Manual Order Modification Outlet, oftewel het bestelsysteem voor Replenishment.quote:Op maandag 24 januari 2005 12:27 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
heb ik ff een vraagje kijken of je een echte albert heijner bent wat is MOMO?
oow jij ook al AHquote:Op maandag 24 januari 2005 13:21 schreef MouseInteractive het volgende:
[..]
Manual Order Modification Outlet, oftewel het bestelsysteem voor Replenishment.
nog een AH'er hier
Met die kraskaarten worden trouwens zowel Purmerend als Zaandam goed gerekend omdat het tot verwarring kan leiden
Serieus ja, ging het vanochtend bij ons nog over en een aantal mensen hadden daar een twijfels over aangezien het nogal veel frustratie bij de klanten opleverdequote:
frustratie? die dingen zijn juist superrelaxt..quote:Op maandag 24 januari 2005 15:30 schreef febster het volgende:
[..]
Serieus ja, ging het vanochtend bij ons nog over en een aantal mensen hadden daar een twijfels over aangezien het nogal veel frustratie bij de klanten opleverde
Dat was ook het eerste waar ik aan moest denken toen iemand mij vandaag vroeg "Kras jij wel eens?". Maar dat ging dus over krasloten.quote:Op maandag 24 januari 2005 17:00 schreef nixxx het volgende:
[afbeelding]
kijk eens hoe blij hij krast
ik ben thank god een ex Ah'er heb er toch 4 jaartjes mee gedraait....quote:
Nog niet.quote:Op maandag 24 januari 2005 23:15 schreef Martijn_77 het volgende:
Is er geen antwoordensite zoals deze er voor bijvoorbeeld de Mac Donalds acies ook is?
Dan moet je wel even je vraag er bij vermeldenquote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:24 schreef esjuh het volgende:
Misschien moet je er ook even bij vermelden wat het juiste antwoord is.![]()
de gratis kaartjes zitten in het AH foldertje van deze week.quote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:26 schreef Alvilon het volgende:
beltegoed kaart met 5 euro beltegoed !
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:55 schreef djkoelkast het volgende:
Hoe herkent u de prijsverlagingen?
PAARSE BUTTONS
ORANJE BUTTONS
RODE BUTTONS
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|