Is waar ook, daar zijn de Belgen ooit mee begonnen niet?quote:Op maandag 21 maart 2005 00:11 schreef keitel het volgende:
Doet me een beetje aan onze Belgische rock denken... Ik weet niet tot hoeverre jullie op de hoogte zijn van de Belgische rock-scene, maar het gebruik van elektronische elementen in combinatie met de andere instrumenten doet in dit nummer heel Belgisch aan (Soulwax, Das Pop, ...). Hiermee beschuldig ik hem niet van plagiaat of zo, laat dat duidelijk zijn
't Is gewoon toeval en bovenal: een indruk.
Hier zijn de belgen beslist niet mee begonnen!quote:Op maandag 21 maart 2005 00:11 schreef keitel het volgende:
Doet me een beetje aan onze Belgische rock denken... Ik weet niet tot hoeverre jullie op de hoogte zijn van de Belgische rock-scene, maar het gebruik van elektronische elementen in combinatie met de andere instrumenten doet in dit nummer heel Belgisch aan (Soulwax, Das Pop, ...). Hiermee beschuldig ik hem niet van plagiaat of zo, laat dat duidelijk zijn
't Is gewoon toeval en bovenal: een indruk.
Je hebt gelijkquote:Op maandag 21 maart 2005 00:54 schreef Vinduppie het volgende:
Kniesoor die er op let (that's me right) maar je bedoelt waarschijnlijk "Head like a Hole". En ik denk niet dat de veelvoud in bands in staat zijn (laat staan het vermogen hebben) om een dergelijke gelaagdheid in een single aan te brengen zoals NIN het nu weer hebben geflikt..
Dat zei ik ook niet. Ik had het over de hedendaagse formule van bepaalde Belgische bands (Zita Swoon flirt hier ook wel mee). De twee hebben niets met elkaar te zien, maar m'n brein legde meteen de link naar die Belgische sound van tegenwoordig. Kan het, ja?quote:Op maandag 21 maart 2005 00:52 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Hier zijn de belgen beslist niet mee begonnen!
Tuurlijk kan het en enigszins begrijpelijk dat je het met elkaar vergelijkt. Appels zijn natuurlijlk geen peren ook al smaken ze bijna hetzelfdequote:Op maandag 21 maart 2005 10:50 schreef keitel het volgende:
[..]
Dat zei ik ook niet. Ik had het over de hedendaagse formule van bepaalde Belgische bands (Zita Swoon flirt hier ook wel mee). De twee hebben niets met elkaar te zien, maar m'n brein legde meteen de link naar die Belgische sound van tegenwoordig. Kan het, ja?
O, dat het iemand is die muziek maakt die kwalitatief hoog staat en oha. beter is dan wat de concurrentie doet strijd ik je ook niet afquote:Op maandag 21 maart 2005 01:05 schreef Vinduppie het volgende:
Ik ben het met je eens dat het een redelijk commercieel nummer is, maar daar zijn singles volgens mij ook voor bedoeld. En ik wil niet telkens de vergelijking maken met oudere nummers, elk nieuw nummer dient een aanvulling te zijn op de toch kwalitatief hoogstaande NIN catalogus en daarmee is Trent nog elke keer met vlag en wimpel geslaagd.
ik ten tijde van the fragile en dat is nog steeds 1 van de beste concerten die ik ooit gezien heb.quote:Op maandag 21 maart 2005 14:07 schreef kamagurka het volgende:
[..]
O, dat het iemand is die muziek maakt die kwalitatief hoog staat en oha. beter is dan wat de concurrentie doet strijd ik je ook niet af
Ik heb NIN destijds live gezien (ten tijde van de downward spiral) en ook live laat hij de meeste bands ver achter zich
there you have it!quote:Op maandag 21 maart 2005 15:48 schreef bartrid het volgende:
[..]
ik ten tijde van the fragile en dat is nog steeds 1 van de beste concerten die ik ooit gezien heb.
*kwijl*quote:Op zondag 3 april 2005 22:26 schreef Vinduppie het volgende:
In heb inmiddels de bootlegs van de eerste drie shows van de tour op de harde schijf staan. Klinkt allemaal erg goed. Met name You know what you are? beukt er op als een heipaal...![]()
![]()
![]()
ik wacht wel op de cd zelf, toch leukerquote:Op vrijdag 15 april 2005 16:18 schreef Capetown het volgende:
'With Teeth' is inmiddels te downloaden voor degenen die te nieuwsgierig zijn om te wachten voor ze hem kopen.
Heel veel fakes jaquote:Op vrijdag 15 april 2005 16:18 schreef Capetown het volgende:
'With Teeth' is inmiddels te downloaden voor degenen die te nieuwsgierig zijn om te wachten voor ze hem kopen.
Nitespeed, vriend, wees zo vriendelijk en geef eens even een hint...quote:Op vrijdag 15 april 2005 18:18 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Heel veel fakes ja.
Krijg nou wat, hij staat inderdaad op de bekende downloadsite's.
Zullen we even de policy ontwijken?quote:Op vrijdag 15 april 2005 18:30 schreef Vinduppie het volgende:
[..]
Nitespeed, vriend, wees zo vriendelijk en geef eens even een hint...![]()
![]()
Heb inmiddels het volledige album binnen, thanx anyway Nitespeed.quote:Op vrijdag 15 april 2005 20:01 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Zullen we even de policy ontwijken?
Als jij een mailtje stuurt naar nitespeed bij dat bedrijf genaamd hotmail.com komen we vast een stuk verder. Tenminste, jij komt een stuk verder.
Yup, vooral Only vind ik erg goed geluktquote:Op zondag 17 april 2005 09:46 schreef Vinduppie het volgende:
Het is idd het wachten waard geweest. You know what you are, Only en Right where it belongs zijn wel de uitschieters voor mij.
Gaaf pakketje, ook maar meteen besteldquote:Op zondag 17 april 2005 11:45 schreef TrentReznor het volgende:
Staat iets voor Garageband op nin.com.. zit je met je Windhoos
Heb vrijdag een paket met Cd Single,Dvd Single & 9" Single
van the Hand That Feeds besteld, is tenminste wel vanuit Nederland te bestellen (ongeveer ¤ 12,- ) http://www.hmv.co.uk/hmvweb/displayProductDetails.do?sku=375596&WT.mc_t=rUniversal&WT.mc_n=NIN
En heb toch maar kaartjes voor Werchter gekocht
Net of ze weg waren.quote:Op vrijdag 15 april 2005 20:20 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik was inderdaad bang dat het album véél te poppy zou worden, het eerste nummer All The Love In The World bevestigde dit idee (tijdelijk)meteen
.
Op naar nummer twee, You Know What You Are.
Keihard schreeuwen, gitaren, sustains, M. T. Reznor.
Nine Inch Nails is keihard terug.
[afbeelding], [afbeelding], [afbeelding],
[afbeelding].
Ja hoor.quote:Op maandag 18 april 2005 14:03 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Het had iets sneller gemogen..
Nitespeed, mag ik je ook emailen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |