Dat laatste sowieso.quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:37 schreef BigFire het volgende:
[..]
niet aardig lijkt me niet, maar dat het om een machtstrijd gaat zou me niks verbazen. pure onkunde als trainer is ook een goeie optie.
Koeman achter is misschien leuk, maar daarmee staan we zelf ook gewoon achter.quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:08 schreef BigFire het volgende:
Knoeiman 2-0 achter![]()
hielp dat even.. alle onenthousiaste spelers eruit knikkeren
Angulo is toch ook wel een Mr. hoor.quote:Op donderdag 27 december 2007 19:36 schreef Mr-Sander het volgende:
De balans van twee maanden Koeman:
-Mr. Valencia nr. 1: Albelda de deur uit
-Mr. Valencia nr. 2: Canizares de deur uit
-Angulo de deur uit
-Villa ontevreden en wil weg
-Resultaten belabberd
-Onrust in de selectie
Ik zeg: ontslag!
Gordon, dat je zegt dat de resultaten niet veel beter waren voor z'n komst is echt dikke BS. Pakt de cijfers er anders ff bij voordat je zoiets zegt.quote:Op donderdag 27 december 2007 20:58 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Angulo is toch ook wel een Mr. hoor.
Maar verder klopt het wel ja, al waren de resultaten niet veel beter voor zijn komst.
Villa was toch al niet te houden, die wil de laatste stap naar de top maken.
Ow, ik weet ook echt wel dat het slechter is.quote:Op donderdag 27 december 2007 21:09 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Gordon, dat je zegt dat de resultaten niet veel beter waren voor z'n komst is echt dikke BS. Pakt de cijfers er anders ff bij voordat je zoiets zegt.
Volgens mij stonden ze 3 of 4 punten achter Real (dat toen 1ste stond). Ze deden toen nog mee om het kampioenschap. Onder Koeman hebben ze haast geen pot gewonnen en bijna alles verloren. Daarnaast is het spel nu nog 3x slechten dan onder Quique.
Niguez?quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:20 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Nu zegt Koeman ook dat hij de jongelingen een kans wil geven.
En als je dan kijkt naar Barca, dan speelt daar Bojan, die in de jeugdselecties vaak samenspeelde met Niguez. Maar bij ons wordt ie dan verhuurd terwijl ie bij Barca een kans krijgt.
Dat is jammer
Al is hij niet verhuurd onder Koeman natuurlijk
quote:Op vrijdag 28 december 2007 02:22 schreef BigKahuna het volgende:
FM
quote:Valencia wil niet van drietal af
Santiago Cañizares, Miguel Angulo en David Albelda blijven gewoon bij Valencia. Trainer Ronald Koeman ziet het niet meer in het drietal zitten, maar voorzitter Juan Soler weigert de contracten van de spelers te ontbinden.
Op een speciaal belegde persconferentie geeft Soler uitleg. "Deze spelers zijn gewoon niet in de selectie opgenomen. Ze zijn niet ontslagen en hun contracten worden niet ontbonden", zo vertelt de preses van de Spanjaarden.
Soler gaat er van uit dat Cañizeres, Angulo en Albelda op een later tijdstip weer zullen terugkeren in de selectie van Koeman. Onder zijn voorganger, Flores, speelde het trio wel regelmatig.
shiit hequote:
En gister middag (op de zelfde dag dus dat Soler dat roept) herhaald Mr. Koeman nog maar eens dat de 3 spelers niet meer voor Valencia zullen spelen.quote:
Doet we weer denken aan de transferperikelen rond Sneijder, TD zegt wat anders dan de trainer.quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:48 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
En gister middag (op de zelfde dag dus dat Soler dat roept) herhaald Mr. Koeman nog maar eens dat de 3 spelers niet meer voor Valencia zullen spelen.
Lekkere interne communicatie daaro.
Bronnetje is ook wel leuk natuurlijk, ik zuig het niet allemaal uit m'n duimpie: http://www.marca.com/edic(...)arrollo/1073168.html
Hehe, ben benieuwd hoe het afloopt,quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:48 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
En gister middag (op de zelfde dag dus dat Soler dat roept) herhaald Mr. Koeman nog maar eens dat de 3 spelers niet meer voor Valencia zullen spelen.
Lekkere interne communicatie daaro.
Bronnetje is ook wel leuk natuurlijk, ik zuig het niet allemaal uit m'n duimpie: http://www.marca.com/edic(...)arrollo/1073168.html
bron: http://www.bnr.nl/nieuws/(...)_onrust_bij_Valenciaquote:Opnieuw onrust bij Valencia
4 januari 2008, 20:48 | ANP
VALENCIA (ANP) -Het wordt maar niet rustig rond voetbalclub Valencia. Trainer Ronald Koeman heeft vrijdag opnieuw een speler uit de selectie gezet. Het gaat om middenvelder Manuel Fernandes, die een nachtje in de cel moest doorbrengen na een incident in een nachtclub.
Fernandes kwam in de problemen nadat hij samen met ploeggenoot Miguel valselijk zou zijn beschuldigd van diefstal van een horloge. Miguel vertelde dat hij niet was meegenomen naar het politiebureau omdat hij geweigerd had de nachtclub te verlaten tenzij vergezeld door zijn advocaat.
Koeman besloot Fernandes buiten de ploeg te laten voor het duel van zondag tegen Levante. ,,Nu ga ik met de club praten hoe we dit oplossen'', verklaarde de Nederlander, die eerder al drie spelers uit de selectie zette. Volgens Fernandes' zaakwaarnemer Jorge Mendes speelt er meer. Fernandes zou onder druk worden gezet om als huurling naar het Engelse Everton te vertrekken. Bij die club speelde hij eerder een half jaar.
onzin, maradona speelde geen DM. Wel een goede speler in wording overigens. Goede zet dus. Al vraag ik me nog steeds af waarom real madrid hem niet heeft gekochtquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:29 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ach, ik vind dit nu niet echt onrust. Hadden meer trainers gedaan.
Positief nieuws van de afgelopen week: Ever Banega, de nieuwste 'Nieuwe Maradona' komt naar Valencia.
Omdat dat met Gago complete kapitaalvernietiging zou zijn.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 01:38 schreef DANILXL het volgende:
[..]
onzin, maradona speelde geen DM. Wel een goede speler in wording overigens. Goede zet dus. Al vraag ik me nog steeds af waarom real madrid hem niet heeft gekocht
Tja, je moet dat van 'nieuwe Maradona' nooit zo serieus nemen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 01:38 schreef DANILXL het volgende:
[..]
onzin, maradona speelde geen DM. Wel een goede speler in wording overigens. Goede zet dus. Al vraag ik me nog steeds af waarom real madrid hem niet heeft gekocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |