bartrid +1quote:Op maandag 24 januari 2005 22:32 schreef bartrid het volgende:
de 13e als we dan toch gaan raden en dat het ongeluksgetal is?
Ja, jij hebt die datum ws idd roodomrand in je agenda staan...quote:Op maandag 24 januari 2005 23:13 schreef Neva het volgende:
waarom komen dat soort vragen nou als ik er niet ben![]()
![]()
[/sub]
Da's juistquote:Op maandag 24 januari 2005 23:15 schreef bartrid het volgende:
james murphy
quote:(ook wel bekend als mark E. Smith)
quote:En nu ben ik echt offline.
gebrandmerkt op me voorhoofdquote:Op maandag 24 januari 2005 23:18 schreef GLO het volgende:
[..]
Ja, jij hebt die datum ws idd roodomrand in je agenda staan...
Ik heb maar even een hulplijn ingeschakeld, ik ken hem wel maar dit nummerquote:Op dinsdag 25 januari 2005 00:19 schreef Neva het volgende:
probeer hem eens te vertalen naar het engels.. misschien gaat er dan een belletje rinkelen
wil je hem hebben? hij is echt mooi kan wel ff via msn doen ofsow...quote:Op dinsdag 25 januari 2005 00:22 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Ik heb maar even een hulplijn ingeschakeld, ik ken hem wel maar dit nummer
Thx, ik ga meer voor U2quote:Op dinsdag 25 januari 2005 00:22 schreef Neva het volgende:
[..]
wil je hem hebben? hij is echt mooi kan wel ff via msn doen ofsow...
het moet het zal.. anders ga ik mensen wurgenquote:Op dinsdag 25 januari 2005 00:31 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Nu nog aan kaartjes zien te komen.
Slowly I awakequote:Op dinsdag 25 januari 2005 00:36 schreef GLO het volgende:
Slowly I wake, slowly I rise
The walls I have built are crumbling apart
Zegt me niks![]()
neej...quote:Op dinsdag 25 januari 2005 00:50 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Iets Pearl Jam's van 't album Ten?
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 01:08 schreef GLO het volgende:
Een nummer van Bruce? Je had het toch over een klassieker?![]()
Clown? Krokodil?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 01:17 schreef Neva het volgende:
de tranen van een...
Zeg dat wel: zuchtquote:Op dinsdag 25 januari 2005 01:56 schreef Neva het volgende:
neeejn.. zucht LOL
doe es die A in een The veranderen, dan heb je je punt binnenquote:Op dinsdag 25 januari 2005 02:11 schreef GLO het volgende:
Tears Of A Dragon?
heb 'k gedaan, maar nog steeds niet goed dus. Om gek van te wordenquote:Op dinsdag 25 januari 2005 02:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
doe es die A in een The veranderen, dan heb je je punt binnen
volgens AMG is 't 'm toch echt....of hij moet twee nummers met bijna dezelfde titel hebbenquote:Op dinsdag 25 januari 2005 02:17 schreef GLO het volgende:
[..]
heb 'k gedaan, maar nog steeds niet goed dus. Om gek van te worden
My god... wat een zwaarbevochten, schlemielig bij elkaar gegokt punt...quote:Op dinsdag 25 januari 2005 02:19 schreef Neva het volgende:
ow je hebt die ene ge -edit zie ik nu.. het is idd tears of the dragon
![]()
glo +1
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 02:46 schreef Neva het volgende:
uh die dame is kelis.. dus dan is het die andere nas?
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 10:33 schreef Grobbel het volgende:
Okay, nieuwe vraag dan maar...
Wat is de bindende factor tussen de volgende drie artiesten/bands?
R.E.M.
Janet Jackson
Chemical Brothers
Hint: ik zoek de naam van een persoon die meedeed op 1 of meerdere tracks van al deze artiesten.
Nee, maar de persoon die ik zoek heeft ook met Talib Kweli samengewerkt. Je zoekt het in ieder geval in de goede hoek.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 10:51 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Talib Kweli?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |