abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24769602
Ach, Cart_man, bekijk het zo : als we verloren hadden was je nóg chagerijniger geweest. En wie weet zit er straks nog een (halve) finale Feyenoord - Ajax in ofzo
pi_24769617
wat een kut gepruts..

je moet wel geboren en getogen rotterdammer zijn wil je nu nog voor Feyenoord zijn.
"We can't stop here.. This is Bat Country!"
pi_24769656
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 23:09 schreef L4zY het volgende:
wat een kut gepruts..

je moet wel geboren en getogen rotterdammer zijn wil je nu nog voor Feyenoord zijn.
En jij bent voor...?
pi_24769672
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 23:09 schreef veldmaatpp het volgende:
Ach, Cart_man, bekijk het zo : als we verloren hadden was je nóg chagerijniger geweest. En wie weet zit er straks nog een (halve) finale Feyenoord - Ajax in ofzo
nee daar moeten we blij mee zijn
pi_24769689
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 23:11 schreef veldmaatpp het volgende:

[..]

En jij bent voor...?
Feyenoord..
  woensdag 26 januari 2005 @ 23:12:42 #166
32974 Xante
Levend en wel
pi_24769690
quote:
wat een kut gepruts..

Je moet wel een enorme nepsupporter zijn wil je nu niet voor Feyenoord zijn. Wat een onzin lul jij.
'Cause you could've been number one, if you only found the time
And you could've ruled the whole world, if you had the chance
pi_24769698
quote:
wat een kut gepruts..

Laat me raden, jij bent voor *vulhiersuccesvolleclubin*

[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_24769708
Hoe kwam Lazovic aan bloed op zijn rug?
pi_24769717
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 23:12 schreef Xante het volgende:

[..]

Je moet wel een enorme nepsupporter zijn wil je nu niet voor Feyenoord zijn. Wat een onzin lul jij.
Het is ook maar bij wijze van spreken hoor.
pi_24769751
goh m'n opmerking valt niet echt goed zie ik..
pi_24769866
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 23:16 schreef L4zY het volgende:
goh m'n opmerking valt niet echt goed zie ik..
Ach, ik had op school vroeger genoeg van die kneusjes die ieder week voor een andere club waren.

Je moet beter weten dan zoiets te posten in een Feyenoor-topic. In het neuzentopic krijg je vast wel enig bijval.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_24770043
ik ben niet iedere week voor een andere club, want ik ben al heel m'n leven Feyenoord supporter, door dik en dun.. dus niet zo snel oordelen aub.

Maar Feyenoord speelt nu gewoon KUT en dat geef ik ook eerlijk toe.
  woensdag 26 januari 2005 @ 23:36:29 #173
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24770178
Wat een kleine kinderen..
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_24770190
LOL Ruud @ SBS6 Hij heeft dat echt wel gezegt!! Ik kan me nog herineren dat hij dat zei. Hij zei: Ik zie Bosschaart niet als linksback, het is een middenvelder in mijn ogen Dit is toch wel een afgang Ruud....
pi_24770255
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 23:20 schreef heiden6 het volgende:

Je moet beter weten dan zoiets te posten in een Feyenoor-topic. In het neuzentopic krijg je vast wel enig bijval.
Vooral in '95 en die jaren was dat erg. Al die kneusjes die opeens voor Ajax waren.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_24770276
haha die hans kraay en ruud.. best kinderachtig van Hans kraay om dat te zeggen... aangezien Bosschaart niet eens speelde.
pi_24770366
Maar ontkennen is ook onzin natuurlijk...
pi_24770383
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 23:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Vooral in '95 en die jaren was dat erg. Al die kneusjes die opeens voor Ajax waren.
Toen werd ik juist fan van Feyenoord.

Maar meer respect voor een neus dan voor een successupporter.

@L4zY: dat bedoelde ik ook niet.

Tja, Bosschaart is een middenvelder, maar wel een betere linksback dan Mtiliga.

En van die Basto krijg ik Song-flashbacks... hoe die gozer loopt, en dat domme gedrag bij die vrije trap... hij heeft alleen die ogen nog nodig.
pi_24770397
wat bedoelde je dan..?
pi_24770441
Bosschaart speelde bij Utrecht niet op het middenveld. Hij kan dan wel een middenvelder zijn op papier, tot nu toe blijkt hij het best te renderen in een elftal als linksback.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_24770442
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 23:47 schreef L4zY het volgende:
wat bedoelde je dan..?
Dat zo'n opmerking hier niet valt, en dat je dat had kunnen weten.

Dat voorbeeld was gewoon voor de lol.
pi_24770469
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 23:49 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Dat zo'n opmerking hier niet valt, en dat je dat had kunnen weten.

Dat voorbeeld was gewoon voor de lol.
ow ok
het spijt me
pi_24770657
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 23:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Bosschaart speelde bij Utrecht niet op het middenveld. Hij kan dan wel een middenvelder zijn op papier, tot nu toe blijkt hij het best te renderen in een elftal als linksback.
Bosschaart speelde zeker wel op het middenveld bij Utrecht
pi_24770781
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 00:02 schreef Moreno het volgende:

[..]

Bosschaart speelde zeker wel op het middenveld bij Utrecht
Volgens mij was hij toch vooral linksback. Voor die positie probeerde een bepaalde lobbygroep hem ook Oranje in te lullen.
pi_24770806
Dat hij het beste rendeert op linksback is omdat hij op het middenveld moeiteloos te vervangen is, en op linksback niet. Hij is daar harder nodig. Als het middenveld zo gammel was als de verdediging, had hij daar beter gepast.
pi_24770827
Tja... als je JP De Jong al niet uit de basis kunt spelen dan heb je weinig te zoeken op het middenveld van Feyenoord.
  donderdag 27 januari 2005 @ 00:21:26 #187
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_24770994
Cart_man waarom noem je opeens vanaf vandaag steeds Ruud bij de achternaam die hij niet meer wil voeren?
Is dat iets afgesprokens tussen F' noorders die hem willen weg hebben?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_24771018
Dil staat in z'n paspoort, dus zo heet hij gewoon.
pi_24771114
François Haverschmidt had een betere reden om zich anders te laten noemen.
pi_24771369
Ik denk dat die mensen gewoon een hekel hebben aan arrogante mensen die niet tevreden zijn met hun eigen achternaam

Wat een bullshit om je achternaam te veranderen.

P.S. Bij een voornaam kan ik me wel iets voorstellen maar de achternaam krijg je van je moeder of je vader. Als het om een verandering gaat omdat je bijvoorbeeld niet meer naar je vader wil heten is het anders maar dat is hier niet het geval volgens mij
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 27 januari 2005 @ 01:06:01 #191
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_24771582
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 00:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

P.S. Bij een voornaam kan ik me wel iets voorstellen maar de achternaam krijg je van je moeder of je vader. Als het om een verandering gaat omdat je bijvoorbeeld niet meer naar je vader wil heten is het anders maar dat is hier niet het geval volgens mij
Hij heeft juist de naam van zijn echte vader aangenomen, zijn ongehuwde moeder heette Ria Dil.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_24771912
Weet je dat zeker?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 27 januari 2005 @ 02:02:33 #193
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_24772113
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 01:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Weet je dat zeker?
Yups, voetbalkenner.
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 27 januari 2005 @ 02:06:38 #194
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_24772145
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 02:02 schreef golfer het volgende:

Yups, voetbalkenner.
Oh, jij als voetbalkenner wil vast nog even een bevestiging hebben, anders ga je mij ook voor leugenaar uitmaken, dus zie hier
Poef.....gone! ©golfer
pi_24772598
Dus hij voelde zich toch te goed voor de naam van zijn moeder
pi_24772739
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 05:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dus hij voelde zich toch te goed voor de naam van zijn moeder
Je kunt ook die link even lezen. Hij dacht dat Gullit beter zou klinken, internationaal, dan Dil. Daar valt wat voor te zeggen.

Buiten dat Dil een afschuwelijke naam is.
pi_24773537
Dus voelde hij zich te goed voor de naam van zijn moeder.
  donderdag 27 januari 2005 @ 09:29:16 #198
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24773618
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 09:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dus voelde hij zich te goed voor de naam van zijn moeder.
Jij zal wel fan zijn van Gullit met zo'n signature Wat maakt het in godsnaam uit waarom die z'n achternaam heeft veranderd. Wat jij zegt is niet zeker dus probeer het ook niet 12 keer te herhalen aangezien je maar wat zit te gokken.

Als hij er gelukkig mee is
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_24773832
Maar dan mag ik hem nog wel Ruud Dil noemen
  donderdag 27 januari 2005 @ 10:09:48 #200
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_24774125
Tuurlijk mag dat.
A.M.A.B
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')