waarom ga je niet lekker verder spelen in je lampiesforum? vervelend mormel met je gezeik over ruud dil/gullit.quote:Op donderdag 27 januari 2005 09:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Maar dan mag ik hem nog wel Ruud Dil noemen![]()
![]()
![]()
![]()
Noem dan eens wedstrijden waarin hij penalty's heeft gemist?quote:Op donderdag 27 januari 2005 11:53 schreef yvette1982 het volgende:
Wat ik trouwens wel belachelijk vind is dat kuijt de penalty's elke keer weer neemt. Hij heeft inmiddels al meer penalty's gemist dan gemaakt. Dus iemand anders moet gewoon die penalty's nemen want dit kost echt punten.
Feyenoord - NAC 04/05quote:Op donderdag 27 januari 2005 13:01 schreef rotskibo het volgende:
[..]
Noem dan eens wedstrijden waarin hij penalty's heeft gemist?
Ik kom niet verder dan:
03/04, Utrecht-thuis, Lazovic schoot rebound binnen
03/04, kameraadjeswedstrijd tegen Excelsior![]()
04/05, AZ-uit, amstel cup
Mooi voorspeldquote:
Als hij eens een lange periode de kans krijgt, zal hij dat denk ik wel doen. Potentie genoeg wmb.quote:Op donderdag 27 januari 2005 19:01 schreef methodmich het volgende:
Lazovic kan me nog steeds niet echt overtuigen eigenlijk.
Ik schrok even bij die titel, ik denk gaan ze nu al een nieuwe aankoop doorschuiven, maar het gaat gelukkig om Bandjar.quote:Feyenoord stalt rechtsback bij Excelsior
Excelsior krijgt weer eens versterking van de grote broer. Feyenoord leent Sigourney Bandjar voor de rest van het seizoen uit aan de club uit Kralingen.
De rechtsback is afkomstig van Jong Feyenoord en is na Dustley Mulder, Jeppe Curth en Wouter Artz al de vierde speler van de ploeg van coach Mario Been, die ervaring moet opdoen bij Excelsior.
vi.nl
Morgen kan hij zich weer bewijzen, Kalou is nog steeds niet hersteld.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:42 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Als hij eens een lange periode de kans krijgt, zal hij dat denk ik wel doen. Potentie genoeg wmb.
Linkje.quote:Feyenoord zonder Kalou en Paauwe tegen Twente
28/1/2005 15:09
Feyenoord reist zonder Salomon Kalou en Patrick Paauwe af naar Enschede voor het competitieduel met FC Twente. Het meespelen van Pascal Bosschaart is nog onzeker.
Kalou en Paauwe hebben beiden nog teveel last van hun liesblessures. De aanvaller en de verdediger waren woensdag ook al niet van de partij toen de Rotterdammers een bekerwedstrijd speelden tegen AZ.
Bosschaart ontbrak eveneens in de Alkmaarder Hout. De huidige linksback van Feyenoord kampt met een infectie aan zijn onderbeen. Zaterdag zal coach Ruud Gullit pas weten of de geboren Rotterdammer inzetbaar is.
Mwah, niet als doelpuntenmaker.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:42 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Als hij eens een lange periode de kans krijgt, zal hij dat denk ik wel doen. Potentie genoeg wmb.
En hij heeft gewoon een rotkop.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:46 schreef methodmich het volgende:
[..]
Mwah, niet als doelpuntenmaker.
Ga even ergens anders spelen.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:02 schreef Chadi het volgende:
allemaal happy tot de volgende wedstrijd gaan die smilies weer omlaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |