Ik was toen vier, dus de complete isolatie van het noorden van het land e.d. is een beetje langs mij heen gegaan. Maar je kon wel goed sleeen toenquote:Op dinsdag 25 januari 2005 23:44 schreef aloa het volgende:
[..]
Toen was ik 8. Lag toen erg veel sneeuw ja.
Hier staat er iets over http://www.weersinformatie.com/
Zelfs 85/86 heb ik niet echt meegemaakt.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 23:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt mij ook wel wat. Heb ik nog nooit bewust meegemaakt. In 78-79 kwam het bij mij vooral over als 'erg veel sneeuw'.
Maar sneeuwstormen zijn vrij zeldzaam in Nederland. Dus als ze optreden ligt ook gelijk het hele land plat.
Ik weet ook nog van die tijd dat er altijd veel sneeuw lag en lange periodes vorst.. je kon altijd goed schaatsen enzo..quote:Op dinsdag 25 januari 2005 23:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt mij ook wel wat. Heb ik nog nooit bewust meegemaakt. In 78-79 kwam het bij mij vooral over als 'erg veel sneeuw'.
Maar sneeuwstormen zijn vrij zeldzaam in Nederland. Dus als ze optreden ligt ook gelijk het hele land plat.
'78/'79 dat was nog eens een heerlijke winterquote:Op woensdag 26 januari 2005 00:42 schreef Steijn het volgende:
[..]
Zelfs 85/86 heb ik niet echt meegemaakt.In 78/79 was ik -6
gratis webhost met mysql PHP CGI en zonder reclame (voorlopig?) hierzo.quote:Op woensdag 26 januari 2005 17:58 schreef SpeedyGJ het volgende:
Vanacht en morgen, regen in het westen, meer naar het oosten toe lichte sneeuw.
Even mededeling: Helaas ga ik niet meer verder met mijn web server, het is genoeg geweest, ik heb het geprobeerd maar helaas.
1: Heb veel te weinig tijd om mijn pc constant aan te houden.
2: Omdat ik verschillende porten moet openen om mijn webserver online te gooien loopt de kans op virus - Trojans aanmerkelijk toe, ik zit er al met 2.
Ik zit te denken om een hosting te nemen, alleen dat kost natuurlijk ook geld maar goed.
De foto's sla ik allemaal nog wel op dat komt wel goed.
Eerst wat sneeuw, en hoe dichter bij zee, hoe eerder dit in regen over gaat. De ondergrond is vrij koud, dus het zou inderdaad ijzel kunnen zijn.quote:Op woensdag 26 januari 2005 16:42 schreef Evil-Cherry het volgende:
Mooie foto's Firecow! Erg mooi gedaan.
Ik hoorde over ijzel in het Westen vannacht en morgenochtend? Nee toch zeker?! :|
Ik heb morgen hertentamen om kwart voor 9 (10 over 7 op de bus stappen). HERtentamen, dus niet echt iets wat ik kan missen.quote:Op woensdag 26 januari 2005 18:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
Eerst wat sneeuw, en hoe dichter bij zee, hoe eerder dit in regen over gaat. De ondergrond is vrij koud, dus het zou inderdaad ijzel kunnen zijn.
Oppassen dus als je er vanavond of vannacht uit moet!
quote:Op woensdag 26 januari 2005 22:08 schreef Herrtee het volgende:
Ook in Ouderkerk maneschijn, de zooi lost weer op miraculeuze meteorologisch onverklaarbare wijze op boven t Eicelmeer...
Maar het was toch weer heftig voor Nederlandse begrippen, hier heeft het bij elkaar wel 12 minuten gesneeuwd de afgelopen dagen, gemiddeld wel 1 cm over t hele land en meteen weer 530 km file. Bij AZ-Feyenoord moest zelfs het veld sneeuwvrij worden gemaakt, de 23 vlokken zijn zonder probleem verwijderd.
Over een paar dagen wordt het wat minder koud, gelukkig maar, want hij is wel weer heel erg lang, die taaie winter van 2005
Ja/Neequote:Op woensdag 26 januari 2005 21:35 schreef FRaGMaN het volgende:
Gaat het doorzetten naar de rest van het land denk je?
Zou ik ook zeggen als ik in Fryslan had gewoondquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |