Nee, zielig hè, dat ze met twee minder mochten beginnen aan de wedstrijd, zonder enige reden?quote:
Herstel begint meestal met winnen met slecht voetbal. Laten we hopen dat dit bij ons ook het geval is.quote:Op woensdag 26 januari 2005 22:44 schreef Moreno het volgende:
Pfff ook al hebben we gewonnen, maar wat was het weer een drama. Hoe kinderlijk eenvoudig de ballen in werden geleverd.
Tyf op. Van Galen is een held. Feijenoordsupporter, daarom laat hij zich van het veld sturen.quote:Op woensdag 26 januari 2005 21:15 schreef jojomen4 het volgende:
Die van Galen is ook zo'n bloedhond he.. echt waar.. aan weinig spelers heb ik een hekel maar die Van GalenMooi dat ie rood heeft gehad.
Ja godverdomme, ik zou eigenlijk ook gaan maar ik kon toch geen kaarten regelen dus ik ging maar werken, maar ik kreeg een SMSje dat het vet gezellig was.quote:Op woensdag 26 januari 2005 22:55 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Tyf op. Van Galen is een held. Feijenoordsupporter, daarom laat hij zich van het veld sturen.
Voetbal was wel leuk om te zien de eerste helft, schoppen en slaan.![]()
En het lek is boven ja.
Wanprestatie, ben niet eens blij dat Feijenoord door is. Tegen 9 man hebben ze het nog moeilijk. Dil weer helemaal blij, want de ommekeer is gemaakt en ik heb weer een kutdag gehad omdat het voetbal slecht was en ik niet in Alkmaar zat, waar maten van mij gratis binnen zijn gekomen.![]()
En jij bent voor...?quote:Op woensdag 26 januari 2005 23:09 schreef L4zY het volgende:
wat een kut gepruts..
je moet wel geboren en getogen rotterdammer zijn wil je nu nog voor Feyenoord zijn.
nee daar moeten we blij mee zijnquote:Op woensdag 26 januari 2005 23:09 schreef veldmaatpp het volgende:
Ach, Cart_man, bekijk het zo : als we verloren hadden was je nóg chagerijniger geweest.En wie weet zit er straks nog een (halve) finale Feyenoord - Ajax in ofzo
Je moet wel een enorme nepsupporter zijn wil je nu niet voor Feyenoord zijn. Wat een onzin lul jij.quote:Op woensdag 26 januari 2005 23:09 schreef L4zY het volgende:
wat een kut gepruts..
je moet wel geboren en getogen rotterdammer zijn wil je nu nog voor Feyenoord zijn.
Laat me raden, jij bent voor *vulhiersuccesvolleclubin*quote:Op woensdag 26 januari 2005 23:09 schreef L4zY het volgende:
wat een kut gepruts..
Het is ook maar bij wijze van spreken hoor.quote:Op woensdag 26 januari 2005 23:12 schreef Xante het volgende:
[..]
Je moet wel een enorme nepsupporter zijn wil je nu niet voor Feyenoord zijn. Wat een onzin lul jij.
Ach, ik had op school vroeger genoeg van die kneusjes die ieder week voor een andere club waren.quote:Op woensdag 26 januari 2005 23:16 schreef L4zY het volgende:
goh m'n opmerking valt niet echt goed zie ik..
Vooral in '95 en die jaren was dat erg. Al die kneusjes die opeens voor Ajax waren.quote:Op woensdag 26 januari 2005 23:20 schreef heiden6 het volgende:
Je moet beter weten dan zoiets te posten in een Feyenoor-topic. In het neuzentopic krijg je vast wel enig bijval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |