quote:Op maandag 24 januari 2005 00:16 schreef jessie het volgende:
Spin lololol, ik denk aan jou in de zin van, ik moet je vertellen van die reclame.
Dat vind ik altijd heel treurig. Nog treuriger dan de Supernanny. Die weten van zichzelf dat ze het fout doen. Bij Mijn Vrouw, Jouw Vrouw heb je vaak kinderen die zitten te snikken dat ze de nieuwe vrouw veel liever vinden dan hun moeder. Dan blijkt dat gewoon een pietepeuterig klein beetje aandacht al iets bijzonders is voor zequote:Ja en die moeders die van gezin wisselen dat vind ik inderdaad wel zielig
Das ook geen gezellige filmquote:Op maandag 24 januari 2005 08:45 schreef moussy het volgende:
Brother Bear
Is een paarse muur mooi in huis??? deze?quote:Op maandag 24 januari 2005 09:27 schreef Sugar het volgende:
Beterschap voor je kinderen, Moussy!
Kun jij me misschien helpen aan een fototopic in LIF over inrichting van je huis? Ik zoek het, het schijnt er te zijn en jij schijnt te weten waar!![]()
Ze is pisnijdig op me. Maar nadat ze midden in de woonkamer stont te kotsen, omdat Cas water-snot bij zn neus had zakte het weer afquote:Op maandag 24 januari 2005 09:30 schreef jessie het volgende:
He Moussy vervelend dat Rene nog ziek is. Hoe reageerde ze op t niet naar school kunnen?
Spin ook beterschap
quote:Op zondag 23 januari 2005 21:12 schreef Sugar het volgende:
Precies wat Syrena zei!
Ik moet nog een keer of 10 met de pup de tuin inquote:
Oh die boeide het niksquote:Op maandag 24 januari 2005 10:01 schreef miss_dynastie het volgende:
Niet zo fijn voor de hondjes he, spin??
Oh, gelukkig maar danquote:Op maandag 24 januari 2005 10:03 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Oh die boeide het niksSmek is het niet eens opgevallen en Cas had het te druk met het spoor te volgen van één of andere (ongetwijfeld erg mooie) meisjeshond
Meneer is al een paar dagen verliefd.
Méér van dit soort verhalen als ik puppie-kriebels heb. Terwijl ik pupjes niet eens zó leuk vind om in huis te hebbenquote:Op maandag 24 januari 2005 10:01 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Ik moet nog een keer of 10 met de pup de tuin inDie dan 10 minuten lang zielig zit te bibberen
Om vervolgens zijn keurig opgehouden plasje binnen te doen waar het lekker warm is
Roep maar tegen de tijd dat je de kriebels hebtquote:Op maandag 24 januari 2005 10:05 schreef moussy het volgende:
[..]
Méér van dit soort verhalen als ik puppie-kriebels heb.
Ken je die wijsheid over dat een hond nooit zijn eigen nest zal bevuilen? Dat klopt... Hij bevuilt het nest van een ander.quote:Op maandag 24 januari 2005 10:12 schreef moussy het volgende:
ook al poep op plaatsen waar je alleen bij kan als je op je buik ligt?
quote:Op maandag 24 januari 2005 10:15 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Ken je die wijsheid over dat een hond nooit zijn eigen nest zal bevuilen? Dat klopt... Hij bevuilt het nest van een ander.Caspers bedje is favoriet als poep- en piesplaats
quote:Op maandag 24 januari 2005 10:19 schreef Spindizzy het volgende:
Ach, Casper heeft als wraak de kleine zijn knuffelschaapje vermoord![]()
![]()
dat vind ik nou ook weer zieligquote:Op maandag 24 januari 2005 10:19 schreef Spindizzy het volgende:
Ach, Casper heeft als wraak de kleine zijn knuffelschaapje vermoord![]()
![]()
hihi ik heb gekeken! bedankt voor je hint, al zie ik die nu pas.quote:Op zondag 23 januari 2005 21:02 schreef jessie het volgende:
Bixisssssssssssssssssssssssssssss dat Eerste hulp bij opvoeden komt nu!!!!
Als ik iets goor vind is het wel hondenkwijlquote:Op maandag 24 januari 2005 11:35 schreef bixister het volgende:
hondenkwijl schijnt heel schoon te zijn heb ik es gehoord. maar ik ben er ook geen fan van hoor.
Groot gelijk!quote:Op maandag 24 januari 2005 11:18 schreef lady-wrb het volgende:
maar af en toe heb ik een pauze verdiend van mezelf
kwijl vind ik niet zo héél erg, maar die vieze slijmslierten, die boxers wel hebbenquote:Op maandag 24 januari 2005 12:11 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Als ik iets goor vind is het wel hondenkwijlEn kots
Het eerste dat Casper deed toen we hem ophaalden was eens lekker naast me op de achterbank zitten kotsen. Twee keer. Om vervolgens er half in te gaan liggen en daarna met zijn kotskop op mijn schoot gaan liggen kwijlen omdat hij misselijk was. Van mijn eigen hond vind ik kwijl niet zo erg. Hij kwijlt verder ook nooit. Van alle andere honden vind ik het goor
Buurman was gisteravond thuis. Ik vond vanmorgen een opengemaaktquote:Op maandag 24 januari 2005 12:19 schreef Neva het volgende:
Rewimo.. wat vervelend hoop dat het nu goed gaat met qltel ennuh me nieuwe pakketje inmiddels binnen? nu wel rood achter gezet
als deze nou ook weer niet gaat aankomen dan maar even andere oplossing bedenken
ik wordt een beetje moe van de tpg hier.. kreeg van het weekend ook een afschrift van 4 maanden terug terwijl ik de weke ervoor wel van de juiste periode had
![]()
nog een weekje en dan onder het mes noujah dan gaan ze me knietje beter maken![]()
Jessiequote:
Kopen?quote:Op maandag 24 januari 2005 14:25 schreef Neva het volgende:
syrenalaat je ff weten of het allemaal werkt
![]()
Mijn schoonzusje zeer vermoedelijk ookquote:Op maandag 24 januari 2005 14:26 schreef Bubsel het volgende:
Me moeder zit thuis nu in de kou Dinteloord en omgeving zonder stroom
ik vindt het wel zielig hoor.
Brr ik moet er zelf niet aan denken.
Hij is leuk Melquote:Op maandag 24 januari 2005 12:47 schreef melonovy het volgende:
http://www.clean-your-screen-for-free-now.com/Leuk!
Wat denk jij nou?! Ja natuurlijk!!quote:Op maandag 24 januari 2005 20:28 schreef jessie het volgende:
En gekocht?
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 09:58 schreef Rewimo het volgende:
Sterkte Jonnetje!
Ik zit ook thuis, ben flink aan de dunne![]()
beterschap ook voor cas en renequote:Op dinsdag 25 januari 2005 10:07 schreef moussy het volgende:
Hier ligt Cas nu echt stronte ziek in zn bed. We zouden vanmiddag naar de speel o theek op het dorp (is nieuw) maar dat gaan we dan volgende week doen.
Ik doe René vanmiddag even voor 2 uurtjes naar school, die begint weer te grote bekken, dus heeft het ergste gehad
Bocasanquote:Op dinsdag 25 januari 2005 10:11 schreef moussy het volgende:
Cas was te verwachtenRené is wel lekker snel zo, das nog te doen
![]()
loperamide Rewimo, dan ben je er zo van af. Oh en Jonnetje, voor zulke gevallen is Bocasan ideaal. Dat ik zwanger was had ik ook heel veel last van kiespijn en met bocasan was het te doen.
Mjaah, maar dweilen doe ik toch dagelijks, alleen altijd 's avondsquote:Op dinsdag 25 januari 2005 12:48 schreef melonovy het volgende:
Hmm... minder...
Dus je kon weer soppen?
ik heb soms ook last van een van mijn geboorde kiezen bij het eten... erg vervelendquote:Op dinsdag 25 januari 2005 12:34 schreef melonovy het volgende:
Hey Rewimo, balen van de diaree... Heb je al een oplossing voor je vader en zijn staaroperatie?
Jonnetje, sterkte vanmiddag. Sinds ik bij de tandarts ben geweest heb ik ook kiespijn bij het kauwen, ik wil niet nog een keer gaatjes, dus stel ik het bezoek steeds uit, ook dom, maar pfff, ik heb er even geen zin in en de last is te overzien...
Cas, beterschap jongen! En Rene weer lekker naar school vanmiddag! Succes meisie... Wel jamme dat je dan niet met je poppies kan spelen...
Vind ik ook leuk om te zien!quote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:50 schreef jessie het volgende:
Vanavond weer "wie word de nieuwe moskonogwat" Echt leuk vind ik.
He get, je paps is wel een beetje aan het kwakkelen hequote:Op dinsdag 25 januari 2005 20:14 schreef Rewimo het volgende:
Mijn vader is weer eens opgenomen. Nu met een ontsteking aan zijn voet. Hij moet aan een infuus met antibiotica. Ik vind het maar eng, je hoort zo vaak dat ontstekingen tot amputaties leiden bij diabetici
quote:
Comcertzaaltje in Tilburgquote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:01 schreef jessie het volgende:
Wat is 013?
ik ga er een belletje aan wagen naar het AMK, er zit me wel meer dwars bij die mensenquote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:24 schreef Rewimo het volgende:
coolbabe, ik zou ook de politie bellen. Hartstikke onverantwoord zoiets
zaaltje ?quote:
quote:Op woensdag 26 januari 2005 18:15 schreef moussy het volgende:
Met grote tanden en vieze staarten, die 's avonds over je bed lopen, terwijl jij er heerlijk ligt te slapen
Joene, das lekker snel!!
Ja fijn!quote:Op woensdag 26 januari 2005 18:15 schreef moussy het volgende:
Met grote tanden en vieze staarten, die 's avonds over je bed lopen, terwijl jij er heerlijk ligt te slapen
Joene, das lekker snel!!
en hoequote:Op donderdag 27 januari 2005 10:24 schreef lady-wrb het volgende:
goh, zelfs kinderen hebben dus wel eens een bad hairday
dat heeft luca als hij met nat haar gaat slapen
We weten dat ze slecht hoort, dat is gewoon een feit, dus kroop ze bijna in de tv als hij "normaal" stond. Als ie hard stond, kon ze gewoon op de bank zitten en alles volgen. Nu betrap ik haar er op dat de tv hard aan staat en ze half in de tv gekropen zit. Dus, niet de oortjes, maar misschien wel de oogjesquote:Op donderdag 27 januari 2005 12:18 schreef Joene het volgende:
Ogen testen omdat ze slecht hoort moussy ?
quote:Op donderdag 27 januari 2005 12:22 schreef Syrena het volgende:
Mijn zus en ik hadden vroeger altijd ruzie wie het dichtst bij de TV mocht zitten.
Ik wilde dichtbij want ik zag niks, zij wilde dichtbij want ze hoorde niks....
Voor mij dus een brilletje en voor haar buisjes.
En daarna maakten we nog steeds ruzie want de plaats dichtbij de TV zat ook het lekkerste
Ik wilde al een bril toen ik vijf was en mijn toendertijd beste vriendin er eentje kreeg.quote:Op donderdag 27 januari 2005 12:28 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik heb jaren in de tv gezet, omdat ik niks zag en het verdomde om aan mn ouders te vertellenToen ik bijna op school tegen het bord geplakt zat trok de leraar eens aan de bel. Ik las bijv. nu ipv zee en zong alle liedjes verkeerd mee
Mijn eerste brilletje had dus ook glazen met de sterkte van -2 en -2,5
ik was 9 en toen al te truttig om met een bril op te willen lopen
Oja?quote:Op donderdag 27 januari 2005 13:42 schreef melonovy het volgende:
Hey, ik ben nog steeds lief hoor Rewimo
quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:29 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind ze ook grappig
Ik ben alleen al voorzien, heb er nog één van Honig met mijn naam erop
binnenkort ok? Moet ff kijken wanneer maar soonquote:Op woensdag 26 januari 2005 19:12 schreef lady-wrb het volgende:
muisjes zijn lievhier rennen ze ook tussen het plafond en ik vind het wel gezellig.
toen ik nog in schiedam woonde had ik een echte huismuis. die woonde onder de keukenkastjes. ik zette altijd een bakje eten voor het beest neer en nooit vond ik rommel van hem en hij at ook niet van mijn spulletjes.
helaas heeft doerak hem gevangen en omgelegd
angel22: leuk dat je naar dat concert gaat joh! (wanneer kom je weer eens buurten met damien en/of duncan? )
heeeeeee dat is in de buurtquote:Op donderdag 27 januari 2005 22:57 schreef Angel22 het volgende:
het gaat om de vestiging in Zaandam. De kids gaan naar kdv en bso/nso. Met de bijdrage van het rijk en baas is dat wel te doen omdat ik ws een gesubsidieerde plaats krijg. En ook via de wet bijzondere bijstand een vergoeding kan aanvragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |