serieus, ik denk dat Sneijder best een aanwist voor Valencia zal zijn. Als het maar niet ten koste gaat van Silva. Maar dat zal wel niet.
Ik vind het gewoon zonde dat Aimar vertrokken is. Sneijder is een goede voetballer, maar hij haalt het in mijn ogen niet bij een Aimar in vorm. Nu heb je inderdaad Silva, die het goed doet, dus waarom is Sneijder nodig.
Bij Valencia denk ik altijd aan een team dat bestaat uit koopjes, jeugd, afbouwende vedetten die toch nog heel goed zijn. Maar niet aan een transfer van 15 miljoen, ik vind het een beetje on-Valenciaans. Wat een woord
pi_49508254
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 12:37 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Wat raar dat dit topic zo slecht loopt. Doen nog mee om de titel, en het lijkt erop dat er weer een Nederlander naar Mestalla komt.
Kleurloze club.
  vrijdag 18 mei 2007 @ 13:06:44 #60
121310 venomsnake
El Saltador
pi_49508374
Moet eerlijk zeggen dat ik blij ben dat hij naar (waarschijnlijk) Valencia gaat..
Was lange tijd sprake van dat Barca hem wou halen, ben blij dat ze dat niet hebben gedaan.
Bij Barca lopen kwalitatief betere middenvelders rond dan Sneijder imo en ik vind dat hij nog net niet op een top niveau zit.
Komt bovendien bij dat ik niet echt zit te wachten op weer een Hollandse invasie..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_49508461
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 13:02 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Kleurloze club.
pi_49508501
Met twee CL-finales, één gewonnen UEFA-cup en een landstitel in de 21e eeuw ben je geen kleurloze club .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  vrijdag 18 mei 2007 @ 13:13:59 #63
121310 venomsnake
El Saltador
pi_49508571
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 13:02 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Kleurloze club.
Omdat?
pi_49508645
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 13:11 schreef RayMania het volgende:
Met twee CL-finales, één gewonnen UEFA-cup en een landstitel in de 21e eeuw ben je geen kleurloze club .
pi_49511124
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 13:13 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Omdat?
Er gebeurt nooit iets. Saaie spelers (type Mendieta), nooit relletjes zowel op als naast het veld, weinig media-aandacht. Het enige gave is het imposante Mestalla.

En met bekers kan je geen identiteit kopen.
  vrijdag 18 mei 2007 @ 14:43:13 #66
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_49511205
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 14:40 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Er gebeurt nooit iets. Saaie spelers (type Mendieta), nooit relletjes zowel op als naast het veld, weinig media-aandacht. Het enige gave is het imposante Mestalla.

En met bekers kan je geen identiteit kopen.
Spelers als Joaquin, Vicente, Silva zou ik zelf nooit saai willen noemen. Qua rellen op het veld hebben ze dit jaar ook uitstekend hun best gedaan . En daarnaast is het gewoon een heel mooie cub met een minstens zo mooi stadion .
pi_49511248
ohja verrek! tegen inter

ok ik neem mijn woorden terug

geweldige club
pi_49512091
Alexis gehaald toch? Je zou toch zo Valencia fan worden met al die talentvolle Spanjaarden die ze altijd halen . Kunnen heel veel clubs nog wat van leren.
pi_49514978
Amunt Valencia .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  vrijdag 18 mei 2007 @ 16:48:19 #70
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_49515023
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 15:12 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Alexis gehaald toch? Je zou toch zo Valencia fan worden met al die talentvolle Spanjaarden die ze altijd halen . Kunnen heel veel clubs nog wat van leren.
Het hoge Spaanse gehalte en de vele spelers uit eigen opleiding maken de club ook mede zo mooi .
pi_49515092
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 16:48 schreef BVO het volgende:

[..]

Het hoge Spaanse gehalte en de vele spelers uit eigen opleiding maken de club ook mede zo mooi .
Alexis, Gavilán, Albiol en Silva heb ik allemaal zien spelen en dat zijn stuk voor stuk geweldige voetballers. Valencia is sowieso een veel mooiere club dan Real Madrid en vooral Barcelona, wat toch vooral politieke voetbalclubs zijn en daar heb ik een schijthekel aan. Valencia is puur, Valencia is voetbal en geen belangenpartij voor Catalonië of Madrid.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_49516102
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 16:50 schreef cultheld het volgende:

[..]

Alexis, Gavilán, Albiol en Silva heb ik allemaal zien spelen en dat zijn stuk voor stuk geweldige voetballers. Valencia is sowieso een veel mooiere club dan Real Madrid en vooral Barcelona, wat toch vooral politieke voetbalclubs zijn en daar heb ik een schijthekel aan. Valencia is puur, Valencia is voetbal en geen belangenpartij voor Catalonië of Madrid.
Prachtig verwoord.
En die Heerenveen gast hierboven noemt Mendieta saai. Ik begrijp dat niet, moet een speler altijd in de roddelbladen komen om boeiend te zijn. Op het veld was Mendieta allesbehalve saai, zeker niet bij Valencia. Of moet een speler opgegroeid zijn in een getto, zoals Alves? En weinig media-aandacht, ik vraag me ook af waarom dat is. Omdat we geen overschatte Brazilianen hebben, zoals Barca en Real?
pi_49516147
Dubbel
pi_49516214
Wie heeft het over roddelbladen?
pi_49516231
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 17:27 schreef MaxPower het volgende:
Wie heeft het over roddelbladen?
Ik
pi_49516302
Wanneer ben je niet 'saai' dan?
pi_49516307
Ik had het wel degelijk over hem als voetballer in ieder geval. Nooit teveel meters, altijd zeuren, vaak op de grond liggen. (al baseer ik dit vooral op de twee wedstrijden tegen Heerenveen destijds).
pi_49516370
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 17:29 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Wanneer ben je niet 'saai' dan?
Als je als voetballer iets unieks hebt, dat kan een goede actie zijn, dat kan een aparte persoonlijkheid zijn, bovengemiddelde inzet/vechtlust.

Dat soort dingen zie ik graag bij voetballers.
pi_49516387
Nooit teveel meters ? De aanjager in de tijd dat ze de finale van de CL enzo speelden. Hij was daar echt de man, klasse speler.
pi_49516431
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 17:29 schreef MaxPower het volgende:
Ik had het wel degelijk over hem als voetballer in ieder geval. Nooit teveel meters, altijd zeuren, vaak op de grond liggen. (al baseer ik dit vooral op de twee wedstrijden tegen Heerenveen destijds).
Goed dat je dat laatste er nog bij zegt. Maar die drie eerdere dingen, nooit teveel meters vooral. Hij liep altijd het meest, ging voorop in de strijd. DE sportman juist, een atleet die nooit moe werd. Verdiep je eerst eens in iemand.
pi_49516437
Maar goed, Valencia zal nooit de bekendheid en populariteit van een Madrid of Barca bereiken, daar waar de discussie over ging.
  vrijdag 18 mei 2007 @ 17:33:31 #82
121310 venomsnake
El Saltador
pi_49516447
offtopic
goede avatar Max
pi_49516471
pi_49516496
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 17:31 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Als je als voetballer iets unieks hebt, dat kan een goede actie zijn, dat kan een aparte persoonlijkheid zijn, bovengemiddelde inzet/vechtlust.

Zie Copa del Rey finale van 99, vechten en werken, en een fantastische actie die eindigt in een doelpunt.
pi_49516533
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 17:33 schreef MaxPower het volgende:
Maar goed, Valencia zal nooit de bekendheid en populariteit van een Madrid of Barca bereiken, daar waar de discussie over ging.
Die teams hebben meer historie, maar toch worden ze teveel gehyped. Is jammer.
pi_49516766
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 17:31 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Di Stefano, Kempes, Aimar ?
pi_49516931
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 17:43 schreef cultheld het volgende:

[..]

Di Stefano, Kempes, Aimar ?
Heb alleen die laatste bewust meegemaakt, en da's idd een goede voetballer al heeft hij de belofte nooit helemaal waargemaakt.
pi_49516938
Mooie shirts, mooi stadion, mooie club.
pi_49517025
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 17:50 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Heb alleen die laatste bewust meegemaakt, en da's idd een goede voetballer al heeft hij de belofte nooit helemaal waargemaakt.
Van die eerste twee zijn genoeg beelden op Eurosport langs gekomen. Geweldenaars waren 't .
pi_49518141
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 13:11 schreef RayMania het volgende:
2 landstitels
pi_49518172
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 18:43 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

2 landstitels
Jup, 2002 en 2004.
pi_49518357
En daarnaast toch een leuke historie met pieken en dalen.
pi_49519980
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 18:52 schreef the_legend_killer het volgende:
En daarnaast toch een leuke historie met pieken en dalen.
Zeker, het succes van het afgelopen decennium mag ook wel weer nadat het een tijd niet goed is gegaan(degradatie 1985). Maar daarvoor hadden we natuurlijk het succes met Di Stefano en Kempes.
pi_49520103
Als Bassie (op aanraden van Cruijff) naar Barca gaat, dan denk ik dat de titelstrijd komend seizoen tussen Valencia en Real Madrid zal gaan .
pi_49520161
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 19:44 schreef cultheld het volgende:
Als Bassie (op aanraden van Cruijff) naar Barca gaat, dan denk ik dat de titelstrijd komend seizoen tussen Valencia en Real Madrid zal gaan .
Ik hoop het, al maken we dit seizoen ook nog kans. Maar toch weggegeven tegen de wat kleinere tegenstanders, zo zonde.
pi_49520199
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 19:45 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Ik hoop het, al maken we dit seizoen ook nog kans. Maar toch weggegeven tegen de wat kleinere tegenstanders, zo zonde.
Met Sneijder er bij heeft Valencia wel een perfect middenveld zeg .
  vrijdag 18 mei 2007 @ 19:55:41 #97
117813 Mr-Sander
Check m'n signature
pi_49520539
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 19:46 schreef cultheld het volgende:

[..]

En dan die aanval er voor
-link verwijderd, niet terugplaatsen-
pi_49520627
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 19:46 schreef cultheld het volgende:

[..]

Een perfect team Maar Cani hoort wel bij dat team, die mag van mij nog jarenlang spelen. Keept nog harstikke goed, tegen Chelsea een paar foutjes, maar die maakte die weer goed met een paar wereldreddingen. Nu wordt Hildebrand aangetrokken, kijken of hij ook zo'n cultheld kan worden.
pi_49520660
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 19:55 schreef Mr-Sander het volgende:

[..]

En dan die aanval er voor
Villa en Morientes, wat een koppel
pi_49520736
En Joaquin en Vicente .
  vrijdag 18 mei 2007 @ 20:01:19 #101
117813 Mr-Sander
Check m'n signature
pi_49520753
Ik vind Cañizares echt geweldig. Boegbeeld van Valencia.
-link verwijderd, niet terugplaatsen-
pi_49520833
Het is trouwens wel gelukt om dit topic een beetje lopend te krijgen. Zo ongeveer de helft van dit topic is van vandaag.

Ontopic: Hopen dat Valencia met enkele versterkingen volgend jaar weer een serieus titelkandidaat is. Dat ze dat nu nog zijn, ligt aan de dramatische Spaanse competitie. Hiermee bedoel ik dat als je kijkt naar hoeveel punten de koplopers wel niet mis hebben gelopen, dit veel meer is dan bij een andere competitie. Het loopt gewoon totaal niet daar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')