haha ik zie me al aankomen daarquote:Op maandag 10 januari 2005 17:36 schreef MaximumRush het volgende:
Kan je niet 4 tegelijkertijd gebruiken? Dat je zeg maar 4 x 25 = 100% korting hebt?
Dat is om af te vallen nadat je een buikje hebt gekweekt met al dat bierquote:Op maandag 10 januari 2005 16:47 schreef RijstNatie het volgende:
4x 25% korting op alle Slim Fast producten...![]()
nee want dat doet de computer niet.. wel kun je met 1 bon op meerdere producten korting krijgenquote:Op maandag 10 januari 2005 17:36 schreef MaximumRush het volgende:
Kan je niet 4 tegelijkertijd gebruiken? Dat je zeg maar 4 x 25 = 100% korting hebt?
Prima winkel, itt deze bokke-kras actie (ik neem de kraskaartjes al niet meer in ontvangst)quote:Op woensdag 26 januari 2005 12:22 schreef MaRySe het volgende:
Wie winkelt er dan ook bij de Edah...
Ik niet, vond het alleen leuk om de TS jaloers te maken op het idee dat ik een krat bier zou hebbe gewonnequote:Op woensdag 26 januari 2005 12:22 schreef MaRySe het volgende:
Wie winkelt er dan ook bij de Edah...
Hah, eigenlijk had je niet eens 15 kraskaarten mogen krijgen. Want bij aankoop van alcohol en tabakswaren mogen er geen kraskaarten gegeven worden.quote:Op maandag 10 januari 2005 16:47 schreef RijstNatie het volgende:
Wat is dat voor een KUT actie zeg...
Moest net voor 150euro boodschappe ( Bier was in de aanbieding)
Dus ik krijg 15 van die kraskaarten, zal toch wel iets gratis krijgen?
Nee hoor;
4x 25% korting op alle Slim Fast producten...![]()
4x 25% korting op alle Edah Jam
4x 25% korting op alle Edah cakes
2x 25% korting op alle Eda Chocola
1x 50% korting op alle Edah pasta
Waardeloos dus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |