abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25585490
VIDEOCLIP VAN 'THE HAND THAT FEEDS' STAAT ONLINE!

http://www.nin.com/visuals/thtf_hi.html

(35Mb)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_25590506
Vet nummer
  maandag 21 maart 2005 @ 00:11:27 #253
95046 keitel
waarvan akte...
pi_25624811
Doet me een beetje aan onze Belgische rock denken... Ik weet niet tot hoeverre jullie op de hoogte zijn van de Belgische rock-scene, maar het gebruik van elektronische elementen in combinatie met de andere instrumenten doet in dit nummer heel Belgisch aan (Soulwax, Das Pop, ...). Hiermee beschuldig ik hem niet van plagiaat of zo, laat dat duidelijk zijn

't Is gewoon toeval en bovenal: een indruk.
Ontvang nu gratis een sociaal stigma van Hanenwurger.
pi_25625464
quote:
Op maandag 21 maart 2005 00:11 schreef keitel het volgende:
Doet me een beetje aan onze Belgische rock denken... Ik weet niet tot hoeverre jullie op de hoogte zijn van de Belgische rock-scene, maar het gebruik van elektronische elementen in combinatie met de andere instrumenten doet in dit nummer heel Belgisch aan (Soulwax, Das Pop, ...). Hiermee beschuldig ik hem niet van plagiaat of zo, laat dat duidelijk zijn

Is waar ook, daar zijn de Belgen ooit mee begonnen niet? In Nederland zeggen we, Soulwax mag de veters van NIN niet strikken en daar wou ik het ook graag bij laten... (Don't you fucking know what you are?)
what if everything around you, isn't quite as it seems?
what if all the world you think you know, is an elaborate dream?
pi_25625694
Simpele clip

Maar NIN is wel poppy geworden moet ik zeggen, bovendien is het op een aantal punten een verwijzing naar zijn eerste (underground)hit "heart like a hole". Maar t nummer heeft wel wat, het valt alleen een beetje weg door de veelvoud aan dit soort bands idd. Het enige dat het echt apart zet is de stem van trent.
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_25625733
quote:
Op maandag 21 maart 2005 00:11 schreef keitel het volgende:

Hier zijn de belgen beslist niet mee begonnen!

NIN bestaat al zo'n 17 jaar... en had toen zeker een heel distinct geluid Alhoewel NIN niet de eerste band is die muziek op zo'n manier maakte

Het enige uit belgie waar NIN misschien een heel klein beetje (heel klein) schatplichtig aan zou kunnen zijn is front 242
pi_25625777
Kniesoor die er op let (that's me right) maar je bedoelt waarschijnlijk "Head like a Hole". En ik denk niet dat de veelvoud in bands in staat zijn (laat staan het vermogen hebben) om een dergelijke gelaagdheid in een single aan te brengen zoals NIN het nu weer hebben geflikt..
pi_25625894
quote:
Op maandag 21 maart 2005 00:54 schreef Vinduppie het volgende:
Kniesoor die er op let (that's me right) maar je bedoelt waarschijnlijk "Head like a Hole". En ik denk niet dat de veelvoud in bands in staat zijn (laat staan het vermogen hebben) om een dergelijke gelaagdheid in een single aan te brengen zoals NIN het nu weer hebben geflikt..
Je hebt gelijk
Tis al weer even dat ik het nummer voor het laatst hoorde

Maar toch zit er een erg glad en gesmeerd luchtje aan dit nummer wat erg lijkt op meerdere (metal crossover/ electrorock) bands uit het genre... t steekt er voor mij toch niet verschrikkelijk uit. Alhoewel ik moet toegeven dat het best ok klinkt
Misschien moet ik er vaker naar luisteren. Vind zijn vroegere werk vooralsnog origineler en sterker klinken.
pi_25625965
Ik ben het met je eens dat het een redelijk commercieel nummer is, maar daar zijn singles volgens mij ook voor bedoeld. En ik wil niet telkens de vergelijking maken met oudere nummers, elk nieuw nummer dient een aanvulling te zijn op de toch kwalitatief hoogstaande NIN catalogus en daarmee is Trent nog elke keer met vlag en wimpel geslaagd.
  maandag 21 maart 2005 @ 10:50:04 #260
95046 keitel
waarvan akte...
pi_25630050
quote:
Op maandag 21 maart 2005 00:52 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Hier zijn de belgen beslist niet mee begonnen!
Dat zei ik ook niet. Ik had het over de hedendaagse formule van bepaalde Belgische bands (Zita Swoon flirt hier ook wel mee). De twee hebben niets met elkaar te zien, maar m'n brein legde meteen de link naar die Belgische sound van tegenwoordig. Kan het, ja?
Ontvang nu gratis een sociaal stigma van Hanenwurger.
pi_25634495
quote:
Op maandag 21 maart 2005 10:50 schreef keitel het volgende:

[..]

Dat zei ik ook niet. Ik had het over de hedendaagse formule van bepaalde Belgische bands (Zita Swoon flirt hier ook wel mee). De twee hebben niets met elkaar te zien, maar m'n brein legde meteen de link naar die Belgische sound van tegenwoordig. Kan het, ja?
Tuurlijk kan het en enigszins begrijpelijk dat je het met elkaar vergelijkt. Appels zijn natuurlijlk geen peren ook al smaken ze bijna hetzelfde

Ik heb kaarten voor de 26e. Hopen dat de programmering een beetje mee zit en niet NIN en QOTSA / White Stripes tegelijk. Overigens ga ik dan nog wel voor NIN.

Hebben jullie het nieuwe nr. al gehoord en zo ja, wat vinden jullie ervan? Ik heb het helemaal gehoord en de trailers van bovenstaande site. Klinkt weer typisch NIN alhoewel ik bang ben voor een rocky geluid zoals The Hands That Feeds. Ik vind het nummer niet slecht, maar had er meer van verwacht.

Net zoals The Day The World Went Away de eerste singel was van the Fragile. Is één van de mindere nummers van het album.

Afwachten dan maar...
pi_25634546
quote:
Op maandag 21 maart 2005 01:05 schreef Vinduppie het volgende:
Ik ben het met je eens dat het een redelijk commercieel nummer is, maar daar zijn singles volgens mij ook voor bedoeld. En ik wil niet telkens de vergelijking maken met oudere nummers, elk nieuw nummer dient een aanvulling te zijn op de toch kwalitatief hoogstaande NIN catalogus en daarmee is Trent nog elke keer met vlag en wimpel geslaagd.
O, dat het iemand is die muziek maakt die kwalitatief hoog staat en oha. beter is dan wat de concurrentie doet strijd ik je ook niet af
Ik heb NIN destijds live gezien (ten tijde van de downward spiral) en ook live laat hij de meeste bands ver achter zich
pi_25636705
quote:
Op maandag 21 maart 2005 14:07 schreef kamagurka het volgende:

[..]

O, dat het iemand is die muziek maakt die kwalitatief hoog staat en oha. beter is dan wat de concurrentie doet strijd ik je ook niet af
Ik heb NIN destijds live gezien (ten tijde van de downward spiral) en ook live laat hij de meeste bands ver achter zich
ik ten tijde van the fragile en dat is nog steeds 1 van de beste concerten die ik ooit gezien heb.
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
pi_25636765
quote:
Op maandag 21 maart 2005 15:48 schreef bartrid het volgende:

[..]

ik ten tijde van the fragile en dat is nog steeds 1 van de beste concerten die ik ooit gezien heb.
there you have it!
pi_25639450
het nummer heeft wel wat maar ik vind het een beetje een plat nummer voor NIN, geef mij maar nummers als perfect drug met veel lagen, maarja misschien is de hele cd wat beter.
pi_25929801
Zojuist ff een liveshow beluistert:

De nieuwe klanken klinken goed. En BURN wordt live gespeeld
Klinkt weer erg strak.

With Teeth is nu al mijn favoriete track van de CD. Geweldige piano break in het midden van de song. Enne, zoals Trent het roept: WITH A TEETH AAAA!

Enne, Closer wordt gemixt met Only Time live! Erg vet!

Over een paar uurtjes in het bezit van de cd WITH -A- TEETH AAA!

pi_25933079
die video is die een beetje hetzelfde als de rest van het NIN repetoire ? of is deze een stuk meer "poppy" ? aangezien NIN naar werchter komt en ik dat nummer wel leuk vind maar niet echt superbijzonder...
Jeff Buckley - All Flowers in Time bend Towards the Sun
http://youtube.com/watch?v=chZbxlbGkMU&mode=user&search=
Jeff Buckley - I Woke up in a Strange Place
http://youtube.com/watch?v=jfy_vnWWN0s
pi_25964812
In heb inmiddels de bootlegs van de eerste drie shows van de tour op de harde schijf staan. Klinkt allemaal erg goed. Met name You know what you are? beukt er op als een heipaal...
pi_25968063
quote:
Op zondag 3 april 2005 22:26 schreef Vinduppie het volgende:
In heb inmiddels de bootlegs van de eerste drie shows van de tour op de harde schijf staan. Klinkt allemaal erg goed. Met name You know what you are? beukt er op als een heipaal...
*kwijl*
  maandag 4 april 2005 @ 12:28:32 #270
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_25974258
Ik heb de bootleg van Reno gedownload en die klinkt erg goed... hoop dat ze zo'n prestatie ook neerzetten in Nijmegen, dan ben ik dik tevreden.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_26250990
'With Teeth' is inmiddels te downloaden voor degenen die te nieuwsgierig zijn om te wachten voor ze hem kopen.
"I love deadlines. I love the wooshing sound they make as they go by."
"Fuck it Dude, let's go bowling."
pi_26251547
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 16:18 schreef Capetown het volgende:
'With Teeth' is inmiddels te downloaden voor degenen die te nieuwsgierig zijn om te wachten voor ze hem kopen.
ik wacht wel op de cd zelf, toch leuker

maar is die meer poppier?
pi_26253559
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 16:18 schreef Capetown het volgende:
Heel veel fakes ja .

Krijg nou wat, hij staat inderdaad op de bekende downloadsite's .
We'll keep on whispering our mantras.
pi_26253819
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 18:18 schreef NiteSpeed het volgende:

[..]

Heel veel fakes ja .

Krijg nou wat, hij staat inderdaad op de bekende downloadsite's .
Nitespeed, vriend, wees zo vriendelijk en geef eens even een hint...
pi_26255866
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 18:30 schreef Vinduppie het volgende:

[..]

Nitespeed, vriend, wees zo vriendelijk en geef eens even een hint...
Zullen we even de policy ontwijken?

Als jij een mailtje stuurt naar nitespeed bij dat bedrijf genaamd hotmail.com komen we vast een stuk verder. Tenminste, jij komt een stuk verder.
pi_26256289
Ik was inderdaad bang dat het album véél te poppy zou worden, het eerste nummer All The Love In The World bevestigde dit idee (tijdelijk )meteen .

Op naar nummer twee, You Know What You Are.
Keihard schreeuwen, gitaren, sustains, M. T. Reznor .
Nine Inch Nails is keihard terug.

, , , .
  zaterdag 16 april 2005 @ 00:39:04 #277
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_26262604
Prachtig album, nu al.

En toch vind ik ATLITW een èrg goed nummer, behoorlijk gelaagd.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
pi_26265388
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 20:01 schreef NiteSpeed het volgende:

[..]

Zullen we even de policy ontwijken?

Als jij een mailtje stuurt naar nitespeed bij dat bedrijf genaamd hotmail.com komen we vast een stuk verder. Tenminste, jij komt een stuk verder.
Heb inmiddels het volledige album binnen, thanx anyway Nitespeed.

Nu eerst lekker genieten...
pi_26285820
En hij staat hier ook voor het eerst in mijn playlist

Weet iemand trouwens waar je het hele with teeth pakket kan pre-orderen. Op nin.com staat wel een gaaf pakket, maar dat is alleen voor de US
pi_26285967
Snik, huisgenoten die klagen over hard geluid

Eerste sessie met koptelefoon is niet ideaal, maar ik kan niet wachten.
pi_26287431
Wat een heerlijke plaat is het toch .
pi_26290146
Het is idd het wachten waard geweest. You know what you are, Only en Right where it belongs zijn wel de uitschieters voor mij. Nu maar hopen dat ze Nederland nog aandoen met een zaaloptreden...
  zondag 17 april 2005 @ 11:45:40 #283
66363 TrentReznor
Nothing can stop me now..
pi_26291890
Staat iets voor Garageband op nin.com.. zit je met je Windhoos

Heb vrijdag een paket met Cd Single,Dvd Single & 9" Single
van the Hand That Feeds besteld, is tenminste wel vanuit Nederland te bestellen (ongeveer ¤ 12,- ) http://www.hmv.co.uk/hmvweb/displayProductDetails.do?sku=375596&WT.mc_t=rUniversal&WT.mc_n=NIN

En heb toch maar kaartjes voor Werchter gekocht
Code #0 Er is een onbekende fout opgetreden. Ga terug en probeer het opnieuw.
pi_26294033
quote:
Op zondag 17 april 2005 09:46 schreef Vinduppie het volgende:
Het is idd het wachten waard geweest. You know what you are, Only en Right where it belongs zijn wel de uitschieters voor mij.
Yup, vooral Only vind ik erg goed gelukt .
Een heerlijke tekst, en een redelijk aparte zang af en toe.
pi_26297656
quote:
Op zondag 17 april 2005 11:45 schreef TrentReznor het volgende:
Staat iets voor Garageband op nin.com.. zit je met je Windhoos

Heb vrijdag een paket met Cd Single,Dvd Single & 9" Single
van the Hand That Feeds besteld, is tenminste wel vanuit Nederland te bestellen (ongeveer ¤ 12,- ) http://www.hmv.co.uk/hmvweb/displayProductDetails.do?sku=375596&WT.mc_t=rUniversal&WT.mc_n=NIN

En heb toch maar kaartjes voor Werchter gekocht
Gaaf pakketje, ook maar meteen besteld
pi_26315426
Kan je het wel in Nederland bestellen? Staat bij No International orders????

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 18-04-2005 08:44:51 ]
pi_26315934
Dit is het single-pakket bij HMV, helaas niet het pakket van nin.com
  maandag 18 april 2005 @ 13:18:36 #288
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_26320900
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 20:20 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik was inderdaad bang dat het album véél te poppy zou worden, het eerste nummer All The Love In The World bevestigde dit idee (tijdelijk )meteen .

Op naar nummer twee, You Know What You Are.
Keihard schreeuwen, gitaren, sustains, M. T. Reznor .
Nine Inch Nails is keihard terug.

[afbeelding], [afbeelding], [afbeelding],
[afbeelding].
Net of ze weg waren.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
pi_26322062
quote:
Op maandag 18 april 2005 13:18 schreef TrenTs het volgende:

[..]

Net of ze weg waren.
Het had iets sneller gemogen..

Nitespeed, mag ik je ook emailen?
pi_26322261
quote:
Op maandag 18 april 2005 14:03 schreef Aneurism het volgende:

[..]

Het had iets sneller gemogen..

Nitespeed, mag ik je ook emailen?
Ja hoor.
pi_26431816
De kleine stukjes waren misleidend, de kleine stukjes waar maar 10 seconden werd gehoord, het hele nieuwe album is vele malen beter dan dat en ga het ook zeeeeeekersss kopen. Vol verwachting klopt mijn hart.

Ziet ernaar uit dat ik werchter met mijn vriendin met de trein moet gaan doen, iedereen uit vriendenkring heeft of geen auto, of geen geld, of gaat naar roskilde/fields of rock
pi_26449803
heb hem toch ook maar gedownload want ik kreeg zo'n mooie link van iemand

eerste gehoor wel erg nummers gericht inplaats van hele cd (wat ik meestal beter vind) maar na een paar keer luisteren begint die wel te vallen. Stond alleen een beetje vreemd te kijken toen ik een frans ferdinand ritme (eigenlijk talking heads) langs hoorde komen op een cd van NIN..
pi_26482648
Ik moet zeggen dat 'Only' echt gewéldig is. .
pi_26494602
Goed album idd .
pi_26494655
Mijn topper op dit moment is Every day is exactly the same.

En ik vind het jammer dat het stukje wat in de NIN teaser gebruikt werd, niet vaker is gebruik in het nummer: Beside you in time.

[ Bericht 54% gewijzigd door #ANONIEM op 25-04-2005 12:16:08 ]
pi_26495262
The hand that feeds staat op nummer 7 in Engeland
http://www.bbc.co.uk/radio1/chart/singles.shtml
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
pi_26495773
http://www.nin.com/halo/19/index_V.html

Is Home een exclusief nummer voor op Vinyl?
  maandag 25 april 2005 @ 13:35:25 #298
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_26496376
Na 5½ jaar loopt mijn topic ten einde

Ik zal vast een nieuwe aanmaken
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  maandag 25 april 2005 @ 13:36:29 #299
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_26496395
Hier kunnen we verder:

Nine Inch Nails (2)
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Dommage arachide-fromage
  maandag 25 april 2005 @ 13:36:53 #300
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_26496399
Dan mag deze nu dicht
Dommage arachide-fromage
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')