Ik heb een fel rode bank 3 en 2 sits
Verdere meubels zijn van blank eiken en de vloer worden witte laminaat tegels.
doei
quote:Hadden wij ook. Krijg je vroeg of laat spijt van.
Op donderdag 29 mei 2003 21:43 schreef moeke het volgende:
Ik ga verhuizen (eindelijk),
en ik denk er aan om een muur paars te verven.
Mijn vraag is dat mooi,is er iemand die ook een gewaagde kleur in huis heeft en staat dat ook?Ik heb een fel rode bank 3 en 2 sits
Verdere meubels zijn van blank eiken en de vloer worden witte laminaat tegels.doei
Ik vraag me alleen af of het wel mooi lijkt met blank eiken? Hmm..
ik wou ook graag paars in de huiskamer maar dat ging niet samen met de bank.
de trap in de hal is wel lila
quote:ja en? als je spijt krijgt verf je hem toch opnieuw in een andere kleur?
Op donderdag 29 mei 2003 21:51 schreef wenneke1 het volgende:Ik heb nml een keer de fout gemaakt een muur te verven en daar had ik na een half jaar spijt van.
quote:klopt ja, maar paars is zon lekker kleurtje waar je wat meer moeite voor moet doen als je hem weg wil krijgen.
Op donderdag 29 mei 2003 21:52 schreef nikky het volgende:[..]
ja en? als je spijt krijgt verf je hem toch opnieuw in een andere kleur?
kzie het probleem niet zo.
quote:met de meeste kleuren....
Op donderdag 29 mei 2003 21:54 schreef wenneke1 het volgende:[..]
klopt ja, maar paars is zon lekker kleurtje waar je wat meer moeite voor moet doen als je hem weg wil krijgen.
maar je moet soms eens wat expirimenteren. en als je het bij 1 muur houd en elk jaar een andere kleur geeft is het net of je een nieuwe woonkamer hebt
Ik heb in de woonkamer één lila muur... en de slaapkamer is aubergine, beige met zilver..
[Dit bericht is gewijzigd door Qarinx op 29-05-2003 23:14]
quote:
Op donderdag 29 mei 2003 21:56 schreef nikky het volgende:[..]
met de meeste kleuren....
maar je moet soms eens wat expirimenteren. en als je het bij 1 muur houd en elk jaar een andere kleur geeft is het net of je een nieuwe woonkamer hebt
das waar, maar of je daar zin in hebt is een tweede. ( ikke niet, ik moet eerst nog verbouwen)
quote:Ik ben bang dat dat niet in 1 x pakt..
Op donderdag 29 mei 2003 22:14 schreef moeke het volgende:
Als ik een muur paars verf (licht paars) en het is lelijk,
kan ik er dan weer gewoon witte verf over heen doen of komt die paarse
kleur er doorheen?
quote:Jawel hoor.. moet je gewoon latex muurverf nemen.. dat trekt helemaal dicht.
Op donderdag 29 mei 2003 22:14 schreef moeke het volgende:
Als ik een muur paars verf (licht paars) en het is lelijk,
kan ik er dan weer gewoon witte verf over heen doen of komt die paarse
kleur er doorheen?
Probeer wel een paarstint die warm is, dus niet een te harde kleur paars, dan steekt het zo uit.
Ik ga deze zomer ook mijn huis opnieuw doen, en wil in elke kamer een andere kleur op 1 muur.
Wat je ook kan doen, een groot paneel ( plaat triplex/multi) verven in een opvallende kleur en die tegen de wand plaatsen, ben je er flauw van, dan draai je m om en verf je de andere kant bv
Was geen probleem, dekte in 1 keer. Wit eroverheen (moest op het plafond namelijk bijwerken) dekte in 2x.
Succes!
prrrrr
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |