En je krijgt dan ook veel meer Valencia 'fans'. Toch raar eigenlijk, een club die het deze eeuw goed doet (2 CL finales, 2 landstitels, UEFA cup), niet zo heel veel fans heeft. Hoewel als in Nederland een team beter gaat presteren (AZ) je meteen tien nieuwe fanclubs uit de grond worden gestampt.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:43 schreef venomsnake het volgende:
Dit topic gaat binnenkort als een trein zodra Sneijder er speelt.![]()
Ik vind het gewoon zonde dat Aimar vertrokken is. Sneijder is een goede voetballer, maar hij haalt het in mijn ogen niet bij een Aimar in vorm. Nu heb je inderdaad Silva, die het goed doet, dus waarom is Sneijder nodig.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:51 schreef BVO het volgende:
Voor mij zou het eerder een reden zijn om af te haken.
Nee, serieus, ik denk dat Sneijder best een aanwist voor Valenciazal zijn. Als het maar niet ten koste gaat van Silva. Maar dat zal wel niet.
Kleurloze club.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:37 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Wat raar dat dit topic zo slecht loopt. Doen nog mee om de titel, en het lijkt erop dat er weer een Nederlander naar Mestalla komt.
quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:11 schreef RayMania het volgende:
Met twee CL-finales, één gewonnen UEFA-cup en een landstitel in de 21e eeuw ben je geen kleurloze club.
Er gebeurt nooit iets. Saaie spelers (type Mendieta), nooit relletjes zowel op als naast het veld, weinig media-aandacht. Het enige gave is het imposante Mestalla.quote:
Spelers als Joaquin, Vicente, Silva zou ik zelf nooit saai willen noemen. Qua rellen op het veld hebben ze dit jaar ook uitstekend hun best gedaanquote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:40 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Er gebeurt nooit iets. Saaie spelers (type Mendieta), nooit relletjes zowel op als naast het veld, weinig media-aandacht. Het enige gave is het imposante Mestalla.
En met bekers kan je geen identiteit kopen.
Het hoge Spaanse gehalte en de vele spelers uit eigen opleiding maken de club ook mede zo mooiquote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:12 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Alexis gehaald toch? Je zou toch zo Valencia fan worden met al die talentvolle Spanjaarden die ze altijd halen. Kunnen heel veel clubs nog wat van leren.
Alexis, Gavilán, Albiol en Silva heb ik allemaal zien spelen en dat zijn stuk voor stuk geweldige voetballers. Valencia is sowieso een veel mooiere club dan Real Madrid en vooral Barcelona, wat toch vooral politieke voetbalclubs zijn en daar heb ik een schijthekel aan. Valencia is puur, Valencia is voetbal en geen belangenpartij voor Catalonië of Madrid.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Het hoge Spaanse gehalte en de vele spelers uit eigen opleiding maken de club ook mede zo mooi.
Prachtig verwoord.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:50 schreef cultheld het volgende:
[..]
Alexis, Gavilán, Albiol en Silva heb ik allemaal zien spelen en dat zijn stuk voor stuk geweldige voetballers. Valencia is sowieso een veel mooiere club dan Real Madrid en vooral Barcelona, wat toch vooral politieke voetbalclubs zijn en daar heb ik een schijthekel aan. Valencia is puur, Valencia is voetbal en geen belangenpartij voor Catalonië of Madrid.
Ikquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:27 schreef MaxPower het volgende:
Wie heeft het over roddelbladen?
Als je als voetballer iets unieks hebt, dat kan een goede actie zijn, dat kan een aparte persoonlijkheid zijn, bovengemiddelde inzet/vechtlust.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:29 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Wanneer ben je niet 'saai' dan?
Goed dat je dat laatste er nog bij zegt. Maar die drie eerdere dingen, nooit teveel meters vooral. Hij liep altijd het meest, ging voorop in de strijd. DE sportman juist, een atleet die nooit moe werd. Verdiep je eerst eens in iemand.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:29 schreef MaxPower het volgende:
Ik had het wel degelijk over hem als voetballer in ieder geval. Nooit teveel meters, altijd zeuren, vaak op de grond liggen. (al baseer ik dit vooral op de twee wedstrijden tegen Heerenveen destijds).
Zie Copa del Rey finale van 99, vechten en werken, en een fantastische actie die eindigt in een doelpunt.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:31 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Als je als voetballer iets unieks hebt, dat kan een goede actie zijn, dat kan een aparte persoonlijkheid zijn, bovengemiddelde inzet/vechtlust.
Dat soort dingen zie ik graag bij voetballers.
Die teams hebben meer historie, maar toch worden ze teveel gehyped. Is jammer.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:33 schreef MaxPower het volgende:
Maar goed, Valencia zal nooit de bekendheid en populariteit van een Madrid of Barca bereiken, daar waar de discussie over ging.
Di Stefano, Kempes, Aimarquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:31 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Als je als voetballer iets unieks hebt, dat kan een goede actie zijn, dat kan een aparte persoonlijkheid zijn, bovengemiddelde inzet/vechtlust.
Dat soort dingen zie ik graag bij voetballers.
Heb alleen die laatste bewust meegemaakt, en da's idd een goede voetballer al heeft hij de belofte nooit helemaal waargemaakt.quote:
Van die eerste twee zijn genoeg beelden op Eurosport langs gekomen. Geweldenaars waren 'tquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:50 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Heb alleen die laatste bewust meegemaakt, en da's idd een goede voetballer al heeft hij de belofte nooit helemaal waargemaakt.
2 landstitelsquote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:11 schreef RayMania het volgende:
Met twee CL-finales, één gewonnen UEFA-cup en een landstitel in de 21e eeuw ben je geen kleurloze club.
Jup, 2002 en 2004.quote:
Zeker, het succes van het afgelopen decennium mag ook wel weer nadat het een tijd niet goed is gegaan(degradatie 1985). Maar daarvoor hadden we natuurlijk het succes met Di Stefano en Kempes.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:52 schreef the_legend_killer het volgende:
En daarnaast toch een leuke historie met pieken en dalen.
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:44 schreef cultheld het volgende:
Als Bassie (op aanraden van Cruijff) naar Barca gaat, dan denk ik dat de titelstrijd komend seizoen tussen Valencia en Real Madrid zal gaan.
Met Sneijder er bij heeft Valencia wel een perfect middenveld zegquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:45 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik hoop het, al maken we dit seizoen ook nog kans. Maar toch weggegeven tegen de wat kleinere tegenstanders, zo zonde.
En dan die aanval er voorquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:46 schreef cultheld het volgende:
[..]
Met Sneijder er bij heeft Valencia wel een perfect middenveld zeg.
Een perfect teamquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:46 schreef cultheld het volgende:
[..]
Met Sneijder er bij heeft Valencia wel een perfect middenveld zeg.
Villa en Morientes, wat een koppelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |