Feyenoord heeft van die nummer 13 vorig seizoen 2x verloren. Zo vanzelfsprekend is het niet dat een topclub wint bij clubs als Twente, Vitesse, Heerenveen etc.quote:Op zondag 30 januari 2005 13:52 schreef veldmaatpp het volgende:
[..]
Zo hoort een supporter van Heerenveen of Roda te denken. Feyenoord moet tegen de nummer 13(!) gewoon 3 punten binnen halen.
Met dit team niet nee. Maar daar kunnen ze wat aan doen.quote:Op zondag 30 januari 2005 15:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik weet niet hoe jij het ziet maar een vierde plaats en de beker winnen(wat ze ook best niet kunnen halen) is volgens mij gewoon een verloren jaar.
Met dit team wint Feyenoord zowiezo de UEFA Cup niet
Ze hebben in de winterstop toch nog wat verdedigers gehaald?quote:Op zondag 30 januari 2005 16:39 schreef Ixnay het volgende:
Een paar goeie degelijke verdedigers.
Tegen een ploeg die goed kan counteren is dit levensgevaarlijk wat ze er nu hebben staan.
Ja, maar die zijn niet veel beter dan wat er eerst stond. Die Ostlund heeft me nog niet overtuigd.quote:Op zondag 30 januari 2005 16:51 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ze hebben in de winterstop toch nog wat verdedigers gehaald?
Die eindpositie hebben ze nog nooit behaaldquote:Op zondag 30 januari 2005 16:48 schreef veldmaatpp het volgende:
[..]
Als de Graafschap 4e of 5e stond, waren ze in D'chem heel erg blij hoor
Ik vond Ostlund gisteren een van de betere spelers bij Feyenoord. Was dreigender dan Kuyt.quote:Op zondag 30 januari 2005 16:56 schreef veldmaatpp het volgende:
Die Ostlund heeft me nog niet overtuigd.
Dat klopt wel, maar ik had eerst het idee dat het een goede sobere verdediger zou zijn. Maar die jongen staat constant voorin aan te vallen. Duidelijk te zien dat ie een paar jaar geleden nog als spits speelde. Opzich wel goed, maar aanvallend zit het bij Feyenoord wel goed; alleen het aantal tegengoals zou moeten halveren.quote:Op zondag 30 januari 2005 17:00 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik vond Ostlund gisteren een van de betere spelers bij Feyenoord. Was dreigender dan Kuyt.
Klopt, die was me al eerder opgevallen. Maar wéér een andere nationaliteit erbij schiet ook niet echt op.quote:Op zich zou Majstrorovic ook niet misstaan bij Feyenoord. Hij is nu al "te goed" voor Twente, dus houd hem in de gaten
Het is Feijenoord. Hoofdletter F.quote:Op zondag 30 januari 2005 18:08 schreef yvette1982 het volgende:
komende zomer moeten ze gewoon flink saneren. Als ik feyenoord was zou ik als het mogelijk is rond de 30 spelers wegdoen en van dat geld echt goede spelers kopen die er direct staan en die ook het team beduidend beter maken zodat feyenoord eindelijk weer eens voor de titel kan gaan.
Schrijf het zelf dan ook een keer goed. Feijenoord bestaat al dertig jaar niet meer.quote:Op zondag 30 januari 2005 18:32 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Het is Feijenoord. Hoofdletter F.![]()
![]()
30 spelers wegdoen, haha. Zolang Feijenoord word gerund door een stel onbenullen zal er niks veranderen, daar zit het grootste probleem. Dat er spelers wegmoeten, ok. Zijn er genoeg die niet de kwaliteiten hebben om in de hoofdmacht te komen. Spelers zullen er ook weggaan na dit seizoen.
Feijenoord zit al jaren in een dal en lijkt er voorlopig niet uit te komen.
Schrijf FEYENOORD nou eens met een hoofdletter, doos.quote:Op zondag 30 januari 2005 18:08 schreef yvette1982 het volgende:
komende zomer moeten ze gewoon flink saneren. Als ik feyenoord was zou ik als het mogelijk is rond de 30 spelers wegdoen en van dat geld echt goede spelers kopen die er direct staan en die ook het team beduidend beter maken zodat feyenoord eindelijk weer eens voor de titel kan gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |