En? Wat is het?quote:Op maandag 24 januari 2005 10:07 schreef Meki het volgende:
oow ff krassen en ik ga kijken wat ik heb gewonnen
Dat eerste winkeltje stond in Oostzaan, een dorpje in de Zaanstreek.quote:Op maandag 24 januari 2005 10:07 schreef MrX1982 het volgende:
Purmerend dus
http://www.ah.nl/werk/werkgever/historie.jsp
En als je dan goed leest:quote:Op maandag 24 januari 2005 10:07 schreef MrX1982 het volgende:
Purmerend dus
http://www.ah.nl/werk/werkgever/historie.jsp
Stond het eerste winkeltje in Oostzaan, in de Zaanstreek, beter bekend als Zaandam/Zaanstad etc.quote:Dat eerste winkeltje stond in Oostzaan, een dorpje in de Zaanstreek. Een replica van die winkel staat nu nog in het openluchtmuseum De Zaanse Schans. Acht jaar nadat hij de nering van zijn vader overnam, opende een enthousiaste Albert Heijn zijn eerste filiaal in Purmerend.
Maar zijn eerste eigen winkel opende hij in Purmerend.quote:Op maandag 24 januari 2005 10:11 schreef Troel het volgende:
En als je dan goed leest:
[..]
Stond het eerste winkeltje in Oostzaan, in de Zaanstreek, beter bekend als Zaandam/Zaanstad etc.
Hij nam dat winkeltje over van zijn vader, en bouwde daarna een ander filiaal in Purmerend. Maar dat eerste winkeltje stond dus niet in Purmerend. Dat werd dus ook niet als eerste geopend.
Ligt er maar aan hoe je het bekijkt, dat 1e winkeltje nam hij over van zijn pa, dus dat was ook van hem toen. In dat filiaal heeft hij waarschijnlijk nooit gestaan, dus het is maar een beetje hoe je het wilt zien.quote:Op maandag 24 januari 2005 10:12 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Maar zijn eerste eigen winkel opende hij in Purmerend.
Op de site staat dat dat het 1e filiaal is na de winkel die hij van zijn pa overnam...quote:Op maandag 24 januari 2005 10:21 schreef MrX1982 het volgende:
Ik dacht ook Zaandam maar op de site staat dat hij zijn eerste eigen vestiging opende in Purmerend. Echt duidelijk is het niet
De volgende keer moet je voor zaandam kiezen mss krijg je dan een digitale camera Meki
Maar als je de vraagstelling van Meki leest lijkt Purmerend me een beter antwoord.quote:Op maandag 24 januari 2005 10:38 schreef ThE_ED het volgende:
Op de site staat dat dat het 1e filiaal is na de winkel die hij van zijn pa overnam...
Een moie winkel en is goedkoper geworden en ik werk daarquote:
-een bigmac, papa heeft een bigmac gewonnenquote:Op maandag 24 januari 2005 10:10 schreef Kreator het volgende:
Ik heb wel eens een McKroket gewonnen bij de Mcdonalds...
Nee, "hamsterweken" is normaalquote:Op maandag 24 januari 2005 10:31 schreef buzzer het volgende:
Ik vind het overigens een nare term "krasweken"
hamsterenquote:Op maandag 24 januari 2005 11:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, "hamsterweken" is normaal.
quote:Op maandag 24 januari 2005 10:42 schreef Meki het volgende:
Een moie winkel en is goedkoper geworden en ik werk daar
![]()
denk het niet want de IQ van mensen die bij de appie werken is toch zeer laag....quote:Op maandag 24 januari 2005 11:27 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Die is goed. Het personeel van AH kent zn eigen bedrijfshistorie niet
Maar is het niet zo dat personeel is uitgelsoten van deelname?
quote:Op maandag 24 januari 2005 10:58 schreef ThE_ED het volgende:
Ik ben het nu al een hele thread eens met Meki
(Ok ik werk er niet, dat dan weer niet...)
quote:Op maandag 24 januari 2005 11:27 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Die is goed. Het personeel van AH kent zn eigen bedrijfshistorie niet
Maar is het niet zo dat personeel is uitgelsoten van deelname?
heb ik ff een vraagje kijken of je een echte albert heijner bent wat is MOMO?quote:
een MOMO daarmee kan je bestellen tochquote:Op maandag 24 januari 2005 12:27 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
heb ik ff een vraagje kijken of je een echte albert heijner bent wat is MOMO?
jah nu hebben we krasweken hequote:Op maandag 24 januari 2005 12:27 schreef Mr.Noodle het volgende:
Zijn de Hamsterweken alweer voorbij?
in Maartquote:Op maandag 24 januari 2005 12:32 schreef Adelante het volgende:
wanneer komen de sticker weken weer?
Met die baggerjokers?quote:
tis zowaar een slimme AH'er !!!quote:Op maandag 24 januari 2005 12:30 schreef Meki het volgende:
[..]
een MOMO daarmee kan je bestellen toch![]()
ik heb heel veel ervaring door AH gekregenquote:Op maandag 24 januari 2005 13:00 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
tis zowaar een slimme AH'er !!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |