abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24832246
quote:
Op zondag 30 januari 2005 13:52 schreef veldmaatpp het volgende:

[..]

Zo hoort een supporter van Heerenveen of Roda te denken. Feyenoord moet tegen de nummer 13(!) gewoon 3 punten binnen halen.
Feyenoord heeft van die nummer 13 vorig seizoen 2x verloren. Zo vanzelfsprekend is het niet dat een topclub wint bij clubs als Twente, Vitesse, Heerenveen etc.
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
  zondag 30 januari 2005 @ 14:13:40 #282
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_24832484
De 0 houden tegen een subtopper als Twente met deze "verdediging" is een goeie prestatie, maar dan wel vreemd dat ze niet wisten te scoren, want dat is juist het gene wat wel lukt bij Feyenoord tegenwoordig.

Maar ik zou niet meteen zeggen dat dit een verloren jaar is.
De beker is nog mogelijk, ze doen nog mee in de UEFA-cup, en anders kunnen ze nog die 4e plek in de competitie gewoon vasthouden, waardoor ze volgend jaar weer UEFA-cup kunnen spelen.
pi_24833231
Ik weet niet hoe jij het ziet maar een vierde plaats en de beker winnen(wat ze ook best niet kunnen halen) is volgens mij gewoon een verloren jaar.

Met dit team wint Feyenoord zowiezo de UEFA Cup niet
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 30 januari 2005 @ 16:28:51 #284
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_24834703
quote:
Op zondag 30 januari 2005 15:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik weet niet hoe jij het ziet maar een vierde plaats en de beker winnen(wat ze ook best niet kunnen halen) is volgens mij gewoon een verloren jaar.

Met dit team wint Feyenoord zowiezo de UEFA Cup niet
Met dit team niet nee. Maar daar kunnen ze wat aan doen.
pi_24834768
19 nieuwe spelers halen?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 30 januari 2005 @ 16:39:44 #286
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_24834895
Een paar goeie degelijke verdedigers.

Tegen een ploeg die goed kan counteren is dit levensgevaarlijk wat ze er nu hebben staan.
pi_24835061
quote:
Op zondag 30 januari 2005 13:55 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Als de Graafschap 4e of 5e stond, waren ze in D'chem heel erg blij hoor
pi_24835122
quote:
Op zondag 30 januari 2005 16:39 schreef Ixnay het volgende:
Een paar goeie degelijke verdedigers.

Tegen een ploeg die goed kan counteren is dit levensgevaarlijk wat ze er nu hebben staan.
Ze hebben in de winterstop toch nog wat verdedigers gehaald?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_24835204
quote:
Op zondag 30 januari 2005 16:51 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ze hebben in de winterstop toch nog wat verdedigers gehaald?
Ja, maar die zijn niet veel beter dan wat er eerst stond. Die Ostlund heeft me nog niet overtuigd.
pi_24835208
quote:
Op zondag 30 januari 2005 16:48 schreef veldmaatpp het volgende:

[..]

Als de Graafschap 4e of 5e stond, waren ze in D'chem heel erg blij hoor
Die eindpositie hebben ze nog nooit behaald 1 keer onder Korbach stonden ze in de winterstop 3e en presteerden het als nog om aan 't einde van het seizoen 8e te worden
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_24835274
quote:
Op zondag 30 januari 2005 16:56 schreef veldmaatpp het volgende:
Die Ostlund heeft me nog niet overtuigd.
Ik vond Ostlund gisteren een van de betere spelers bij Feyenoord. Was dreigender dan Kuyt.

Op zich zou Majstrorovic ook niet misstaan bij Feyenoord. Hij is nu al "te goed" voor Twente, dus houd hem in de gaten
'13 |
'14
pi_24835344
Majstorovic gaat naar PSV
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_24835400
quote:
Op zondag 30 januari 2005 17:04 schreef cultheld het volgende:
Majstorovic gaat naar PSV
Niet voor weinig in ieder geval. Het is de beste centrum-verdediger van de competitie dit moment
'13 |
'14
pi_24835437
quote:
Op zondag 30 januari 2005 17:00 schreef Moody het volgende:

[..]

Ik vond Ostlund gisteren een van de betere spelers bij Feyenoord. Was dreigender dan Kuyt.
Dat klopt wel, maar ik had eerst het idee dat het een goede sobere verdediger zou zijn. Maar die jongen staat constant voorin aan te vallen. Duidelijk te zien dat ie een paar jaar geleden nog als spits speelde. Opzich wel goed, maar aanvallend zit het bij Feyenoord wel goed; alleen het aantal tegengoals zou moeten halveren.
quote:
Op zich zou Majstrorovic ook niet misstaan bij Feyenoord. Hij is nu al "te goed" voor Twente, dus houd hem in de gaten
Klopt, die was me al eerder opgevallen. Maar wéér een andere nationaliteit erbij schiet ook niet echt op.

Ach, Twente is ook weer aan het opkrabbelen in een tussenseizoen, dus zo'n ramp is daar gelijkspelen nou ook weer niet. Alleen moet je dan niet van ADO en Vitesse verliezen.
pi_24835651
't is gewoon dweilen met de kraan open.
  zondag 30 januari 2005 @ 17:50:39 #296
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_24836174
Geen nieuwe spelers halen. Van dit spelersmateriaal moet maar een team gekweekt gaan worden. Spelers die wat voor elkaar over hebben, voor elkaar door het vuur gaan. Een team waar dreiging van uitgaat, met of zonder Dil. Liever zonder, zie hem niet zo snel een goed team kweken...
A.M.A.B
  zondag 30 januari 2005 @ 18:08:51 #297
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_24836489
komende zomer moeten ze gewoon flink saneren. Als ik feyenoord was zou ik als het mogelijk is rond de 30 spelers wegdoen en van dat geld echt goede spelers kopen die er direct staan en die ook het team beduidend beter maken zodat feyenoord eindelijk weer eens voor de titel kan gaan.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
pi_24836820
Ze hebben 50 contractspelers of zo dus dan blijft er nog een hele selectie over
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 30 januari 2005 @ 18:32:16 #299
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_24836932
quote:
Op zondag 30 januari 2005 18:08 schreef yvette1982 het volgende:
komende zomer moeten ze gewoon flink saneren. Als ik feyenoord was zou ik als het mogelijk is rond de 30 spelers wegdoen en van dat geld echt goede spelers kopen die er direct staan en die ook het team beduidend beter maken zodat feyenoord eindelijk weer eens voor de titel kan gaan.
Het is Feijenoord. Hoofdletter F.

30 spelers wegdoen, haha. Zolang Feijenoord word gerund door een stel onbenullen zal er niks veranderen, daar zit het grootste probleem. Dat er spelers wegmoeten, ok. Zijn er genoeg die niet de kwaliteiten hebben om in de hoofdmacht te komen. Spelers zullen er ook weggaan na dit seizoen.

Feijenoord zit al jaren in een dal en lijkt er voorlopig niet uit te komen.
A.M.A.B
pi_24837001
quote:
Op zondag 30 januari 2005 18:32 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Het is Feijenoord. Hoofdletter F.

30 spelers wegdoen, haha. Zolang Feijenoord word gerund door een stel onbenullen zal er niks veranderen, daar zit het grootste probleem. Dat er spelers wegmoeten, ok. Zijn er genoeg die niet de kwaliteiten hebben om in de hoofdmacht te komen. Spelers zullen er ook weggaan na dit seizoen.

Feijenoord zit al jaren in een dal en lijkt er voorlopig niet uit te komen.
Schrijf het zelf dan ook een keer goed. Feijenoord bestaat al dertig jaar niet meer.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_24837013
quote:
Op zondag 30 januari 2005 18:08 schreef yvette1982 het volgende:
Schrijf FEYENOORD nou eens met een hoofdletter, doos.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')